عمومیکسب و کار ویژه

راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه

در دنیای مد، خرید عینک بسیار سخت است. شاید خرید عینک طبی کار ساده ای باشد. اما در هنگام خرید عینک باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. امروز شما را با راهنمای خرید عینک آفتابی مردانه آشنا می کنیم.

کدام عینک آفتابی دودی برای صورت من مناسب است؟ مربع یا گرد؟ مشکی یا قهوه ای؟ عینک چقدر باید تیره باشد؟ چقدر باید برای عینک مردانه خرج کنم؟ چه نوع عینک رانندگی بهتر است؟ در این مقاله پاسخ تمام سوالات خود را خواهید یافت، با ما همراه باشید.

راهنمای خرید عینک آفتابی

هر چه به فصل تابستان نزدیک می شویم تب در بازار عینک و نیاز به دانستن راهنمای خرید عینک مردانه بیشتر و بیشتر می شود، هرچند خرید عینک دودی تنها مختص بزرگسالان نیست، خرید عینک های کودکانه نیز برای محافظت ضروری است. چشم کودکان

وقتی صحبت از خرید عینک آفتابی برای کودکانتان می شود، توصیه می کنم مقاله راهنمای خرید عینک آفتابی بچه گانه را هم از دست ندهید.

از نظر فنی، عینک آفتابی فقط برای محافظت از چشم در برابر نور خورشید است. اما این محصول به یکی از مهم ترین اجزای استایل، استایل و مد تبدیل شده است.

بنابراین در هنگام خرید عینک آفتابی علاوه بر ویژگی های مهم فنی باید به ظاهر و استایل آن نیز توجه کرد. بنابراین در این قسمت قصد داریم شما را با توصیه هایی برای انتخاب عینک آفتابی مردانه آشنا کنیم. بنابراین می توانید به راحتی عینک آفتابی مناسب خود را پیدا کنید.

ایمنی عینک مردانه را ترجیح دهید

خب، خیلی ساده است. هدف اصلی عینک آفتابی محافظت از چشم در برابر نور خورشید است. بنابراین قبل از هر چیز هنگام خرید عینک آفتابی برای مردان یا زنان باید ایمنی آنها را در نظر بگیریم. برخی از عینک های آفتابی فقط چشمان شما را پنهان می کنند و از چشمان شما در برابر نور خورشید محافظت نمی کنند!

برخی از افراد هنگام خرید عینک آفتابی فکر می کنند که هر چه لنز تیره تر باشد، بهتر است.

این تصور اشتباهی است. مهمترین پارامتر در انتخاب عینک آفتابی مردانه، پارامتر UV است. عینک آفتابی خوب باید بتواند اشعه UV خورشید را مسدود کند.

به این ترتیب، اشعه ماوراء بنفش خورشید به چشمان شما آسیب نمی رساند. با این حال، به خاطر داشته باشید که محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش در یک جفت عینک کافی نیست.

در حال حاضر دستگاه های مختلفی برای اندازه گیری میزان محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش وجود دارد. با این دستگاه می توانید میزان UV عینک آفتابی خود را اندازه گیری کنید و از ایمنی آن ها مطمئن باشید.

هرچه بزرگتر بهتر

قوانین مختلفی در مورد انتخاب عینک آفتابی مردانه بر اساس ابعاد صورت و جمجمه وجود دارد. اما در اینجا بحث ما در مورد ایمنی و سلامت چشم شماست.

عینک آفتابی مناسب مردانه باید از ورود اشعه های مضر خورشید به چشم شما جلوگیری کند. بسیاری از افراد هنگام خرید عینک آفتابی این مشکل را فراموش می کنند و فقط زیبایی عینک را در نظر می گیرند.

این در حالی است که از نظر ابعاد، عینک آفتابی باید بیشتر صورت شما را بپوشاند. هرچه عینک بزرگتر باشد، بهتر از چشمان شما مراقبت می کند.

ممکن است فکر کنید که عینک آفتابی تنها راه برای جلوگیری از رسیدن نور خورشید به چشم شماست.

پس چه اشکالی دارد که گونه ها، پیشانی و اطراف چشمان خود را از اشعه های مضر خورشید در امان نگه دارید؟ بنابراین، هرچه عینک دودی مردانه یا زنانه بزرگتر باشد، در حفظ سلامت پوست و چشم ها بهتر است. بهتر است قبل از در نظر گرفتن جنبه های زیبایی و استایل، سلامت خود را در نظر بگیرید.

انتخاب درصد انسداد شیشه برای عینک دودی مردانه

سایه مناسب برای عینک سیگاری مردانه چیست؟ هرچه عینک تیره تر باشد کیفیت بهتری دارد؟

خب جواب این سوال منفی است. در واقع همانطور که در قسمت قبل بیان کردیم یک عامل مهم و اساسی در کیفیت عینک آفتابی محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. با این حال، باید بدانید که عینک های آفتابی بر اساس تاریکی به پنج دسته مختلف تقسیم می شوند.

رنگ مناسب عینک را انتخاب کنید

عده ای معتقدند که رنگ عینک بر کیفیت آن تاثیری ندارد و فقط روی نوع و مدل آن تاثیر می گذارد.

در این میان رنگ های مختلف عینک آفتابی مردانه می تواند رنگ های مختلف نور را فیلتر کند. بنابراین وقتی از رنگ خاصی از عینک آفتابی استفاده می کنید، نمی توانید رنگ های خاصی را از نظر پزشکی ببینید.

به خصوص به همین دلیل استفاده از عینک های صورتی، آبی و سبز هنگام رانندگی توصیه نمی شود. به گفته پزشکان، وقتی در حین رانندگی از این نوع عینک استفاده می کنید، رنگ قرمز را به خوبی نمی بینید. این مشکل می تواند منجر به تصادفات رانندگی شود.

به طور کلی سیگار و فنجان قهوه بهترین گزینه برای رانندگی در طول روز است. بله، عینک کهربایی هم گزینه خوبی است. بنابراین باید مراقب رنگ عینک آفتابی مردانه باشید.

قیمت عینک

به نظر شما قیمت عینک آفتابی مردانه تا چه حد می تواند موثر باشد؟

بسیاری از مردم فکر می کنند که تنها عینک های آفتابی بسیار گران قیمت می توانند از چشمانشان در برابر نور خورشید محافظت کنند. این یک سوء تفاهم است.

در واقع گران ترین شیشه ها از بهترین مواد و به بهترین شکل ساخته شده اند. اما این بدان معنا نیست که عینک های معمولی کیفیت خوبی ندارند.

بعضی ها فکر می کنند مثلا اگر عینک آفتابی 20 میلیون تومانی 100 درصد از چشمان شما محافظت می کند، عینک آفتابی 10 میلیون تومانی از 50 درصد چشمان شما محافظت می کند! این یک باور کاملا اشتباه است.

عوامل مختلفی در قیمت عینک آفتابی مردانه تاثیرگذار است. برخی از برندها نه تنها از نظر کیفیت، بلکه به دلیل برندشان گرانتر هستند.

پس بهتر است به جای اینکه فقط قیمت را یک پارامتر بسیار مهم و کلیدی در نظر بگیرید، میزان UV، رنگ، لنز و سایر پارامترهای عینک آفتابی را بررسی کنید و در نهایت با توجه به بودجه خود، عینک آفتابی مردانه خریداری کنید. شرایط

عینک هایی با ویژگی های خاص انتخاب کنید

برخی از برندهای عینک دودی مردانه ویژگی های خاصی دارند که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در زیر تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم:

1. لیوان هایی با درصد تاریکی متفاوت

توجه داشته باشید که برخی از عینک های آفتابی مردانه رنگ یکسانی در تمام لنز ندارند. تاریکی در بالای لنز بیشتر است و با پایین آمدن آن تاریکی کمتر است.

این نوع عینک آفتابی بهترین گزینه برای رانندگی محسوب می شود. به این ترتیب می توانید از چشمان خود در برابر آفتاب شدید محافظت کنید و در عین حال سرعت سنج و داشبورد خودروی خود را به راحتی مشاهده کنید.

2. عینک فتوکرومیک

از لنزهای فتوکرومیک برای انواع عینک مردانه و حتی عینک دودی مردانه استفاده می شود. این نوع عینک ها به نور حساس هستند.

بنابراین تاریکی آنها با تابش نور قوی به این شیشه ها افزایش می یابد.

سپس می توانید یک فلش و چند علامت بسازید. یعنی وقتی شدت نور خورشید کم است عدسی عینک شما کمی تیره می شود و وقتی شدت نور خورشید زیاد شود میزان تاریکی نیز کم می شود.

3. عینک پلاریزه

آیا انعکاس نور در آب تا به حال چشمان شما را آزار داده است؟ یا بر اثر انعکاس نور در جاده سراب دیده اید؟ آیا نور ماشین پشت سرتان آزارتان می دهد؟

بنابراین عینک های پولاریزه بهترین انتخاب برای شما هستند. این نوع شیشه انعکاس نور را کاملا از بین می برد. بنابراین گزینه مناسبی برای رانندگی محسوب می شود. عینک های پولاریزه بسیار محبوب هستند و قیمت آنها خیلی گران نیست.

نوع درخواست خود را در نظر بگیرید

هنگام خرید عینک آفتابی باید نوع استفاده را در نظر بگیرید.

در هر شرایطی و هر موقعیتی استفاده از چند عینک آفتابی توصیه می شود. برای مثال بهتر است هنگام ماهیگیری از عینک های پولاریزه استفاده کنید. این نوع عینک ها می توانند بازتاب نور آب را کاهش دهند تا دید بهتری داشته باشید.

هنگام اسکی بهتر است از عینک های پولاریزه استفاده کنید. زیرا نور برف می تواند به چشمان شما آسیب برساند.

در عین حال برای اسکی بهتر است از عینک های آفتابی ورزشی استفاده کنید که منحنی بوده و به صورت شما می چسبد. به این ترتیب برف و باد به چشم شما آسیبی نمی رساند.

اگر دوچرخه سوار یا موتورسوار هستید، باید یک عینک آفتابی بردارید، علاوه بر این که نور خورشید اجازه ورود حشرات کوچک به چشمان شما را نخواهد داد.

این حشرات خیلی سریع به صورت شما برخورد می کنند. ورزشکاران مانند افرادی که تنیس بازی می کنند باید از عینک آفتابی قوی با زاویه دید بالا استفاده کنند تا بتوانند توپ را به خوبی ببینند. بنابراین باید عینک مناسب برای مراسم خاص خود تهیه کنید. توجه به این موضوع در خرید عینک مردانه بسیار مهم است.

سبک خود را در نظر بگیرید

اکنون که از سلامت چشم خود راضی هستید، زمان آن رسیده است که عینک خود را بررسی و نصب کنید.

به عنوان یکی از مهمترین موارد در چک لیست خرید عینک آفتابی، باید فرم صورت و مدل لباس خود را در نظر بگیرید.

انتخاب عینک دودی مردانه بر اساس ظاهر کاملاً سلیقه ای است. اما خرید عینک بر اساس فرم صورت موضوع دیگری است که در آن قوانین و مقرراتی وجود دارد.

عینک آفتابی مردانه متناسب با فرم صورت خود بخرید

یکی از بهترین راه ها برای خرید عینک آفتابی این است که با توجه به نوع صورت خود انتخاب کنید.

چهره هر کس متفاوت به نظر می رسد. با وجود این، تمام سطوح را می توان در یک سری دسته بندی خاص قرار داد. به این ترتیب وقتی شکل و ظاهر صورت خود را می دانید، می توانید عینک آفتابی متناسب با صورت خود بخرید.

این یک مفهوم سبک و زیبایی است و در تمام دنیا از این استاندارد استفاده می کنند. در ادامه شما را با اشکال مختلف صورت آشنا می کنیم و به شما می گوییم که کدام عینک آفتابی برای صورت شما مناسب است.

البته باید بدانید که می توانید از این فرمول برای خرید عینک طبی یا عینک مطالعه مردانه استفاده کنید و تفاوتی بین آنها وجود ندارد.

نحوه پیدا کردن نوع حالت چهره

اول از همه این سوال برای شما پیش می آید که چگونه تیپ صورت خود را تشخیص دهیم؟ روش های مختلفی برای یافتن نوع حالت چهره وجود دارد.

در ادامه روش های مختلفی را به شما معرفی می کنیم که با آن ها می توانید به راحتی چهره خود را مشخص کنید.

1. استفاده از اپلیکیشن موبایل

در حال حاضر چندین اپلیکیشن موبایل در اندروید و آیفون وجود دارد که می توانید از آنها برای تعیین نوع چهره خود استفاده کنید.

برای استفاده از این برنامه ها، کافی است یک سلفی بگیرید و به برنامه اجازه دهید عکس شما را ویرایش کند. در نهایت، این برنامه قسمتی از صورت شما را به شما می گوید.

2. استفاده از سلفی

تشخیص چهره یک فرد کار سختی نیست. برای این کار می توانید سلفی بگیرید. بهتر است در این تصویر مستقیماً به دوربین نگاه کنید و صورت شما به وضوح در تصویر نمایان باشد.

سپس از ابزار ویرایش عکس، ابزار مداد را انتخاب کرده و طرح کلی صورت را با مداد بکشید. اکنون باید ببینید که این خط چگونه است. به عنوان مثال، اگر بیشتر شبیه مربع است، به این معنی است که شکل صورت شما مربع در نظر گرفته می شود. با استفاده از عکس کاغذی

حتی اگر به تلفن همراه یا دوربین دیجیتال دسترسی ندارید، می توانید از عکس های پرتره چاپ شده استفاده کنید.

برای این کار، صورت شما باید کاملاً در کادر باشد و مستقیماً به دوربین نگاه کنید. حالا یک نشانگر بردارید و دور صورتتان خط بکشید. حالا مانند حالت قبل خواهید دید که این شکل شبیه هر شکل هندسی است.

3. استفاده از آینه

راه دیگر برای تشخیص حالات چهره استفاده از آینه است. برای این روش باید مستقیماً جلوی آینه بایستید. سپس با کمک تخته می توانید محیط صورت را روی آینه بکشید.

این خط به راحتی به صورت دستی حذف می شود. پس لازم نیست نگران شکستن آینه باشید! حالا به خطی که کشیده اید نگاه کنید و ببینید این خطوط بیشتر شبیه کدام شکل هندسی هستند.

عینک آفتابی مردانه مناسب برای صورت های گرد

افرادی که صورت های گرد دارند معمولا گونه های بیرون زده و فک های منحنی دارند. در چهره این دسته از افراد زوایای تند و تیز دیده نمی شود.

اگر شما هم صورت گرد دارید پس بهتر است از عینک آفتابی مربعی مردانه استفاده کنید. این دسته از افراد هنگام استفاده از عینک عملکرد بهتری خواهند داشت.

افرادی با صورت گرد که بسیار رنگ پریده و روشن هستند می توانند از عینک های مربعی با گوشه های ضخیم و تیره و رنگ بسیار تند استفاده کنند. اینجوری صورتشون بهتر میشه.

آیا می توان از فریم های رنگی برای خرید عینک مردانه استفاده کرد؟ چرا که نه! به این ترتیب می توانید عینک مردانه خود را با لباس خود هماهنگ کنید و همچنان از زیبایی ظاهر خود لذت ببرید.

آقایان هرگز نباید نگران انتخاب قاب های رنگی باشند. فریم های رنگی جلوه خاصی به چشم ها می بخشد.

جالب است بدانید که قاب های گوشه مربعی برای صورت های بزرگ و کوچک مناسب هستند. قاب های گوشه مربعی انواع مختلفی در بازار موجود است. هر کدام از آنها برای اندازه خاصی طراحی شده اند. بنابراین اندازه جمجمه و صورت در این مورد مهم نیست.

عینک مردانه مناسب صورت های مربعی

معمولا برای خرید عینک آفتابی مردانه باید بر خلاف ویژگی های صورت خود عمل کنید. یعنی اگر صورت شما گرد است باید از عینک های مربعی استفاده کنید و بالعکس افرادی که صورت های مربعی دارند باید از عینک های گرد یا منحنی استفاده کنند.

شیشه های گرد و منحنی در بازار انواع مختلفی دارند. برخی از انواع عینک دودی مردانه مانند عینک معروف هری پاتر گرد و گرد هستند. اگر احساس می کنید که این عینک به شما نمی آید، می توانید از عینک هایی با گوشه های خمیده استفاده کنید.

در حال حاضر محبوب ترین نوع عینک مردانه عینک دودی است که روی خط ابرو صاف بوده و دارای زاویه خمیده است. بسیاری از افراد مشهور نیز از این نوع عینک استفاده می کنند.

عینک های گرد در رنگ های مختلف وجود دارند. اگر تغییر را دوست دارید، می توانید از عینک های رنگی استفاده کنید. می توانید این قاب ها را با رنگ های مختلف لباس ست کنید. در غیر این صورت عینک های ساده با فریم مشکی یا تیره به درد شما می خورد.

عینک مناسب برای صورت های مثلثی

برخی از افراد صورت مثلثی دارند. این فرد معمولاً زاویه چانه حاد دارد. به همین دلیل است که وقتی صورت شبیه یک مثلث با زاویه رو به پایین است.

این گروه معمولاً چانه کوچک و پیشانی پهن دارند. به همین دلیل هنگام خرید عینک مردانه باید به فرم صورت خود توجه کنید.

عینک های گرد بهترین انتخاب برای این صورت ها هستند. البته اگر احساس می کنید که عینک های گرد مناسب صورت شما نیست، می توانید عینک های مربعی با گوشه های گرد را انتخاب کنید.

چنین عینک های دودی برای آقایان نیز بسیار محبوب هستند و بهترین انتخاب برای صورت های مثلثی به حساب می آیند.

اگر از عینک آفتابی با زاویه خمیده استفاده می کنید، زاویه تیز چانه کمتر به چشم می آید. در واقع، فرم صورت شما با عینک های گرد، نرم و متعادل دیده می شود. این مشکل در مورد خرید عینک طبی مردانه نیز صدق می کند.

عینک آفتابی مردانه برای صورت های بیضی

به طور کلی صورت بیضی بسیار شبیه صورت گرد است. به همین دلیل توصیه می شود این افراد از عینک های مربعی و زاویه دار نیز استفاده کنند. در عین حال این دسته از افراد در صورت انتخاب عینک های پهن تری به دلیل داشتن صورت بلند ظاهر بهتری خواهند داشت.

بنابراین خرید عینک آفتابی با فریم مربع و مردانه به این گروه توصیه می شود. هر چه این گروه ها طولانی تر باشند، بهتر است.

در حال حاضر ضخامت فریم برخی از انواع عینک آفتابی مردانه در تمامی قسمت ها یکسان نیست. برخی از لیوان ها در بالا ضخیم تر از پایین هستند. این نوع فریم برای افراد صورت بیضی بهترین انتخاب خواهد بود. به طور کلی باید گفت که هر چه قاب ضخیم تر باشد در چهره این دسته از افراد بهتر دیده می شود.

عینک آفتابی مردانه مناسب برای صورت های قلبی شکل

صورت قلبی شکل بیشتر شبیه حرف V انگلیسی است. این گروه دارای فک بسیار کوچک با زاویه تیز و نوک تیز است. افرادی که صورت قلبی دارند، معمولاً صورت‌های استخوانی و گونه‌های برجسته دارند.

به طور کلی می توان گفت فرم صورت این دسته از افراد ترکیبی از فرم صورت مثلثی و بیضی است. اگر چهره قلبی دارید، باید بدانید که خوش شانس هستید!

افرادی که صورت قلب دارند می توانند از عینک آفتابی مردانه زاویه دار یا گرد استفاده کنند. هر نوع عینک آفتابی معمولا روی صورت این دسته از افراد قرار دارد. بنابراین می توانید از بین انواع عینک ها یکی را انتخاب کنید.

اما توصیه عینک آفتابی مردانه مناسب به این دسته از افراد همواره یکی از مشکلات مهم طراحان مد است.

بنابراین هر طراح سعی می کند شیشه ای مناسب برای این فرم صورت را پیشنهاد کند. به طور کلی این دسته از افراد بهتر است از عینک های زاویه دار و مربعی استفاده کنند.

هر چند عینک گرد جلوه زیبایی به چهره آنها می دهد; اما عینک های مربعی و نوک تیز بیشتر به چهره می آید.

نتیجه

اگر قصد خرید عینک آفتابی دارید حتما پیشنهاد ما به شما مراجعه به یک فروشگاه اینترنتی عینک آفتابی معتبر است.

دکمه بازگشت به بالا