عمومیکسب و کار ویژه

راهنمای خرید ژل مو

با می‌توانید زیبایی و سلامتی را به موهایتان ببخشید. هر چند که تا موضوع راهنمای خرید باکیفیت و ارزان به وسط می‌آید اذهان عمومی به سمت ژل موی آقایان کشیده می‌شود ولی زیبایی موها برای آقایان و خانم‌ها مهم است. با خرید ژل مو باکیفیت شما می‌توانید به موهایتان حالت بدهید و از آن لذت ببرید.

طریقه ی استفاده از ژل موی سر

ژل مو یک حالت‌دهنده مناسب برای مو است که نسبت به سایر وسایل حالت‌دهنده مو صدمه کمتری را به موها می‌زند. برای استفاده از ژل مو باید موهای‌تان چرب نباشد چون ژل روی موها نمی‌شیند و شکل مناسبی به موها نخواهد داد. اول مقداری مو را بردارید و آن را به کف دست‌ها بمالید. بعد از شانه کردن مو، ژل را روی سر بمالید و موها را حالت بدهید. سعی کنید در جهت رشد موها انگشت‌تان را حرکت بدهید تا موها حالت بگیرد. بهترین ژل مو سر معمولا گیاهی بوده و ضرری ندارد. فراموش نکنید استفاده زیاد از ژل مو هم باعث صدمه دیدن موها می‌شود.

پس سعی کنید از ژل مو نیز کمتر استفاده کنید. پس از هر بار استفاده از ژل مو، موهایتان را بشورید زیرا خوابیدن با آن باعث صدمه به ریشه موها می‌شود. پس باید چنین نتیجه‌گیری کرد که قبل از پرداختن به زیبایی موها به نگهداری و مراقبت از آن توجه کنید. برخی از بهترین ژل موهای باکیفیت و ارزان؛ ژل مو آتوسا، ژل مو نفیس، ژل مو ساویز، ژل مو فولیکا و ژل مو کتیرا است که بعدا به آن‌ها می‌پردازیم. پس متوجه شدیم ژل مو یک محصول آرایشی بوده که از آن برای حالت گرفتن موها استفاده می‌شود.این محصول سبب تثبیت موها در یک زمان طولانی می‌شود و برای موهای تر و خشک قابل استفاده است. در واقع ژل مو با ترکیبات شیمیایی خود رشته‌های مو را به هم وصل می‌کند.

Guide to buying hair gel

انواع ژل مو

این ژل به شکل امولیسیون شفاف در آب است و سبب لخت شدن موها و درخشندگی آن می‌شود.ترکیبات این ژل؛ آب، پلیمر تثبیت‌‌کننده و حالت‌دهنده است. اگر این ژل را روی مو بریزید رشته‌های مو را می‌پوشاند و سبب درخشندگی، کاهش الکتریسیته ساکن و گره می‌شود.

ژل مناسب برای انواع مو

  • موهای نامنظم (درهم ریخته):

اشخاص با موهای شلخته باید از ژل رقیق استفاده کنند تا موهایشان مرتب شود.ژل‌های با غلظت متوسط برای اشخاص با موهای معمولی مناسب است که موجب درخشندگی موهایشان می‌شود.اشخاص دارای موهای لخت برایشان سخت است که موهایشان را حالت بدهند. این اشخاص باید از ژل‌های غلیظ استفاده کنند تا موهایشان ثابت بماند.

حال ممکن است برایتان سوال شود که ژل مو خیس چیست و ژل مو جوگندمی چه کاربردی دارد؟ از ژل مو خیس برای درخشندگی، آبرسانی، حالت‌دهی و برطرف کردن موخوره نیز استفاده می‌شود. برای استفاده از این ژل کافی است وقتی موهایتان نم‌دار یا خیس است آن را کف دست‌تان بریزید و ساقه موها را با آن ماساژ دهید. این کار باعث زیبایی و براقی موها می‌شود و موها از حالت طبیعی خارج نخواهد شد.

ژل مو جوگندمی یک محصول کاربردی و عالی است که علاوه بر حالت دادن به موها باعث ایجاد رنگ جوگندمی به موها شده و رنگ مو را به آسانی تغییر می‌دهد. برای پاک کردن این ژل باید موها را بشورید تا رنگ موهایتان برگردد. پس از استفاده از ژل مو جوگندمی و خشک شدن آن باید با برس یا شانه موها را حالت بدهید تا موها به هم نچسبد و طبیعی جلوه کند.

بهترین برند ژل موی سر

ژل موی سر ویتابلا یک ژل استاندارد ایرانی است که موها را خوش‌فرم می‌کند و در کنار آن به موها صدمه‌ای وارد نمی‌کند. این ژل نوعی مرطوب‌کننده است که موها را درخشنده می‌کند و نمی‌گذارد موها خشک شود.ژل مو نفیس یک محصول جدید با ماندگاری بالاست که ترکیبات منحصربه فردی دارد. از ویژگی‌های این ژل می‌توان به درخشندگی، حالت‌دهندگی قوی و براقی موها اشاره کرد.

یک از پرمصرف‌ترین ژل‌های سر، ژل مو فولیکا بوده که توسط یک شرکت خارجی تولید شده است. ژل فولیکا حالتی خشک را دارد و مناسب برای انواع موها است. همچنین این ژل مانع از جذب اشعه ماورابنفش می‌شود و چنانچه مقابل نور خورشید قرار بگیرید موهایتان آسیبی نمی‌بیند.در ژل مو کتیرا از کتیرا برای درخشندگی و حالت دادن به موها استفاده شده که می‌توان به راحتی از آن استفاده کرد.ژل مو ساویز یک ژل نه چندان قوی بوده که برای استفاده روزانه مناسب است. در ترکیبات این ژل، الکل وجود ندارد و به خو.بی روی موها می‌نشیند.

نکات مهم قبل از خرید ژل مو

برخی نکاتی که در خرید بهترین ژل موی سر باید در نظر گرفت موارد زیر است.

انتخاب نوع ژل

اولین نکته در مورد خرید ژل مو توجه به نوع آن است.در این راستا می توانید با توجه به شرایط استفاده خود یکی از ژل های موی خشک یا مرطوب را انتخاب کنید.در قسمت قبل در مورد هر یک از این دو نوع ژل به شما گفتیم.

حجم ژل

نکته دوم برای انتخاب ژل مو حجم آن است که به میزان مصرفتان بستگی دارد.در این صورت، اگر نیاز دارید همیشه ژل همراه خود داشته باشید، بهتر است مدل های کوچک بخرید تا بتوانید همیشه آن ها را در جیب خود نگه دارید.اما اگر می خواهید در فضای ثابتی مانند اتاق خواب خود از آن استفاده کنید، بهتر است ژل هایی با حجم بیشتری برای خود خریداری کنید.

میزان قدرت حفظ حالت مو

میزان قدرت ژل موی انتخابی شما بستگی به فرمولاسیون شیمیایی آن دارد.شما میتوانید با بررسی برچسب روی محصول میزان قدرت حفظ حالت موی ژل انتخابی خود را مشاهده کنید. هر چه اعداد شاخص قدرت حفظ حالت موی روی برچسب محصول بیشتر به سمت 9 میل کند، میزان قدرت حفظ حالت بیشتری دارد.

نوع محفظه نگهدارنده

نکته بعدی برای خرید ژل مو توجه به نوع ظرف نگهدارنده آن است.در این راستا می توانید ژل هایی را در بازار پیدا کنید که دارای محفظه های پمپی،تیوب یا ظرفی هستند.باید به نوع محفظه آن نگاه کنید که برای استفاده از ژل، با کدام
احساس راحتی بیشتری خواهید داشت!

ویژگی های دیگر

قدم مهم بعدی در انتخاب و خرید ژل مو توجه به ویژگی های دیگری است که ممکن است در ساختار ژل شما وجود داشته باشد.
به عنوان مثال، ژلی که می خواهید ممکن است حاوی ویتامین ها یا عصاره هایی در سیستم شیمیایی باشد.همچنین ممکن اغلب اوقات آقایان موهایشان را کوتاه نگه می دارند و به نسبت خانم ها زمان زیادی برای خوش حالت کردن موهایشان صرف نمی کنند. از روشهای خوش حالت و زیباتر کردن موها که در تنوع و کیفیت مختلف در بازار تولید و عرضه شده می توان استفاده از ژل مو مردانه برای آقایان را نام برد که باعث ایجاد خوش حالت کردن موها شده و جلوه زیبایی به موها می بخشد.

نکته:جهت خرید کرم موی سر ویتابلا میتوانید به فروشگاه های ارایشی و بهداشتی ما مراجعه کنید.

ژل مو چیست؟

راهنمای خرید ژل مو سر آقایان

ژل های مو ترکیبات شیمیایی بوده و دارای ساختار پلیمری می باشند. در فناوری ساخت ژل، پلیمرهایی با وزن مولکولی بالا در آب حل میشوند که وظیفه این پلیمرها متصل کردن رشته های مو به یکدیگر است، ضمن آنکه پوشش پلیمری محیط بر تارهای به هم چسبیده مو نیز، حجم کلی آنها را افزایش میدهد. با قرار گرفتن ژل روی ساقه مو، حلال آن تبخیر شده و فقط لایه نازکی از پلیمر سطح مو را می پوشاند.

اتصال موها توسط پوشش پلیمری صورت میگیرد و در نهایت با غیرقابل انعطاف شدن موهای فرد، حالت می گیرد؛ البته بعضی از ژل ها فقط محلول روغن در آب هستند و قوام ژل های حقیقی را ندارند و از آنها صرفا برای نرم شدن، ایجاد درخشندگی و راحت تر شانه شدن موها استفاده می گردد. معمولا این فرآوردهها به دو صورت، اتصال تارهای مو به یکدیگر را انجام میدهند:

  • اتصال جانبی (پهلو به پهلو) تارهای مو که به آن اصطلاحا جوش خطی (Seam weld) گفته میشود.
  • اتصال نقطهای (یا متقاطع) تارهای مو که در آن تارهای مو در یک نقطه همدیگر را قطع می کنند. این حالت جوش نقطهای (Spot weld) نام دارد.

کاربرد ژل مو مردانه چیست؟

مراقبت از موها نقش اساسی در ایجاد ظاهری شیک و زیبا دارد و همچنین خوش حالت نشان دادن موها نیز تاثیر بسزایی در اعتماد به نفس افراد دارد. برای این منظور افراد اکثرا از محصولاتی استفاده می کنند تا این زیبایی را بیشتر نشان دهد.

نکته:بهترین ماسک صورت ویتابلا بیز برای شما، بر اساس نوع پوستتان تجویز می‌شود. زیرا ماد‌ه‌ای که بر روی پوست خشک عالی عمل می‌کند، ممکن است برای پوست چرب مناسب نباشد. بنابراین بهتر است قبل از هر کاری با یک مشاور پوست صحبت کرده و از نوع پوست خود مطمئن شوید.

دکمه بازگشت به بالا