سلامت و دانش

رنگ موی مناسب برای پوست گندمی چیست؟

تشخیص رنگ مو برای پوست گندم مناسب است

هر صورت و پوست به رنگ مناسب مو احتیاج دارد. عزیز ، رنگ پوست شما گندم است ، باید به این نکته توجه داشته باشید که ابتدا باید تناژ رنگ پوست خود را بدانید ، زیرا این کافی است تا رنگ پوست خود را با یک تکه جواهرات (نقره و طلا) تشخیص دهید. به این ترتیب ، اگر دکوراسیون نقره ای برای پوست شما مناسب تر باشد ، پوست شما از رنگ خنک و خنک برخوردار است و برعکس ، یعنی اگر طلا بیشتری وارد پوست شما شود ، رنگ پوست شما گرم می شود. راه دیگر برای تشخیص رنگ پوست ، نگاه به رنگ رگ های خونی شماست. اگر رنگ آبی بنفش دارید ، این بدان معنی است که پوست شما سرد است. اگر رگهای سبز دارید پوست شما گرم و مقوی است. راه دیگر این است که کاغذ را در کنار پوست خود قرار دهید ، بنابراین با قرار دادن کاغذ در کنار صورت خود ، اگر پوست شما در نزدیکی کاغذ زرد است ، به این معنی است که رنگ پوست شما گرم است ، اگر رنگ پوست شما به رنگ صورتی و قرمز نزدیک تر است. این بدان معنی است که شما رنگ پوستی خنک دارید.

عکس رنگ مو عسلی

موهای روی پوست گندم چه رنگی است؟

پوست گندم دو نت اصلی دارد قرمز و آبی در رده رنگ گرم پوست قرار دارد. بیشتر مردم گندم می خورند ، پوست آنها سبز می شود. مهمترین کاری که باید در هنگام انتخاب رنگ مو برای گندم انجام دهید خنثی کردن این چهره سبز است و دیگر آن را سبز نکنید. به عنوان مثال ، رنگ موی تیره خالص به هیچ وجه برای پوست گندم مناسب نیست زیرا رنگ پوست سبز بیشتری را نشان می دهد. البته باید به خاطر داشته باشیم که رنگ موی روشن یا تیره نسبت به پوست گندم بسیار حساس است. با توجه به اینکه این مقوله ای از رنگ پوست است ، زیرا تناژ نسبی ترکیبی از خانواده های مختلف پوست است ، انتخاب رنگ های سبک و تیره باید بسیار مراقب باشد.

نام رنگ برای گندمزار مناسب است

برای انتخاب رنگ مو در این نوع پوست ، از رنگ های طلای و قرمز استفاده کنید که به سری قرمز و جهانی معروف هستند (به اختصار R و G). بنابراین ، اگر رنگ پوست گندم دارید و چشمانتان قهوه ای ، قرمز ، طلایی و رنگ بلوط برای شما مناسب است. این نکته بسیار حساس را فراموش نکنید رنگ طلایی شما آن را برای پوست خود استفاده می کنید ، درجه طلایی بسیار روشن از آن استفاده نکنید ، زیرا رنگ این پوست گندم تناژ پرتقال را لمس می کند ، که به کل ترکیب صورت و موهای شما آسیب می رساند. از رنگ موی محکم استفاده کنید شمع، عسل، شراب قرمز، عسل تیره، کارامل، شکلات و مسی برای پوست گندم مناسب است.

رنگ مو عسل

رنگ برای چرم دانه بسیار مناسب و زیبا است ، رنگ مو عسل است. حال بسته به پوست و سلیقه شما می توانید از رنگ موی عسلی تیره یا حتی عسل سبک و معمولی استفاده کنید. هرچه گندم شما بیشتر باشد ، رنگ موهای سبک تر عسل بهتر می شود. به یاد داشته باشید که اگر رنگ پوست گندم بسیار سبکی دارید (پوست سفید و روشن) ، بهتر است از این رنگ مو استفاده نکنید ، زیرا این رنگ مو برای پوست گندم تیره تر مناسب است ، زیرا اگر پوست بسیار روشن است. رنگ صورت شما بسیار بی رنگ می شود.

رنگ مو مناسب پوست گندم

بهترین ترکیب رنگ موی زنبور عسل

استفاده از دو فرمول زیر برای تهیه ترکیب رنگ موهای عسل بسیار جالب و کاربردی است. این رنگ مو در بین خانمها و دختران جوان بسیار محبوب است. این بدان دلیل است که برای برنزه کردن یا خیلی روشن خیلی تاریک نیست. به همین روش می توانید انواع ترکیبات عسل را تهیه کنید. به عنوان مثال رنگ موی عسل ، عسل-شکلات ، عسل-طلا و رنگ موی عسلی با نکات برجسته و …

  1. فرمول رنگ آمیزی موهای عسل گرم

همان ترکیب بلوند قهوه ای + بلوند طلایی

دو سانتی متر بلوند متوسط

6٪ اکسیدان شماره یک

موهای پایه 8

  1. فرمول رنگ مو قهوه ای عسلی
  2. در این رنگ مو ابتدا باید رنگ موهای خود را به 6 با 000 پایه برسید. سپس رنگهای زیر مو را با هم ترکیب کرده و بعد از 40 دقیقه موهای خود را بشویید.
  • 6 مو را با سه صفر پایه بزنید
  • 113 کیلومتر از عسل شماره 7
  • 20 چوب شکلات سبک
  • 30 مایل دودی شماره 7
  • تنوع نقره 8 سانتی متر
  • تغییرات طلای 5 سانتی متر

رنگ مو را با قیمت مناسب از کجا خریداری کنیم؟

برای خرید رنگ مناسب مو می توانید در جشنواره خاموش بازی Hair Off شرکت کرده و از تخفیف های جذاب و اقتصادی از این تخفیف لذت ببرید. در این جشنواره تخفیف ، Monton Ro تخفیف های عجیب و بسیار اقتصادی به شما ارائه می دهد. این جشنواره در نیمه دوم ژوئن برگزار می شود و شش روز ادامه دارد. توصیه ما این است که این جشنواره بی نظیر را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا