عمومی

روسیه سفر پامپئو به بلندی‌های جولان را تحریک آمیز خواند

نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل نسبت به سفر وزیر خارجه آمریکا به بلندی های جولان واکنش نشان می دهد.

به گزارش اسپوتنیک ، واسیلی نبنزیا ، نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل گفت که کشور وی سفر مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا به بلندی های جولان را تحریک آمیز ارزیابی کرد.

نبنزیا گفت: “ما با حفظ احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی آن ، از حفظ وحدت سوریه حمایت می کنیم.” ما می خواهیم برنامه های تقسیم کشور و طولانی شدن درگیری را کنار بگذاریم.

نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل افزود که این (درخواست دولت روسیه) شرق و غرب سوریه از جمله بلندی های اشغالی جولان را شامل می شود كه یك مقام ارشد آمریكایی آن را تحریك می داند.

به گفته وی ، مسکو از روند در حال انجام در خاک سوریه ، جایی که حضور غیرقانونی ارتش آمریکا همچنان ادامه دارد ، نگران است.

نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل با اشاره به درخواست های آتش بس از طرف غربی ها ، از روسیه خواسته است به جنگ خود علیه تروریست ها در سوریه ادامه دهد.

نماینده دائمی روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: روسیه علیرغم درخواست کشورهای غربی برای آتش بس به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی گفت: “علی رغم تلاش فرستادگان غربی برای محافظت از شبه نظامیان با درخواست آتش بس با آنها ، عملیات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت. ما به تروریست ها اجازه نمی دهیم مارک خود را تغییر دهند.”

وی خاطرنشان کرد که اطلاعات مربوط به بودجه هنگفت توسط چندین کشور غربی در مورد اقدامات رسانه های حامی سرنگونی دولت قانونی سوریه منتشر شده است.

وی گفت: همه ما فیلم های ترسناک و غیرانسانی دیده ایم که به نظر می رسد با پول اسپانسر خارجی ساخته شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا