سلامت و دانش

زالی: بسته اشتغال مستقل برای پرستاران باید امسال تهیه شود

فرمانده عملیات تاج گذاری تاج تهران در دیدار با مسئولان جامعه پرستاری کلانشهر اظهار داشت: مهمترین پیام و درخواست اصلی این جلسه شناسایی پرستاران به عنوان مشاغل دولتی بوده و ثبات اشتغال را مهمترین آن می داند. مهمترین نیاز پرستاران در شرایط فعلی.

به گزارش دکترنامه ، دکتر علیرضا زالی از تلاش گروههای پرستاری در زمینه های سلامت ، شجاعت ، ایثار و فداکاری به پرستارانی که در مبارزه با ویروس تاج و ایجاد خدمت به هموطنان خود حماسه آفریده اند ، تقدیر و تشکر کرد. خواهران این سرزمین گفتند که این باعث غرور و افتخار است و یک حماسه جهانی به وجود آورده است.

به گفته دکتر هال ، فرهنگ اجتماعی ایجاد شده به افتخار ایثار خواهران باید به دستاوردهای عملیاتی منجر شود و تعارف کلامی باید به تصمیمات عملی و اجرایی تبدیل شود.

وی با اشاره به چالش ها و مشکلات این گروه متعصب و خدمتگزار که مانند دوران دفاع مقدس در خدمت و خدمت صادقانه در زمان بحران تاج نقش داشته است ، وی بر لزوم پاسخگویی به نیازهای جامعه پرستاری تأکید کرد.

دکتر زالی در بخش دیگری از سخنان خود به فرسودگی پرسنل پرستاری برای ارائه مراقبت های طولانی مدت از بیماران مبتلا به مزمن اشاره کرد و گفت: اگرچه در تلاش مستمر پرستاران با کمبود کارکنان روبرو نشده ایم ، اما همیشه باید در نظر داشته باشیم. نیروی کار برای شرایط سخت تر. ” بیا بریم

به گفته وی ، با توجه به اینکه این ویروس هنوز به طور کامل مشخص نشده است ، ممکن است بعد از هر کاهش میزان شیوع بیماری را شاهد باشیم. متقاضیان پرستاری در صورت نیاز می توانند از نقاط قوت اضافی استفاده کنند.

فرمانده کل ستاد تاج گذاری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مهمترین پیام و درخواست اصلی این جلسه تعیین خواهران به عنوان مشاغل دولتی است.

وی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری در مورد جبران خسارت پرستاری ، وی بر اهمیت نرخ های مستقل در خدمات پرستاری تأکید کرد و خاطرنشان کرد: این امر می تواند منجر به عدالت در بخش های حرفه ای پرستاران شود.

به پیشنهاد دکتر زالی ، یک بسته مستقل برای اشتغال پرستاران باید امسال تهیه شود. تغییر وضعیت اشتغال پرستاران و شرکتهایی که جان خود را در شرایط بحرانی در اولین خط مراقبت فدا کردند ، بسیار مهم است. همچنین پرستارانی که داوطلب ارائه خدمات به بیماران مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب و همکاران در سازمان های خصوصی و خیریه می باشند باید در استخدام دانشگاه ها اولویت داشته باشند.

در بخش دیگری از سخنان خود ، فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران ضمن اشاره به شهدای مدافع سلامت ، تأکید کرد: قانون شهدا و شهدا باید برای همکارانی که برای خدمت به بیماران کرون شکنجه شده اند ، تمدید شود. یا از بیماری ها و جراحات رنج می برد. این بستگان نیز باید در رده شهدا قرار بگیرند و بسته های حمایتی ویژه مطابق با عزت پرستاران این رشته طراحی می شوند.

وی از تولید ماسک و تجهیزات محافظ شخصی با استانداردها و کیفیت مناسب در روزهای آینده خبر داد و این باعث کاهش نگرانی همکاران در مورد موارد ایمنی خواهد شد.

دکتر زالی ثبات اشتغال را مهمترین الزام پرستاران در شرایط فعلی دانست و تأکید کرد که بسته های تشویقی پرداخت شده باید دارای یک چارچوب مدون و شنیده تر باشد.

سایر مباحثی که در این جلسه توسط کارکنان ستاد کرونا مورد بحث قرار گرفته است ، شامل تخصیص بیمارستان نیکان غرب برای معالجه همکاران بهداشتی و درمانی کرونا ، مستندسازی خدمات ارزشمند پرستاران در بحران کرونا ، توضیح بسته کامل حمایت پزشکی پرستاران با تمرکز بر نرم افزار بی شماری برای ضبط پرستاران در بخش ها ، هماهنگی و یکپارچه سازی حمایت مالی پرستاران در دانشگاه های مختلف را نشان می دهند.

در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات ، فرصتها و اقدامات حوزه خود ، شرکت کنندگان در مورد چالشها ، مشکلات و مطالبات خود از جمله تغییر در ساختار کارکنان پرستاران ، فرسودگی کارکنان پرستاری در صورت بروز بحران ، تغییر وضعیت توضیح دادند. استخدام ، پروتکل برای استفاده از نیروهای داوطلب تخصصی و غیر تخصصی. تخصص ، عدم وجود تجهیزات حفاظتی شخصی ، جابجایی های چرخشی بین بخش های ویروس کرونا و غیر ویروس کرونا ، بسته های حمایتی و تشویقی برای پرستاران ، ساعات کار ، راه اندازی ستادهای امنیتی در یک سازمان پرستاری ، لغو قراردادهای پرستاران در بیمارستانهای خصوصی ، مشارکت پرسنل پرستاری نیروهای مسلح در ایجاد خانه های بازنشستگی برخی از چالش های شرکت کنندگان.

در پایان این جلسه ، پس از ارائه راهکارها و دستورالعمل های لازم توسط فرمانده قرارگاه تاج گذاری در کلانشهر تهران ، تصمیم گرفته شد که همکاران بسته های پشتیبانی شده رمزگذاری شده خود را ارائه دهند تا برای پیگیری به مراجع بالاتر ارائه شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهید بهشتی ، در این جلسه روسای دانشکده های پرستاری و مدیران پرستاری دانشگاه پرستاری شهید بهشتی ، ایران ، تهران ، آزاد ، باکیت الله ، ارتش ، نماینده سازمان پرستاری در کشور ، رئیس هیئت پرستاری تهران ، نمایندگان پرستارهای مسلح حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا