سلامت و دانش

زمینه ایجاد دانشکده علوم پزشکی در بروجرد فراهم شود

دکترنامه / لرستان نمایندگان مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفتند: زمین ایجاد دانشکده پزشکی در شهر باید فراهم شود.

عباس گودرزی در گفت وگو با دکترنامه ، اظهار کرد: بیمارستان چمران بروجرد دارای ساختمان قدیمی و بسیار قدیمی است و ساختمان اورژانس قدیمی است.

وی افزود: در این راستا به توافق رسیده است که با مشارکت خیرین سلامت ، شوراها ، شهرداری ها و دانشگاه علوم پزشکی ، اورژانس بیمارستان چمران به طور کامل در 4000 متر مربع از صفر تا صد احداث شود. “

نمایندگان بروجرد و اشترینان در مجلس مثال زدند: همچنین از بال دوم اورژانس بیمارستان امام خمینی بازدید شد.

گودرزی افزود پیمانکار این پروژه در حال حاضر مشغول کار است که در این بازدید بر تسریع اتمام این پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به افتتاح اورژانس هوایی در بروجرد گفت: اورژانس هوایی بروجرد نیاز به سوله دارد که با کمک شورا ، شهرداری ، خیرین و خود دانشگاه در حال ساخت است.

نمایندگان بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: با توجه به بازدید دکتر. جان بابایی به بروجرد و تصویب 250 تخت ، اصول اولیه مورد توافق قرار گرفته است.

گودرزی تصریح کرد: بحث شد که با مشارکت شورا و شهرداری می توان زمین مناسبی را در نظر گرفت اما باید کمیسیون ماده 23 را طی می کردیم و در نهایت ردیف بودجه را در بودجه سالانه می گرفتیم.

وی گفت: “همه اینها می تواند شروع دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی باشد و همه این زیرساخت ها به توسعه پزشکی کمک می کند.”

نمایندگان بروجرد و اشترینان در مجلس مثال زدند: البته برای رسیدگی به مشاغل دیگر ، بنابراین ساخت بیمارستان کوثر ، ساخت بیمارستان امام رضا و … در شهر در حال انجام است و می بینیم که ارزشمند است به مراحل برداشته شده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا