عمومیکسب و کار ویژه

سایبان برقی در چه ابعاد و اندازه هایی ساخته میشود؟

سایبان برقی یکی از تجهیزات کاربردی و مهم در ایجاد سایه برای محیط‌های مختلف است که در زمان انتخاب و خرید آن باید به نکات زیادی توجه کنید. اهمیت این تجهیزات در محافظت از بخش‌های مختلف خانه و محیط کار سبب شده که برندهای زیادی در زمینه طراحی و تولید آن فعالیت کند؛ همین امر باعث می‌شود که شما به عنوان یک خریدار انتخاب‌های متعددی پیش رو داشته باشید.

برای اینکه بتوانید بهترین سایبان برقی را انتخاب کنید لازم است که پیش از خرید ویژگی و قابلیت‌های مدل‌های متفاوت آن را بررسی و در نهایت با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید مدل مناسب را انتخاب نمایید. با مراجعه به میتوانید تمامی اقدامات مذکور را به سادگی انجام دهید؛ همچنین قابلیت برقراری اطلاعات ارتباط با کارشناسان واحد فروش برای شما فراهم است که می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با آن‌ها در تماس باشید. آشنایی بیشتر با نکات مهم در زمان خرید سایبان برقی با ما همراه باشید.

In what dimensions and sizes are electric awnings made?

نکات مهم در انتخاب و خرید سایبان برقی

پیشرفت تکنولوژی سبب شده که همه روزه تجهیزات زیادی با قابلیت‌های متفاوت و متنوع به بازار عرضه شوند در این میان انواع سایبان برقی نیز یکی از تجهیزاتی است که رشد و پیشرفت تکنولوژی در آن بسیار تاثیر گذار بوده و شاهد ورود تجهیزات حرفه‌ای با قابلیت‌های متنوع هستیم؛ البته که در زمان انتخاب و خرید این تجهیزات باید به نکات زیادی توجه کنید که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

نوع سایبان برقی

به طور کلی انواع سایبان برقی در دو دستگاه اتوماتیک و هوشمند طراحی و تولید می‌شوند که هر یک به نوعی باعث افزایش رفاه و آسایش افراد خواهند شد. سایبان‌های اتوماتیک برقی دارای یک کنترل ریموت هستند که به واسطه آن می‌توانید سایه بان را باز و بسته کنید و یا زاویه بسته و باز شدن آن را تنظیم نمایید، این در حالی است که انواع سایبان برقی هوشمند به سنسورهای تشخیص هوا مجهز هستند و به صورت اتوماتیک و خودکار باز و بسته می‌شوند.

در واقع سیستم سایبان‌های برقی هوشمند بر اساس برنامه ریزی‌های قبلی عمل می‌کنند و با توجه به مجهز بودن به سنسور نور در زمان تابش خورشید به تو به طور خودکار باز و در پایان روز و با تاریک شدن هوا بسته می‌شود این قابلیت به شما کمک میکند تا حتی در زمانی که در محیط حضور ندارید بتوانید از مزیت داشتن سایبان بهره‌مند شوید. همچنین این سایه بان‌ها به سنسورهای تشخیص طوفان، باد، باران و غیره نیز مجهز هستند و در صورت بروز هر یک از این عوامل جوی به صورت خودکار باز و بسته خواهد شد.

طرح سایبان برقی

از نکات قابل توجه در زمان خرید سایبان برقی می‌توان به طرح آن اشاره کرد که بر اساس معیارهای خاصی باید انتخاب شود پیش از هر کاری باید مشخص کنید که سایه بان برقی را برای چه مکانی نیاز دارید؟ محل مورد نظر شما در بیشتر اوقات ابری است یا آفتابی؟ مدل‌های زیادی برای طراحی سایبان برقی وجود دارد که از رایج‌ترین آن‌ها می‌توان به سایبان چتری و سایبان کالسکه‌ای اشاره کرد در واقع این تجهیزات انتخاب ایده آل برای سایبان برقی مغازه به شمار می‌آید چرا که به دلیل فرم و طرح متفاوت قابلیت جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت زاویه دار را نیز دارند.

متریال سایبان برقی

در طراحی و تولید انواع سایبان برقی از متریال مختلف استفاده می‌شود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به پارچه سایبان اشاره کرد، با وجود اینکه شرایط آب و هوایی استان‌های مختلف کشور در طول سال با تغییرات زیادی همراه است پس باید نوع پارچه انتخاب شده شما دوام و کیفیت بالایی داشته باشد.

پارچه

در زمان انتخاب و خرید سایبان برقی حتماً به کیفیت پارچه آن دقت کنید، نوع پارچه انتخاب شده با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی در استانهای مختلف کشور متفاوت است. برای مناطق گرمسیری که تابش مستقیم نور خورشید بیشتر از حد انتظار است باید از پارچه‌های مقاوم در برابر حرارت و گرما استفاده نمایید، این در حالی است که برای نواحی شمالی کشور نیاز به خرید سایبان برقی از پارچه‌های ضد آب خواهید داشت چرا که این پارچه‌ها باید مقاومت زیادی در برابر رطوبت و پوسیدگی و نم زدگی داشته باشند.

موتور

علاوه بر پارچه، در تولید انواع سایبان برقی از متریال دیگر مانند در پوش، یراق آلات، بازو مفصل و در نهایت موتور برقی استفاده می‌شود که توجه به کیفیت هر یک از این تجهیزات در زمان خرید سایبان برقی از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع موتور برقی به عنوان مهم‌ترین قطعه در این تجهیزات به شمار می‌آید که نقش مهمی در کیفیت آن ایفا می‌کند. مدل‌های متفاوتی از انواع موتور توبولار در بازار موجود است که مشخصات کلی همه آن‌ها شبیه به هم هستند از این رو عملکرد کاملا مشابه دارند.

بازو و مفصل

یکی دیگر از مهم‌ترین متریال مورد استفاده در انواع سایبان برقی، بازو و مفصل آن است که نقش مهمی در کیفیت و عملکرد این تجهیزات خواهد داشت. این تجهیزات که معمولا از جنس فلز هستند و در داخل آن‌ها فنر‌های مقاومی وجود دارند که به سه صورت به هم متصل می‌شوند، اتصال سیم بکسلی، اتصال زنجیری و اتصال تسمه ای. هر یک از اتصالات عنوان شده مزایای خاص خود را دارند و در قیمت نهایی سایبان برقی بسیار تاثیر گذار هستند.

مرکز خرید سایبان برقی

در سال‌های اخیر با استقبال بی‌نظیر مردم از انواع سایبان برقی، برندهای تولید کننده زیادی در این زمینه فعالیت خود را آغاز نموده‌اند و سعی کردند تا با به کارگیری جدیدترین متریال و پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها توجه مشتریان را به خود جلب کنند. یکی از مهمترین نکات در زمان خرید سایبان برقی مرکز فروش این تجهیزات است.

بسیاری از برندهای معتبر برای جلب رضایت مشتریان از متریال با کیفیت وارداتی استفاده میکند، همین امر سبب افزایش طول عمر سایبان خواهد شد. با مراجعه به سایت سایبان برقی شاهد می‌توانید به راحتی مدل‌های متفاوت از انواع ، سایبان ماشین، سایبان برقی بالکن و تراس و… را ببینید. در این مجموعه تمامی تجهیزات با استفاده از متریال با کیفیت طراحی و تولید شده که با قیمت بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

قیمت سایبان برقی

علاوه بر موارد عنوان شده مهمترین نکته در زمان خرید سایبان برقی توجه به قیمت آن است همانطور که عنوان شد بسیاری از برندهای معتبر با هدف افزایش کیفیت محصولات خود از متریال وارداتی برای تولید انواع سایبان برقی استفاده می‌کنند همین امر سبب شده که قیمت این تجهیزات به نسبت نمونه‌های تولید داخلی افزایش پیدا کند البته عوامل دیگری در قیمت سایبان برقی تاثیر گذار هستند که شامل از مهمترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان کیفیت سازه به چه میزان خواهد بود؟
  • ابعاد و اندازه سازه مورد نظر شما چه مقدار است؟
  • چه مقدار بودجه برای خرید و نصب در نظر گرفته اید؟
  • متریال استفاده شده در تولید سایبان از چه نوعی هستند؟
  • قصد خرید چه نوع سایبان برقی را دارید؟ سایبان هوشمند، اتوماتیک یا معمولی؟
  • برای کدام بخش از محیط کاری یا محل زندگی می‌خواهید از سایبان برقی استفاده کنید؟

تمام موارد عنوان شده عامل‌های تاثیر گذار در قیمت سایبان برقی به شمار می‌آیند، علاوه بر این فروشگاهی که قصد خرید از آن را دارید نیز می‌تواند در قیمت نهایی این تجهیزات بسیار تاثیر گذار باشد.

چرا باید از سایبان برقی استفاده کرد؟

سایبان برقی یکی از کاربردی‌ترین تجهیزاتی است که می‌توان از آن در محیط‌های کاری و محل زندگی استفاده کرد، این تجهیزات با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا قابلیت‌های متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد و باعث افزایش سطح رفاه زندگی آن‌ها می‌شود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر قصد استفاده از را دارید می‌توانید مدل چتری یا کالسکه‌ای را استفاده کنید، چرا که فرم و طرح آن‌ها به گونه‌ای است که از تابش نور خورشید به صورت زاویه دار نیز جلوگیری می‌کند.سایبان پنجره یک انتخاب ایده آل برای محیط زندگی است که از تابش نور خورشید بر روی وسایل مانند مبل، فرش و سایر وسایل چوبی جلوگیری می‌کند، این کار باعث می‌شود تا از رنگ پریدگی لوازم تا حد زیادی جلوگیری کرد.

با به کار گیری انواع سایبان برقی ماشین، از آسیب دیدگی‌های احتمالی آن جلوگیری کنید. اشعه‌های نور خورشید به مرور زمان به لایه‌های رنگی بدنه ماشین نفوذ می‌کند و باعث آسیب دیدگی آن می‌شود به همین دلیل می‌توانید از انواع سایبان برقی ماشین برای پیشگیری از این مشکلات استفاده نمایید.تمام متریالی که در تولید انواع برقی استفاده می‌شوند قابلیت چاپ و رنگ‌آمیزی دارند و می‌توانند نقش یک بنر تبلیغاتی برای کسب و کار شما را ایفا کنند.علاوه بر موارد عنوان شده استفاده از انواع سایبان برقی مزایای زیادی را به همراه دارد که می‌توانید با خرید بهترین نوع آن از این مزایا بهره‌مند شوید.

جمع‌بندی

سایبان برقی کاربردی‌ترین نوع سایبان در بازار است که به دلیل داشتن قابلیت‌های متفاوت، محبوبیت خاصی دارند. در طراحی و تولید این تجهیزات از متریال مختلف استفاده شده که علاوه بر کیفیت سایبان در قیمت نهایی آن نیز بسیار تاثیر گذار هستند. برند‌های زیادی در زمینه تولید این تجهیزات فعالیت می‌کنند که در زمان خرید باید به این نکته نیز توجه نمایید. برای مشاهده مدل‌های متفاوت از انواع می‌توانید به سایت سایبان برقی شاهد مراجعه کنید و پیش از خرید انواع تجهیزات را از نظر مشخصات، کاربرد و قیمت با هم مقایسه نمایید.

نکات قبل از سفارش سایبان برقی ، که باید به آن ها دقت کنید تا بهترین سایبان برقی را داشته باشید با ما همراه باشید تا این نکات را با هم بررسی کنیم و در نهایت سایبان مناسب با شرایطتان داشته باشید.

اندازه ی مناسب برای سایبان برقی در نظر بگیرید

فضای باز خود را که از آن مایل به استفاده برای تفریح و دورهمی هستید، اندازه گیری کنید. انجام این کار به شما اطمینان می دهد که سایبان برقی سفارش داده شده کاملا با فضا متناسب خواهد بود. فضایی که انتخاب کرده اید نیز باید از استحکام و مقاومت کافی برای نگه داشتن پایه ها برخوردار باشد اگر هم نمیدانید که چگونه اندازه گیری کنید مشاوران سایبان شاهد به صورت رایگان به محل آمده و اندازه گیری میکنند.

در نظر گرفتن محیط نصب سایبان برقی

برای سفارش سایبان برقی و یا  دلخواه باید محیط اطراف و دفعات استفاده از فضای باز را در نظر بگیرید. اگر مایل به استفاده از فضای باز خود در تمام فصول و تمام شرایط آب و هوایی هستید، باید سایبان برقی را سفارش دهید که بتواند در برابر تمامی شرایط مقاوم باشد. اگر تنها در برخی فصول و برخی روزها می خواهید از فضای باز خود استفاده کنید، شاید مدل های کم هزینه تر برای شما مناسب تر باشد که با کمک مشاوران سایبان شاهد میتوانید بهترین سایبان برقی متناسب با محیط را در نظر بگیرید.

هدف از نصب سایبان برقی

فضای شما در انتخاب نوع سایبان اهمیت زیادی دارد. سایبان برقی با پارچه سایبان از جنس PVC شفاف می تواند مناسب هتل ها و رستوران هایی در بالای برج ها باشد. این نوع سایبان با ارائه چشم انداز بدون نقص، از مهمانان در برابر تمام شرایط آب و هوایی محافظت می کند. مدل های قابل حمل مناسب فضاهای کوچک حیاط خلوت و استخرها است. سایبان  برقی (سایبان بازویی) یا مناسب مناطقی است که در برخی فصول به آفتاب بیشتری نیاز دارند. باز و بسته کردن سایبان برقی آسان تر از سایر مدل ها است. سایبان چتری برای مناطق ساحلی و خانه های مدرن مناسب تر است.

دکمه بازگشت به بالا