عمومی

سفر خود به خراسان رضوی و مشهد را به زمانی دیگر موکول کنید

به گزارش خراسان دکترنامه، سید جواد موسوی با اعلام این خبر افزود: در تصمیم ستاد انرژی استان خراسان رضوی از مسافرانی که قصد سفر به استان خراسان رضوی به ویژه مشهد مقدس را دارند درخواست می شود سفرهای غیرضروری را به تعویق بیندازند. سفر به زمان دیگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی به تشریح دلایل این تصمیم پایگاه پرداخت و ادامه داد: تعدادی از مسافران و زائران در روزهای اخیر به دلیل اختلال در برنامه قطارها و همچنین تعدادی از مسافران به دلیل سرما با مشکل مواجه شده اند. آب و هوا و یخ زدگی در جاده ها

موسوی تصریح می کند: مرکز اقامتی خراسان رضوی بالاترین کیفیت خدمات را ارائه می دهد و از آنجایی که خدمات رسانی به زائران و مسافران ممکن است با مشکلاتی همراه باشد، از زائران و مسافران تقاضا داریم سفر خود را به هفته آینده با بهبود شرایط جوی موکول کنند.

وی در گفتگو با مدیر تاسیسات گردشگری گفت: با توجه به بحران انرژی و افت شدید فشار گاز به دلیل برودت هوا، وی همچنان در مصرف گاز، برق و آب صرفه جویی کرده و به جای تخصیص سوخت جایگزین، به شدت بسته شود. استفاده و فضاهای غیر ضروری مانند استخر و اتاق آبی، گروه بندی رستوران ها در یک مجموعه و مرکزیت اتاق و از کار انداختن سایر طبقات.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی به پیش بینی هواشناسی اشاره کرد و گفت: سامانه بارشی جدید از روز گذشته وارد کشور شده که امروز و فردا در استان خراسان رضوی فعال می شود و بر اساس این پیش بینی آخر هفته نیز مانند هفته گذشته سرد خواهد بود.

کاهش بی سابقه سرما و شدت دمای هوا در استان خراسان رضوی موجب افت فشار گاز و مشکلاتی در تردد وسایل نقلیه و حمل و نقل از جمله قطار و اتوبوس بین شهری شده است.

46

دکمه بازگشت به بالا