عمومی

شایعات تازه درباره رهبر کره شمالی

به گزارش ایندیپندنت، این طولانی ترین زمان از سال 2014 است که کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در انظار عمومی غایب بوده است. در سال 2014، کیم جونگ اون به مدت 6 هفته غایب بود که در نهایت با یک چوب در انظار عمومی ظاهر شد.

رهبر کره شمالی آخرین بار در گزارش های رسانه های دولتی در 12 اکتبر دیده شد که جزئیات حضور وی در یک نمایشگاه موشکی در پیونگ یانگ در 11 اکتبر را نشان می دهد. از آن زمان تاکنون هیچ گزارشی در رسانه ها مبنی بر دخالت کیم جونگ اون در انظار عمومی منتشر نشده است.

به گزارش وب سایت کره شمالی، یک وب سایت دیده بان مستقر در واشنگتن، تصاویر ماهواره ای افزایش فعالیت در اطراف خانه ساحلی کیم جونگ اون در ساحل شرقی و خانه ای در کنار دریاچه در پیونگ یانگ را نشان می دهد که او در طول دوره های بیماری به آنها مراجعه می کند. نشان داده است.

در اواخر ماه اکتبر، یک قایق تفریحی در آبهای اطراف عمارت ساحلی وونسان کیم جونگ اون شناور دیده شد.

رسانه های دولتی گزارش داده اند که کیم جونگ اون با وجود غیبت در فعالیت های عمومی به کار خود ادامه می دهد و در این مدت نامه هایی به سران دیگر کشورها نوشته است.

این غیبت پس از یک دوره فعالیت نظامی پر سر و صدای کره شمالی صورت می گیرد که طی آن ارتش کره شمالی آزمایش هایی از جمله اولین آزمایش مشکوک یک موشک مافوق صوت و تعدادی موشک بالستیک را در نقض قطعنامه های سازمان ملل انجام داد. این اقدام هشداری برای کره جنوبی و ژاپن است.

اگر کیم جونگ اون از یک بیماری بسیار جدی رنج نمی برد، ماه آینده در انظار عمومی ظاهر می شد. همچنین انتظار می‌رود که او در 17 دسامبر، سالگرد مرگ پدرش، کیم جونگ ایل، سالانه از قبر خود بازدید کند.

با توجه به محرمانه بودن رژیم کره شمالی، حضور کیم جونگ اون در انظار عمومی از نزدیک برای سرنخ هایی در مورد وضعیت رهبران این کشور رصد می شود.

کیم جونگ اون 37 ساله تنها در سال 2021 هشت بار و در مجموع حداقل 14 روز از فعالیت های عمومی خودداری کرد.

تنها سال دیگری که کیم جونگ اون بارها در آن غایب بوده، سال 2020 بود، زمانی که او در جشن های ملی در 15 آوریل، روز تولد کیم ایل سونگ، بنیانگذار کره شمالی، که یک رویداد برجسته است، غایب بود. سال برای کشور گمانه زنی ها در مورد بیماری جدی قلبی عروقی را افزایش داد.

کیم جونگ اون پس از سه هفته بازگشت اما قادر به راه رفتن نبود و از ماشین زمین گلف برای بازدید عمومی استفاده کرد.

کیم جونگ اون در سال 2011 پس از مرگ پدرش جانشین او شد. او در آن زمان تنها 27 سال داشت و به دلیل علاقه شدیدش به سیگار و مشروب‌نوشی معروف بود. کاهش وزن کیم جونگ اون در سال جاری نیز قابل توجه بوده و جاسوسان کره جنوبی حدس می زنند که او حدود 20 کیلوگرم وزن کم کرده است.

311311

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا