عمومیکسب و کار ویژه

شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا

یکی از خودروهای ساخت شرکت سایپا که در دو مدل دنده ای و همچنین اتومات تولید و بفروش میرسد خودروی کوییک میباشد. خودروی کوییک از خودروهای با مشخصات فنی مناسب میباشد که از بدو ورود خود توانست نظر بسیاری از علاقمندان به خودرو را جلب نماید. خودروی کوییک در حال حاضر به دو روش نقد و همچنین اقساطی بفروش میرسد که امکان خرید به روش نقدی برای برخی مردم میسر نیست. اما روش دوم یعنی روش فروش اقساطی کوییک  طرفداران زیادی پیدا کرده است و امروزه بسیاری از مردم تمایل به خرید خودرو با این روش دارند. بخصوص در حال حاضر به دلیل افزایش قیمت خودرو این روش توانسته جایگزین روش های خرید نقدی شود.  این امکان را ایجاد می کند تا به راحتی بتوانید مالک این خودرو شوید بدون آنکه فشار مالی زیادی را متحمل شوید.

شرایط فروش اقساطی کوییک

در صورتیکه شما نیز جزو خریداران خودرو به صورت اقساط هستید پس به خوبی میدانید که شرایطی که شرکت ها پیش روی مشتریان خود قرار میدهند متفاوت است و هر چه شرایط آسان تر باشد در نتیجه خرید راحت تر انجام خواهد شد. هر خریداری تمایل دارد تا شرایط فروش اقساطی کوییک  از انعطاف بیشتری برخوردار باشد تا بتواند بر اساس بودجه خود شرایط مناسب را انتخاب کند. شرایط   در سایا خودرو بسیار متنوع است و به راحتی میتوانید متناسب با بودجه خود این خودرو را خریداری کنید.

خرید اقساطی کوییک

افرادی که اعتبار شرکت های فروش اقساطی خودرو را در نظر نمیگیرند و بی گدار اقدام به خرید اقساطی کوییک  میکنند در اغلب موارد متوجه ضرر و زیان های مالی زیادی میشوند. شرکت های نا معتبر نمیتوانند گزینه خوبی برای خرید اقساطی کوییک باشند و ممکن سرمایه خود را از دست بدهید. مجموعه ی سایا خودرو از معتبرترین مجموعه ها برای خرید خودرو محسوب میشود.

فروش اقساطی کوییک با بهترین قیمت و شرایط عالی


فروش اقساطی سایپا به سبب کیفیت محصولات این شرکت خودروساز همواره با استقبال گسترده مردم مواجه می‌شود. شرکت در طرح‌های اقساطی در شرایط اقتصادی کشور ما به گواه بسیاری از کارشناسان اقتصادی راه حلی منطقی برای تصمیم‌های مالی بزرگ است.

چرا خرید خودرو اقساطی راه حلی منطقی است؟

شرکت در طرح‌های  مزایای بسیاری دارد که انتخاب این روش را منطقی می‌کند. در ادامه به برخی از مزیت‌های خرید اقساطی ماشین می‌پردازیم:
رسیدن به انضباط مالی
قدرت انتخاب بیشتر
کاهش هزینه‌های جانبی
ارتقای سطح معیشت
عدم تحمیل فشار مالی به خانواده

  • خرید اقساطی سبب می‌شود تا مابقی پس‌انداز، باقی بماند و بتوان در طرح‌های دیگر اقتصادی، سرمایه‌گذاری کرد

با خرید قسطی خودرو و پرداخت اقساط منظم به یک برنامه ریزی دقیق مالی می‌رسید، به‌طوری ‌که از مخارج اضافی پرهیز می‌کنید و برای هزینه کردن درآمدتان، اهم و مهم می‌کنید. از طرفی قدرت انتخاب بیشتری برای خرید قسطی خودرو خواهید داشت و همه سرمایه خود را برای خرید یک محصول استهلاک‌پذیر صرف نکرده‌اید.

خرید اقساطی کوییک، سراتو، ساینا و دیگر خودروهای مدرن سایپا، ضمن اینکه سطح زندگی و معیشت شما را ارتقا می‌دهد و سبب می‌شود تا از سواری گرفتن از یک خودروی لوکس لذت ببرید، هزینه‌های جانبی زندگی شما را نیز می‌کاهد. به‌طوری که دیگر نیاز نیست زمان طولانی را صرف سوخت رسانی به خودرو پر مصرف قدیمی‌تان کنید یا مداوما به تعمیرگاه مراجعه کنید.

همه این‌ها در کنار اینکه فشار مالی سنگینی را خانواده خریدار در طرح‌های قسطی حس نمی‌کنند ار مزایای خرید خودرو اقساطی است.

فروش اقساطی سایپا

شرکت در طرح‌های سایپا نظیر فروش اقساطی کوییک، تیبا، پراید و دیگر تولیدات این کارخانه متقاضیان بسیاری دارد. به‌هرحال سایپا دومین کارخانه تولید کننده خودرو داخلی است و محصولات آن از نظر کیفیت ساخت در شرایط خوبی مطلوبی قرار دارند.
اما متاسفانه مدتی‌است که خرید قسطی تولیدات آن از سوی این شرکت با شرایط سختی همراه شده است.
متقاضیان مجبورند برای ، ۱۳۲، تیبا، کوییک و سایر خودروها اقدام به ثبت نام کنند و با توجه به اینکه تعداد خودروهایی که عرضه می‌شود با تقاضای بازار همخوانی ندارد و محدود است، ماه‌ها و شاید حتی سال‌ها طول می‌کشد تا کسی برنده این قرعه کشی شود.

ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود، حتی پس از قرعه کشی نیز بازه زمانی تحویل خودرو اعلام می‌شود و باز هم باید انتظار کشید.

بنابراین به عنوان مثال برای خرید اقساطی کوییک، باید حداقل شش ماه منتظر بمانید و این انتظار در شرایط اقتصادی کشور ما اصلا به صلاح نیست؛ زیرا از یک سو بازار خودرو تحت تاثیر عوامل مختلفی با نوسان قیمت و ایجاد حباب مواجه می‌شود، از طرفی قدرت خرید پول با گذر زمان، حتی ماه به ماه، کاهش پیدا می‌کند.

همه این‌ها سبب می‌شود تا خریدار برای شرکت در طرح‌های فروش قسطی خودرو به گزینه‌‌‌هایی غیر از کارخانه خودروساز فکر کند.

مراکز فروش اقساطی محصولات سایپا

همان‌طور که گفته شد طرح‌های ، ۱۳۱، تیبا، کوییک، ساینا، ریو و دیگر تولیدات سایپا این‌روزها ازسوی کارخانه خودروساز متوقف شده است و از سر گیری آن نیز با شرایط عجیب و غریبی که ذکرش گذشت نظیر قرعه کشی و انتظارهای طولانی، همراه خواهد بود.
در چنین شرایطی دو راه برای خرید اقساطی تولیدات سایپا باقی می‌ماند: مراجعه به شرکت‌های لیزینگی و یا شرکت‌ در طرح‌های فروش خودرو اقساطی مجموعه‌های معتبر.
با توجه به سابقه شرکت‌های لیزینگی در کلاهبرداری و سودجویی، معامله با چنین مراکزی به صلاح نیست، اگرچه این شرکت‌ها با تبلیغات خوش رنگ و لعاب خود در فضای مجازی و بیلبوردهای شهری برای فروش اقساطی کوییک، تیبا، ریو و دیگر تولیدات سایپا سعی می‌کنند تا بر ذهن مردم تاثیر بگذرند و جیب کوچک آن‌ها را کوچکتر کنند، اما دست آن‌ها برای بسیاری‌ها رو شده است و دیگر مانند سابق نمی‌توانند به مقاصد شوم خود دست یابند.
مجموعه‌های معتبر عرضه کننده طرح‌های قسطی خودرو، به واسطه سال‌ها حضور در بازار خودرو سابقه درخشان و مشخصی دارند و شناخته شده هستند. از این رو حاضر نیستند در سودای سود بیشتر، حیثیت کاری و اعتباری که سال‌ها اندوخته‌اند را خدشه دار کنند، از طرفی تلاش می‌کنند تا با ارائه خدمات بیشتر، مشتریان خود را وفادار کنند و در حال حاضر بهترین مراجع برای ارائه طرح‌های فروش اقساطی کوییک، تیبا، پراید، ریو و دیگر خودروهای شرکت سایپا هستند. سایا خودرو یکی از همین مجموعه‌هاست.

شرایط سایا خودرو برای فروش اقساطی سایپا

سایا خودرو که همواره مشتری مداری را اصل فعالیت خود قرار داده است، اکنون که به تجربه‌ای ارزشمند در بازار خودرو دست یافته، فروش محصولات سایپا را با شرایطی استثنایی در دستور کار قرار داده است:
تحویل فوری
ثبت سند به نام خریدار پس از طی کردن مراحل اداری معمول و تعویض پلاک
فروش خودرو اقساطی با کمترین پیش پرداخت و حتی بدون پیش پرداخت
فروش قسطی خودرو بدون ضامن
عرضه قسطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی
در نظر گرفتن اقساط با توجه به شرایط مالی خریدار
تنها بخشی از شرایط ویژه و خدمات سایا خودرو است. این مجموعه که اخیرا طرح  را ارائه کرده بود، این‌بار با توجه به درخواست و نظر مشتریان خود خودروی کوییک از مجموعه تولیدات سایپا را برای عرضه قسطی به هم‌وطنان در نظر گرفته است. در ادامه به مزایای خرید اقساطی کوییک می‌پردازیم.

مزایای خرید اقساطی کوییک

کوییک که ۴ سال است از طرف سایپا پا به جاده‌های ایران گذاشته است، از همان ابتدا به سبب طراحی قابل قبول و قیمت مناسب مورد قبول مردم قرار گرفت. در ادامه به بیان مزایای این هاچبک خوش قیافه می‌پردازیم:

  • کابین جادار

کوییک اگرچه یک هاچ بک جمع و جور است، اما کابین جاداری دارد. درواقع باید گفت در قیاس با دیگر هاچ بک معروف و محبوب وطنی یعنی ۲۰۶، با خرید اقساطی کوییک، خودرویی خواهید داشت که هم برای رفت و آمدهای مجردی مناسب است، هم سفر برای خانواده‌های کوچک. متریال به کار رفته در کابین کوییک قابل قبول است و طراحی داخلی آن نیز مناسب ارزیابی می‌شود.

  • مصرف سوخت پایین

مصرف سوخت کوییک معقول و منطقی است و در هر ۱۰۰ کیلومتر، ۷ لیتر مصرف دارد. این به این معناست که با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک، مجبور نیستید صف‌های طول و دراز پمپ بنزین را تحمل کنید. با توجه به اینکه خودروهای هاچ بک معمولا برای رفت و آمدهای کارمندی و دانشجویی گزینه مناسبی است، مصرف سوخت پاین کوییک در کنار ظاهر جمع و جور آن سبب می‌شود تا پس از خستگی کار و تحصیل، بدون معطلی به منزل برسید.

  • استاندارد آلایندگی مطلوب

این روزها که به لطف فضای مجازی بازار پویش های حمایت از محیط زیست داغ است و معیار بسیاری‌ها برای خرید خودرو، آلاینده نبودن آن است، کوییک با استاندارد آلایندگی یورو ۴ گزینه مناسبی برای خرید در شهرهای بزرگ و آلوده به‌شمار می‌رود.

  • ایمنی مناسب
  • تجهیزات رفاهی مناسب

با خرید اقساطی کوییک از مجموعه سایا خودرو صاحب خودرویی می‌شوید که از نظر تجهیزات رفاهی، شرایط قابل قبولی دارد.
استارت کوییک دکمه‌ای است و این خودرو مجهز به سنسور دنده عقب و دوربین دید عقب است. یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی روی داشبورد کوییک تعبیه شده است که امکان اعلان باز بودن کمربند، میزان مصرف سوخت و قفل بودن درب‌ها را به راننده می‌دهد.

  • قیمت مناسب

شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک، شما را صاحب خودرویی می‌کند که به نسبت مزایایی که دارد، از قیمت مناسبی هم برخوردار است.

  • خدمات پس از فروش مناسب

محصولات سایپا معمولا از خدمات پس از فروش مناسبی برخوردارند که کوییک هم شامل همین قاعده می‌شود. در صورت بروز مشکل و خرابی، تعمیرکاران به سبب تسلط بر محصولات تولیدی سایپا به راحتی می‌توانند مشکل بوجود آمده را عیب‌یابی کنند.
هم‌چنین با خرید اقساطی کوییک، چنانچه به لوازم یدکی و یا قطعه‌ای برای خودرو احتیاج داشته باشید، به راحتی قابل دسترسی است.

تیپ کوییک دنده ای
نوع کلاس خودرو هاچ بک
طول ۳۹۸۹
عرض ۱۶۸۸
ارتفاع ۱۵۲۴
فاصله دو محور جلو و عقب ۲۴۱۲
وزن خالص ۱۰۶۵
رینگ ۱۴ اينچي آلومينيومي
سایز تایر ۱۸۵/۶۵R ۱۴

طراحی ظاهری کوییک

اگر قصد خرید اقساطی کوییک دارید باید بدانید که این محصول سایپا روی پلتفرم دیگر برادران بزرگترش ساخته شده است. در واقع این خودرو نسخه فیس لیفت تیبا 2 و مدل هاچبک شده ساینا است، اما باید اعتراف کنیم که علی رغم شباهت بسیار زیاد به هر دو، اما از هر دو این ماشین‌ها خوش قیافه‌تر است و همین چهره و ظاهر هم باعث شده است تقاضا برای مالکیت کوییک زیاد باشد.

از روبرو که به ماشین کوییک نگاه کنید، با یک ماشین اسپرت مواجه خواهید شد که خیلی راحت دل جوان‌ها را به دست می‌آورد. فرم چراغ‌ها، سپر و جلو پنجره نقشی اساسی در اسپرت به نظر رسیدن ظاهر این ماشین دارند.

چنانچه قصد خرید کوییک دارید لازم است بدانید که ماشین دلخواه شما از نمای جانبی تفاوت آنچنانی با تیبا دو ندارد، اما این‌گونه هم نیست که مهندسان و طراحان سایپا عینا آنچه در تیبا به کار برده بودند را برای کوییک هم طراحی کنند.

از جمله این تفاوت‌ها باید به طراحی درب، زه گلگیر و رینگ‌ها اشاره کرد که اسپرت بودن نمای روبرو را به بخش جانبی هم آورده‌اند. با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک صاحب ماشینی می‌شوید که در طراحی نمای عقب هم یک تجربه موفق برای سایپاست. فرم صندوق عقب، چراغ‌ها و سپر، هارمونی جذابی دارند و باعث شده‌اند حتی اگر سرنشین خودرو دیگری هستید که در جاده یک کوییک روبروی شما قرار بگیرد، نمای عقب آن را تحسین کنید.

به طور کلی باید گفت اگرچه در بازار بی‌تنوع داخلی فیس لیفت‌ها معمولا تفاوت قابل توجهی با نسخه اصلی ندارند، اما کوییک به مراتب مدرن‌تر و جذاب‌تر از پلتفرم‌های اصلی خودش از آب درآمده است و این ادعا را با نگاهی به جدول فروش اقساطی کوییک و آمار بالای تقاضا برای خرید آن می‌توان اثبات کرد.

ذکر این نکته ضروری است که مشخصات ظاهری کوییک از نظر کارشناسان و متخصصان طراحی خودرو از بی توازنی و عدم هماهنگی رنج می‌برد و با ایده‌آل طراحی خودرو چه در ایران و چه در خارج از کشور فاصله زیادی دارد، اما به طور کلی آنچه سایپا تولید کرده است با ذائقه مشتری ایرانی هماهنگی دارد.

طراحی داخلی کوییک

انتظار داریم وقتی از امکانات و سطح کیفی کوییک سخن می‌گوییم، قیمت ماشین کوییک را در نظر بگیرید. با توجه به محدوده قیمتی که این خودرو در آن قرار گرفته است، واقعا نمی‌توان انتظار متریال مرغوب و درجه یکی که روی ماشین‌های میلیاردی به کار می‌رود را داشت و باید منتظر جنس معمولی مواد به کار رفته و پلاستیک خشک در کابین کوییک بود، اما با این مقدمه قصد نداریم به شما بگوییم که با خرید کوییک اقساطی یک کابین معمولی و غیر جذاب در انتظار شماست. این طور نیست. اگرچه فضای داخلی کوییک بی‌شباهت با تیبا 2 نیست، اما مدرن،تر و شیک‌تر است. به طوری که وقتی درب کوییک را باز کنید، از فضای داخلی دلزده نمی‌شوید.

حتی اگر قبلا اقدام به کرده باشید و اکنون قصد ارتقای ماشینتان را دارید، باز هم این نوید را به شما می‌دهیم که با کنسول میانی جدیدتری مواجه خواهید شد. حتی جنس و فرم تودری‌ها بهتر از ماشین قبلی شما شده است و غربیلک فرمان نیز طراحی بهتری دارد.

بهتر است بگوییم کابین کوییک ساده است، اما به نسبت پولی که برای خرید پرداخته‌اید، شما را راضی می‌کند. شما با استفاده از شرایط فروش اقساطی کوییک صاحب ماشینی می‌شوید که برای یک خانواده سه نفره گزینه‌ای عالی است. اما اگر قصد دارید چهار فرد بزرگسال قد بلند به سفر دور و دراز بروید، امکان اینکه سرنشینان عقب خسته شوند یا فضای کافی برای پا نداشته باشند، وجود دارد.

از نظر گنجایش صندوق عقب نیز شرایط صندوق را در حد تیبا هاچبک در نظر بگیرید. به طور کلی باید به افرادی که قصد خرید کوییک اقساطی دارند بگوییم طراحی داخلی این ماشین با ارفاق می‌تواند شما را راضی کند و نمره قبولی دریافت کند.

ایمنی کوییک

شما با شرکت در طرح فروش کوییک سایپا به صورت اقساطی که از سوی سایا خودرو ارایه شده است صاحب ماشینی می‌شوید که مانند برادران بزرگترش ساینا و تیبا 2، دارای دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو است.

امکانات رفاهی کوییک

بی‌انصافی است اگر انتظار داشته باشید یک سوم ماشین‌های خارجی پول بپردازید اما با سیل امکانات رفاهی مواجه شوید. سایپا کوییک را در انواع مدل‌های مختلف از جمله و آر و دنده‌ای و اتومات تولید و عرضه کرده است که هر نسخه نسبت به نسخه پیشین از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار شده.

کوییک دو رنگ یا همان در مدل پلاس و اتومات امکانات رفاهی بسیار بیشتری نسبت به مدل معمولی دارد، اما خب! این واقعیت را هم باید پذیرفت که قیمت آن گران‌تر است.

مشخصات فنی کوییک

کسانی که پیشتر در طرح فروش اقساطی تیبا شرکت کردند، با موت+ور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با کد M15 آن آشنایی دارند. حال لازم است بدانید که دقیقا همین پیشرانه در دل کوییک جا خوش کرده است. پیشرانه‌ای که می‌تواند 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور ایجاد کند. موتور ام15 نکات مثبت و منفی دارد که دانستن آن خالی از لطف نیست.

مزایای موتور M15

استهلاک پایین
دیر خراب شدن
تعمیر آسان
هزینه نگهداری پایین
مصرف سوخت منطقی

معایب موتور M15

سر و صدای زیاد
ضعف در دورهای بالا
اگر قصد خرید خودرو کوییک اقساطی را دارید باید بدانید که این ماشین در هر صد کیلومتر 7.2 لیتر بنزین مصرف می‌کند و استاندارد آلایندگی آن نیز یورو 4 است.

انواع کوییک

با نگاهی به جدول فروش اقساطی کوییک مشخص می‌شود که همه مدل‌های کوییک از بازار بسیار خوبی برخوردارند و همه چیز بستگی به بودجه و سلیقه مشتری دارد. اگر صرفا یک ماشین ارزان میخواهید که شما را سر کار یا دانشگاه ببرد و برگرداند، کوییک معمولی یک گزینه عالی است.

اگر دلتان می‌خواهد حس قدرت و رفاه بیشتری را تجربه کنید، اما پول زیادی هم نپردازید، کوییک اتومات قسطی را انتخاب کنید، اگر بیشتر ساعت روز را با دوستانتان می‌گذرانید و هنوز مجرد هستید و ظاهر ماشین برای شما مهم‌تر از هر ویژگی دیگری است کوییک دنده ای دو رنگ یا همان مدل Rیک گزینه ایده ال است.

اگر نمی‌خواهید زیاد هزینه کنید اما از طرفی دوست هم ندارید کوییک معمولی بخرید، با شرکت در طرح فروش اقساطی سایپا سایا خودرو مدل S را خریداری کنید. مهم این است که شما با بهترین شرایط بتوانید صاحب آن ماشینی شوید که دوستش دارید.

ما در سایاخودرو ضمن اینکه امکان فروش خودرو با کمترین سرمایه و تحویل فوری را فراهم کرده‌ایم، قیمت کوییک اقساطی را بر اساس استاندارد بازار در نظر می‌گیریم تا سودجویان نتوانند با قیمت کذایی بازار خودرو را ملتهب کنند.

تفاوت کوییک S با کوییک R و کوییک معمولی

کوییک به‌عنوان یک هاچبک کراس ایرانی این روزها به یک خودرو پرطرفدار به خصوص برای نسل جوان تبدیل شده است. آمار فروش بالای انواع کوییک به خوبی بیانگر استقبال مشتریان ایرانی از این ماشین خوش قیافه تولید سایپا است. انواع کوییک اگرچه در پلتفرم و قوای محرکه تفاوتی با هم ندارند، اما مشخصات ظاهری و امکانات رفاهی این سه برادر، وجه تمایز آن‌ها را تعیین می‌کند.

  • تفاوت کوییک S با کوییک R و کوییک معمولی در بخش ظاهری

ماشین کوییک در نسخه اس با کوییک معمولی در بخش سپر تفاوت دارد. کوییک اس با الهام از ظاهر یوز ایرانی در بخش سپر دو خط مشکی رنگ دارد که کوییک معمولی فاقد آن است. همچنین کوییک اس دارای دی لایت است و مسیر ورود هوا آن نیز به گونه‌ای متفاوت‌تر از کوییک معمولی طراحی شده است.
علاقمندان به خرید اقساطی کوییک S از سایا خودرو باید بدانند که ماشین مورد علاقه‌شان ضمن اینکه از نظر فرم سپر و طراحی جلو پنجره با نسخه R تفاوت دارد، در رنگ بدنه نیز متفاوت است. همانطور که می‌دانید وجه تمایز کوییک آر، بدنه دو رنگ آن و قطعات رنگی است. در حالی که کوییک اس فاقد تریم قطعات رنگی است.

  • تفاوت کوییک S با کوییک R و کوییک معمولی در کابین

با توجه به اینکه قیمت کوییک اس بالاتر از دیگر انواع کوییک در نظر گرفته شده است، مشتری انتظار تفاوت‌هایی بین این خودرو با نسخه‌های پیشین را نیز دارد. از تفاوت کوییک اس با معمولی در بخش طراحی داخلی و فرم کابین، اولین چیزی که نظرها را به خود جلب می‌کند تفاوت در طراحی غربیلک فرمان است. کوییک اس فرمانی D شکل دارد. در حالی که کوییک معمولی همان فرمانی را در دل خود جای داده بود که تیبا از آن برخوردار بود.
کوییک معمولی و کوییک آر هر دو از پشت آمپرهایی برخوردار بودند که تیبا نیز از آن استفاده می‌کرد، اما با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک S صاحب هاچبک کراسی می‌شوید که دارای کلاستر به‌روزتری است. این کلاستر مجهز به کامپیوتر سفری است و از نوع دیجیتال به شمار می‌رود. در حالی که کوییک‌های پیشین همانند تیبا جلو آمپر آنالوگ داشتند.

  • تفاوت کوییک S با کوییک R و کوییک معمولی در بخش امکانات رفاهی

شما با بهره‌گیری از شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا صاحب خودرویی خواهید شد که علاوه بر اینکه صاحب فرمان مدرن‌تر و کامپیوتر سفری است، امکانات اضافه‌تری نسبت به کوییک‌های آر و معمولی داراست. از جمله این امکانات می‌توان به:
سوییچ با طرح جدید
سنسور پارک عقب
دی لایت
سیستم صوتی بلوتوث دار
و دکمه باز کردن در صندوق عقب از داخل کابین
برخوردار است. بنابراین با توجه به اختلاف قیمت کوییک s با دیگر برادرانش، باید گفت این خودرو از کابینی مدرن‌تر و امکاناتی بیشتر برخوردار است.

کوییک بخریم یا 206؟!

206 سالهاست که یک هاچبک بی‌رقیب و پرطرفدار است. موفقیتی که ایران خودرو با 206 فرانسوی الاصل تجربه کرد را کمتر خودروسازی در سراسر دنیا به دست آورده است. با این حال، سایپا هم صاحب پرفروش‌ترین خودرو ایرانی یعنی پراید است. اگرچه به پراید انتقادات ریز و درشت فراوانی وارد بود، اما کوییک به عنوان نخستین هاچبک کراس ایرانی نیز از همان ابتدا مورد اقبال قرار گرفت و طرح‌های خرید اقساطی کوییک و خرید نقدی آن متقاضیان بسیار زیادی پیدا کرد. بسیاری از علاقمندان به ماشین‌های هاچبک، این روزها ممکن است بین خرید 206  و کوییک دچار تردید شوند.

به همین دلیل قصد داریم سایپا کوییک را از وجوه مختلف با پژو 206 فرانسوی‌الاصل محصول ایران خودرو قیاس کنیم تا اگر قصد خرید دارید بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

مقایسه ظاهری پژو 206 با کوییک

ظاهر 206 یک ظاهر بی‌عیب و نقص است، اوج هارمونی طراحی بدنه در کنار مشخصات فنی و ایمنی به کار رفته است تا 206 خلق شود. اما نباید فراموش کنیم که این هاچبک جذاب دیگر پا به سن گذاشته است و بیست سال از عمر آن می‌گذرد. حتی اگر اختلاف جزیی قیمت کوییک  با 206 را ندید بگیریم، نمی‌توانیم این واقعیت را نادیده انگاریم که کوییک از نظر طراحی بدنه مدرن می‌تواند سطح بیشتری از رضایتمندی کاربران را به خود اختصاص دهد. کوییک در قامت یک کراس هاچبک اگرچه تمام استانداردهای طراحی لین کلاس بدنه را در خود جای نداده باشد، اما به راحتی می‌تواند نظر مشتریان جوان ایرانی را به خود جلب کند.

بنابراین یکی از اصلی‌ترین دلایل آمار بالای خرید نقدی و خرید اقساطی کوییک را باید طراحی ظاهری آن دانست. البته ناگفته نماند که بسیاری از کارشناسان معتقدند کوییک، اصالتی جداگانه ندارد و نسخه فیس لیفت تیبا محسوب می‌شود. با این همه خرید خودرو بر اساس ظاهر کاملا به سلیقه و ذائقه مشتری برمی‌گردد.

ممکن است شما همچنان یک هاچبک کلاسیک مانند 206 را ترجیح دهید یا  قیمت کوییک معمولی را به‌عنوان یک هاچبک مدرن‌تر مناسب بدانید و این ماشین را بخرید. در هر حال سایا خودرو در کنار شماست تا ماشین محبوبتان را به خانه ببرید.

مقایسه طراحی داخلی پژو 206 با کوییک

متاسفانه یک نقد که همواره به محصولات سایپا وارد است، استفاده از متریال نامرغوب و بی‌کیفیت است. کوییک هم از این قاعده مستثنی نمانده و در بخش کابین حرف زیادی برای گفتن ندارد. حتی کابین 206 که پا به سن گذاشته است به مراتب باکیفیت‌تر از کوییک به‌نظر می‌رسد. اما اگر به دنبال استعلام قیمت خودرو کوییک و 206 برای خرید یکی از آن‌ها هستید و اگر ظرفیت کابین برایتان مهم است، بهتر است محصول سایپا را انتخاب کنید. هر چقدر که صندلی‌های عقب 206 با کمبود فضای پا مواجه است، اما خوشبختانه کوییک فضای کافی برای سرنشینان عقب دارد.

مقایسه توان فنی پژو 206 با کوییک

همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم برخی کارشناسان کوییک را نسخه فیس لیفت تیبا می‌دانند. این موضوع فقط در بخش طراحی ظاهری نیست، بلکه از نظر فنی نیز دو خودرو به هم شبیه هستند. اگر قصد بهره‌گیری از شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا را دارید، باید بدانید که این خودرو همان موتور پراید را اما در نسخه ارتقا یافته در سینه دارد که می‌تواند حداکثر 87 اسب بخار قدرت ایجاد کند.

اما در مقابل 206 با موتور پرقدرت و محبوب TU3 قرار دارد که اگرچه سواری نرم و شتاب خوبی ارائه می‌دهد، اما حداکثر می‌تواند 75 اسب بخار قدرت ایجاد کند. با بررسی قیمت ماشین کوییک و 206 و شرایط فنی دو خودرو باید گفت مصرف سوخت آن‌ها هم بین 7.5 تا 8.5 لیتر در هر صد کیلومتر است. هر دو خودرو سواری نرم و راحتی ارائه می‌دهند، اما همچنان توان کم پیشرانه 206 در برخی موارد می‌تواند اختلافات فنی دو خودرو را به نمایش بگذارد.

مقایسه امکانات ایمنی و رفاهی پژو 206 با کوییک

اگر بین خرید کوییک در نسخه فول آپشن با 206  قصد انتخاب یکی را داشته باشید و ملاک شما امکانات رفاهی باشد، 206 هیچ حرفی برای گفتن نخواهد داشت. در بخش ایمنی هم دو خودرو هنوز در هیچ تست معتبری شرکت نکرده‌اند و با قطعیت نمی‌توان گفت کدام یک ایمن‌تر است. حتی مشخصات امکانات ایمنی دو خودرو مانند تعداد ایربگ و نوع ترمزها هم به هم شبیه است و دو ماشین از نظر ایمنی سطح متوسطی دارند.

قیمت کوییک ثبت نامی با کوییک در بازار آنچنان اختلاف عمیقی ندارد، اما 206 بازار و کارخانه اختلاف قیمت بیشتری دارند. از نظر شرایط فروش در بازار دست دوم نیز در حال حاضر هر دو خودرو به خوبی فروش می‌روند.

برای شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک از طریق سایا خودرو می‌توانید هم لینک اقدام کنید.

آیا امکان خرید کوییک S بدون ثبت نام و قرعه‌کشی وجود دارد؟

اگر شما متقاضی شرکت در طرح‌های فروش فوق العاده یا پیش فروش سایپا کوییک s باشید، باید مدت زمان غیر قابل مشخصی سرمایه خود را در یک حساب وکالتی بخوابانید و منتظر اعلام کمپانی باشید که چه زمانی قصد دارد خودرو را به شما تحویل دهد. در چنین شرایطی اگر ماشین نداشته باشید، هزینه ایاب و ذهاب و خواباندن پول را هم باید در نظر بگیرید تا زمانی که به ماشین دلخواهتان برسید. اما راه‌های میان بر دیگری نیز وجود دارد برای اینکه بتوانید زودتر کوییک اس را به خانه ببرید.
اگر پول کافی دارید بدون اینکه خودتان را درگیر ثبت نام آنلاین و منتظر نتیجه قرعه کشی کنید، به سایا خودرو برای خرید نقدی مراجعه کنید تا با قیمت واقعی صاحب ماشین دلخواهتان شوید. اگر هم با مشکل تامین اعتبار مواجه هستید، همچنان امکان خرید اقساطی کوییک S برای شما فراهم است تا با کمترین سرمایه، اقساط بلند مدت و قیمت منصفانه صاحب کوییک شوید.

رقبای کوییک در بازار

اگر قصد خرید قسطی کوییک دارید و می‌خواهید بدانید رقبای این خودرو چه ماشین‌هایی هستند، باید صراحتا به شما بگوییم که با توجه به شرایط کوییک، مزایا و محدوده قیمتی که دارد، عمده رقبای آن را دیگر محصولات سایپا تشکیل می‌دهند.

کوییک در حال حاضر یکی از اقتصادی‌ترین خودروهای داخلی است که در ردیف قیمتی ارزان قرار دارد، یعنی اگر نخواهید کوییک بخرید می‌توانید به شرکت در طرح فروش اقساطی پراید 131 فکر کنید یا تیبا بخرید، اما مساله این است که ظاهر پراید و تیبا کجا و طراحی بیرونی جذاب کوییک کجا!! چه دلیلی وجود دارد که شما از خیر کوییک بگذرید و پراید را انتخاب کنید؟!

اگر از محصولات سایپا بیرون بیاییم و به دیگر کمپانی رقیب یعنی ایران خودرو نگاه کنیم، ماشینی که بتواند همپا و هم ردیف کوییک قرار بگیرد قطعا پژو 206 تیپ 2 خواهد بود. اما 206 نسبت به کوییک قدری گران‌تر است، ضمن اینکه یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد زیادی به دنبال شرایط خرید کوییک اقساطی هستند، تازگی آن است.

یعنی اگرچه 206 ماشین خوب و اصطلاحا سرپایی است، اما قبول کنیم که چندین دهه است درجاده‌های ایران حضور دارد و حق بدهیم به جوانان اگر بخواهند یک خودرو ارزان و جذاب و جدید داشته باشند.
بنابراین بین شرکت در طرح‌های فروش اقساطی پراید 132 ، 131، تیبا و 206، باز هم برنده قطعی کوییک است. یک جا به علت جدید بودن و زیبایی ظاهر یک جا هم به علت قیمت مناسب‌تر.

البته اگر اندکی جستجو کنید در بازار دست دوم می‌توانید برخی خودروهای خارجی قدیمی را پیدا کنید که در ردیف قیمتی کوییک قرار بگیرند. اما وقتی ماشین دست دوم میخرید باید پیه خراب شدن دم به دم و استهلاک بالا و هزینه نگهداری زیاد آن‌ها را هم به تن بمالید، بنابراین باز هم شرکت در طرح سایا خودرو برای فروش اقساطی کوییک 1401 تحویل فوری منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

طرح فروش کوییک سایپا

طرح فروش کوییک سایپا مانند دیگر محصولات این کمپانی به شیوه نام نویسی و قرعه کشی عرضه می‌شود و شما برای شرکت در این طرح باید همه هزینه تمام شده خودرو را به صورت یکباره پرداخت نمایید.

اگر قصد شرکت در طرح‌های فروش اقساطی خودرو دارید، باید بدانید کمپانی چنین امتیازی برای شما در نظر نخواهد گرفت. زیرا سالهاست طرح عرضه اقساطی ندارد و به نظر هم نمیرسد به زودی چنین موضوعی در دستور کار باشد، اگر مدیران فروش سایپا چنین قصدی داشتند قطعا تاکنون از طریق خبرگزاری‌ها ان را مطرح می‌کردند.

اما جای نگرانی نیست. سایاخودرو طرح فروش اقساطی خودرو های داخلی را در سال جاری با شرایط ویژه و استثنایی در اختیار مشتریان خود از سراسر کشور قرار داده است. برای اطلاع از جزییات طرح فروش اقساطی کوییک با مراکز ما تماس بگیرید.

کوییک بخریم یا ساینا؟!

کوییک و ساینا اعضای یک خانواده هستند که معمولا هر گاه پای خرید یکی از این دو خودرو در میان باشد، لاجرم نام دیگری نیز مطرح می‌شود. بنابراین  اگر شما بین خرید ساینا و یا خرید ماشین کوییک دچار تردید شده‌اید، اصلا چیز عجیبی نیست! اگر شما هم قصد دارید به تصمیم نهایی برسید برای اینکه کدام یک از این دو خودرو را انتخاب کنید، بهتر است علاوه بر اینکه محدوده قیمت کوییک و قیمت ساینا را در نظر بگیرید، از وجوه مختلف دو خودرو را با هم بررسی کنید.

اجازه بدهید ابتدا به سراغ مشخصات فنی و ایمنی دو خودرو برویم و قدرت پیشرانه و توان ساینا را با سایپا کوییک قیاس کنیم، چراکه نقش مشخصات فنی خودرو در خرید آن بسیار حائز اهمیت است. مشخصات فنی شامل ویژگی‌های فنی و عملکردی خودرو است که به خریداران کمک می‌کند تا تصمیم درستی را در خرید خودروی مورد نظر بگیرند. اگر بین خرید کوییک و ساینا مردد هستید بهتر است مشخصاتی مانند قدرت موتور، سیستم تعلیق، جعبه دنده، سیستم ترمز و سیستم‌های ایمنی را با هم قیاس کنید. با مطالعه مشخصات فنی دو خودرو، خریداران می‌توانند میزان قدرت و عملکرد ماشین کوییک و سایپا ساینا را بررسی کنند.

 بنابراین چه به دنبال بهترین شرایط فروش اقساطی کوییک در نمایندگی سایپا می‌گردید، چه قصد خرید ساینا دارید، در گام اول برای خرید یک خودرو مناسب، ضروری است تا مشخصات فنی آن را به دقت بررسی کرده و با نیاز‌ها و مطالبات خود هماهنگ کنید. البته حق دارید اگر  محدوده قیمتی خودرو هم برایتان مهم باشد، اما اختلاف قیمت خودرو کوییک با ساینا آنچنان زیاد نیست. جالب‌تر اینکه دو خودرو از نظر فنی هم شرایط کاملا مشابهی دارند.

یعنی شما با پرداخت قیمت کوییک ثبت نامی صاحب  خودرویی خواهید شد که دارای یک پیشرانه 1503 سی سی M15 مگاموتور است که 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور دارد. دقیقا همین پیشرانه با قدرت و گشتاور مشابه در سینه ساینا جا خوش کرده است. چه به دنبال شرایط ثبت نام کوییک بگردید و چه قصد خرید ساینا داشته باشید، باید بدانید که از نظر عملکرد سیستم تعلیق و هندلینگ دو خودرو کاملا مشابهند، اما اگر قرار باشد یکی را بر دیگری ترجیح دهیم شاید بتوانیم به اندک چالاکی بیشتر ساینا اشاره کنیم.

البته این مورد را هم باید در نظر گرفت که امکان ثبت نام کوییک اتومات  و ساینا اتومات هم وجود دارد و آنچه در این بخش مورد بررسی قرار گرفت، عملکرد نسخه‌های دنده‌ای دو خودرو بود. اگر بخواهیم پای تجهیزات ایمنی دو خودرو را به این قیاس باز کنیم، باز هم تفاوت فاحشی دیده نخواهد شد. شما چنانچه کوییک قسطی را انتخاب کنید همان‌قدر از امکانات ایمنی بهره‌مند خواهید شد که ساینا بخرید! از دو عدد کیسه هوا گرفته تا سیستم ضد سرقت و قفل ایمنی درب کودک.

حال قصد داریم به این موضوع بپردازیم که آیا دو خودرو از نظر امکانات رفاهی برتری قابل توجهی بر یکدیگر دارند یا خیر. واقعیت این است که نمی‌توان انتظار داشت با شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک یا ساینا همان قدر امکانات رفاهی تحویل بگیرید که با خرید خودروهای چینی غرق در امکانات رنگارنگ می‌شوید.

در این زمینه باید منطقی بود، قیمت کوییک معمولی کارخانه و بازار و همچنین ساینا در محدوده اقتصادی قرار دارد. یعنی خودروساز تمام تلاش خود را به کار بسته است تا هزینه تمام شده خودروها را پایین بیاورد تا اقشار کم درآمد هم بتوانند به‌راحتی آن را خریداری کنند. با این وجود نسخه‌های آپشنال ساینا و کوییک امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌های معمولی دارند.

در نهایت اگر بخواهیم دو خودرو را از نظر ظاهری بررسی کنیم همه چیز به سلیقه و ذائقه شما برمی‌گردد. یک سدان اقتصادی بخرید یا یک هاچبک کراس جذاب. با نگاهی به جدول فروش اقساطی کوییک و ساینا و میزان استقبال از دو خودرو می‌توانید ببینید که کدام یک پرطرفدارتر بوده است و در نهایت تصمیم نهایی خود برای خرید را بگیرید.

کلام آخر

با توجه به مزایای گفته شده، کوییک به عنوان یک هاچ بک جمع و جور که در محدوده قیمتی مناسبی قرار دارد، دارای امکانات فنی، رفاهی و ایمنی مناسبی است که خرید آن را هوشمندانه و منطقی می‌کند.
در حالی که سایپا فعلا طرحی برای فروش اقساطی کوییک در نظر ندارد، مجموعه با سابقه‌ای مانند سایا خودرو در شرایطی استثنایی با کمترین پیش پرداخت، بدون چک و ضامن و با واقعی‌ترین قیمت اقدام به عرضه کوییک کرده است.
تحویل فوری و ثبت سند به نام خریدار نیز از دیگر امکاناتی است که سایا خودرو برای رفاه حال مشتریان خود در سراسر کشور در نظر گرفته است. برای استعلام قیمت روز کوییک و نیز جزییات طرح‌های فروش اقساطی کوییک هم اکنون با کارشناسان سایا خودرو تماس بگیرید.

سوالات متداول

  1. آیا موتور کوییک با تیبا فرق دارد؟

خیر هر دو خودرو مجهز به یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی با کد M15 هستند. برای خرید اقساطی کوییک یا تیبا می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. پراید بخریم یا کوییک؟

از آنجایی که محدوده قیمتی هر دو خودرو تقریبا یکسان است، به سبب جذابیت ظاهری، زیباتر بودن کابین و امکانات بیشتر بهتر است برای خرید اقساطی کوییک از سایا خودرو اقدام کنید.

  1. 206 بخریم یا کوییک؟

انتخاب نهایی به وضعیت جیب و سلیقه شما برمی‌گردد، اما اگر به دنبال یک خودرو جدید و جذاب در بازار کم تنوع داخلی هستید به شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک سایا خودرو فکر کنید.

  1. آیا کوییک معمولی استاندارد آلایندگی دارد؟

بله، استاندارد آلایندگی کوییک، یورو 4 است بنابراین خودرو شما دوستدار محیط زیست است، برای خرید اقساطی کوییک از طریق سایا خودرو اقدام کنید.

  1. کدام مدل کوییک بخریم؟

انواع مدل کوییک بسته به سلیقه و بودجه شما برای خرید در دسترس شما قرار دارند. می‌توانید برای خرید اقساطی کوییک معمولی، اس، آر، آر پلاس، دنده‌ای یا اتومات از طریق سایا خودرو کنید.

  1. آیا خرید اقساطی کوییک منطقی است؟

باتوجه به امکانات رفاهی، ایمنی و تجهیزات رفاهی، خرید اقساطی کوییک منطقی و هوشمندانه به نظر می‌رسد، برای خرید کوییک اقساطی می‌توانید ور طرح‌های سایا خودرو شرکت کنید.

  1. برای خرید اقساطی کوییک چقدر پیش پرداخت لازم است؟

امکان خرید اقساطی کوییک با کمترین پیش پرداخت و حتی بدون پیش پرداخت از سوی سایا خودرو فراهم شده است.

  1. قیمت کوییک در خرید اقساطی چقدر است؟

با توجه به نوسان قیمت خودرو، برای استعلام از قیمت روز خودرو و اطلاع ازجزییات طرح‌های فروش اقساطی کوییک با کارشناسان سایا خودرو تماس حاصل نمایید.

  1. کوییک اس از نظر مشخصات فنی با کدام خودرو برابر است؟

شما با خرید اقساطی کوییک S صاحب خودرویی خواهید شد که از نظر توان پیشرانه و مشخصات فنی کاملا شبیه به دیگر محصول تولیدی سایپا یعنی ساینا اس است. کوییک s هم مانند بسیاری از خودروهای ساخت سایپا مانند تیبا، کوییک معمولی و حتی ساینا، مجهز به یک موتور M15 با حجم ۱۵۰۰ سی سی است.

  1. آیا کوییک اس ایمن است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کوییک s موفق به دریافت چهار ستاره ایمنی شده است. اگرچه بسیاری از خودروسازان تلاشی برای آزمایش خودروهایشان در مراکز بین‌المللی نمی‌کنند و ایمنی محصولات آنها در هیچ نهاد رسمی و غیر رسمی آزموده نمی‌شود، اما جای خوشحالی است که این محصول سایپا موفق شده است ۴ ستاره ایمنی دریافت کند. برای شرکت در طرح فروش اقساطی کوییک S از سایا خودرو هم اکنون تماس بگیرید.

  1. با توجه به اختلاف قیمت کوییک اس با نمونه‌های معمولی و Rاین خودرو ارزش خرید دارد؟

کوییک اس نسبت به دیگر نسخه‌های کوییک از نظر ظاهری مدرن‌تر، کابینی لوکس‌تر و امکانات رفاهی بیشتری دارد. بنابراین خرید اقساطی کوییک S با توجه به مزایای این خودرو مقرون به صرفه تلقی می‌شود. اختلاف قیمت کوییک اس با دیگر کوییک‌ها به نسبت امکانات بیشتری که دارد، کاملا منطقی است. به طوری که اگر این امکانات را بخواهید به صورت سفارشی روی کوییک آر یا معمولی اجرا کنید، همین مقدار و حتی بیشتر باید هزینه کنید.

  1. تفاوت کوییک اس با نسخه‌های معمولی و آر در ظاهر چیست؟

تغییر در فرم سپر کوییک S با دو خط مشکی که از یوز ایرانی الهام گرفته شده، اضافه شدن دی لایت و فرم جدید جلو پنجره را باید مهم‌ترین تغییراتی دانست که با خرید اقساطی کوییک S از سایا خودرو نصیب خود می‌کنید.

  1. زمان تحویل خودرو توسط سایا خودرو در طرح‌های فروش نقدی و اقساطی کوییک اس چگونه خواهد بود؟

شما چه در طرح‌های فروش اقساطی کوییک S که توسط سایا خودرو عرضه شده است شرکت کنید چه این خودرو را نقدی از این مجموعه بخرید، از مزیت تحویل فوری برخوردار خواهید شد.

 

دکمه بازگشت به بالا