عمومیکسب و کار ویژه

شستشوی مبل در منزل چگونه است؟

چه مبلهایی با دستگاه قابل شستشو هستند؟

به نقل از مبلشویی نیلگون یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان مطرح بوده این است که چه مبل هایی را میتوان با دستگاه های مبلشویی شست؟ تمامی مبل هایی که قسمت های پارچه ای دارند مانند تمام پارچه، چوب و پارچه ، فلز و پارچه (فرفوژه) و… قابل شستشو هستند. لازم به ذکر است که قسمت های چوبی یا فلزی و چرمی با دستگاه ها قابل شستشو نیستند!

شستشوی مبلمان و حفظ ظاهر زیبایی آن همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار و مسئولین شرکت هاست. یکی از موارد مهم شستشوی دوره ای مبل است. برای خشکشویی مبلمان چند نکته مهم وجود دارد.

وقتی های خود را به مبل شویی بسپارید، آنها این مراحل و کارها را برای تمیز کردن مبلمان شما انجام خواهند داد:

شاید فکر کنید که بعد از ها، آنها کاملا خیس و مرطوب می شوند؛ اما این طور نیست. در مرحله آخر، آب و مواد شوینده وارد شده به مبل، با استفاده از آبکش مخصوص، از داخل مبل بیرون کشیده می شود؛ زیرا اگر این مواد داخل مبل بمانند، باعث پوسیده شدن مبل شما می شود. در انتهای کار مبل شویی، مقداری نم و رطوبت در مبل باقی می ماند که کاملا طبیعی است و در عرض یک روز خشک می شود.

لینک مبلشویی در گلشهر کرج لطفا کلیک کنیدمراکز مبل شویی معتبر و حرفه ای، به افراد خدمات مبل شویی در منزل را ارائه می دهند. یعنی به جای اینکه مبلها برای شستشو جا به جا شوند، افراد در منزل شما حاضر خواهند شد و مبلمان شما را در منزلتان خواهند شست. انجام مبل شویی در منزل، از حمل کردن مبل ها جلوگیری می کند و مانع از پاره شدن یا آسیب دیدگی به مبلها می شود.

مبل شویی را به متخصصش بسپار خدمات مبل شویی و همیشه پردرخواست است. این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز دانش فرد دارد.

از جمله در امر ل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مبل(شوینده مخصوص مبل شویی) استفاده می‌شود.

برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

ارزانترین مبل شویی  بهترین مبل شویی؟

یا ؟ اولویت شما قیمت مبل شویی است یا کیفیت مبل شویی؟ هر کدام که برایتان اولویت دارد، متناسب با خواسته خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. درخواست  خود را به رایگان در “خدمت از ما” ثبت کنید؛ از  ها در شهر خود قیمت بگیرید؛ و باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل آن‌ها بهترین متخصص در زمینه مبل شویی را انتخاب کنید.

خشکشویی در محل است یا کارخانه؟

یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان مهم است این است که خدمات خشکشویی مبل یا تشک خوشخواب کجا انجام می شود؟ تمامی خدمات خشکشویی مانند، خشکشویی مبل، خشکشویی خوشخواب، خشکشویی پشتی، خشکشویی فرش ، خشکشویی موکت های چسبیده به زمین و… در منزل یا محل کار انجام می شود.

مواد شوینده شستن مبل چگونه است؟

برای شستن مبل از شامپو های مخصوص مبلشویی استفاده می شود. شامپوی مصرفی ادیب برای سرویس های خشکشویی، شامپوی تگزافون آلمانی می باشد.

مبلمان من روشن است آیا بعد از شستشو کدر نمی شود؟

یکی از حساسیت هایی که کسانی که مبلمان روشن دارند. این است که نگران کدر شدن مبل پس از شستشوی مبل هستند. دستگاه های مبلشویی دستگهای مخصوصی هستند که در سراسر دنیا برای شستن مبل از آنها استفاده می شود. این دستگاه ها برای شستن مبلمان طراحی شده اند. و آسیبی به پارچه و رنگ وارد نمی کنند

مبلمان از مهم‌ترین وسایل خانه محسوب می‌شوند که زیبایی و پاکیزگی آن‌ها توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. در واقع در صورتی که رنگ مبلمان‌تان روشن است، لکه و سیاهی را به خوبی نمایش می‌دهد. از این رو شما باید هر ماه، زمانی را صرفکنید تا لکه ماندگار نشود و تمیز کردن مبل مشکل‌تر نشود.

بسیاری از افراد روی مبل خود ملحفه، پارچه یا رومبلی می‌اندازند که این کار مانع کثیف شدن مبلمان می‌شود. در این صورت شما می‌توانید خود به یک یا آفلاین معتبر بسپارید. چرا که ممکن است یا کتان در خانه باعث آب رفتن یا زدگی آن ‌شود. با این حال اگر جزء افرادی هستید که از رومبلی استفاده نمی‌کنند، توصیه می‌کنیم برای یادگیری به ادامه مقاله توجه کنید.

۱مبل را جاروبرقی بکشید

پیش از ، باید آن را جاروبرقی بکشید. ممکن است رویه مبل پر از ذرات غبار یا حتی ذرات خوراکی باشد که حتی با چشم دیده نشوند. اما در صورتی که ذرات غبار را با جاروبرقی تمیز نکنید، ممکن است پس از شستشو، مبل سیاه‌تر شود.

علاوه بر این، جارو کشیدن مبل کمک می‌کند تا ذراتی که بین دسته و گوشه و کنار مبل به جا مانده‌اند نیز کاملا پاک شوند. به یاد داشته باشید در صورتی که مبل‌تان کثیف است، بهتر است به جای جارو شارژی از جاروبرقی استفاده کنید، چرا که معمولا قدرت جاروبرقی بسیار بیشتر از جارو شارژی است. با این حال به منظور تمیز کردن هفتگی خانه و گردگیری مبل می‌توانید از جارو شارژی استفاده کنید.

۲مبل را دستمال بکشید

 

در مرحله دوم باید مبل را دستمال بکشید و آن را گردگیری کنید. توصیه می‌کنیم به منظور بهبود و تسریع در کارتان می‌توانید از دستمال مرطوب استفاده کنید. دستمال مرطوب را روی دسته چوبی یا پایه مبل بکشید تا هرگونه آلودگی از مبل پاک شود.

۳به مبل اسپری ضد حشره بزنید

بسیاری از مبل‌های کهنه اسیر موریانه و حشرات می‌‌شوند و به مرور زمان چوب و اجزای داخلی مبل از بین می‌روند. در صورتی که مبل‌تان محل تجمع یا لانه حشرات شده‌ است، به آن اسپری ضد حشره یا حشره کش بزنید تا حشرات از مبل خارج شوند. در صورتی که مبل‌تان نو و سالم است، نیازی به انجام این کار نیست. به یاد داشته باشید اگر حیوان خانگی یا فرزند کوچکی دارید، مبلی که به آن حشره کش زده‌اید را تا یک هفته از دسترس خارج کنید، چرا که ممکن است مواد شیمیایی برای آن‌ها مضر باشد.

۴مبل را لکه گیری کنید

پیش از آن که به بپردازید، مبل را لکه گیری کنید، در غیر این صورت ممکن است لکه روی پارچه مبل ثابت باقی بماند و پاک نشود. لکه‌هایی همچون لکه شکلات یا غذا را باید به آهستگی با یک چاقو بردارید، سپس با یک دستمال آغشته به آب ولرم و صابون لکه را پاک کنید.

لکه‌ خون را می‌توانید با آب سرد پاک کنید. همچنین لکه‌ چای یا قهوه را می‌توانید با مقداری مایع ظرفشویی و آب سرد پاک کنید. منظور از ، شستشوی کامل آن نیست. شما می‌توانید دستمال نخی یا اسفنج را آغشته به آب و حلال کنید تا لکه مبل پاک شود.

۵مبل را با آب و سرکه تمیز کنید

پیش از هر چیز به یاد داشته باشید که مبل نباید کاملا خیس شود، چرا که ممکن است محتوای داخل آن خشک نشود یا از بین برود. از این رو شما تنها باید پارچه یا رویه مبل را تمیز کنید. به منظور کافی است مقداری آب را با سرکه سفید مخلوط کنید.

سرکه سفید یک پاک‌کننده غیر شیمیایی و قدیمی است که میزان حساسیت را به حداقل می‌رساند. سپس یک اسفنج تمیز بردارید و آن را در ترکیب آب و سرکه قرار دهید. پس از آن اسفنج را کمی فشار دهید تا آب اضافه از آن خارج شود و مبل خیس نشود. در مرحله بعد اسفنج را روی مبل بکشید و آن را تمیز کنید. در پایان یک دستمال خشک روی مبل بکشید تا سریع‌تر خشک شود.

۶مبل را بخارشوی کنید

در صورتی که نمی‌خواهید از هیچ گونه مواد شوینده‌ای استفاده کنید، می‌توانید مبل را بخارشوی کنید. در این صورت مبل با بخار داغ تمیز و پاک می‌شود. این روش ساده‌تر از شستشوی مبل با سرکه است، اما ممکن است بخار داغ برای رویه مبل‌تان مناسب نباشد. در صورتی که می‌خواهید از استفاده از بخارشوی مطمئن شوید، گوشه یا قسمت پشتی مبل را با آن تمیز کنید تا شاهد نتیجه باشید

 

مبلشویی نیلگون

مبلوشویی نیلگون با هدف ارائه بهترین خدمات مبل شویی نظیر انواع مبل لکه برداری و … شستشوی تخصصی انواع مبلمان راحتی و استطیل و اداری تاسیس شد.شستشوی مبل های شما با بهترین و مجرب ترین پرسنل نیلگون انجام میشود و با تضمین کیفیت و بدون هیچگونه آسیب دیدگی انجام میشود.
دکمه بازگشت به بالا