عمومی

شهید سلیمانی با فکر راهبردی موقعیت‌ها را به فرصت پیروزی تبدیل می‌کرد / عماد مغنیه شبیه‌ترین فرد در لبنان به قاسم سلیمانی

مصاحبه سخنگوی حزب الله لبنان با آنا:

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، در آستانه اولین سالگرد شهادت قاسم سلیمانی و ابو مهدی مهندس ، حشد الشعبی معاون رئیس جمهور و اطرافیانش در اطراف فرودگاه بین المللی بغداد ؛ این حادثه به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا توسط یک پهپاد آمریکایی انجام شد.

به گفته سید هاشم صفی الدین ، ​​رئیس هیئت اجرایی حزب الله لبنان ، یکی از ویژگی های شهادت قاسم سلیمانی احیای امت اسلامی و احیای مقاومت بود. این یکی از مهمترین پاسخها به ایالات متحده است که می خواهد به هدف خود برای کشته شدن فرماندهان شهید برسد ، زیرا مردم برای تشییع پیکرهای دو فرمانده مقاومت در خیابانها به خیابانها ریختند و گفتند که آنها می خواهند مسیر زیارت قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس را ادامه دهند.

حسین راحال ، مسئول اطلاعات و فضای مجازی حزب الله لبنان ، در مصاحبه با خبرنگار غرب آسیا و محور مقاومت بین المللی خبرگزاری آنا ، گفت: “حسین قصال سلیمانی شخصیت متنوعی دارد که ممکن است در لبنان شبیه شخصی مانند او باشد.” شهید “عماد مغنیه” کشف کرد که بر مناطق و استانهای مختلفی که در آن عملیات در حال انجام بود تسلط کامل داشت و نقاط قوت و ضعف مناطق حیاتی را می دانست.

حسین رهال

حسین راحال و شهید قاسم سلیمانی

وی افزود: حاجی قاسم مقصر عملیات مختلفی بود که در آن شرکت داشت و با تفکر استراتژیک خود شرایط را به فرصتی برای پیروزی تبدیل کرد. نه تنها فرماندهان و مجاهدین ، ​​بلکه مردم لبنان نیز با سردار سلیمانی احساس راحتی می کردند.

حاجی قاسم فقط به خاطر عرب بودن به عرب احترام می گذاشت و شهادت آرزویی بود که به آن دست یافت.

این مقام حزب الله لبنان تأکید کرد: حاجی قاسم نه تنها یک فرمانده شجاع و تاکتیکی بود ، بلکه یک سیاستمدار و شخصی بود که می توان به او اعتماد کرد و می توان برای امور استراتژیک به او اعتماد کرد. افکار سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی وی در کشورهای عربی و اسلامی تأثیر عمده ای در حل مشکلات این کشورها داشته است. احساسات وی نه تنها در میدان جنگ ، بلکه در صحنه سیاسی نیز متمرکز شده بود و حس خوبی از اجتماع را به اطرافیانش منتقل می کرد.

رهال گفت: شاید در بعضی موارد مشكلاتی وجود داشته باشد كه ما نتوانیم آنها را حل كنیم یا مشكلی داریم اما قاسم سلیمانی عهده دار پرونده ها و حل مشكلات دشوار است.

انتهای پیام / 4033 /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا