عمومیکسب و کار ویژه

طراحی و تجهیز سالن های کنفرانس برای دولت ها

اتاق کنفرانس به عنوان مکانی ایده آل برای برگزاری جلسات، جایگاه ویژه ای در سازمان ها دارد که اهمیت تجهیزات لازم و مناسب اتاق جلسات را دو چندان می کند. بنابراین اتاق کنفرانس باید دارای تجهیزات سمعی و بصری مانند بلندگو، دوربین کنفرانس، میکروفون و مانیتور تاشو باشد. پیاده سازی تجهیز سالن کنفرانس توسط گروه توسعه مهندسی نیکان این امکان را می دهد که جدیدترین تجهیزات ارتباطی صوتی و تصویری اتاق های کنفرانس را ارائه دهد که در ادامه به شرح آن می پردازیم.

معرفی و نصب تجهیزات اتاق کنفرانس

یکی از بزرگترین مشکلات در زمان برگزاری جلسات، داشتن تجهیزات مناسب اتاق کنفرانس است. این تجهیزات به شرکت کنندگان در جلسه امکان می دهد مکالمات و گزارش ها را به طور کامل و دقیق درک کنند. تجهیزات اتاق کنفرانس شامل تجهیزات صوتی و تصویری می باشد. این تجهیزات با ویژگی های خاص خود می تواند تاثیر بیشتری بگذارد و رضایت شرکت کنندگان در جلسات و همایش ها را به دست آورد.

توسعه مهندسی نیکان یک شرکت ایرانی طراحی و تجهیز سالن کنفرانس است.

شرکت صدرا ایران که سابقه ای غنی در زمینه طراحی و تجهیز سالن کنفرانس دارد، با دانش بومی و چندین سال تجربه مهندسی، تجهیزات کنفرانس ایران از قبیل دوربین کنفرانس، مانیتور قابل حمل، میکروفون رومیزی، بلندگو و سایر تجهیزات مرتبط. تولید . ما سعی کرده ایم در تمامی این محصولات از آخرین تکنولوژی روز استفاده کنیم تا پاسخگوی نیاز کنفرانس شما باشد. این دستگاه ها قابل مقایسه با محصولات خارجی بوده و علاوه بر خدمات پس از فروش 60 ماهه، قیمت بسیار پایین تری دارند.

خرید تجهیز سالن کنفرانس

در خرید تجهیزات اتاق جلسه باید بسیار دقت کنید زیرا این تجهیزات بسیار گران هستند. از مشاوران نیکان بخواهید تا در انتخاب محصولات مناسب فضا به شما کمک کنند و با جدیدترین محصولات و روش های تزیین اتاق جلسات آشنا شوید. در زیر ۶ نکته طلایی و ابتدایی برای خرید تجهیزات سالن کنفرانس را بررسی می کنیم.

1)       کیفیت مواد

تمامی تجهیزات اتاق جلسه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند. اگر هر ماده استفاده شده از کیفیت خوبی برخوردار نباشد، می تواند کل سیستم را تحت تاثیر قرار دهد.

2)       صدا را خاموش کنید

تجهیزات مورد استفاده در برنامه کنفرانس باید قابلیت حذف نویز را داشته باشند. بنابراین هیچ صدای اضافی در طول سالن کنفرانس وجود ندارد.

3)       قابلیت به روز رسانی

این تیم ها باید بتوانند بدون خرید مجدد مرکز کنفرانس تعداد واحدهای میکروفون را افزایش دهند تا در صورت افزایش تعداد میکروفن ها در آینده مشکلی برای سیستم ایجاد نشود.

4)       بخشهایی از روز

علاوه بر صدای باکیفیت و بدون نویز، سیستم مورد استفاده باید دارای ویژگی های اضافی مانند ردیابی خودکار، حق تقدم، رای گیری، ترجمه همزمان و سایر امکانات باشد.

5)       سفر با ماشین

در سالن های کنفرانس علاوه بر میکروفون از دوربین های ویدئو کنفرانس نیز استفاده می شود. در این راستا، میکروفون های نصب شده در سالن های کنفرانس باید از سیستم های ردیابی خودکار پشتیبانی کنند تا صدا و تصویر با یکدیگر مطابقت داشته باشند.

6)       رای

رای دادن یکی از مهمترین موارد در اتاق های هیئت مدیره است. از آنجایی که جلسات دارای رای گیری جداگانه می باشد، با استفاده از این سیستم می توان در مدت زمان کوتاهی در جلسه رای گیری و نتایج را مشاهده کرد.

قیمت تجهیزات سالن کنفرانس

یکی از مهم ترین فاکتورها در خرید تجهیزات کنفرانس قیمت آن است. چرا که عوامل زیادی بر قیمت دستگاه تاثیرگذار است. در این راستا گروه توسعه مهندسی نیکان سعی کرده است با تولید محصولات ایرانی هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد تا هزینه اجرا و تجهیز سالن اجتماعات را کاهش دهد. برای دریافت قیمت تجهیزات اتاق کنفرانس و اطلاع از محصولات گروه نیکان کافی است با ما تماس بگیرید.

ابزار اصلی کنفرانس

میکروفون جلسه، دوربین و مانیتور تجهیزات اصلی اتاق جلسه هستند و در ساختمان های بزرگ یا اتاق های جلسات تصویری باید این موارد چیده شوند. از ویژگی‌های دوربین رویداد می‌توان به ردیابی خودکار، پانینگ افقی و عمودی، میدان دید وسیع و زوم اشاره کرد. یکی از ویژگی های اصلی میکروفون کنفرانس کیفیت صدا، حذف نویز، بلندگوی سمت راست و مانیتورینگ خودکار است. این مانیتور برای مشاهده عکس، نمودار و گزارش نیز کاربرد دارد و ویژگی اصلی آن کیفیت تصویر مناسب است.

ساخت سالن کنفرانس

چند سالی است که اتاق های کنفرانس از فرم های سنتی فاصله گرفته و به سمت سیستم های دیجیتال پیشرفته با استفاده از تکنولوژی روز رفته اند. امروزه از حرفه ای ترین تکنیک ها و فناوری ها در طراحی سالن های کنفرانس استفاده می شود. در نهایت، سالن کنفرانس باید مجهز به تجهیزات با کیفیت برای یک تجربه دیداری و شنیداری استاندارد باشد. از جمله این مصالح اولیه و نقشه های ساخت تالار می توان به چهار مورد سمت چپ اشاره کرد.

نصب تجهیزات اتاق کنفرانس

شرکت ها و سازمان ها برای برگزاری جلسات به سالن کنفرانس نیاز دارند و تجهیز سالن های کنفرانس به آخرین تکنولوژی روز کار را آسان می کند. اتاق کنفرانس باید دارای تجهیزاتی مانند سیستم صوتی کنفرانس، میکروفون کنفرانس، بلندگو، تقویت کننده و سایر موارد مورد نیاز باشد. در زمان نصب تجهیزات برای اتاق جلسات، فرد باید اطلاعات کامل و کاملی در مورد تجهیزات و تجهیزات کاربردی مورد استفاده و نحوه آماده سازی برای انجام بهترین کار داشته باشد. در این صورت با توجه به سختی نصب این دستگاه ها توصیه می شود از کارشناسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. برای مشاوره و بازدید رایگان می توانید با مشاوران گروه توسعه مهندسی نیکان تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا