سلامت و دانش

طرح شهید سلیمانی خط بطلانی بر پیش‌بینی مرگ ۱۲۰۰ نفری در ایران کشید

دکترنامه / کرمان وزیر بهداشت با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا از مرگ حتی یک نفر راضی نیستیم ، گفت: با همکاری دوستان حاجی قاسم و طرفداران بهداشت ، مرگ بر اثر تاج در 40 روز و با این طرح به یک سوم رسید.

دکتر. “سعید نمکی” امشب 15 دی ماه در اولین یادواره شهدای مدافع سلامت در کرمان در اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: با شنیدن خبر شهادت سردار سلیمانی ، مغز استخوانم در آتش سوخت.

وی با اشاره به تشییع جنازه سردار سلیمانی اظهار داشت: در این مراسم عشق و عطوفت نسبت به سردار سلیمانی موج می زد و من نمی دانم سردار سلیمانی با جان و دل چه کرد که تعداد زیادی از افراد از اقشار مختلف و گروه ها در مراسم خاکسپاری وی شرکت کردند. “

نمکی گفت: شهادت سردار سلیمانی به توهین به دشمن و شرمساری تروریست های بین المللی افزود و وی کسانی را که فکر می کردند با کشته شدن این بزرگ مرد موفق می شوند تحقیر کرد و شهادت وی باعث افزایش وحدت جبهه مقاومت شد.

وزیر بهداشت ، پرستاری و آموزش پزشکی با اشاره به از خودگذشتگی و از خودگذشتگی شهدای مدافع معبد گفت: امروز همچنین برای عزیزانی که صمیمی ترین دوستانم هستند قلبم شکسته و عزادارم و آنها را در این زمینه از دست دادم سلامتی.”

نمکی عاشقان را بزرگترین ویژگی سردار سلیمانی می داند و اظهار می کند: سردار سلیمانی قلبی پر از عشق و علاقه و قلبی سوزان برای این سرزمین و قلبی برای نیازمندان دارد.

وی استواری سردار سلیمانی را در عشق و عطوفت خداوند ارزیابی کرد و گفت: سردار سلیمانی آنجا نبود ، او آرام و بی قرار بود بنابراین با یاد خدا آرام بود و برای پیوستن به خدا آرامش نداشت.

وزیر بهداشت اظهار داشت: فروتنی ، انسان دوستی و غفلت از دنیا از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی است و وی سالها پیش به مواد و پیوست های جهان پشت کرده است.

وی با توجه به رفتار فردی و اجتماعی سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در این چادر سیاست ورزی نمی کند و عمودی ها را نمی پذیرد و آن رهبری است.

نمکی با اشاره به موفقیت طرح شهید سلیمانی در برابر کرونا گفت: وقتی کرونا در این کشور شیوع پیدا می کند ، ما در راس تحریم ها هستیم و در تهیه تجهیزات پزشکی و ماسک با مشکل روبرو هستیم اما خوشبختانه با شور ، تلاش و شهامت همه فرزندان این کشور. اولین پیک به خوبی کنترل شد به طوری که مرگ ما به کمتر از 40 نفر رسید و در عرض 55 روز به یک صادر کننده عمده در زمینه تولید ماسک ، سلاح و ضد عفونی کننده و غیره تبدیل شدیم و عظمت جمهوری اسلامی ایران را نشان داد و این نشان دهنده درماندگی کشورهایی است که پول بیشتری دارند و تجهیزات از ما

وزیر بهداشت ، پزشکی و آموزش پزشکی افزود: یک سازمان معتبر بین المللی برای ما تخمین می زند که در ماه نوامبر و دسامبر هر روز بیش از 1200 نفر فوت خواهیم کرد ، اما براساس تجربه من در بسیج ، ما در حال برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت هستیم. این موسسه ” و نام این پروژه را حاج قاسم سلیمانی گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه ما در دنیا حتی در اثر مرگ یک نفر نیز راضی نیستیم ، اظهار داشت: با همکاری دوستان حاجی قاسم و طرفداران بهداشت ، تعداد مرگ و میر ناشی از تاج در کشور ما در مدت 40 روز به یک سوم می رسد و پیش بینی نمی کنیم 1200 فوت داشته باشد. با این طرح ” در یک روز تحقق یافته است.

وی افزود: در راه حاجی قاسم که به دنبال داعش خونه به خونه می رفتیم ، خونه به خونه دنبال ویروس کرونا می رفتیم و امروز به همدلی بین ما و بسیج و مشارکت های مردمی افتخار می کنیم. ما درست کردیم، ما ساختیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا