اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

طرز استفاده قهوه گانودرما سوپریم

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای بهم نخوردن تعادل خواب

کافئین موجود در قهوه سوپریم گانودرما باعث بیداری می شود. اگر شما هنگام خواب یا کمی قبل از خواب از این قهوه بنوشید به راحتی خواب نخواهید رفت و خواب نا آرامی خواهید داشت. بنابراین بهتر است از ۳ ساعت قبل از خواب دور نوشیدن هر نوع قهوه ای را خط بکشید.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای سرحالی و انرژی بیشتر در طول روز

قیمت قهوه فوری موکا دکتر بیز: مصرف ناشتا قهوه، مصرف قهوه در وعده صبحانه یا به طور کل نوشیدن قهوه در ساعات ابتدایی روز عملی بسیار بین مردم جا افتاده و شناخته شده است. این کار خستگی و کسلی پس از خواب ‌را از بدن شما دور می کند و بدن شما را برای یک روز پر انرژی آماده می کند. اگر می خواهید از خواص قهوه سوپریم گانودرما در طول روز بهره مند شوید از ساعت ۱۰ الی ۱۲ ظهر نوشیدن این قهوه را فراموش نکنید.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما از لحاظ کالری

  حد معمول مصرف  قهوه گانودرما لاته دکتر بیز ۱ ساشه در روز است اما ممکن است مقدار کالری یک لیوان از این قهوه برای رژیم غذایی شما زیاد باشد یا امکان دارد رژیم شما جا برای دو لیوان قهوه در روز را هم داشته باشد. مقدار کالری هر ساشه از قهوه سوپریم گانودرما ۱۰۰ کیلو کالری است.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای چاقی یا لاغری

قهوه فوری هات چاکلت دکتر بیز اگر قبل از هر وعده غذایی و به صورت ناشتا از قهوه گانودرما سوپریم استفاده کنید این قهوه لاغری و کاهش وزن را برای شما به ارمغان خواهد آورد اما اگر بعد از صبحانه و در طول روز از قهوه گانودرما سوپریم استفاده کنید وزن شما افزایش خواهد یافت. پس عزیزانی که قصد چربی سوزی و کاهش وزن را دارند به صورت ناشتا از این قهوه استفاده کنند و دوستانی که می خواهند وزن بگیرند یا عضله سازی کنند در طول روز قهوه سوپریم گانودرما را میل کنند.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما در طول روز

قهوه سوپریم گانودرما قهوه بسیار قوی است و مصرف بیش از حد آن جایز نیست. برخی منابع مصرف قهوه سوپریم گانودرما را تا سه وعده در روز مجاز دانستند اما آنها تنها به منافع خود فکر میکنند و فقط قصد فروش دارند نه کسب رضایت مشتری. اما ما حقیقت را به شما می گوییم؛ مصرف بیش از ۱ وعده قهوه سوپریم در روز می تواند به سلامت بدن شما آسیب وارد کند لذا مصرف ۱ ساشه قهوه سوپریم گانودرما در فواصل ۲۴ ساعته برای تاثیر گرفتن بدن کفایت می کند.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما را در طول روز پخش کنید!

شاید شما از آن دسته افرادی باشید که به قهوه علاقه ندارید و نمی خواهید یک لیوان کامل قهوه را یک جا مصرف کنید، شاید هم کاملا برعکس! شاید شما از آن دسته افرادی باشید که عاشق قهوه هستند و می خواهند در تمام طول روز یک فنجان قهوه در دستشان باشد؛ در هر صورت ما یک پیشنهاد برای شما داریم! شما می توانید در هر وعده تنها نصف ساشه قهوه سوپریم گانودرما را در نصف لیوان آبجوش حل و مصرف نمایید. در این صورت مصرف یک و نیم ساشه قهوه سوپریم گانودرما در روز نیز مانعی ندارد و می توانید در سه وعده از این قهوه استفاده کنید.

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما در طول چند دوره

مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای هر کسی و با هر قصدی متفاوت است. مقدار مصرف قهوه سوپریم گانودرما برای کسانی که قصد لاغری با این قهوه را دارند، کسانی که قصد درمان بیماری را دارند و یا کسانی که بدون دلیل خاصی و فقط برای سلامت و پاکسازی بدن از این قهوه استفاده می کنند متفاوت است و هر کدام طول دوره درمان متفاوتی دارند. به طور کل دوره های تاثیر گانودرما به شرح زیر است:

  • شناسایی: در دوره اول مصرف قهوه گانودرما بیماری ها و سموم بدن تنها شناسایی می شوند، این دوره نهایتا ۱ ماه زمان می برد.
  • سم زدایی: در این مرحله گانودرما سموم را از بدن ما دور می کند؛ این بیرون کردن سموم می تواند به صورت جوش، ادرار و مدفوع، خلط، تعرق، سردرد های خفیف، اسهال و گاهی هم به صورت حالت تهوع باشد. تمام این ها نشانه های خوبی هستند که به ما نشان می دهند سموم از بدن ما در حال خارج شدن هستند. در زمان بروز همه اینها اصلا نگران نشوید و به گانودرما اعتماد کنید چرا که این قارچ بهترین سم زدا طبیعی جهان معرفی شده است. میانگین طول این دوره ۷ ماه و نیم است البته در تمام طول این دوره علائم شدید نیستند.
  • تنظیم کردن: تمام بدن در این مرحله به طول ۱ یا دو سال به تعادل می رسد‌.
  • بازیابی: ۲ الی ۳ سال به طول می انجامد اما بعد از آن در این مرحله شما مثل یک نوزاد سالم و پاک خواهید شد.
  • جوانسازی: حالا که وضع روحی شما بهتر شده و به زندگی شاد رسیدید، بدن شما در کمال سلامت است و به سلامتی نیز رسیدید وقتش رسیده که به افزایش طول عمر هم دست پیدا کنید! (گانودرما ۳ سال یا بیشتر زمان می خواهد تا از پیر شدن سلول های بدن شما جلوگیری کند)‌.

بعد از طی این مراحل باید به شما تبریک گفت چرا که حالا شما مثل مردم گذشته سالم و قوی هستید، سموم زندگی شهری از بدن تان پاک شده، به بیماری های تان آگاه هستید و بیماری های ریز و درشت شما درحال درمان اند، حالا شما به بدن پاک و نیرومند نیاکان مان برگشته اید و از همه مهم تر! اکسیر جوانی آسیایی ها را هم نوشیده اید

دکمه بازگشت به بالا