سلامت و دانش

عوارض شدید کووید-۱۹ در کمین یک پنجم از مردم جهان

گروهی از متخصصان بین المللی گفتند: “حدود یک پنجم جمعیت جهان از بیماری جسمی رنج می برند که می تواند اثرات بیماری Quaid-19 را تشدید کند.”

به گزارش دکترنامه ، این مطالعه نشان داد که حداقل یک از پنج نفر در جهان نوعی بیماری جسمی دارند که می تواند آنها را در برابر اشکال شدید بیماری Quaid-19 آسیب پذیرتر کند.

کارشناسان گفتند: “در حالی که بررسی داده ها از 188 کشور نشان می دهد که 22 درصد از جمعیت جهان یا حدود 1.7 میلیارد نفر نیاز به حمایت بیشتری دارند ، همه افراد مبتلا به بیماری زمینه ای در صورت آلوده بودن به ویروس تاج جدید ، به طور جدی آلوده می شوند.” آنها به بیماری ها حمله نمی شوند.

این تیم تحقیقاتی بین المللی به این نتیجه رسیدند که چهار درصد یا حدود 349 میلیون نفر از این افراد نیاز به بستری در بیمارستان و دریافت مراقبت های پزشکی دارند.

وی گفت: “بیشتر کشورها محدودیت هایی در کنترل شیوع تاج ویروس دارند و دولت به دنبال راه هایی برای حمایت از گروه های آسیب پذیر است.” “امید است که این برآوردها یک نقطه شروع مفید برای طراحی اقدامات برای مقابله با آنها باشد. آنها می توانند به محافظت از افراد در معرض خطر کمک کنند.

به گفته محققان ، این مراحل شامل توصیه به افراد مبتلا به بیماری زمینه ای از فاصله اجتماعی است و یا در صورت واکسینه شدن در برابر واکسن Covid-19 در اولویت قرار دارند.

به گزارش سلامت نیوز ، بیماری های قلبی ، بیماری مزمن کلیه ، دیابت و بیماری های مزمن تنفسی از جمله عوامل خطر در ایجاد شکل شدید بیماری Quaid-19 هستند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا