سلامت و دانشکسب و کار ویژه

عوارض پودر جوانه گندم بین استار

جوانه گندم قسمتی از هسته گندم است و مسئولیت آن، کمک کردن به گیاه برای تولید گندم جدید است. به نقل از کرمانی با اینکه جوانه گندم در طول بسیاری از فرآیند‌های تولید آرد حذف می‌شود، یک جزء اصلی تغذیه از گندم کامل به حساب می‌آید. جوانه گندم به همراه پوسته، در فرآیند تولید آرد تصفیه شده حذف می‌شود تا طول عمر محصول نهایی افزایش پیدا کند.

خواص جوانه گندم برای سلامتی چیست؟

جوانه گندم، به صورت خام نیز موجود است و آن را در بعضی محصولات نیز به کار می‌برند. جوانه گندم روی ماست، بستنی، پای میوه و غلات سرد و گرم استفاده می‌شود. همچنین در درست کردن توپ‌های گوشتی و در کل پخت گوشت، جایگزین مناسبی برای پودر سوخاری به حساب می‌آید.

جوانه گندم چه کاری می‌تواند برایم بکند؟

جوانه گندم به عنوان یک مکمل غذا، مواد مغذی با ارزشی دارد. همچنین منبعی عالی از پروتئین گیاهی در کنار فیبر و چربی‌های سالم، منیزیم، زینک، تیامین، فولات، پتاسیم و فسفر است.

جوانه گندم سرشار از ویتامین E. – یک ماده مغذی ضروری با خواص آنتی اکسیدانی- است. متخصصان بر این باورند که آنتی اکسیدان ها، مقدار رادیکال‌های آزاد در بدن را کاهش می‌دهند و تحقیقات نشان داده منابع طبیعی آنتی اکسیدان برای پیشگیری از بیماری‌ها بهتر هستند.

برخی متخصصان بر این عقیده اند که چند غله دکتر بیز ، به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و باعث سالم ماندن قلب و سیستم قلبی عروقی می‌شود. محققان ادعا می‌کنند جوانه گندم می‌تواند موجب کاهش خطر بیماری‌های قلبی شود و به تثبیت وزن سالم کمک کند.

همچنین روغن جوانه گندم می‌تواند به کنترل سطح کلسترول کمک کند. اما هنوز شواهد کافی برای اثبات دیگر ادعا‌ها از جمله محافظت از پوست در برابر پیری زودرس، کمک به فشار خون، کمک به عملکرد‌های مغزی یا کمک به هضم غذا وجود ندارد.

جوانه گندم و بذر کتان هر دو، به حفظ سلامت قلب در خانم‌های یائسه کمک می‌کنند. برخی تحقیقات نشان داده جوانه گندم می‌تواند به از بین رفتن علائم یائسگی نیز کمک کند، اما برای اثباتش همچنان به تحقیقات جامع تری نیاز است.

آیا عوارض جانبی هم دارد؟

افرادی که به مشکل عدم تحمل گلوتن مبتلا هستند و یا به گلوتن آلرژی دارند بهتر است از خوردن جوانه گندم بپرهیزند، چون حاوی گلوتن است.

افرادی هم که برنامه غذایی شان کم کربوهیدرات است، باید در مقدار استفاده خود از جوانه گندم دقت کنند. چون یک فنجان جوانه گندم حاوی حدود ۶۰ گرم کربوهیدرات است.

پودر جوانه گندم حاوی مواد مغذی مغز گندم است که سرشار از ویتامین E، تیامین و فولات می باشد. پودر جوانه گندم دکتر بیز دارای 25 ساشه 15 گرمی می باشد که به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی و در اختیار شما مصرف کنندگان عزیز قرار گرفته است.

خواص پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) :

موثر در چاق شدن به ویژه صورت

افزایش باروری بانوان، درمان اختلالات قاعدگی، کیست و ضعف تخمک گذاری

تقویت قوای جنسی مردان

افزایش اشتها، وزن و چاق شدن به ویژه در ناحیه صورت به خصوص برای افراد لاغر (مصرف 30 دقیقه بعد از غذا)

کمک به لاغر شدن (مصرف 30 دقیقه قبل از غذا)

جلوگیری از ریزش مو، ترمیم موهای آسیب دیده، تقویت ریشه مو

جلوگیری از خشکی پوست سر و شوره، جلوگیری از موخوره و شکنندگی مو

سفید کننده، لایه بردار، مرطوب کننده، رفع چین و چروک پوست، رفع تیرگی و لکه های پوستی (به عنوان ماسک صورت)

دارای پروتئین و کالری بالا

ویژه ورزشکاران و بدن سازان (قبل از هر تمرین)

تقویت عضلات کودکان

وزن گیری برای کودکان لاغر

رشد و افزایش قد برای کودکان

استحکام استخوان ها به دلیل روی و کلسیم موجود در جوانه گندم برای کودکان

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) :

پودر جوانه گندم را می توانید همرا با ماست، سالاد، شیر گرم، سوپ و انواع نوشیدنی میل کنید.

همچنین می توانید به جای استفاده از آرد سوخاری در کوفته و کتلت استفاده کنید.

برای روش های بیشتر می توانید پودر جوانه گندم را به کیک، کلوچه، پنکیک، نان، همبرگرهای گیاهی و … اضافه کنید و از خواص فوق العاده و طعم آن لذت ببرید.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) برای چاقی صورت :

یک قاشق غذا خوری (15 گرم یا معادل یک ساشه) از پودر جوانه گندم دکتر بیز حاوی 99 کیلو کالری انرژی می باشد. همچنین ویتامین های B و E موجود در پودر جوانه گندم، باعث زیبایی، سلامت و آبرسانی پوست و افزایش آب میان بافتی شده و موجب چاقی به خصوص صورت می شوند.

مصرف این محصول 30 دقیقه بعد از صبحانه همراه با شیر و عسل، انرژی زیادی را به بدن وارد کرده و در چاقی، به ویژه صورت موثر است.

هر روز نیم ساعت بعد از صبحانه، یک ساشه پودر جوانه گندم را با یک لیوان شیر و یک قاشق عسل مخلوط کرده و میل کنید.

نکات قابل توجه :

برای افرادی که با خوردن شیر معمولی دچار حساسیت یا درد در ناحیه معده می شوند، توصیه می شود از شیر بدون لاکتوز استفاده نمایند.

برای چاقی صورت چه مدت باید پودر جوانه گندم استفاده کرد ؟

مدت زمان تاثیر گذاری پودر جوانه گندم برای چاقی صورت در افراد مختلف متفاوت است. زیرا با توجه به میزان سوخت و ساز بدن افراد و همچنین سبک زندگی و بیماری های احتمالی آنان، این مدت زمان می تواند متفاوت باشد.

مصرف حداقل 2 بسته پودر جوانه گندم (یعنی 50 روز) برای دریافت نتایج اولیه توصیه می شود. بعد از آن ، برای دریافت نتایج بهتر ، مجدد خرید و میل نمایید.

قطعا در ابن اوضاع بد اقتصادی قیمت پودر جوانه گندم بین استار و البته کیفیت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است شما میتوانید این محصول را با 25 عدد ساشه 15د گرمی را با قیمت 170 هزار تومن از فروشگاه عطاری حاج محمد تهیه کنید، البته نمونه های ارزان قیمت و کپی این محصول هم در بازار موجود است که باید حواستان به این مورد باشد

همچنین به افرادی که دچار بیماری های زمینه ای لاغری مانند تیروئید پر کار، بیماری های خود ایمنی، افسردگی، سرطان و غیره هستند، توصیه می شود به دنبال کنترل یا درمان بیماری های زمینه ای لاغری خود باشند تا تاثیر پودر جوانه گندم در بدنشان خنثی نشود.

عوارض پودر جوانه گندم چیست ؟

به افرادی که دچار ورم معده، ورم روده، زخم معده و زخم روده هستند توصیه می شود از پودر جوانه گندم استفاده نکنند تا دچار حساسیت احتمالی و احساس درد در این نواحی نشوند.

برای دیگر افراد عوارضی ندارد.

همچنین برای دوران بارداری هیچ گونه عوارضی ندارد و برای رشد جنین بسیار مفید است.

طریقه مصرف پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) برای لاغری :

پودر جوانه گندم با این که اساسا برای چاقی و به خصوص ناحیه صورت موثر است، عملکردی دو گانه در چاقی و لاغری داشته و بسته به روش مصرف آن می تواند برای چاقی یا لاغری استفاده شود.

این محصول چون حاوی میزان بالایی از کالری و مواد مغذی است، در صورتی که 30 دقیقه قبل از وعده غذایی استفاده شود، می تواند جلوی اشتهای کاذب را گرفته و در نتیجه در لاغری تاثیر گذار باشد.

پیشنهاد می شود در صورت مصرف برای لاغری، سعی کنید غذای کمتری هم میل کنید.

تفاوت پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) با پودر جوانه گندم عطاری ها :

پودرهای جوانه گندم موجود در بازار و عطاری ها اغلب به صورت فله بوده و یا بدون در نظر گرفتن مراحل تولید صحیح، بسته بندی شده اند و این امر باعث اکسیداسیون مواد مغذی آن ها شده است. زیرا با قرار گرفتن پودر جوانه گندم در مجاورت با اکسیژن، خواص آن از بین رفته و تاثیر گذاری خود را از دست می دهد.

پودر جوانه گندم دکتر بیز (بین استار) در مراحل تولید پایداری شده و بدون مجاورت با اکسیژن بسته بندی می گردد تا تمام خواص مفید آن در سلامت کامل قابل استفاده باشد. برای خرید حضوری محصولات دکتر بیز می توانید به آدرس فروشگاه که در سایت بیز پلاس می باشد مراجعه کنید

 

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.

پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

عوارض پودر جوانه گندم چیست

برخی از افراد به دلیل داشتن بیماری‌های خاص مانند سلیاک نمی‌توانند به‌صورت عادی گلوتن مصرف کنند این افراد باید از مصرف جوانه گندم اجتناب کنند.

افرادی که رژیم غذایی کم کربوهیدرات دارند باید از میزان جوانه گندم آگاه باشند چون یک فنجان حاوی نزدیک به ۶۰ گرم کربوهیدرات است.

 

دکترنامه در این نوشته، این موارد را بررسی می کند پنهان کردن عناوین
دکمه بازگشت به بالا