عمومی

فرمان رهبر کره شمالی برای خلاصی مردم از قحطی و گرسنگی

به گزارش خبرگزاری یونهاپ ، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با اشاره به یک دوره قحطی و قحطی در دهه 1990 ، زمانی که کره شمالی از قحطی شدید و گسترده رنج می برد ، به همه اعضای حزب حاکم هشدار داد که برای موانع و مشکلات آینده آماده باشند. گرسنگی در سراسر کشور

رهبر کره شمالی همچنین به اعضای حزب حاکم گفت: “من از همه اعضای حزب کارگر کره شمالی ، از جمله کمیته مرکزی ، می خواهم” رویکرد سختی “را برای رهایی مردم از مشکلات و مشکلات خود آماده کنند.

وی افزود: حزب ما هرگز امیدوار نیست كه بار دیگر این فرصت ارزشمند را داشته باشد تا در راه نجات و رهایی مردم و تحقق اهداف و آرزوهای بزرگ آنها برای ساخت سوسیالیسم و ​​كمونیسم گام بردارد.

رهبران کره شمالی 10 وظیفه و مسئولیت اصلی را برای شاخه های مختلف حزب حاکم مشخص کرده و از آنها خواسته اند که با حوصله اعضای خود را برای جنگ برای وفاداری به حزب آموزش دهند.

در طول برنامه قحطی کره شمالی در دهه 1990 ، استفاده از کلمه “گرسنگی و قحطی” ممنوع بود زیرا این نشان دهنده عدم موفقیت دولت است و در عوض بر “رویکرد سخت” تأکید می کند. حتی کسانی که از گرسنگی مردند توسط مقامات کره شمالی گرسنه شدند!

310 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا