اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

فروش درب ورودی ساختمان مسکونی

درب ورودی فلزی چه ویژگیهایی دارد؟

در طرح داخلی منزل مسکونی درب‌های ورودی فلزی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار هستند. مهم‌ترین نکته در انتخاب درب ورودی ساختمان، ایمنی بالای آن است. انتخاب یک درب زیبا و مدرن با مقاومت پایین برای درب ورودی ساختمان یک تصمیم اشتباه و غیرمنطقی است. درب ورودی ساختمان باید به گونه‌ای طراحی شود که از ورود سارقین و افراد بیگانه به داخل ساختمان تا حدامکان جلوگیری کند و با و پنجره‌ها مطابقت داشته باشد.

درب‌های فلزی به دلیل جنس محکم، سنگینی بیش از اندازه، قفل و دستگیره مدرن و مستحکم بهترین انتخاب برای درب ورودی ساختمان هستند. درب‌های فلزی معمولا به همراه لولاهای مستحکم و دستگیره‌های ایمن تولید و نصب می‌شوند.

درب‌های فلزی پایون با استفاده از تکنولوژی رنگ کوره‌ای، رنگ آمیزی می‌شوند. رنگ کوره ای الکترواستاتیک، رایج‌ترین رنگ در صنعت درب فلزی است. این رنگ پس از رنگ آمیزی بر روی محصولات و قرار گرفتن در دمای بیش از 200درجه کوره به کار می چسبد و براق می شود. درب فلزی مقاومت بسیار بالایی در برابر جریانات جوی و نور آفتاب دارد و به همین دلیل طول عمر بسیار بالایی دارد.

انواع طرح و مدل درب ورودی ساختمان مسکونی، تنوع بالا همگام با سلیقه شما

طراحی داخلی رستوران سنتی: درب ورودی آپارتمان اولین نقطه از خانه شماست که چشم میهمانان و رهگذران به آن می‌افتد، پس اهمیت به در ورودی ساختمان از جهت داشتن زیبایی بسیار حائز اهمیت است، البته مهم تر از زیبایی داشتن امنیت در ورودی منزل امری ضروری است. پایون مبتکر و اولین تولید کننده نسل جدید درب های فلزی با جدید ترین متد های روز دنیا توانسته درب آهنی ورودی با کیفیت، زیبا و امنیت بالا تولید و به بازار عرضه کند.

درب فلزی دو لنگه، انتخابی مناسب برای درب ورودی باغ و ویلا

شرکت طراحی داخلی اداری:درب‌های دولنگه ورودی بهترین انتخاب برای حیاط‌های بزرگ، ، ویلا و درب ورودی پارکینگ هستند. درب ورودی دولنگه با طرح‌ و رنگ‌های متنوع، زیبایی بی‌نظیری به نمای ساختمان شما می‌دهند. اگر فضای زیادی برای درب ورودی در اختیار دارید پیشنهاد می‌دهیم از درب‌های فلزی دولنگه استفاده کنید. این درب‌ ها علاوه بر زیبایی، امنیت ساختمان شما را نیز بالا می‌برند. درب‌های ورودی دو لنگه اغلب به عنوان درب پارکینگ نیز استفاده می‌شوند.

درب فلزی تک لنگه، مناسب دربهای ورودی کوچک

یکی دیگر از درب‌های ورودی درب‌ فلزی تک لنگه است. در کنار درب ورودی پارکینگ معمولا از یک درب تک لنگه برای ورود و خروج استفاده می‌شود. درب فلزی تک لنگه برای مکان‌ هایی که فضای کمی دارند مانند لابی‌ های کوچک، پارکینگ‌ های شلوغ و دیوارهای کوتاه بسیار مناسب است. درب‌های فلزی تک لنگه در طرح و رنگ مختلف قابل سفارش هستند. این درب‌ ها با مقاومت بالایی که در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی دارند بهترین انتخاب برای درب ورودی ساختمان شما هستند.

درب ورودی یک و نیم لنگه فلزی ساختمان، مناسب برای تمامی مکانها

درب یک و نیم لنگه فلزی یکی دیگر از انواع پرطرفدار درب‌های ورودی است. این درب با داشتن امکان نصب قفل مکانیکی، قفل برقی و قفل حیاطی یکی از ایمن‌ ترین درب‌های موجود در بازار است. اندازه درب حیاط با توجه به درخواست مشتری قابل تغییر است. طرح های بسیار زیبایی را می‌توان برای درب‌های یک و نیم لنگه ورودی انتخاب کرد. این درب‌ ها بهترین انتخاب برای درب ورودی ویلا، درب باغ و ساختمان هستند.

خرید درب ورودی زیبا و ایمن با طراحی مدرن از پایون

شرکت آذر فلز پایون با ارائه بهترین و ایمن‌ ترین درب‌های ورودی فلزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان عزیز است. انواع درب دو لنگه، تک لنگه و درب‌های یک و نیم لنگه ورودی را می‌توانید با توجه به طرح دلخواهتان در این شرکت سفارش دهید.

انواع درب‌های ورودی با طرح و رنگ مختلف در شرکت آذر فلز پایون طراحی و اجرا می‌شوند. تنوع طرح و کیفیت بالا اجناس انتخاب درب ورودی فلزی را برای شما راحت‌ تر می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تماس بگیرید و یا با پر کردن فرم درخواست مشاوره کارشناسان ما در  اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت

درب ضد آب

درب ضد آب معمولا به خاطر مقاومتی که در برابر رطوبت دارد برای حمام و دستشویی مورد استفاده قرار می گیرد. به درب ABS یا به عبارت دیگر ضد آب از محصولاتی هستند که امروز کاربرد گسترده تری پیدا کرده اند.دربهای ضد آب همانطور که از نامشان پیداست در مقابل آب و رطوبت مقاومت بالایی دارند و در بیشتر موارد در ساختمان ها برای دربهای سرویس بهداشتی و حمام مورد استفاده قرار می گیرند.این دربها به دلیل داشتن رویه ضد آب که بر روی کلاف چوبی پرس می شوند مانع از عبور آب و رطوبت به ساختمان داخلی درب می شوند.

این گونه درب ها علاوه بر داشتن کلاف چوبی میانی، از چوب روسی ساخته شده و توسط دستگاه CNC و بدون دخالت دست، طرح این درب ها روی آنها طراحی میشود. درب ام دی اف از پرفروش ترین محصولات درب اتاقی و درب داخلی می باشد. درب های ام دی اف را می توان به عنوان درب ورودی ساختمان نیز مورد استفاده قرار داد. به دلیل هزینه بالاتری که نسبت به دربهای HDF دارند سازندگان برای دربهای اتاقی و داخلی کمتر از این نوع دربها استفاده میکنند و استفاده از دربهایhdfرا به صرفه تر میدانند. اما به دلیل آنکه درب های MDF از استحکام بیشتری برخوردار است در دربهای ورودی ساختمان ها از آن ها استفاده می کنند در حالی که استفاده از دربهای HDF در محل ورودی ساختمان ها کار اصولی و عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

یکی از پرکاربردترین انواع درب در ساختمان درب های اچ دی اف می باشد زیرا درب داخلی و درب اتاقیHDF دارای قیمت مناسب است. درب HDF ، یکی از پرطرفدارترین مدل ها در زمینه دربهای داخلی محسوب می شوند. درب های اچ دی اف به دو صورت خام و رنگ شده در ساختمان ها به کار می روند که نوع خام آن بدون رنگ می باشد و پس از تحویل توسط مالک یا سازنده می بایست رنگ شود اما نوع رنگ شده دربهای اچ دی اف در کارخانه رنگ می شوند و هم از نظر نوع رنگ و هم از نظر سیستم رنگ آمیزی دارای کیفیت بالاتری می باشند.

درب پی وی سی معمولا به صورت HDF ساخته می شود سپس توسط روکش PVC مورد استفاده قرار میگرد. PVC به علت مقاومتی که در برابر رطوبت دارد به عنوان دربی برای سرویس های بهداشتی قرار می گیرد. این نوع از محصولات که برای دربهای اتاقی مورد استفاده قرار می گیرند همان درب HDF و MDF با روکش پی وی سی می باشند. روکش های پی وی سی را می توان به نوعی مقاوم در برابر رطوبت و آب دانست و میتواند انتظارات گروهی را که هم بدنبال مقاومت در برابر رطوبت و هم بدنبال زیبایی درب می باشند را برآورده کند. اما یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب این نوع دربها این است که به هیچ عنوان در محل نصب، درب نباید در مقابل نور و حرارت مستقیم خورشید قرار بگیرد زیرا به مرور زمان بر اثر حرارت روکش PVCاز کلاف درب جدا شده و در اصطلاح خودش را می اندازد.

درب ملامینه که در واقعhdfبا روکش ملامینه هستند نسبت به دو مدل ذکر شده در بالا کم هزینه تر می باشند. درب های اچ پی ال دلیل استفاده از روکش ملامینه در ساخت آن دیگر نیازی به رنگ شدن ندارند و به همین دلیل از درب های پی وی سی و اچ دی اف ارزان تر هستند. این محصولات درب داخلی برای پروژه های انبوه سازی که نیاز دارند تا در کمترین زمان درب ها تولید و تحویل داده شدند بسیار مناسب است. در مقاوم قیمت ارزان و ساخت سریع این درب ها دارای معایبی نیز می باشند که می توان به کیفیت پایین تر آن ها نسبت به درب های HDF و MDF اشاره نمود. دربهای HPL معمولا دوام خوبی ندارند و بعد از مدتی مالک را دچار مشکل می کنند.

یکی از درب های داخلی که بسیار کاربردی هستند و دارای طرح و مدل های مختلف، درب کمدل دیواری می باشد. این درب ها در مدل های مختلف ریلی، فرانسوی، اسلایدینگ، آکاردئونی و .. تولید می شود. درب کمد چوبی از محبوب ترین مدل ها می باشد و همچنین می توان در ساخت این محصولات از ترکیب چوب با شیشه و یا آینه استفاده نمود. سنا درب امن تولید کننده جدیدترین و شیک ترین مدل های درب کمد در ایران می باشد.

درب آکوستیک

درب آکوستیک و یا همان از سری محصولاتی است که در این روزها بسیار پرفروش شده است. از انواع درب آکوستیک می توان به درب عایق صدا سرویس بهداشتی، درب های عایق صدا اتاق های کنفرانس و اتاق مدیران و درب ضد صدا استودیو ضبط موسیقی اشاره نمود. مدل های جدید و لوکس درب ضد سرقت و درب ورودی ساختمان را هم می توان به صورت ضد صدا تولید نمود

دکمه بازگشت به بالا