عمومیکسب و کار ویژه

قیمت سیستم صوتی اتاق کنفرانس

امروزه جلسات نقش مهمی در شرکت ها و سازمان ها ایفا می کنند. سازمان های بزرگ و کوچک به طور گسترده ای از سیستم های کنفرانس برای برگزاری جلسات خود و همچنین برای برقراری ارتباط بین سایر شرکت ها به خصوص در روزهای کرونا استفاده می کنند. نکته اصلی این است که داشتن یک برنامه جلسه خوب می تواند تأثیر زیادی بر نتیجه جلسات شما داشته باشد.

مثلاً سیاستمدارانی که باید در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور خبرنگاران به سؤالات خود پاسخ دهند یا دانشجویانی که برای دفاع از عنوان پایان نامه خود از جلسات بیرون می آیند. همه باید از یک سیستم کنفرانس خوب استفاده کنند.

سیستم کنفرانس صوتی فرلیچر یک سیستم راحت است که می تواند برای برگزاری، رای دادن و مدیریت خودکار یک جلسه استفاده شود. امروزه شرکت های سیستم کنفرانس انواع مختلفی از سیستم های کنفرانس را روانه بازار کرده اند که شما می توانید با توجه به بودجه، استفاده و شرایط ملاقات، سیستم های مختلفی را خریداری کنید.

مزایای سیستم صوتی کنفرانس

سیستم کنفرانس صوتی امروزی مزایای زیادی برای کاربران دارد که آن را به یکی از پرکاربردترین سیستم ها در جلسات تبدیل می کند.

عضو

اعضا مجاز به شرکت در جلسات و کنفرانس ها هستند و مخاطبان زیادی مجاز به پیگیری جلسات و اقامت در کنار اعضا هستند.

مدیریت جلسات ساده

در این جلسات، حتی اگر بلندگو نداشته باشید، می‌دانید چه کسی صحبت می‌کند زیرا هر سخنران یک میکروفون شخصی دارد. مدیریت جلسه را آسان می کند و به لطف نشانگرهای هر میکروفون و همچنین سخنرانان، می توانید بفهمید که شرکت کنندگان و سخنرانان چه می گویند.

برنامه رای گیری سیستم به رئیس این امکان را می دهد که به طور هوشمند جلسه را کنترل کند، شرکت کنندگان را شناسایی کند و در صورت لزوم برای سفارش تماس بگیرد.

تفسیر سیستم های صوتی کنفرانس

در کنفرانس های چند زبانه، سیستم های میکروفون کنفرانس اغلب برای ترجمه همزمان استفاده می شود. میکروفون های مجزا به شما امکان می دهند برای مترجم گفتار ارسال کنید و ترجمه به راحتی انجام می شود.

زیبایی سخنرانان کنفرانس

ظاهر شیک و مرتب سیستم ها نشان دهنده حرفه ای بودن و احترام به همه شرکت کنندگان است. با دادن یک میکروفون شخصی به هر فرد می توانید ارزش شرکت کنندگان و در نهایت کلاس کاری خود را افزایش دهید.

اجزای سیستم صوتی کنفرانس

سیستم کنفرانس از اجزای مختلفی تشکیل شده است که عملکرد همه آنها به کمک نرم افزارهای خاص یک سیستم کنفرانس را تشکیل می دهد.

میکروفون کنفرانس

یکی از مهم ترین و موثرترین قسمت های یک سیستم کنفرانس، میکروفون است و میکروفون های کنفرانس امروزی فقط میکروفون های ساده ای نیستند که بتوانید از آنها برای صحبت استفاده کنید، بلکه ویژگی های داخلی آن مزایای بسیاری را به شما می دهد. انواع مختلفی از بلندگوها و سیستم های کدگذاری و میکروفون ها وجود دارد که به میکروفن های شرکت کننده و میکروفون های کنترل کنفرانس تقسیم می شوند. قسمت دیگری به نام پاور وجود دارد که وظیفه کنترل و تغذیه کل میکروفون را بر عهده دارد.

اسپیکر تزئینی

اگر فضای بزرگتری نسبت به اتاق کنفرانس دارید و می خواهید با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، باید از بلندگوها و بلندگوهای مخصوص به نام اسپیکرهای تزئینی استفاده کنید که بر روی دیوارهای اتاق کنفرانس قرار می گیرند و صدا را در قسمت های مختلف به خوبی ارائه می دهند.

برای مشاهده

یکی دیگر از پیاده‌سازی‌های مورد استفاده در ضبط تصویر کنفرانس مانیتورها هستند، البته برای نمایش ارائه‌ها، فیلم‌ها و اسلایدها نیازی به استفاده از مانیتور ندارید زیرا می‌توانید از ویدئو پروژکتور نیز استفاده کنید. اما برای زیبایی و زیبایی بیشتر و همچنین احترام به شرکت کنندگان و حاضران در جلسه، می توانید مانیتور را در کنار میکروفون کنفرانس آنها قرار دهید تا بتوانند تصاویر را در یک میز مشاهده کنند.

بهترین سیستم صوتی کنفرانس

شرکت سامی یکی از برندهای موفق و پرفروش ایرانی در تولید سیستم های کنفرانسی و میکروفون می باشد و توانسته نظر بسیاری از کاربران و کاربران تجهیزات را با فروش خوبی در سال 93-1392 به خود جلب کند. چند سال گذشته سیستم های کنفرانس سامی در فروشگاه اینترنتی بانی بند موجود است که می توانید به راحتی این سیستم ها را خریداری کنید. یکی دیگر از سیستم های صوتی کنفرانس با هوراند یکی از موفق ترین برندهای میکروفون کنفرانس مرتبط است و شما می توانید محصولات این برند را در بانی بند با کمترین قیمت پیدا کنید.

اگر با تجهیزات صوتی و تصویری و برندهای تولید کننده آن آشنایی دارید، حتما نام بوش، برند آلمانی که یکی از بهترین تولیدکنندگان سیستم های صوتی کنفرانسی است را شنیده اید، باید اضافه کنیم که بوش اولین تولید کننده سیستم است. صوتی این کنفرانسی در دنیا بود و امروز یکی از بهترین ها در این زمینه است.شما می توانید محصولات بوش را در بانی بند با ضمانت اصالت کالا سفارش دهید.

امروزه برندهای مختلفی در زمینه محصولات کنفرانسی فعال هستند. از دیگر برندهای این محصولات می توان به Echo Cheng، GTR اشاره کرد که یکی از برندهای چینی است و از مزیت کیفیت بالای محصولات صوتی خود برخوردار است.

یک برند برتر سیستم کنفرانس

دو تا از بهترین برندهای فعال در میکروفون و سیستم کنفرانس در بازار جهانی امروز بوش و سنهایزر هستند. امروزه این دو برند آلمانی نه تنها در زمینه تولید و فروش سیستم های کنفرانس، بلکه در زمینه تامین تجهیزات صوتی مانند میکروفون یکی از بهترین برندهای موجود در بازار هستند.

خرید سیستم کنفرانس

با توجه به تمام نکات ذکر شده در بالا و ویژگی های مختلف سیستم های کنفرانس برای ویدیو کنفرانس، ممکن است متوجه شده باشید که خرید سیستم کنفرانس می تواند یک کار پیچیده باشد که شما را ملزم به خرید آن از یک متخصص یا یک فرد در این زمینه و از یک انبار می کند. ، دستورالعمل ها و نکات را ببینید. بانی باند آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه خرید سیستم های کنفرانسی به شما می باشد و شما از فروشگاه ما بهره مند خواهید شد.

دکمه بازگشت به بالا