عمومیکسب و کار ویژه

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

معمولا گرفتگی در لوله آشپزخانه، بیش تر اتفاق می افتد. اما قبل از تماس با به چند مورد توجه کنید.اگر همزمان با باز کردن آب، سینک آشپزخانه پر می شود، ابتدا خرطومی را از زیر کابینت بیرون بکشید و داخل آن را چک کنید.اگر همچنان آب در داخل سینک باقی ماند، کافیست اتصالات زیر سینک را باز کنید و آشغال داخل آن را تمیز کنید.

تست اتصالات زیر سینک

در صورتی که آب مصرفی از اطراف خرطومی به بیرون می ریزد، احتمال 50% وجود دارد که لوله سفید رنگ در محل خود آب بندی نشده است.برای تست این کار دور خرطومی را نایلون بپیچید. خرطومی در جای خود قرار دهید. همزمان با باز کردن آب، با دست خود لوله را نگه دارید. اگر آب از داخل سینک بالا آمد، علت گرفتگی از فاضلاب دیوار است. در صورتی که آب را باز می کنید و آب مصرفی از کف شور بالا نمی آید احتمال 60% ممکن است که خودتان به راحتی مشکل را حل کنی.

از دیگر شعبات ما در غرب تهران است.در این صورت زانویی فاضلاب داخل دیوار از فاصله ی کمی مسدود است.ابتدا شلنگ آب را داخل لوله فرو کنید و دور آن بپوشانید. هنگامی که آب را بازکنید و به مدت 5 دقیقه نگه دارید، فشار آب باعث می شود تا مسیر گرفتگی باز شود.

پیشگیری از گرفتگی مجدد لوله ها

  1. در خروجی هر کفشور و فاضلاب آشپزخانه و سینک ظرفشویی توری مناسب قرار دهید.
  2. استفاده از محلول های شیمیایی برای لوله های پلیکا هر 2 ماه یکبار. اسید لوله بازکنی غرب تهران را داخل فاضلاب بریزید و تا صبح آب را باز نکنید.
  3. توجه داشته باشید که ریختن اسید داخل لوله های چدنی بسیار خطرناک است و باعث سوراخ شدن لوله می شود.
  4. با استفاده از یک فنر دستی هر 6 ماه لوله ها را سرویس کنید. فنر دستی را می توانید از فروشگاه های لوله و اتصالات تهیه کنید.
  5. از ریختن تفاله چای و پسماند غذا، روغن ته قابلمه و آشغال ریز به داخل سینک خودداری کنید.
  6. یک سطل زباله در توالت قرار دهید و دستمال کاغذی را حتما در سطل بیندازید.
  7. موهای خود را در حمام به فاضلاب نریزید علت اصلی گرفتگی در لوله حمام، مو است.

Pipe opening in West Tehran 24/7

چند روش برای لوله بازکنی غرب تهران

هنگامی که توالت فرنگی مسدود شد، ابتدا با دستکش شلنگ توالت را داخل سیفون توالت فرو کنید و دور آن را با پارچه محکم سفت ببندید.شیر آب را باز کنید سپس با دست خود شلنگ را داخل سیفون نگه دارید.پس از دو الی سه دقیقه شلنگ را در بیاورید. فشار آب باعث می شود که تمام گرفتگی ها باز شود.

نحوه ی در آوردن فرچه از چاه توالت

اگر فرچه داخل توالت افتاد ابتدا به یک سیم یا میل گرد احتیاج دارید.سیم فلزی را داغ کنید و به فرچه بچسبانید. بعد از گذشت زمان 5 دقیقه با سرد شدن سیم کاملا به فرچه می چسبد و می توانید فرچه را در بیاورید.هنگام گرفتگی آشپز خانه، اصلا نگران نباشید. شما می توانید با تماس شبانه روزی با شرکت لوله بازکنی نوین ، سریعا درخواست لوله بازکن بکنید.

لوله بازکنی غرب تهران تمیز کردن اتصالات

در اکثر منازل اتصالات سینک ظرفشویی به دلیل چربی و پسماند غذا مسدود می شود. در این مواقع افراد فکر می کنند که لوله اصلی مسدود است.اما با این روش می توانید تمام لوله های زیر سینک را باز کنید و داخل آن را ببنید.هنگامی که اتصالات لوله زیر سینک پر از چربی می شود حتما آن را تمیز کنید.در صورتی که سیفون سینک را تمیز نکنید تمام چربی ها به داخل فاضلاب اصلی هدایت می شوند. این امر باعث گرفتگی لوله ساختمان می شود.در صورتی که سینک دارای اتصالات پیچیده است. ابتدا با تلفن همراه خود یک عکس از تمام اتصالات تهیه کنید.

لوله بازکنی غرب تهران شبانه روزی

با یک پیچ گوشتی از بالای سینک ظرفشویی پیچ توری را باز کنید با یک دست خود سیفون زیر سینک را باز کنید.لوله خرطومی را از دیوار جدا کنید و یک لگن در زیر اتصالات قرار دهید.با یک اسکاج و مایع ظرفشویی دیواره ی لوله ها را کامل شستشو دهید اگر دست تان به داخل لوله نرسید می توانید از یک سیم استفاده کنید.سپس تمام اتصالات را داخل لگن بریزید و همانند عکسی گه گرفته اید در جای خود ببندید.در صورتی که هنگام باز و بست اتصالات به مشکل برخوردید می توانید با شرکت لوله بازکنی غرب تهران تماس بگیرید.

انجام تخلیه- چاه و فاضلاب

  • ماشین های 12000 لیتری و 8000 لیتری، بادسان
  • توسط پمپ های کف کش و مکنده.
  • لایروبی چاه کهنه توسط مقنی های باتجربه و کار بلد
  • لوله بازکنی غرب تهران، تخلیه سپتیک رفع نم و رطوبت
  • رفع گیر لوله فاضلاب توالت، آشپزخانه، دستشویی، پشت بام و..

رفع بوی نامطبوع به صورت تضمینی

اگر ساختمان بوی بد می دهد فقط با ما تماس بگیرید. اگر چاه شما است و نیاز به تخلیه دارد ما با تانکرهای بزرگ و کوچک، پمپ لجن کش، آبکش و تانکر مکنده، پمپ ساکشن در خدمت شما هستیم.

محلول‌های گران قیمت

برخی از لوله بازکنان برای اینکه پول بیشتری از شما بگیرند، محلول‌هایی را جهت رفع مشکل شما معرفی می‌کنند که خاص و نایاب هستند، به همین سبب قیمت بالایی نیز دارند. باید بدانید که اکثر این محلول‌ها نه تنها خاص نیستند بلکه بسیار معمولی‌اند و قیمت مناسبی نیز دارند. این مورد یکی از رایج‌ترین موضوعات شکایت از کلاهبرداری لوله بازکنی تهران بوده است. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید قبل از اینکه اجازه استفاده از این محلول را صادر کنید با لوله بازکن‌های دیگر نیز مشورت کنید و یا در خصوص آن محلول به طور مجزا تحقیق کنید.

کلاهبرداری سه نظام لوله بازکنی

مانند هر شغل دیگری، لوله بازکن‌ها نیز در خصوص ارائه خدمات مختلف دارای مصوبات یکسانی هستند که به آن‌ها اجازه نمی‌دهد فراتر از آن مصوبه، هزینه دریافت کنند. یکی از روش‌های کلاهبرداری که منجر به شکایت از لوله بازکنی تهران شده است کلاهبرداری سه نظام لوله بازکنی می باشد. در این روش لوله بازکن به بهانه استفاده از سه نظام به جای فنر، تا چهار یا پنج برابر قیمت معمول درخواست هزینه می‌کند، این درحالی است که استفاده از سه نظام تغییر زیادی در قیمت به وجود نمی‌آورد. برای رفع این مشکل حتما باید با کسانی کار کنید که قبل از شروع کار و در همان ابتدا بتوانید در خصوص قیمت به توافق برسید. به طور مثال پلتفرم لوله بازکنی و چاه بازکنی با ایجاد بستری برای توافق برروی قیمت قبل از ارائه خدمات، از بروز این اتفاق جلوگیری کرده است.

استفاده از فنرهای مخصوص

یکی دیگر از موضاعات رایج در شکایت از کلاهبرداری لوله بازکنی تهران در خصوص فنرهای مورد استفاده در لوله بازکنی می باشد. برخی افراد برای اینکه بتوانند پول بیشتری از شما دریافت کنند می‌گویند که لوله شما با فنرهای معمول باز نشده و حتما نیاز به استفاده از فنرهایی مخصوص با مته‌هایی الماسی و … دارید. در این خصوص باید بدانید استفاده از هر نوع فنری نمی‌تواند موجب تفاوت زیاد در هزینه نهایی شود.

افزایش بی دلیل قیمت

یکی از مسائلی که متاسفانه در این شغل و حتی دیگر شغل‌های خدماتی زیاد است، افزایش قیمت بی‌دلیل پس از حضور در محل است که آمار شکایت از لوله بازکنی تهران را بسیار بالا برده است. در این روش فرد پس از بازررسی لوله قیمت بالاتری نسبت به آنچه که از قبل توافق شده بود را درخواست می‌کند. این اتفاق ممکن است با بهانه‌های مختلفی چون مواردی که در بالا گفتیم اتفاق بیافتد. در هنگام مواجهه با این اتفاق می توانید با تنظیم یک شکواییه از فرد خاطی شکایت نمایید.

نحوه شکایت از کلاهبرداری‌های لوله بازکنی

در قسمت‌های قبل در خصوص روش‌های مختلفی صحبت کردیم که ممکن است افراد سودجو به وسیله آن‌ها اقدام به کلاهبرداری کنند. در این قسمت به شما آموزش می‌دهیم که در هنگامی که این اتفاق برای شما پیش آمد چگونه حق خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید. برای شکایت از لوله بازکنی تهران باید مراحل زیر را طی نمایید.

دکمه بازگشت به بالا