عمومیکسب و کار ویژه

محصولات ویتابلا اصل را از کجا بخریم؟

محصولات ویتابلا در فروشگاه بیز پلاس

برند ویتابلا که یکی از برندهای تحت لیسانس ایتالیا و ساخت ایران در کمپانی بیز است که در زمینه تولید و عرضه محصولات بهداشتی فعالیت دارد. این برند محصولات خود را بر اساس استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند. این برند محصولات مختلفی از جمله: ژل‌های بهداشتی، اسپری خوشبو‌کننده، ضدآفتاب، مام رول ضد تعریق، ماسک مو، ژل مو و… را در دسته‌بندی خود جای داده است و تمامی این محصولات را با کیفیت بسیار عالی ارائه می‌دهد.

وب‌سایت بیز پلاس  از عرضه‌کننده‌های معتبر برند ویتابلا در ایران است که این محصولات را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با کیفیت بالا عرضه می‌کند. جهت اطلاع از قیمت ماسک صورت ویتابلا که یکی از بهترین ماسک های ویتابلاست و همینطور قیمت کرم مو ویتابلا که به حالت دهی و تقویت مو کمک میکند، به سایت بیزپلاس مراجعه کنید.

ماسک صورت ویتابلا بیز

مزایای استفاده از محصولات ویتابلا

از آنجایی‌که محصولات ویتابلا مثل ژل مو ویتابلا  از بهترین مواد ساخته می‌شوند، استفاده از آن‌ها می‌‌تواند مزایای زیادی به همراه داشته باشد.

قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه

عدم ایجاد عوارض جانبی

مناسب برای خانم‌ها و آقایان

تاثیرگذاری عالی

نتیجه‌گیری در زمان کوتاه

وجود تنوع در محصولات

استفاده از محصولات اصلی موجب می‌شود تا شما بهترین نتیجه را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید. در صورت نیاز به مشاوره نیز می‌توانید با تیم کارشناسی ما در ارتباط باشید.

لیست محصولات ویتابلا در وب‌سایت بیز پلاس

همانطور که اشاره کردیم برند ویتابلا در عرضه محصولات بهداشتی فعالیت دارد. در این بخش به معرفی لیستی از این محصولات می‌پردازیم:

انواع کرم‌های ویتابلا:

از جمله کرم‌های این برند می‌‌توان به کرم آلوئه ورا و ویتامین E، کرم ویتامین E و آووکادو، کرم موم زنبور و جوانه گندم، کرم ترک پا، کرم موم و روغن بادام و… اشاره کرد که این کرم‌‌ها به صورت تخصصی فرمولاسیون شده‌اند که بتوان به منظورهای تخصصی از آن‌ها بهره برد.

ژل شستشوی ویتابلا:

این ژل شستشو در دو حجم 150 و 300 میلی‌لیتر موجود است و برای انواع پوست‌ها نیز مناسب می‌باشد. دارای خاصیت ضدباکتریایی و ضدقارچی نیز هست و از طرفی هم فاقد مواد صابونی می‌باشد و موجب خشک شدن و پوسته پوسته شدن صورت نمی‌شود.

ماسک مو ویتابلا:

ماسک موی ویتابلا حاوی ویتامین E و عصاره آلوئه ورا است که باعث حفظ نرمی و همچنین خوشحالتی موها می‌شود. این ماسک را می‌توانید برای موهای آسیب‌دیده به منظور بازسازی مو مورداستفاده قرار دهید. همچنین این ماسک موجب آبرسانی، تقویت مو، رفع وزی مو، نرمی مو و همچنین ایجاد درخشندگی در موها می‌شود.

ژل موی سر ویتابلا:

این ژل مو علاوه بر حالت‌دهی به موها موجب دوان آن شده و همچنین فاقد هرگونه مواد مضری است که باعث ریزش مو شود. استفاده از ژل موی ویتابلا از موها در برابر آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند و رطوبت موها را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند.

ژل بهداشتی بانوان ویتابلا:

این ژل بهداشتی به منظور از بین بردن انواع آلودگی، عفونت و قارچ در قسمت خارجی واژینال، کاربردی است. همچنین موجب جلوگیری از ایجاد خشکی، التهاب و خارش در پوست می‌شود. ژل بهداشتی بانوان ویتابلا در دو حجم 150 و 300 میلی‌لیتری تولید می‌شود و براساس حجم قیمت متفاوتی دارند.

ماسک صورت کربن فعال:

از این ماسک برای لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود و پاک‌کننده‌ای مناسب برای منافذ پوست است. همچنین استفاده از آن برای رفع جوش‌های سرسیاه مناسب است.

اسپری‌های خوشبو کننده ویتابلا: این اسپری‌ها علاوه بر خاصیت خوشبوکنندگی، دارای خاصیت دئودورانت نیز هستند و دارای ماندگاری بیش از 48 ساعت می‌باشند. این اسپری‌ها را می‌توانید در رایحه‌های مختلف مناسب زنان و مردان تهیه کنید.

ماسک روغن زیتون و شی باتر:

این ماسک معمولا برای پوست‌های خشک مناسب است. این نوع از پوست‌ها حساس بوده و نیازمند مراقبت جدی هستند. روغن زیتون و شی باتر رطوبت رسان و آبرسان هستند که برای رفع کدری و خط و خطوط به کار می‌روند.

ادکلن‌های ویتابلا:

این ادکلن‌ها دارای رایحه‌های متنوعی هستند و ماندگاری بالایی نیز دارند. محصولات ویتابلا به دلیل کیفیت بالایی که دارند، مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته‌اند. همچنین بسیاری از این محصولات در حجم‌های مختلف عرضه می‌شوند که تمامی افراد بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

ضمانت اصالت کالا محصولات ویتابلا

محصولات ویتابلا با ضمانت اصالت کالا عرضه میشود و کاملا قانونیست. شما میتوانید با وارد نمودن شماره پروانه بهداشتی در سایت fdacrm.ir از صحت اصالت کالا مطمئن شوید. اما با وجود ایرانیزه بودن این برند ناگفته نماند که تمامی محصولات ویتابلا تحت لیسانس ایتالیا و از فرمولاسیون محصولات ایتالیایی بهره میبرد. تنها بسته بندی محصولات ویتابلا توسط شرکت کارن لیان واقع در منطقه ویژه اقتصادی پیام انجام می‌شود. که با مشارکت شرکت بازاریابان ایرانیان زمین یا همان دکتر بیز تولید شده و ارزش گذاری میشود.

کرم ویتابلا حجم دهنده

متاسفانه در فضای مجازی اینستاگرام تبلیغاتی برای خرید کرم حجم دهنده ویتابلا ایجاد شده است مبنی کرم های حجم دهنده ویتابلا که افرادی سودجو با توجه به این امر شروع به فروش این محصولات با این عناوین کرده اند که توسط شرکت لیان و بازاریابان ایرانیان زمین این موضوع به طور کامل رد شده است.

کرم ویتابلا رفع تیرگی

کرم‌های ویتابلا تاثیر بسیار زیادی بر درمان و رفع تیرگی بدن دارند. اما هرگز نمیتوان به عنوان یک محصول تخصصی برای رفع تیرگی از آن نام برد. محصولات ویتابلا در کنار صابون های لایه بردار و روشن کننده و همچنین روغن های تقویتی برای پوست میتواند در درمان تیرگی نواحی مختلف بدن، از جمله زیر بغل، زانو، آرنج، بیکینی، کشاله ران معجزه گر باشد. به طوری که شما عزیزان از ابتدای دوره مصرف میتوانید شاهد تاثیر شگفت انگیز آن باشید.

Crema mani viso به چه معانست؟

همانطور از لغات نوشته شده پیداست که این جمله یک جمله ایتالیایی میباشد و اشاره به کرم‌های دست و صورت دارد.

علت نوشتن Crema mani visio روی کرم های ویتابلا؟

کرم‌های تخصصی ویتابلا که تحت لیسانس فرمولاسیون ایتالیاست. محصولاتی که امکان استفاده برای دست و صورت را دارند، این لغت بر روی آن‌ها درج میشود.

شرکت ویتابلا چه محصولاتی تولید می کند؟

شرکت ویتابلا چه محصولاتی تولید می کند؟ همانطور که اشاره شد ویتابلا یک برند آرایشی و بهداشتی است که انواع محصولات مراقبت از پوست، مو و اسپری های خوشبو کننده بدن را با کیفیت بالا فرمول می کند. کرم ویتا بلا شرکت بیز در انواع مدل ها و برای انواع پوست ها در فروشگاه اینترنتی بیز پلاس که به عنوان نمایندگی محصولات ویتابلا فعالیت می کند، موجود می باشد. اینکه کرم های ویتابلا چه فوایدی دارند؟ را باید با توجه به نوع محصول توضیح دهیم. بعضی از آن ها می توانند آسیب های وارد شده به سلول های پوستی را ترمیم کنند. قیمت محصولات ویتابلا موجود در بیز پلاس همگی با یک تخفیف بسیار عالی عرضه می شوند. همچنین بیز پلاس این امکان را به شما مشتریان عزیز می دهد که اگر کالای ارسالی با محصول مورد نظر مطابقت نداشت و یا تاریخ مصرف آن گذشته بود، آن را مرجوع نمایید.

تاثیرات شگفت انگیز کرم دست و صورت مارک ویتابلا

تاثیرات شگفت انگیز کرم دست و صورت مارک ویتابلا پس از استفاده منظم آشکار می شوند. این پک های مراقبتی گلچینی از بهترین و پرکاربردترین محصولات سایت ویتابلا هستند که تاثیرات بسیار شگفت انگیزی بر روی پوست شما می گذارند. کرم vita bella برای چیست ؟ خواص کرم ویتابلا بیز بیشتر شامل ترمیم بافت های آسیب دیده پوست می شود. شما مشتریان عزیز می توانید بهترین محصولات پوستی شرکت بیز را از بیز پلاس با قیمت عالی و کیفیت بالا تهیه کنید. کرم دست و صورت ویتابلا بیز در داخل پک های مراقبت از پوست ویتابلا و یا به صورت تکی موجود است. محصولات ویتابلا ساخت کدام کشور است؟ همانطور که قبلا گفتیم این محصولات در ایران تولید می شوند ولی تحت لیسانس ایتالیا هستند. شما عزیزان می توانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی بیز پلاس ثبت سفارش کنید. پک های مراقبت از پوست ویتابلا موجود در این فروشگاه را می توانید با یک تخفیف بسیار استثنائی خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا