سلامت و دانش

مقررات بازگشایی مدارس انگلیس در دوران کرونا

دانش آموزان در سراسر بریتانیا پس از دو ماه تعطیلات تابستانی خود را برای سال تحصیلی جدید آماده می کنند ، اما کارشناسان هشدار می دهند که با تجمع کودکان و بزرگسالان در کلاس ، احتمال ابتلا به ویروس کرونا در هفته های آینده افزایش می یابد.

به گزارش دکترنامه ، پروفسور جیسون لیچ ، افسر ارشد پزشکی در اسکاتلند ، روز سه شنبه به اسکای نیوز گفت که به دلیل ادامه شیوع دلتا ویروس کرونا و کاهش محدودیت های قرنطینه ، انگلیس به احتمال زیاد با “لحظه بحرانی ادامه دار” روبرو خواهد شد. در مقابل.

از 9 آگوست که محدودیت های کووید تا حدی برداشته شد ، شیوع بیماری در اسکاتلند هر هفته دو برابر شده است. پروفسور لیچ گفت بازگشایی مدارس اسکاتلندی از اواسط ماه اوت منجر به افزایش موارد کووید -19 شده است.

با بازگشت بیشتر دانش آموزان در انگلستان (بخشی از انگلستان) ، ولز و ایرلند شمالی به مدرسه روز دوشنبه ، 6 سپتامبر ، والدین نگران هستند که اگر فرزندشان هنگام تحصیل به ویروس کرونا مبتلا شود ، چه کنند.

در انگلستان ، دیگر مدارس ملزم نیستند که دانش آموزان را برای کاهش تماس در کلاس های درس به اصطلاح “حباب” در کلاس درس نگه دارند. اصطلاح حباب دانشجویی در انگلستان از سال گذشته و شیوع کرونا در این کشور وجود داشت ، هنگامی که به مدارس گفته شد دانش آموزان را به چند گروه تقسیم کنید تا هر دانش آموز فقط در کنار هم گروه بندی شود ، به تنهایی بتواند با هم تعامل داشته باشد و برای اعضا ممنوع بود. گروه های مختلف برای پیوستن و برقراری ارتباط با یکدیگر برای جلوگیری از خوشه کروناها.

در بازگشایی فعلی ، الزامات استفاده از ماسک و قرنطینه نیز لغو شده است ، اما از همه دانش آموزان دبیرستانی دعوت شده است تا هر سه تا پنج روز به طور منظم آزمایش های سریع کرونا را انجام دهند.

اگر نتیجه آزمایش کرونا ویروس کودک مثبت باشد ، باید طبق مقررات تعطیلات قبل از تابستان به مدت 10 روز در خانه قرنطینه شود. طبق دستورالعمل های دولتی ، کودک باید آزمایش کرونا ویروس دیگری را انجام دهد و تا زمان اعلام نتایج از خانه خارج نشود.

از دانش آموزان مبتلا به عروق کرونا ویروس یا والدین آنها خواسته می شود اطلاعاتی در مورد تماس نزدیک خود با مدرسه یا جاهای دیگر ارائه دهند. کودکانی که با بیمار تماس داشتند نیز تحت معاینه کرونا ویروس (PCR) قرار گرفتند.

افرادی که با کودک بیمار در تماس بوده اند لازم نیست قرنطینه شوند مگر اینکه آزمایش کروناویروس آنها مثبت باشد. این شامل والدین و سایر کودکانی است که آزمایش آنها برای کودک مثبت بوده است.

اگر کودک برای آزمایش دوم کرونا ویروس منفی باشد و هیچ عارضه ای از بیماری کووید نداشته باشد ، می تواند به مدرسه بازگردد.

در اسکاتلند ، دانش آموزان تشویق می شوند که دو بار در هفته آزمایش سریع ویروس کرونا انجام دهند. اگر کودکی در مدرسه علائم بیماری کووید -19 را داشته باشد ، کارکنان مدرسه او را درمان می کنند تا اینکه والدین بیمار او را به خانه ببرند.

در این مورد ، خواهر و برادرهای بیمار در آن مدرسه یا هر مدرسه دیگری باید فوراً به خانه بروند و خود را قرنطینه کنند. بر اساس وب سایت سیستم بهداشت عمومی اسکاتلند ، همه اعضای خانواده بیماران باید در خانه بمانند تا نتایج آزمایش مشخص شود. ساکنان بیمارستان نمی توانند به محل کار یا مدرسه یا مکان های عمومی بروند یا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند. این قرنطینه شامل امتناع از خروج از خانه به هر دلیلی ، از جمله خرید غذا و سایر ملزومات است.

دولت ولز همچنین به والدین توصیه کرده است که فرزندان خود را ملزم به انجام دو آزمایش سریع عروق کرونا ویروس در هفته در طول سال تحصیلی ، بدون علائم یا بدون علائم ، کنند.

نتایج آزمایش سریع کرونا باید به صورت آنلاین اعلام شود.

کودکان مبتلا به علائم کووید -19 باید در خانه بمانند و از والدین بخواهند که ترتیب آزمایش آنها را بدهند. در صورت مثبت بودن آزمایش کودک ، سیستمی به نام “آزمایش ، ردیابی و حفاظت” (TTIP) توصیه می کند که آنها و افرادی که تماس نزدیک داشته اند خودشان را قرنطینه کنند.

بزرگسالانی که دو دوز واکسن کرونا دریافت کرده اند یا زیر 18 سال سن دارند ، در افرادی که تماس نزدیک با بیمار داشته اند ، نیازی به قرنطینه ندارند.

کودکانی که با بیماران در تماس نزدیک بوده اند اما هیچ علامتی از کووید -19 ندارند و نیازی به قرنطینه ندارند می توانند به کلاس های خود ادامه دهند اما به آنها توصیه می شود آزمایش کرونا را انجام دهند. در صورت مثبت بودن آزمایش ، باید خود را قرنطینه کنند.

در ایرلند شمالی نیز از هفته گذشته بسیاری از مدارس افتتاح شده اند ، اما همه مدارس پنجشنبه (2 سپتامبر) افتتاح شده اند.

از همه دانش آموزان کلاس هشتم تا چهاردهم و کارکنان مدرسه خواسته شده است که برای آزمایش کووید داوطلب شوند. این آزمایش هفته ای دوبار در منزل انجام می شود.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت ، دانش آموزی که جواب مثبت داد باید فوراً از طریق مدرسه به مدرسه اطلاع دهد. سپس والدین کودک باید او را برای آزمایش PCR به مرکز تست کرونای محلی ببرند. اگر آزمایش PCR نیز مثبت باشد ، بیمار و کل خانواده باید تا 10 روز در قرنطینه باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا