عمومیکسب و کار ویژه

موکت ظریف مصور متری چند؟

اگر قصد ‌هایی با جدیدترین طرح‌ها را دارید، موکت ظریف مصور کلکسیونی از متنوع‌ترین موکت‌های طراحی شده را به شما ارائه می‌دهد. با فروشگاه گامان تزئین جاوید همراه باشید تا شما را با برخی از این مدل‌ها آشنا نماییم.حراج ویژه موکت ظریف مصور با بهترین قیمت با خرید بالای 50 مترمربع از مدل های موجود کرایه بین شهری برای شما رایگان خواهد شد. هرچه سریعتر سفارش خود را ثبت کنید تا از قیمت ویژه بهره مند بشید.

طرح پرز بلند تافتینگ یکی از مدل‌های پرفروش موکت ظریف مصور است. این محصول به دلیل پرزهای بلندی که دارد، مناسب استفاده در محیط‌هایی که افراد با کفش روی آن تردد می‌کنند نمی‌باشد. از این رو خرید آن برای محیط‌های کاری توصیه نمی‌شود. اما ظاهر زیبا و جنس آن که از پلی پروپیلن است، این محصول را به انتخابی مناسب برای فضای منزل تبدیل کرده است. این موکت‌ها در عرض 3 به مشتریان عرضه می‌شوند و دارای قیمت‌های متنوعی می‌باشند.

How much is the illustrated Zarif carpet per meter?

طرح های با پرز کوتاه و فشرده تافتینگ

طرح‌های ظریف مصور با پرز کوتاه، دارای انواع گوناگونی هستند. به‌ طوری‌ که جنس برخی از آن‌ها از پلی آمید است و برخی دیگر دارای جنس پروپیلن هستند. در مقایسه این دو مدل باید بگوییم که موکت‌هایی با جنس پلی آمید دارای ماندگاری بالاتری هستند و ‌های بهتری به حساب می‌آیند. عرض این موکت‌ها نیز همچون انواع پرز بلند، 3 است اما قیمت آن‌ها به دلیل کیفیت بهتری که دارند، بالاتر است. این طرح‌های شیک و زیبا را می‌توانید برای محیط‌های اداری و کاری یا برای منازل خود سفارش داده و مورد استفاده قرار دهید.

محصولات ظریف مصور توسط برترین کارشناسان و مهندسان نساجی، مطابق با نیاز مردم طراحی شده و به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت دارای سابقه طولانی در زمینه تولید موکت‌های با کیفیت است و در طول فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان خود را به طور کامل به دست آورد. شرکت گامان تزئین جاوید مفتخر است به عنوان یکی از برترین و بزرگترین نمایندگان شرکت ظریف مصور، محصولاتی با کیفیت بالا را با بهترین قیمت به مشتریان عرضه نماید. به شما پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات بهترین موکت، ویدیوی زیر را تماشا کنید.

ویژگی های یک موکت خوب

شناسایی مشخصات یک موکت مرغوب و با کیفیت، می‌تواند به شما در زمینه تهیه بهترین انواع این محصولات کمک نماید. بدین منظور در این قسمت، به بیان ویژگی‌های بهترین موکت می‌پردازیم:

  • مواد اولیه با کیفیت: یک موکت مرغوب باید با استفاده از الیاف و مواد اولیه با کیفیت تهیه شده باشد تا ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • تنوع بالا: رنگ‌بندی موکت‌ها باید به اندازه‌ای زیبا و جذاب باشد که بتواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب نماید.
  • طرح‌های زیبا: با توجه به تنوع سلایق مشتریان، موکت‌ها باید طرح‌های بسیار گوناگونی داشته باشند تا بتوانند مطابق سلیقه هر مشتری واقع شوند.
  • وزن مناسب: یکی از خصوصیات مهم موکت‌ها، وزن آن‌ها است. مناسب بودن وزن، یکی از ویژگی‌های مهم یک موکت مرغوب است.
  • برند معتبر: موکت‌هایی که توسط یک برند معتبر در کارخانه‌ای بزرگ و مشهور تولید می‌شوند، می‌توانند به سادگی اعتماد مشتریان را به خود جلب نمایند.

آشنایی با کارخانه تولیدی آن در یک نگاه

کارخانه موکت توسط آقایان رجالی و طباطبایی در سال 1363 با یک خط تولید شروع به فعالیت کرد. این برند با به‌کارگیری بروزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعتی و استفاده از مرغوب‌ترین مواد اولیه در تولید این موکت‌ها، خیلی زود با استقبال ویژه‌ای از سوی خریداران مواجه شد. به‌ طوری که امروزه این توانسته است با در اختیار داشتن 110 هزار متر مربع فضای تولید و گسترش ظرفیت تولید سالانه خود به 60 میلیون متر مربع موکت، به یکی از سرشناس‌ترین و بزرگترین تولیدکنندگان موکت، نان وون و مواد اولیه آن در کشورمان و سایر کشورهای خاورمیانه تبدیل شود.

امروزه با توجه به وجود تقاضای بالا برای موکت در بازارهای مختلف جهانی، کارخانه موکت ظریف مصور نسبت به صادرات محصولات خود به بسیاری از کشورها اقدام نموده است. این محصولات با توجه به کیفیت بالا، طرح و رنگ‌های بسیار زیبا و جذاب و قیمت مناسبی که دارند، خیلی زود جایگاه خود را در این بازار به دست آورده‌اند.

اگر به دنبال راحتی هستی…

یکی از مهم‌ترین معیارهایی که کارخانه ظریف مصور برای تولید محصولات خود در نظر گرفته است، راحتی این موکت‌ها است. به طوری که سطح زبری نداشته باشند و خانواده‌هایی که دارای فرزندان کوچک هستند بتوانند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن‌ها اقدام نمایند. همانطور که گفته شد، این موکت‌ها دارای انواع گوناگونی هستند و می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند.

از جمله مدل‌های این محصولات می‌توان به موکت پرز بلند و پرز کوتاه ظریف مصور، موکت هرمس، موکت تافتینگ و … اشاره کرد. با توجه به کیفیت آن بسیار مناسب است و با هزینه‌ای بسیار مناسب می‌توان نسبت به خرید آن اقدام کرد. اگر قصد دارید با موکت تافتینگ آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله “” را مورد مطالعه قرار دهید.

طرح های با پرز کوتاه و سبک اداری

به دلیل اینکه طرح‌های پرز کوتاه ظریف مصور دارای طرحی شبیه به هستند، بیشتر مناسب فضاهای اداری می‌باشند. البته نمی‌توان این موضوع را به عنوان یک قاعده کلی در نظر گرفت و همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. این محصولات تک رنگ و دارای عرض 3 هستند. از طرفی با توجه به اینکه جنس نخ آن‌ها از نوع پلی آمید است، می‌توان به سادگی با کفش بر روی آن‌ها تردد کرد. تمام تلاش خود را به کار بسته است تا موکت‌هایی با کیفیت بالا را با نازل‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار دهد.

البته این نکته را مد نظر داشته باشید که هم  و هم موکت ظریف مصور به شدت روی کیفیت حساس هستند. بنابراین انتظار مبلغ خیلی پایین را نباید داشت. ولی با توجه به نیازهای مشتریان و شرکت هایی که نمی خواهند هزینه بالایی را بکنند مواردی برای آن ها در نظر گرفته شده است که میتوانید ببینید.اگر قصد خرید موکت ظریف مصور برای اتاق کودک خود را دارید، بهتر است از مدل‌های استفاده نمایید. زیرا در صورتی که کودکان پرجنب‌و‌جوش زمین بخورند، از صدمه دیدن آن‌ها جلوگیری خواهد شد.

برخی از نمونه کارهای اجرایی

شما می‌توانید برخی از انواع طرح‌های اجرایی ظریف مصور را در زیر ببینید و در میان آن‌ها، محصول مورد پسند خود را انتخاب نمایید. این موکت‌ها دارای رنگ‌بندی متنوعی هستند و با هر سلیقه‌ای تطابق دارند.

 لیست قیمت موکت ظریف مصور+نمایندگی

در مقایسه قیمت موکت ظریف مصور با سایر موکت‌های موجود در بازار، باید بگوییم که در این محصول کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌تری را شاهد هستیم. به همین دلیل شما می‌توانید با هر شرایط و بودجه‌ای که در نظر دارید، مدل مناسبی از یا خانگی را انتخاب کرده و از طریق مجموعه گامان تزئین جاوید تهیه نمایید. همچنین شما می‌توانید برای اخذ نمایندگی موکت ظریف مصور در تهران یا شهرستان‌ها با ما تماس حاصل نمایید.

زمان ارسال برای تهران اگر مراحل سفارش قبل از ساعت تعطیلی انبار تکمیل شود همان روز ارسال خواهد شد و اگر بعد از ساعت ۳:۳۰ بعدظهر سفارش شما کامل شود روز کاری بعد ارسال انجام خواهد. هزینه حمل بعد از خرید موکت ظریف مصور شما اگر بالای ۵۰ متر باشد کرایه داخل شهری رایگان خواهد بود. برای متراژ های زیر ۵۰ متر قبل از ارسال کرایه حدودی به شما اطلاع داده خواهد شد.

زمان اجرای موکت بستگی به متراژ کل و کف فعلی شما دارد. به طور مثال کف هایی که صاف بوده و نیاز به زیرسازی نداشته باشد برای نصب بسیار راحت تر هستند. در عین حال متراژ شما اگر زیر ۱۰۰ متر باشد معمولا در یک روز کار به اتمام می رسد. برای تاریخ زمان اجرا حتما از قبل با شرکت هماهنگ باشید تا بتوانیم زمان مناسبی را برایتان اختصاص دهیم.

 

دکمه بازگشت به بالا