عمومی

میزان غلظت آلاینده‌های جوی شهرستان کاشان در مرز هشدار نیست

غلظت آلاینده های هوا در شهر کاشان در حد هشدار نیست

مدیر بحران و پیشگیری از بلایا فرمانداری ویژه کاشان گفت: تصمیم برای تعطیلی مدارس و مراکز علمی و دانشگاهی کاشان بر عهده استانداری اصفهان و بنا به درخواست استاندار بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دکترنامه از کاشان، جواد مزروعی با بیان اینکه میزان آلودگی هوای کاشان در روزهای اخیر به 120ppm رسید، گفت: اما نه در شرایط خطرناک، مدارس و دانشگاه ها تعطیل شوند.

وی افزود: نظارت مدیریت بحران استانداری بر گزارش های آلودگی طی نیمه دوم سال جاری و پدیده های همراه آن وارونگی و رکود هوا ادامه دارد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار ویژه تصریح کرد: با جمع بندی گزارش های دریافتی میزان آلودگی هوای کاشان به مرز خطرناک 150ppm نرسیده است، همچنین هواشناسی کاشان بارش باران را پیش بینی کرد که نقش مهمی در رفع آلودگی دارد. .

مزروعی تصریح کرد: تعطیلی مدرسه در شهر کاشان به درخواست استاندار و در حیطه اختیارات استانداری بوده اما تعطیلی دفتر با تشخیص شورای محترم دولت انجام شده است.

مدیر بحران کاشان تداوم آموزش و پیشگیری از تعطیلی مدارس به ویژه پس از شیوع طولانی مدت کرونا را از اولویت های بسیار مهم فرمانداری کاشان دانست و تصریح کرد: با این حال اگر هوای کاشان در وضعیت ناسالم و ناسالم باشد. مرحله خطرناک، مدیریت بحران استاندار تصمیم به تعطیلی مدارس و دانشگاه ها گرفت.

مزروعی پرهیز از تردد غیرضروری کودکان، سالمندان و بیماران، کاهش استفاده از خودروهای شخصی و استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی در زمان اعلام آلودگی هوای کاشان را توصیه کرد.

انتهای پیام





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج پشتیبانی را انتخاب کنید و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا