عمومی

نامه گلایه آمیز رئیس هیات تحقیق تفحص فولاد‌ مبارکه در خصوص حقوقهای میلیاردی

به گزارش خبرگزاری دکترنامه از اصفهانموسوی لارگانی، رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مهرماه ۱۳۹۸ طرح تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه را آغاز کرد. میرزایی دیگر نماینده استان اصفهان به عنوان رئیس کمیته پژوهش انتخاب شد.

عظیمیان با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی، فولاد را برکنار کرد و طیب نیا معاون وی علیرغم انتقادات فراوان جایگزین وی شد.

شنیده ها حاکی از آن است که بر خلاف انتظارات در خصوص مبارزات فولاد مبارکه مدیرعامل جدید فولاد مبارکه با بانی حلقه اول وضعیت موجود و موضوعات مطرح شده در تحقیقات، برخی از رینگ ها همچنان در فولاد مشغول به کار هستند و برخی ارتقا یافته اند.

در آخرین سند تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه نامه ای به دست ما رسیده است که در آن حجت الاسلام والمسلمین حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان و رئیس کمیته تحقیق و تفحص فولاد مبارکه از این اقدام انتقاد کرده است. وضعیت حقوق های نجومی فولاد مبارکه و از وزیر صمت خواستار نظارت شد و روند آن اصلاح شد.

بر اساس مصوبه مجلس و تاکید سیزدهم دولت در قانون بودجه سال 1401، بنگاه ها و بنگاه های دولتی شستا و وزارت نفت سیاست پرداخت حداکثر حقوق را ابلاغ کرده اند که در آن سقف پرداخت حقوق و کمک های ماهیانه تعیین شده است. حدود 50 میلیون تومان اما طبق برخی اخبار امسال 38 درصد افزایش حقوق و مزایای دارد.

در نامه میرزایی به حقوق بیش از یک میلیاردی فولاد مبارکه اشاره شده است.

اسکرین شات_20220722-153711_اینستاگرام

بنابراین لازم است مدیرعامل جدید فولاد مبارکه و همچنین سهامداران در مجمع عمومی آتی فولاد که طی چند روز آینده برگزار می شود، تکلیف دستیاران و مدیران عامل سمت های فعلی و بازنشسته را مشخص کنند.

دکمه بازگشت به بالا