اقتصادیکسب و کار ویژه

نحوه فروش ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی به چه صورت است؟

Axie Infinity (AXS) چیست؟

Axie Infinity یک بازی تجاری و مبارزه ای مبتنی بر بلاکچین است که تا حدی متعلق به بازیکنان آن بوده و توسط آن ها اداره می شود. Axie Infinity با الهام از بازی های محبوبی مانند Pokémon و Tamagotchi به بازیکنان این امکان را می دهد تا موجودات مبتنی بر توکن معروف به Axies را جمع آوری کرده، پرورش دهند، بزرگ کنند، با کمک آن ها بجنگند و در نهایت آن ها را معامله کنند. این آکسی ها می توانند اشکال مختلفی داشته باشند. در حال حاضر آکسی ها به صورت موجودات آبزی، جانور، پرنده، حشره، گیاه و خزندگان در دسترس هستند.

جهت خرید اکسی اینفینیتی از ایرانیکارت لطفا کلیک کنید.

جزئیات از هر موجود در چهار مقیاس متفاوت است: معمولی، کمیاب، فوق العاده کمیاب و افسانه ای. هر آکسی می تواند هر ترکیبی از اعضای بدن را داشته باشد. این ترکیب آن ها را بسیار متغیر و اغلب کمیاب و منحصر به فرد می کند. هر Axie یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) با ویژگی ها و نقاط قوت مختلف است و می تواند وارد نبردهای 3v3 شود و تیم برنده امتیازهای تجربه (exp) بیشتری کسب کند که برای ارتقاء سطح آمار Axie یا تکامل بخش های بدن آنها استفاده می شود.

این آکسی ها را می توان با هم پرورش داد تا فرزندان جدید و منحصر به فردی تولید کرده و مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار Axie فروخته شوند. اکوسیستم همچنین دارای توکن حاکمیت منحصر به فرد خود است که به نام Axie Infinity Shards (AXS) شناخته می شود. از این رمزارز برای شرکت در آرای حکومتی کلیدی استفاده می شود و به دارندگان اجازه می دهد در مورد نحوه خرج کردن وجوه موجود در خزانه داری جامعه Axie نظر بدهند. با ما همراه باشید تا در باره این بازی و نحوه خرید کیف پول سخت افزاری بیشتر بدانید.

بنیانگذاران Axie Infinity چه کسانی هستند؟

Axie Infinity در سال 2018 توسط Sky Mavis – یک توسعه دهنده بازی متمرکز بر فناوری با تیمی که عمدتاً در ویتنام مستقر هستند، ایجاد شد. این شرکت توسط ترانگ نگوین و الکساندر لارسن تأسیس شد. Trung Nguyen مدیر عامل فعلی این پلت فرم است. نگوین در رشته مهندسی نرم افزار کامپیوتر فارغ التحصیل شد و قبل از تاسیس Axie Infinity به عنوان مهندس نرم افزار در Anduin Transactions کار می کرد.

گیمر رقابتی سابق الکساندر لارسن نیز به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل این پلت فرم شناخته می شود. لارسن از سال 2017 در زمینه بازی های بلاکچینی کار می کند. او قبلاً به عنوان افسر اجرایی امنیتی برای سازمان امنیت دولت نروژ کار می کرد و هنوز به عنوان دبیر هیئت مدیره در اتحاد بازی های بلاکچین حضور دارد. در مجموع، تیم Axie Infinity متشکل از 25 کارمند تمام وقت است که بسیاری از آن ها تجربه توسعه بازی های مختلف را دارند.

چه چیزی Axie Infinity را منحصر به فرد می کند؟

هر Axie دارای شش قسمت از صدها قسمت مختلف بدن است – که هر کدام از آن ها حرکت جنگی خاص خود را دارند. این امر اساساً تنوعی بی پایان را در میان آکسی ها ایجاد می کند، به طوری که اکثر آکسی ها آمار نسبتاً ضعیفی دارند، در حالی که آن هایی که قوی ترین ترکیب اعضای بدن را دارند می توانند آمار باورنکردنی داشته باشند. برخلاف برخی دیگر از بازی های نبرد و پرورش مبتنی بر بلاکچین، هر Axie را می توان تنها هفت بار پرورش داد تا به کنترل جمعیت Axies کمک کند. Axie Infinity

مرکز جفت گیری مخصوص به خود را دارد تا به بازیکنان کمک کند تا یک مسابقه مناسب برای پرورش اکسی خود پیدا کرده و بهترین شانس را برای تولید فرزندان کمیاب یا قدرتمند داشته باشند. هزینه آن 0.005 اتر علاوه بر توکن های Small Love Potion (SLP) برای پرورش Axies می باشد. دارندگان توکن AXS به زودی می توانند توکن های خود را برای دریافت جوایز منظم به اشتراک بگذارند. اما برخلاف برخی دیگر از دارایی های قابل سهام شدن، دارندگان AXS باید برای دریافت پاداش خود رای داده و بازی کنند.

امنیت شبکه Axie Infinity

توکن Axie Infinity (AXS) یک رمز ERC-20 است که روی بلاکچین اتریوم راه اندازی شده است. در نتیجه، با مکانیسم اجماع اثبات کار (POW) اتریوم ایمن می شود. در اوایل سال 2021، Axie Infinity قصد دارد توکن های NFT خود، از جمله Axies، Land و دیگر توکن های آیتم های درون بازی را از شبکه Loom به یک زنجیره جانبی سفارشی ساخته شده در اتریوم به نام Ronin منتقل کند. Ronin یک زنجیره جانبی ویژه برنامه است که فقط برای Axie Infinity ساخته شده است. این زنجیره توسط Sky Mavis که شرکت توسعه دهنده بازی Axie Infinity است توسعه داده شده و برای پشتیبانی از تأیید تراکنش های تقریباً فوری، کاهش هزینه های Gas و توانایی کمک به مقیاس پذیری Axie Infinity طراحی شده است.

Axie Infinity چگونه کار می کند؟

گیم پلی اصلی Axie Infinity بر روی نبرد و پرورش آکسی ها که موجودات منحصر به فردی در Axie Infinity هستند تمرکز دارد. این موجودات با مجموعه خاصی از ویژگی ها، مانند کلاس و اعضای بدن تعریف می شوند که هم برای متمایز کردن آن ها از سایر آکسی ها و هم برای تعیین سطح نادر بودن آن ها استفاده می شود.

گیم پلی Axie Infinity

مانند سایر بازی های رقابتی، Axies برای نبرد در نظر گرفته شده و اثربخشی آن ها در مبارزه با چهار آمار تعیین می شود:

سلامتی: میزان آسیبی که یک Axie می تواند قبل از ناک اوت شدن داشته باشد را تعیین می کند.

سرعت: ترتیب چرخش را تعیین می کند و سریع ترین محورها ابتدا حمله می کنند.

مهارت: هنگامی که یک Axie چندین کارت توانایی را به طور همزمان در یک ترکیب بازی می کند، مهارت باعث آسیب می شود.

روحیه: روحیه شانس ضربه یک Axie را افزایش داده و توانایی آن را در ناک اوت کردن حریف تعیین می کند.

نبردها

بازیکنان Axie Infinity با استفاده از تاکتیک ها و استراتژی های مختلف برای قرار دادن Axie خود بر روی تخته، در نبردهای سه بر سه در مقابل دیگر بازیکنان قرار می گیرند. محور اصلی این گیم پلی، کارت های توانایی Axie است که حرکات حمله ای را که Axies می توانند انجام دهند تا سلامت رقبای خود را از بین ببرند، تعیین می کنند. هر کارت توانایی برای Axie منحصر به فرد است، زیرا به پیکربندی بدن و کلاس آن ها بستگی دارد. نبرد در مسابقات و مسابقات آرنا بهترین راه برای ارتقاء سطح Axie و کسب توکن AXS و SLP است. اما، بازیکنان همچنین می توانند رویکردی مبتنی بر ماجراجویی را برای تجربه خود در نظر بگیرند. با کاوش در دنیای Axie Infinity و نبرد با مبارزان درون بازی، بازیکنان توکن های اضافی و گنجینه های کمیاب به دست می آورند که می توان از آنها برای پیشرفت شخصیت هایشان استفاده کرد.

پرورش

درست مانند همتایان دنیای واقعی خود، Axies می توانند فرزندان جدیدی ایجاد کنند که ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارند. آکسی ها می توانند تا هفت بار تولید مثل کنند که هر رویداد تولید مثل نیاز به SLP بیشتری دارد. پس از پنج روز توسعه، فرزندان جدید Axie را می توان برای نبرد، پرورش بیشتر با شرکای دیگر استفاده کرد، یا برای فروش در بازار Axie Infinity قرار داد.

زمین

Axie Infinity بازیکنان را فقط به جمع آوری و تجارت موجودات محدود نمی کند. این پلت فرم به بازیکنان اجازه می دهد زمین هایی را خریداری کنند که به عنوان خانه برای Axies به نام Lunacias عمل می کند. توسعه دهندگان همچنین می توانند از طریق کیت توسعه نرم افزار Lunacia بازی های منحصر به فردی را در این طرح ها ایجاد کنند. بازیکنان می توانند در طول زمان با منابع و مواد ساخته شده ای که در ماجراجویی های درون بازی پیدا می کنند، نقشه ها را ارتقا دهند.

 بازار Axie Infinity

بهترین مکان برای یافتن و دسترسی به Axies که برای فروش در دسترس هستند، بازار Axie Infinity است. در اینجا، بازیکنان می توانند آکسی هایی را که برای فروش فهرست شده یا آن هایی که اخیراً به بازیکنان دیگر فروخته شده اند را مشاهده نمایند. بازیکنان همچنین می توانند از فیلترهای موجود در بازار برای محدود کردن Axies استفاده کنند که با کلاس، اعضای بدن، آمار، قیمت و موارد دیگر مطابقت دارد. بازیکنان می توانند Axies را از طریق کیف پول Ronin و رمزارز اتریوم خریداری کنند.

زنجیره جانبی رونین

Axie Infinity دریافته است که تجربه کاربران آن ها می تواند با ازدحام بالای شبکه و هزینه های Gas در بلاکچین اتریوم متوقف شود. در سال 2020، Sky Mavis اعلام کرد که در تلاش برای حل این مشکل، توسعه زنجیره جانبی Ronin Ethereum خود را آغاز خواهد کرد.

چرا از AXS استفاده کنیم؟

کسانی که علاقه مند به تأثیر مستقیم بر توسعه آینده بازی Axie Infinity هستند، ارزش توکن AXS را پیدا خواهند کرد. بازیکنان Axie Infinity که می خواهند NFT های مختلف بازی را خریداری کنند، ممکن است ارزشی در توکن AXS پیدا کنند. در نهایت، کسانی که مایل به کسب جوایز استیکین هستند نیز ممکن است توکن AXS را به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت ارزشمند بدانند.

چرا رمزارز AXS ارزش دارد؟

مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال، عرضه Axie Infinity Shard (AXS) محدود است، به این معنی که قوانین نرم افزاری این پروژه تضمین می کند که تنها 270 میلیون توکن AXS وجود خواهد داشت. AXS یک توکن حاکمیتی در بستر اتریوم است که برای بازی Axie Infinity ایجاد شده است. اگرچه خریدهای درون بازی در بازار NFT در حال حاضر با استفاده از اتر انجام می شود، اما Sky Mavis قصد دارد AXS را به ارز اصلی بازار Axie Infinity تبدیل کند. علاوه بر این، بازیکنان می توانند توکن های AXS خود را برای مشارکت در مکانیسم حاکمیتی پلت فرم به اشتراک بگذارند تا در توسعه آینده بازی نقشی مستقیم داشته باشند.

اجازه دادن به کاربران برای به اشتراک گذاشتن توکن های خود، انگیزه ای برای نگه داشتن توکن های AXS در حین کسب جوایز ایجاد می کند و امکان مالکیت و مدیریت توزیع شده بر تجربه Axie Infinity را برای همه بازیکنان فراهم می کند. در نهایت، Sky Mavis قصد دارد یک خزانه اجتماعی ایجاد کند تا به ارتقای نوآوری و توسعه در بازی Axis Infinity کمک کند. خزانه داری جامعه درآمدهای حاصل از هزینه های خرید در Axie Infinity و همچنین بخشی از جوایز استیکینگ که توسط بازیکنان انجام شده را دریافت می کند.

نکات مهم در مورد توکن AXS

Axie Infinity توسط Trung Nguyen، مدیر عامل فعلی Sky Mavis که یک استودیوی بازی سازی ویتنامی است، تاسیس شد. Sky Mavis چندین دور سرمایه گذاری را پشت سر گذاشته و از چندین سرمایه گذار برجسته، از جمله Blocktower Capital و Mark Cuban برای توسعه بیشتر اکوسیستم Axie Infinity وجوهی را دریافت کرده است. رمزارز AXS (Axie Infinity Shard) جدیدترین ارز دیجیتالی است که می توانید آن را بخرید، بفروشید و در کیف پول خود ذخیره کنید. در اینجا برخی از نکات اصلی که باید در مورد توکن AXS بدانید را به شما عزیزان ذکر کرده ایم:

1. AXS نشانه حاکمیتی پلت فرم AXIE INFINITY است.

AXS نشانه حاکمیت بازی NFT بازی برای کسب درآمد Axie Infinity است. توکن حاکمیتی نوعی توکن است که به دارندگان اجازه می دهد در مورد پیشنهادهایی که آینده پروتکل را تعیین می کنند، رأی دهند. دارندگان AXS می توانند از توکن های خود برای انتخاب ارتقای مورد نظر برای اکوسیستم Axie استفاده نمایند.

2. دارندگان می توانند برای کسب پاداش، دارایی خود را به اشتراک بگذارند.

فرآیند استیکینگ، قفل کردن ارز دیجیتال شما برای مدت زمان معینی است تا به امنیت عملیات شبکه بلاکچین کمک کند. کسانی که تصمیم دارند AXS خود را در شبکه رونین به اشتراک گذاشته و قفل کنند، توکن های جدید AXS را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

3. حداکثر عرضه برای رمزارز AXS مقدار 270 میلیون است.

Axie Infinity (AXS) در مجموع 270 میلیون توکن عرضه کرده است. در مجموع، 11 درصد از کل عرضه به شرکت کنندگان در فروش اولیه رسید و 4 درصد نیز در یک فروش خصوصی فروخته شد. علاوه بر این، 29 درصد برای اعطای پاداش، 20 درصد به بازی برای فعالیت استخر، 21 درصد به تیم توسعه دهنده، 7 درصد به مشاوران پروژه و 8 درصد به صندوق اکوسیستم اختصاص می یابد. بر اساس برنامه زمانی انتشار فعلی، 100 درصد توکن های AXS تا اوایل سال 2026 در گردش خواهند بود.

 

منبع :

https://axieinfinity.com/

دکمه بازگشت به بالا