عمومیکسب و کار ویژه

نرم افزارهای تخصصی تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی

امروزه، دستگاه های برش لیزر به عنوان یکی از تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف شناخته شده اند. با استفاده از این دستگاه ها، پیاده سازی طرح های ظریف و پیچیده و برش ورق های متنوع در هر ابعادی امکان پذیر است. تکنولوژی پیشرفته این دستگاه ها متکی به استفاده از برنامه های طراحی است. با انتخاب بهترین نرم افزار طراحی برای برش لیزر، ایجاد و ویرایش پروژه های مختلف برش لیزری با دقت میلی متری و در کم ترین زمان امکان پذیر خواهد بود. اجرای طرح های دقیق و باکیفیت برش در درجه اول مستلزم و شناخت و کاربرد هر یک از این نرم افزارهاست.

دستگاه های برش لیزر، به صورت هوشمند طراحی شده اند؛ به این معنا که اجرای پروژه های برش و حکاکی در متریال های مختلف بدون دخالت نیروی انسانی است. عملکرد این تجهیزات صنعتی متکی به نرم افزارهای طراحی برش لیزر می باشد. در واقع، طرح های متنوع اجرا شده در این دستگاه ها مستلزم زبان برنامه نویسی است. این زبان در کنترل حرکت پرتو لیزر و مدیریت آن نقش دارد. استفاده از این نرم افزارها فرایند برش و حکاکی لیزر را تسهیل می کند.

فتوشاپ را همه به عنوان نرم افزار روتوش و تغییر تصاویر می شناسند. اما، این نرم افزار در حوزه برش و هم کاربرد فراوانی دارد. خوشبختانه، آموزش های استفاده از این برنامه به راحتی در وب قابل جستجو است. با استفاده از این نرم افزار طراحی برش لیزر می توان تصاویر رستر را به وکتور جهت برش لیزر تبدیل کرد.

اتوکد، ابزاری حرفه ای و از بهترین نرم افزارهای طراحی برش لیزر است. اجرای یک طراحی دقیق و اطمینان از مناسب بودن سایز اشیا موجود در طراحی با استفاده از این نرم افزار امکان پذیر است. ویژگی پاکسازی این نرم افزار طراحی برای برش لیزر، حذف راحت اشیا غیر ضروری و کاهش حجم پروژه را پذیر می سازد. پلتفرم هایی که توسط این برنامه پشتیبانی می شوند، عبارتند از:

آرتکم از نرم افزارهای طراحی برش لیزر با ویژگی امکان اجرای طرح های متنوع در میز کار، مشخص کردن اندازه دقیق و تعیین موقعیت این طرح ها در ورق است.

LightBurn در حوزه برش و حکاکی لیزر، به عنوان یک نرم افزار طراحی برش لیزری همه کاره شناخته می شود. این برنامه، امکان ارسال مستقیم طرح ها به دستگاه برش، بدون نیاز به استفاده از برنامه های اضافی را امکان پذیر می سازد. در این برنامه قابلیت تنظیم مواردی چون سرعت، قدرت، ترتیب برش و کنتراست حین حکاکی وجود دارد. سایر ویژگی های این نرم افزار طراحی عبارت است از:

، یکی از نرم افزارهای قوی برای است. این نرم افزار طراحی برش لیزر بر روی متریال هایی چون چوب، پلکسی، ام دی اف و سایر موادی که قابلیت حک شدن را دارند، کاربرد دارد. مزیت استفاده از این برنامه، سرعت و کارایی بالای پردازش تصاویر دیجیتال و خروجی باکیفیت آنهاست. با استفاده از آن می توان در کم ترین زمان ممکن، تصاویر را جهت حکاکی در متریال های ذکر شده مهیا نمود.

ایجاد طرح های متنوع و جذاب در دستگاه های برش لیزر با استفاده از نرم افزار طراحی برای برش لیزر تسهیل می شود. انتخاب مناسب ترین نرم افزار طراحی با توجه به نوع فعالیت و پروژه های اجرایی شما می تواند متفاوت باشد. در این مقاله با معرفی بهترین نرم افزارهای طراحی برش لیزر، سعی کردیم ضمن بررسی ویژگی های آنها بهترین انتخاب برای افراد مبتدی و حرفه ای این حوزه را نیز ذکر کنیم.

، به پشتوانه سال ها حضور در عرصه صنعت کشور توانسته است در بهبود فضای کسب و کار در حوزه برش لیزر نقش موثری داشته باشد. برای دریافت بهترین خدمات دستگاه برش لیزر با بالاترین کیفیت و انواع دستگاهدر عصر حاضر، شیوه های جدیدی برای چاپ عکس و تصویر روی متریال های مختلف استفاده می شود. تکنولوژی لیزر یکی از روش های نوین است. با خرید دستگاه یا بهره مندی از خدمات آن در کم ترین زمان و با بیشترین دقت می توان حک تصاویر را روی فلز، چوب، پلکسی و … انجام داد.

برای حکاکی عکس ها یا تصاویر روی قطعه ای از این متریال، لازم است تا با استفاده از نرم افزارهای طراحی ادیت های خاصی روی آنها انجام شود. با پیشرفت تکنولوژی نرم افزاری، این فرایند در گوشی های همراه هم قابل اجراست. تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی در نرم افزارهای مختلفی قابل اجراست. ادیت های انجام شده در هر یک از این برنامه ها عکس مورد نظر را برای حکاکی لیزر قابل تشخیص و اجرا می سازد.

بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی

امروزه، خرید و یا استفاده از خدمات آن در صنعت چاپ بسیار رواج یافته است. حکاکی تصاویر یکی از این موارد می باشد. برای استفاده از دستگاه برش لیزر در عملیات حکاکی لیزری تصاویر لازم است تا آنها را به فرمت قابل تشخیص برای دستگاه تعریف کرد. نقاط یا خطوط قابل حک و برش، فرمتی مناسب برای انجام این عملیات در دستگاه مورد نظر است. دقت بالای حکاکی لیزری این تکنیک را برای تصاویر ظریف و پیچیده ایده آل می سازد. تنها نکته مهم، استفاده از بهترین نرم افزارهای آماده سازی عکس برای حکاکی است.

برای دریافت مشاوره تخصصی، لطفا شماره تماس خود را در فرم وارد نمایید. همچنین می توانید با کارشناسان ما (خانم ظفرزاده ) و یا (خانم دهنوی) تماس حاصل فرمایید.

“*”فیلدهای ضروری را نشان می دهد

برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، لطفا شماره تماس خود را در فرم زیر وارد نمایید. و یا می توانید با شماره (دفتر فروش) و (واحد خدمات) تماس حاصل فرمایید.

فتوگراو از انواع است. با استفاده از این نرم افزار می توان تصاویر را به فرمت قابل تشخیص برای دستگاه لیزر تبدیل کرد. ویژگی هایی که این نرم افزار را برای تبدیل عکس جهت حکاکی لیزر مناسب می سازد عبارت است از :

  • Photograv عکس های مورد نظر را به تصاویر دو بیتی تبدیل می کند؛ یعنی همان فرمتی که برای دستگاه برش لیزری قابل تشخیص است.
  • فتوگرا به عنوان نرم افزار تبدیل عکس به فایل لیزر سایه ها و طیف های رنگی عکس را به نقاطی با تراکم متنوع تبدیل می کند تا برای دستگاه لیزر فلزات قابل تشخیص باشند.
  • محیط داخلی این برنامه چندان پیچیده نیست. تمام مراحل آماده سازی عکس برای حکاکی لیزری به ترتیب برای کاربر به نمایش گذاشته می شود.
  • در مقایسه با سایر نرم افزارهای تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی، خروجی نهایی حاصل از این برنامه کیفیت و دقت بالایی دارد.
  • سهولت کار با فتوگراو، آن را بهترین برنامه آماده سازی تصویر برای حک لیزری قرار می دهد. با باز کردن تصویر مورد نظر در این برنامه، ترتیب مراحل انجام کار برای کاربر کاملا روشن است.

کار کردن با این نرم افزار ساده است. فقط کافی است تا مراحلی که در این برنامه در دسترس کاربر قرار می گیرند، به ترتیب اجرا شوند:

  • در گام اول تصویر را در برنامه باز کنید.
  • در این مرحله، با استفاده از گزینه “select material”متریال حکاکی را نتخاب نمایید.
  • سایز تصاویر را اصلاح کنید. گزینه “Resize image” از نوار ابزار بالای برنامه، پنجره تغییر اندازه تصاویر را باز می کند.
  • تنظیمات روشنایی تصویر را انجام دهید. (تغییر طیف های رنگی، برجسته کردن لبه های تصویر، تنظیم تاریکی و روشنایی و سایه های میانی)
  • بعد از انجام مراحل فوق، با کلیک روی گزینه Final Process تنظیمات اعمال شده را تائید کنید.
  • در نهایت، با استفاده از گزینه Save image تصویر مورد نظر را ذخیره کنید. در بین گزینه های نمایش داده شده در این مرحله، گزینه Engaraved را فعال نمایید.
  • در این مرحله آماده سازی تصویر برای حک لیزری به اتمام رسیده است. فقط کافیست تا ضمن باز کردن تصویر در نرم افزار دستگاه و ، استارت انجام کار برای حکاکی تصویر را بزنید.
  • این نرم افزار در فرایندی خودکار به بهترین شکل عکس های دیجیتال را به فایل های بیتی تبدیل می کند.
  • نتایج بدست آمده از پردازش تصاویر در این برنامه، حکاکی لیزر عکس ها را بر روری متریال های مختلف حرفه ای و باکیفیت ارائه می دهد.
  • رابط کاربری آسان این برنامه از دیگر مزایای استفاده از آن است. انجام سه مرحله کافیست تا یک عکس دیجیتال را به فرمت مناسب برای حکاکی لیزری باکیفیت تبدیل کرد.
  • نتایج به دست آمده از Touch Laser Photo برای اجرا در تمامی برندهای دستگاه حکاکی لیزری سازگار است.
  • آماده سازی تصویر برای حک لیزری در این نرم افزار برای متریال های مختلفی تعریف می شود. با استفاده از پایگاه داده هوشمند این برنامه می توان با توجه به نوع متریال، تنظیمات پیشرفته ای برای علامتگذاری و حکاکی لیزری تصاویر انجام داد.
  • آپدیت های منظم این نرم افزار به طور منظم و هر سه ماه یک بار انجام می شود. در هر بروز رسانی متریال جدیدی به لیست آیتم های تعریف شده آن برای ادیت افزوده می شود.

جهت تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی در این نرم افزار مراحل زیادی باید مدنظر قرار گرفته شوند. توجه به هر یک این موارد به کسب یک نتیجه خارق العاده از تصاویر حکاکی شده با دستگاه لیزر می انجامد. عکسی انتخاب کنید که وضوح بالا و کنتراست عالی داشته باشد.

در صورت لزوم، بخش هایی از عکس را در نرم افزار برش دهید. در مواردی که وجود پس زمینه تصویر چشم را از تمرکز بر تصویر اصلی منحرف می کند، بهتر است آن را حذف کنید.

چنانچه با انجام این مراحل کنتراست کافی در حک لیزری تصویر بدست نیاوردید، میزان روشنایی تصویر را افزایش دهید. با انجام آزمون و خطا می توانید بهترین نتیجه را در تصویر نهایی بدست آورید.

بالاتر بودن DPI یا نقطه در هر اینچ تصویر، دقت و کیفیت تصویر را در حکاکی لیزری افزایش می دهد. DPI 500 بهترین نتایج را در حکاکی تصاویر ارائه می دهد. البته، با توجه به نوع متریال این میزان می تواند متفاوت باشد. با تجربه کار روی متریال مختلف میزان این متغیر را برای شما تعیین می شود.

فاکتورهای مهم جهت بهینه کردن تصاویر برای حکاکی لیزر

  • انتخاب تصویر باکیفیت و باز کردن آن در نرم افزار ادیت
  • پردازش عکس در حالت Grayscale
  • تغییر کنتراست عکس لرای دریافت نتیجه دلخواه
  • تنظیم سرعت و قدرت دستگاه حکاکی لیزر

امروزه، حکاکی تصویر با دستگاه لیزر جایگزین روش های قدیمی صنعت چاپ شده است. با استفاده از این دستگاه می توان تصاویر متنوع را در هر ابعاد و متریالی با بیشترین دقت و سرعت حکاکی کرد. دریافت یک خروجی مطلوب مستلزم آماده سازی تصویر برای حک لیزری است. به مدد حضور نرم افزارهای تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی این فرایند به راحتی قابل انجام است. با انتخاب بهترین برنامه های تبدیل عکس به فایل لیزری می توان بهترین خروجی را در این فرایند دریافت کرد. دو نرم افزار معرفی شده در این مقاله با همین هدف ذکر شده اند.

سوال متداول

تبدیل عکس برای حکاکی لیزر با گوشی شامل چه مراحلی است؟

آپلود و درگ عکس در نرم افزار ادیت- حذف مناطق غیر ضروری تصویر- تغییر ابعاد عکس به اندازه دلخواه- انتخاب متریال دلخواه برای حکاکی لیزر تصویر- ذخیره تصویر در فرمت تعریف شده دستگاه حکاکی لیزر

مزایای برنامه تاچ لیزر فتو جهت تبدیل عکس به فایل لیزر چیست؟

تبدیل عکس های دیجیتال به فایل های بیتی به طور اتومات- کیفیت بالای حکاکی لیزر عکس ها- رابط کاربری آسان- سازگار بودن خروجی بدست امده از برنامه با تمامی برندهای دستگاه حکاکی لیزری- قابلیت استفاده از آن برای متریال های مختلفی جهت حک لیزری تصاویر

های برش لیزری با این مجموعه صنعتی همراه باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا