عمومیکسب و کار ویژه

نمونه متن آگهی استخدام پرسنل در سالن زیبایی

زیبایی و آراستگی همواره مورد توجه بشر است، همین سبب شده سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه و مردانه بسیاری ایجاد شود. امروزه سالن‌های زیبایی خدمات متنوعی مانند اصلاح و کوتاهی مو، آرایش، شینیون، کاشت ناخن و … را ارائه می‌دهند، از این رو نیازمند استخدام آرایشگرانی با مهارت‌های متنوع هستند و به درج آگهی استخدام در این زمینه می‌پردازند، اما مدیرانی رزومه‌های مرتبط دریافت می‌کنند که متن آگهی استخدام خود را به صورت استاندارد و جذاب تنظیم نموده باشند.

نکات مهم برای درج آگهی استخدام سالن زیبایی

همانطور که در بالا اشاره کردیم کار در سالن‌های زیبایی دارای شاخه‌های مختلفی است. هر یک از مشاغل موجود در سالن‌های زیبایی علاوه بر اینکه نیازمند داشتن خلاقیت و استعداد هستند، به مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و مهارت‌ها نیاز دارند تا بتوانند نیازهای مشتریان سالن را برطرف نموده و بهره وری آن را در کوتاه مدت افزایش دهند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه و جذب نیروی مناسب، بهتر است هنگام درج آگهی استخدام در فردیس کرج ابتدا شرح شغل مختصری را ارائه داده و به الزامات، وظایف و مسئولیت‌های این شغل اهمیت ویژه‌ای دهید.

عنوان شغلی برای اینکه بتوانید رزومه های مرتبطی دریافت کنید و نتیجه خوبی بگیرید، عنوان مناسبی برای آگهی‌تان انتخاب نمایید. استخدام آرایشگر زنانه و مردانه، استخدام ناخن کار و استخدام رنگ کار و … عناوین شغلی متفاوتی هستند که با توجه به نیازتان می توانید در متن آگهی استخدام خود انتخاب نمایید.
وظایف و مسئولیت‌ها آرایشگری دارای شاخه‌های متفاوتی است که هر کدام دارای وظایف‌ و مسئولیت‌های مختلفی می‌باشد. که انجام دقیق هر کدام از این مسئولیت‌ها می‌تواند تاثیرات قابل توجهی بر موفقیت و افزایش بازدهی یک سالن زیبایی داشته باشد. شما می‌توانید در متن آگهی استخدام خود با توجه به موقعیت شغلی مدنظرتان وظایف و مسئولیت‌هایی را برای آرایشگر در نظر بگیرید. برخی از آنها عبارتند از:
– خوشامدگویی به مشتریان (منشی سالن زیبایی)
– نوبت دادن به مشتریان و تحویل پول از آنها (منشی سالن زیبایی)
– شستن موهای مشتریان (کارآموز آرایشگری)
– کوتاهی‌های ساده (کارآموز آرایشگری)
– اطمینان از تمیز و آماده بودن لوازم کار و حوله‌ها (کارآموز آرایشگری)
– تمیز و مرتب کردن سالن (کارآموز آرایشگری)
– تمیزکردن، کوتاه‌کردن و سوهان کشیدن ناخن (ناخن کار)
– ارائه مرطوب‌کننده‌های دست‌وپا و ارائه ماساژ سبک (ناخن کار)
– کوتاه کردن و مدل دار کردن مو (آرایشگر)
– پیشنهاد مدل مو با توجه به فرم صورت مشتری (آرایشگر)
– رنگ کردن، فرکردن یا صاف کردن مو و حالت دادن به مو (آرایشگر)
– ارائه مشاوره در خصوص مشکلات پوست و مو (آرایشگر)
– انجام اصلاح ابرو و صورت (آرایشگر)
– انجام آرایش صورت، پاکسازی پوست و … (آرایشگر)
– تعیین استراتژی با نظارت مدیریت و انجام تبلیغات (مدیر سالن زیبایی)
– تهیه کمبود و تجهیزات مورد نیاز سالن زیبایی (مدیر سالن زیبایی)
– نظارت بر پرسنل برای کاهش اشتباهاتی عمدی یا سهوی (مدیر سالن زیبایی)
الزامات و مهارت‌ها مدرک تحصیلی: شما می‌توانید برای استخدام آرایشگر و نیرو برای سالن زیبایی خود، مدرک لیسانس در رشته‌های مرتبط را در نظر بگیرید. البته همان طور که می‌دانید تحصیلات در این شغل اهمیت چندانی ندارد و داشتن مهارت حرف اول را می‌زند.
مهارت‌ها و توانایی‌هایی که یک آرایشگر در زمینه‌های مختلف باید داشته باشد، با توجه به حوزه کاری و مسئولیتی که قرار است برعهده بگیرد متفاوت است. در حالت کلی برخی از آنها عبارتند از:
– توانایی برقرار کردن ارتباط و در نهایت جذب مشتریان
– به کارگیری خلاقیت و نوآوری در حالت دادن موها و انجام میکاپ
– تسلط کافی به روش‌ و مدل‌های جدید مو و چهره آرایی
– آشنایی با نکات ایمنی و بهداشتی محیط آرایشگاه
– توانایی ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان آرایشگاه
– مهارت در مدیریت زمان و برخورداری از سرعت عمل بالا در انجام وظایف
– داشتن روحیه منعطف و صبور
– مهارت و دانش مختص حرفه خود
– مهارت های عملی خوب
– خلاقیت و داشتن ذوق هنری
– اطلاع از مدهای جدید
– یادگیری روش های جدید و آپدیت کردن اطلاعات
– آراستگی ظاهری
– آشنایی با محصولات آرایشی بهداشتی
– انواع مدل های مو
– مهارت در شینیون
– شناخت انواع رنگ مو
– مهارت ترمیم ناخن
– طراحی ناخن
– کار با سشوار
– گریم
– هایلایت و مش
نوع همکاری و ساعت کار نوع همکاری اعم از تمام وقت یا نیمه وقت را در متن آگهی استخدام آرایشگر خود درج نمایید.
ساعت کاری و روزهای کاری را به طور دقیق مشخص نمایید.
حقوق و درآمد حقوق و درآمد آرایشگر با توجه به میزان سابقه کاری، تجربه و تخصص افراد، نوع سالن و خدماتی که ارائه می‌شود، شهر محل کار، نوع فعالیت آنها یعنی تمام وقت – پاره‌وقت و … متفاوت می‌باشد.
بیان حقوق به صورت توافقی یا ثابت، پورسانت، بیمه تامین اجتماعی، پاداش‌، هزینه ایاب و ذهاب، ناهار و … در رزومه می‌تواند به کسب نتیجه بهتر کمک کند.
اطلاعات تماس تلفن تماس، ارسال رزومه از طریق واتساپ و تلگرام، تکمیل فرم استخدام، ارسال رزومه از طریق ایمیل و آدرس را می‌توانید به عنوان راه‌ ارتباطی شما با کارجو، در آگهی استخدام خود قرار دهید.

نمونه آگهی استخدام با تقسیم‌بندی مناسب:
برای یک مؤسسه حقوقی به چند سئوکار قوی و پشتیبان اینستا و کانال تلگرام نیازمندیم.(می‌توانید بخشی از کار را در منزل انجام دهید.)
حقوق به‌صورت پروژه‌ای و متناسب با کار پرداخت می‌شود.
آشنایی با اینترنت و تسلط به نرم‌افزار‌های آفیس و فتوشاپ مورد نیاز است.
سابقه کار مهم نیست، علاقه و تعهد برای ما اهمیت دارد!
لطفاً رزومه یا سؤالات خود را به واتساپ شماره – ارسال کنید .
کارجو را مخاطب قرار دهید: تحقیقات نشان داده‌اند که خطاب کردن نام افراد در ابتدای مکالمه سبب جلب توجه و تحت تأثیر قرار گرفتن آن‌ها می‌شود.

در آگهی استخدامی امکان خطاب کردن نام کارجویان وجود ندارد، اما توصیه می‌شود که برای اشاره به مخاطب از ضمیر سوم شخص استفاده نکنید.

برای مثال عبارت‌هایی مانند «متقاضی باید دارای پشتکار و روحیه تیمی باشد» مناسب نیست. برای اشاره به مخاطب از واژه «شما» استفاده کنید و تلاش کنید که آگهی «شخصی‌تر» باشد تا بتواند توجه کارجویان را جلب کند.

با به میان آمدن اسم سالن زیبایی بیشتر خدمات زیبایی برای بانوان در ذهن تداعی می شود. اما بر خلاف آنچه تصور می کنید سالن های زیبایی در فردیس کرج تنها برای بانوان نیست و آقایان نیز به این سالن ها نیاز دارند. علت این موضوع نیز مشخص است چرا که زیبایی ظاهری چندان با جنسیت ارتباطی ندارد و بسیار مهم است که چه آقایان و چه بانوان به وضع ظاهری خود اهمیت بدهند. شما با مراجعه به بهترین سالن زیبایی در فردیس  کرج به راحتی می توانید از هر نظر خود را اراسته تر نمایید و با به کار گیری متد ها و روش های جدید زیبایی ، خود را به مراتب جذاب تر کنید. زیبایی هر چه ببیشتر نه تنها به شما در حضور موثر تر جامعه کمک خواهد کرد بلکه حس اعتماد به نفس بیشتری به خود شما نیز القا می کند و از این نظر حس بهتری را به شما می دهد. به همین علت است که هر کسی به یک سالن زیبایی خوب در فردیس کرج نیاز خواهد داشت. اگر به دنبال بهترین سالن های زیبایی فردیس کرج می گردید با ما در این مطلب همراه باشید تا ضمن کسب اطلاعات بیشتر ، مناسب ترین سالن را بر اساس نیاز خود در فردیس کرج پیدا نمایید.

 

اگر جزئی از جمعیت صد و هشتاد هزار نفری محله فردیس کرج می باشید و در این محله سکونت دارید ، طبیعتا خیلی از خدمات و امکانات مورد نظر خود را از جمله یک سالن زیبایی خوب را در همین محله جستجو می کنید. این محله که در موقعیت مرکزی شهر کرج قرار دارد ، یکی از پر جمعیت ترین محله های این شهر محسوب می شود که به همین علت باید بتواند خدمات و امکانات مورد نیاز این جمعیت را به خوبی فراهم کند. شاید یک سالن زیبایی خوب همان چیزی است که مردم این محله روزی به آن نیاز پیدا می کنند. در این صورت به خوبی می توانند best beauty salon youtube کرج را از طریق این صفحه پیدا کنند. پس اگر از ساکنین این محله هستید و تا کنون نتوانسته اید سالن زیبایی مورد نظر خود را در این محله پیدا کنید این صفحه برای شماست تا بهترین آن را در این محله و حتی در نزدیکی محل زندگی خود پیدا کرده و به راحتی از آن بهره مند شوید. با ما در این مطلب همراه باشید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا