واکنش مدیرعامل خانه ای‌بی به “تکذیب گم شدن پانسمان بیماران پروانه‌ای”

به گزارش شفاف، حمیدرضا هاشمی گلپایگانی در واکنش به پاسخ وزارت بهداشت به کاهش 2500 کیلویی نواربهداشتی بیماران دارای مجوز و تکذیب این موضوع، گفت: نزدیک به یک سال است که با وزارت بهداشت صحبت می کنیم. در تیرماه 1400 خدمتکار در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس حضور داشتند و همه مسئولین غذا و دارو از جمله خانم زهره زرین کلاه که پاسخ های ایشان توسط وزارت بهداشت منتشر شده بود، حضور داشتند، اما نتوانستند نامی از آنها ذکر کنند. تعداد نوار بهداشتی در مقابل اعضای کمیسیون بهداشت.

وی مدعی شد: من ادعا می کنم 2500 کیلو نوار بهداشتی در شرایط مبهم بوده است که اگر اشتباه می کنم در دادگاه از من شکایت می کنند و به صراحت اعلام می کنم که 2500 کیلو نوار بهداشتی از طریق Ebay مفقود شده یا نشت کرده است. خانه یا بیرون.” از طریق وزارت بهداشت؛ اگر از خانه eBay درز کنند، من را پاسخگو می‌کنند و اگر از طریق وزارت بهداشت، پاسخگو باشند.

هاشمی گلپایگانی ادامه می دهد: اگر می گویند این نوار بهداشتی گم نمی شود، اعلام کنند 2500 کیلو کجاست و در چه انباری نگهداری می شود و ماندگاری آن چقدر است؟ اگر در اواخر سال 1400 به من می گفتند بیا و این نوارهای بهداشتی را تحویل بگیر، تاریخ انقضای نوار بهداشتی تمام شده یا در شرف تمام شدن است، به درد بیماران ما نمی خورد. تنها جایی که باید نگاه کرد خانه eBay است. حداقل باید به ما بگویند چند عدد پد است و تاریخ انقضا را هم بگویند تا بر اساس آن برنامه ریزی کنیم.

وی با رد پاسخ وزارت بهداشت گفت: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دو نفر را برای رسیدگی به این موضوع تعیین کردند و از انبار ما بازدید کردند و من توضیح دادم. به انبار وزارت بهداشت سر بزنید و توضیحات را بشنوید.

به گزارش شفاف، مدیر عامل eBay Homes مدعی اهدای 2500 کیلوگرم نوار بهداشتی یونیسف برای بیماران مفقود شده دارای مجوز شده و از دادگاه خواسته است در این موضوع دخالت کند که رئیس اداره ملزومات پزشکی وزارت بهداشت این ادعا را تکذیب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا