سلامت و دانش

وزن خود را کاهش دهید اما خوردن همبرگر را متوقف نکنید!


لازم نیست که از دست دادن وزن رنج ببرید و هر غذای خوشمزه و خوشمزه بخورید ، تعادل خود را حفظ کنید. برای خلاص شدن از شر چربی اضافی ، تحمل گرسنگی و جابجایی به سبزیجات کافی نیست !!!

فرض کنید در خیابان به خرید می روید ، ساعت ها از مغازه به فروشگاه می روید ، ناگهان به ساعت خود نگاه کنید و متوجه شوید وقت ناهار است. با قدم زدن ، به یک رستوران زیبا و پر از مشتری خواهید رسید و پیشخدمت منویی را به شما پیشنهاد می دهد.

شما به من نگاه می کنید و رژیم خود را به خاطر می آورید. برای لحظه ای کاملاً فراموش کرده اید که رژیم دارید. بنابراین به جای دیدن منوی ساندویچ ، به سالادها نگاه کنید و یک سالاد یونانی سفارش دهید. چه حیف !!! این اضافه وزن به شما اجازه نمی دهد حتی یکبار همبرگر بخورید. آیا این روند واقعاً صحیح است؟ آیا تحمل گرسنگی و شروع به خوردن انواع مختلف سالاد اشکالی ندارد؟ ما سعی می کنیم برای شما پاسخ دهیم ، بدیهی نیست.

این روزها بازار کاهش وزن داغ است و بسیاری از افراد به فکر بدست آوردن وزن و تناسب اندام ایده آل خود هستند ، اما با چه قیمتی؟!؟ در حالی که همه به سوزاندن چربی و باسن شکم فکر می کنند ، بسیاری از افراد با ارائه رژیم های غذایی ناسالم و ناسالم به فکر پر کردن جیب های خود و تلاش برای درآمدزایی زیاد هستند. بنابراین اگر چاق هستید و این وزن اضافی نه تنها به شما صدمه می زند بلکه سلامتی شما را نیز آزار می دهد ، دریغ نکنید و از یک رژیم کاهش وزن سالم پیروی کنید تا به آمادگی جسمانی و سلامتی خود برسید ، بپرسید که چگونه؟ کار سختی نیست

یک رژیم ساده را دنبال کنید

چاق بودن برای بعضی از افراد دردناک است ، اما لازم نیست برای خلاص شدن از شر آن و رسیدن به وزن ایده آل خود ، کاری انجام دهید. آیا سناریویی را که در بخش قبلی گفتیم خوانده اید؟ آیا برای شما اتفاق افتاده است؟ آیا تاکنون فکر کرده اید که چه ضرر جبران ناپذیری عدم خوردن غذا و تحمل گرسنگی به شما و سلامتی شما آسیب می رساند؟

بیشتر افراد چاق فقط در مورد کاهش وزن فکر می کنند و نگران رژیم غذایی خود هستند. آنها سعی می کنند در اسرع وقت وزن کم کنند ، در حالی که نمی دانند این بزرگترین بی عدالتی است که به خودشان می کنند. برای ماندن در شکل ، لازم نیست بیشتر غذاها را متوقف کرده و آنها را از رژیم خود به طور خودسرانه یا با یک رژیم ناسالم حذف کنید ، فقط یک رژیم متعادل را دنبال کنید.

این اشتباه است که فکر کنید اگر چیزی نخورید یا غذای زیادی از دست بدهید ، وزن کمتری خواهید داشت. در ابتدای یک رژیم غذایی سخت و بدون اصول با کالری بسیار کم ، می توانید وزن خوبی را از دست داده و از آن لذت ببرید ، اما فکر کرده اید که در آینده ای نه چندان دور ، وزن از دست رفته شما می تواند برگردد؟!؟!؟

بسیاری از افراد فکر می کنند که ابتدایی ترین رژیم ها ، رژیم هایی که بهتر کار می کنند ، مبتنی بر عدم غذا خوردن است و در غیر این صورت رژیم در واقع مربوط به زندگی سالم است. این موارد شامل خوردن میوه و سبزیجات ، ورزش ، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل نیست. اما سوال بزرگ این است که بعد از انجام رژیم غذایی راهی برای جلوگیری از افزایش وزن وجود دارد یا وزن را متعادل نگه می دارد؟ بله ، آنجا که برای من به اندازه کافی بد است ، بنظر نمی رسد BT برای من هم باشد.

کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود

همیشه به یاد داشته باشید که اولین کاری که برای کاهش وزن و از دست دادن چربی اضافی باید انجام دهید تغییر سبک زندگی و عادات غذایی است. این بدان معنی است که غذا خوردن کمتر و در حد اعتدال ، حتی در هنگام خوردن سلامتی. امروزه رژیم های غیر اصولی که شعار کاهش وزن سریع دارند و در فضای مجازی مشترک هستند ، نمی توانند طولانی کار کنند زیرا این نوع تغییر سبک زندگی حفظ و دوام نمی یابد. نه ، و وقتی رژیم را متوقف می کنید ، به احتمال زیاد به عادت های قدیمی و افزایش وزن خود باز می گردید و همچنین کمی چاق تر هستید. درعوض ، انتخاب رژیم غذایی سالم و فعالیت بدنی تغییراتی است که شما می توانید بخشی از زندگی روزمره خود باشید.

علاوه بر مناسب بودن ، می توانید برای ایجاد انگیزه در خود و ایجاد سلامتی در وب سایت و رژیم من ثبت نام کنید. در ابتدای این وب سایت از شما خواسته می شود اطلاعات شخصی و پزشکی خود را به طور دقیق وارد کنید و به دنبال آن رژیم غذایی و تغییرات صحیح خود را وارد کنید. نکته جالب در مورد من و رژیم من این است که این وب سایت به شما کمک می کند تا وزن خود را ثابت نگه دارید و به طور مداوم در وزن خود نوسان نداشته باشید و همیشه از نظر جسمی و روحی خوبی داشته باشید. شما می توانید سعی کنید بدون نگرانی با متخصصین تغذیه و رژیم ما در تماس باشید و به ساده ترین راه ممکن رژیم بگیرید.


این نوشته از سایت بر پایه استخراج اخبار روز، اقدام به بازنشر می نماید، لذا مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده پایگاه های اصلی بوده و وب سایت دکترنامه هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا