عمومیکسب و کار ویژه

پخش عمده لوازم جانبی موبایل در khademitech.com

در ادامه با نکات مهم برای خرید اسپیکر قابل حمل آشنا میشویم. این مدل به علت اندازه کوچک آن، برای اتصال به کامپیوتر و یا لپتاپ بسیار مناسب است. با بزرگتر شدن فرکانس، صداها زیرتر یا بمتر شنیده میشوند. برای این که بتوانید موسیقی را همیشه و همه جا با خود داشته باشید و بتوانید از راه دور به آن دسترسی داشته باشید، نیاز به اسپیکر قابل حمل دارید. البته می توان گفت که مانیتور هم جزء لوازم جانبی ضروری می باشد چرا که به عنوان یک خروجی (چاپ نتایج پردازش صورت گرفته بر روی داده ها بر روی صفحه نمایش برای دیدن کاربر) از آن استفاده می شود. تعداد کانالهای خروجی که برای آمپلی فایر اسپیکر خانگی در نظر گرفته میشود، مورد دیگری است که نیاز به توجه دارد بهترین انتخاب میتواند اسپیکری 5 کاناله باشد که یکی از آنها به صدای بم اختصاص داده شود. البته به طور کلی ضدآب بودن و مقاوت بالای اسپیکر ویژگی کاربردی و خوبی است زیرا اگر به طور اتفاقی هم نوشیدنی روی آن بریزید یا از دستتان بیفتد مشکلی برای آن پیش نخواهد آمد.

وجود میکروفون روی اسپیکر میتواند یکی از مشخصات اسپیکر خوب باشد زیرا به شما اجازه میدهد بدون نیاز به قطع کردن ارتباط بین اسپیکر و گوشی به تماسهای دریافتی جواب بدهید و مکالمه کنید. تقریبا هر کسی که یک گوشی یا تبلت هوشمند داشته باشد میتواند از داشتن اسپیکر قابل حمل لذت ببرد زیرا قطعا تجربه شنیداری شما در هر موقعیتی بهبود میدهد. اسپیکر های مختلف، چه مدل های قابل حمل چه مدل های رومیزی، امروزه علاوه بر اتصال اصلی خود، دارای درگاه هایی برای اتصال انواع فلش مموری ها، مموری کارت ها، کابل های AUX و غیره هستند. آیا اسپیکر را برای مواقعی خاص میخواهید یا نیاز به چیزی دارید که بتوانید کل روز با خود حمل کنید؟ پورتی که توسط آن میتوانید اسپیکر را شارژ کنید هم اهمیت خاص خودش را دارد. ساده بودن و شیک بودن اسپیکر، صدای بلند با باس قوی قابل حمل بودن، بی سیم بودن آن می تواند افراد زیادی را به خود جذب کند. اندازه اسپیکرهای قابل حمل محدودهی وسیعی دارد، از مدلهای جیبی گرفته تا انواع بزرگ که حتی میتوانند جای سیستم صوتی خانه را هم بگیرند. از طرفی اسپیکر ضعیف و کوچک هم برای یک فضای بزرگ کارآمد نیست و نمیتواند انتظارات شما را برآورده کند.

مطلب مرتبط: پخش عمده لوازم جانبی موبایل در khademitech.com

امروزه، انواع مختلفی از اسپیکر های رومیزی و قابل حمل در بازار موجود هستند که توسط شرکت های بزرگ و مطرحی تولید می شوند که برند های تی اند جی، جی بی ال، تسکو، هترون، شیائومی، جنیوس، کریتیو و غیره، از جمله مهم ترین شرکت ها در این زمینه می باشند که محصولات تولیدی آنها، کیفیت و کارایی بسیار بالایی دارند و برای طیف وسیعی از کاربری ها مناسب خواهند بود. اسپیکر ها، از نظر نوع و رابط های اتصال، شامل مدل های مختلف و گوناگونی هستند که برای استفاده در مکان ها و شرایط مختلف، مناسب خواهند بود. با توجه به نکات گفته شده، می توانید به راحتی اسپیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید و از امکانات و قابلیت های مختلف آن بهره مند شوید. همین تکنیک را در مورد دیوارها با نصب پردههای ضخیم پیاده کنید. البته این ویژگی برای بلوتوثهایی که با دستیار صوتی کار میکنند هم ضروری است. اگر معمولا در خانه و مکانهای معمولی از اسپیکر استفاده میکنید شاید بدنهی آن اهمیت چندانی برای شما نداشته باشد. اسپیکر های قابل حمل و بی سیم، اکثراً از بلوتوث استفاده می کنند و می توانند به انواع گجت ها نظیر موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و غیره متصل شوند.

اتصال دهنده این محصول پورت USB , شیار کارت حافظه , بلوتوث است . بهترین اسپیکر بلوتوثی مدلی است که نسخههای بالاتر بلوتوث مثلا نسخه 4 به بالا را داشته باشد. همچنین این قضیه به تفکیک صوتی بالاتر هم کمک زیادی خواهد کرد. شاید قیمت اسپیکرهای برخی از برندهای مطرح بازار نسبت به محصولات برندهای ناشناخته بیشتر باشد، اما این قیمت بیشتر به دلیل کیفیت بالاتر این محصولات است. اما اگر دقیقا ندانید که چه نوعی از انواع مدل های اسپیکر jbl برای شما مناسب تر است و بدون بررسی و به یکباره وارد بازار آنلاین یا فیزیکی شوید، طیف گسترده مدل ها و رنگبندی ها شما را دچار سردرگمی میکند. در ابتدای امر و برای اینکه خیال شما مشتری گرامی از خرید این محصول راحت شود ، این اسپیکر بلوتوثی را شما با ضمانت خود ما ( هولوگرام شرکت اف بی کالا ) میخرید. آشنایی با لوازم جانبی موبایل اهمیت زیادی دارد. اسپیکر (بلندگو) یکی از مشهورترین لوازم جانبی کامپیوتر است. در این مقاله ۱۰ مدل از بهترین اسپیکر های خانگی معرفی خواهیم کرد که با توجه به بودجه و امکاناتی که می خواهید می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا