عمومیکسب و کار ویژه

پرفروش ترین مدل های اسپرت ساعت مچی

پرفروش ترین مدل های ساعت مچی لاکسمی

برند لاکسمی یکی از پرفروش ترین برند ساعت مچی در دنیا می باشد. به همین علت ما قصد داریم چندتا از پر فروش ساعت مچی های لاکسمی را در این مطلب به شما معرفی کنیم.

مدل های معروف برند لاکسمی

ساعت لاکسمی از برندهای ژاپنی و مطرح در جهان می باشد. در کالکشن مدل های ساعت مچی امگا سواچ مدل ماموریت به سوی عطارد مدل های متنوعی مشاهده می کنید که از تکنولوژی ها و فناوری های بستر مشابه برخوردار هستند. اما ویژگی ها و قابلیت های جزئی آنها به صورت پراکنده متغیر بوده و هر مدل می تواند کاربری با سلیقه متفاوت را جذب کند. محصولات  laxmi شامل سبک های کلاسیک و اسپرت بوده و با تنوع طرح و رنگ مطابق با هر سلیقه ای عرضه می شوند. در این مطلب به برخی از مدل های معروف و پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی اشاره خواهیم کرد.

ساعت مچی laxmi مدل 3-8050 مردانه

ساعت مچی laxmi مردانه مدل 3-8050 مجهز به موتور میوتا ساده می باشد که ساخت ژاپن است و از درجه یک ترین کیفیت برخوردار می باشد. با توجه به این که موتور مختص به کمپانی تولید کننده است مونتاژ آن نیز در ژاپن انجام می شود.  محصولات برند لاکسمی در جنس های متنوعی ارائه می شوند. مدل 3-8050 یکی از پر فروش ترین ساعت مچی های لاکسمی می باشدکه دارای بند چرم بوده و قاب، عقربه ها و اعداد آن استیل طلایی می باشد. صفحه نمایش این محصول گرد بوده و پس زمینه ای سفید دارد.

قفل ساعت مچی laxmi سگکی ساده است که نسبت به دیگر مدل ها قدمت طولانی تری داشته و دوام بسیار بالایی دارد. این قفل ها برای بندهای چرم و سیلیکونی مورد استفاده قرار می گیرند و از نظر ظاهری برای ساعت های مچی آنالوگ کاملا مناسب هستند. ساعت آنالوگ مردانه 3-8050 در صفحه خود دارای نمایشگر تاریخ است اما روزهای هفته را نشان نمی دهد.

سیکو در تولید ساعت مردانه، ساعت زنانه و حتی ساعت ست عملکرد بسیار خوبی از خودش نشان داده. تقریبا هر شخصی از سنین نوجوانی می‌تواند یک ساعت سیکو برای خودش خریداری کند. این برند هم مانند بسیاری از برندهای موفق دیگر در عرصه صنعت ساعت مچی، تولیداتش را برای دسته بندی بهتر سلایق و کارایی آنها تقسیم بندی کرده. در ادامه با خانواده‌های ساعت سیکو آشنا می‌شوید:

  • سیکو کینگ: جزو اولین سری ساعت‌های سیکو که طراحی ساده با بهترین متریال را دارد.

اگر قصد خرید ساعت مچی مردانه برایتلینگ کرنوگراف نارنجی با دارید این سری از ساعت‌های برایتینگ پیشنهاد مناسبی برای شماست.

  • سیکو آسترون: این ساعت‌ها بخاطر داشتن قابلیت GPS محبوبیت زیادی دارند. اگر به دنبال ساعتی هستید که دارای تکنولوژی‌های به روز باشد این برند انتخاب مناسبی است.

  • سیکو پرسپکس: این سری از ساعت‌های سیکو مخصوص ورزشکاران است. اگر قصد خرید ساعت ورزشی و اسپرت حرفه‌ای دارید از بین ساعت‌های سیکو پرسپکس می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

  • سیکو پرسیج: سبک ساعت‌های این خانواده از سیکو ترکیب طراحی‌های سنتی ژاپنی، صنایع دستی با موتورهای مکانیکی قدرتمند است. کسانی به سراغ ساعت‌های پرسیج سیکو میروند که به دنبال طراحی‌های اصیل و ساعت‌های مدرن اما الهام گرفته از طراحی قدیم هستند.

اگر به دنبال خرید ساعت مچی امگا سواچ مدل ماموریت به سوی خورشید اینجا کلیک کنید

دکمه بازگشت به بالا