سلامت و دانش

پرورش کودک شاد در روز های کرونایی

تربیت فرزندان شاد در روز کرونا

افسردگی در کودکان به دلیل بیماری عروق کرونا قلب

کودکان در زمان کرون نمی توانند با بازی های فیزیکی و گذراندن وقت با دوستان در مدرسه و مهد کودک انرژی خود را تخلیه کنند و بنابراین می توانند از افسردگی رنج ببرند. یکی از مهمترین وظایف والدین امروزه این است که بتوانند فعالیتهایی را طراحی کنند که با توجه به سن آنها برای فرزندان آنها ایمن باشد و محدودیت های ایجاد شده برای کودکان به دلیل بیماری عروق کرونا را جبران کند. والدین می توانند نقاشی های ساده کودکان را با فرزندان خود ترسیم کنند ، در نتیجه شکاف های ایجاد شده در فعالیت های گروهی و سرگرمی های کودکانه را پر می کنند.

ما به اثر مثبت طراحی برای جبران کمبود فعالیت های گروهی برای کودکان اشاره می کنیم. در مهد کودک ، کودکان صدها تصویر از کودکان می کشند یا کاردستی گروهی انجام می دهند و آنها را با دوستان و مربیان مهد کودک به اشتراک می گذارند. با محرومیت آنها از این تجربه ، بهتر است والدین دست سازه ای بسازند یا با کودکان خود نقاشی های بچه ای بکشند تا فضا را برای فعالیت های گروهی برای فرزندان خود شبیه سازی کنند.

کودکانی که نمی توانند انرژی و هیجان خود را از طریق بازی ، ورزش و غیره خالی کنند. ممکن است از روش های اشتباه خود مانند تجاوز ، دعوا و غیره استفاده کنند. تا انرژی و شادی درونی آنها تخلیه شود. عدم تخلیه مناسب احساسات کودکان منجر به افسردگی و عدم سکوت در کودکان می شود. علاوه بر این ، به دلیل کرونا ، کودکان مضطرب بیشتر به جامعه اضافه می شوند زیرا حتی بزرگسالان از کرونا می ترسند و این ترس و اضطراب را ناخواسته به فرزندان خود منتقل می کنند. ابتلا به کرونا نوعی بحران روانی برای کودکان است.

تربیت فرزندان شاد در روز کرونا

مشکلات اجتماعی کودکان ناشی از بیماری عروق کرونا قلب

حضور کودکانی که روزهای خود را در کرونا سپری می کنند ، از حضور در بسیاری از اماکن عمومی ، چه با خانواده و چه بدون خانواده (مانند مهد کودک ها و مدارس) منع شده است ، و این باعث می شود افراد کمتری تحت مراقبت قرار گیرند و در نتیجه منجر به منزوی شدن فرزند شما شود. همچنین ، رفتار اجتماعی مناسب را به موقع یاد نگیرید. ارتباط ضعیف با دیگران اعتماد به نفس فرزند شما را نیز پایین می آورد. با طرد شدن کودکان از خارج از جامعه ، به ویژه مدارس ، خانواده ها بیشترین نقش را در آموزش رفتار اجتماعی به فرزندان خود دارند و باید این فاصله را برای فرزندان خود پر کنند.

همچنین فراموش نکنید که والدین باید مشکل قلبی عروقی را با صبر و حوصله بیشتری برای فرزندان خود توضیح دهند تا به طور ناخواسته ترس و اضطراب را به فرزندان خود منتقل نکنند. والدین می توانند از فعالیت ها و سرگرمی های کودکانه استفاده کنند تا به آرامی توصیه های بهداشتی لازم را به آنها منتقل کنند و در عین حال از آسیب های اجتماعی ناشی از کرونا به کودکان جلوگیری کنند.

نقش مهم خانواده در پیشگیری از آسیب به فرزندان

والدین امروزی باید بیش از حد معمول وقت خود را با فرزندان خود بگذرانند و با سرگرمی ها و فعالیت ها آنها را با انواع رفتارهای اجتماعی آشنا کنند و اعتماد به نفس فرزندان خود را تقویت کنند تا بتوانند بر کاستی های جامعه و نهادهای مدرسه غلبه کنند. تا حدی

یکی از فعالیتهایی که والدین می توانند از آن برای آموزش رفتار اجتماعی یا توصیه های اخلاقی استفاده کنند ، قصه گویی است. با گفتن داستانهای شبانه برای کودکان ، می توانید به طور غیرمستقیم نکات آموزشی زیادی را به آنها آموزش دهید زیرا همه داستانها و افسانه هایی که برای کودکان نوشته شده است. آنها حاوی توصیه های اخلاقی و تربیتی هستند و همانطور که می دانید آموزش غیر مستقیم بیشترین تأثیر را بر کودکان دارد. با استفاده از Volk می توانید به صدها داستان شبانه کودکان دسترسی داشته باشید و از آنها برای آموزش فرزندان خود استفاده کنید.

مشکل قصه گویی می تواند یکی از درگیری های ذهنی هر والدینی باشد. بهتر است داستانی را با توجه به سن و روحیات فرزند خود انتخاب کنید. زیرا وقتی کودکان به هر داستانی گوش می دهند ، شخصیت را نشان می دهند و حتی خود را با قهرمان داستان دوقلو می دانند. بنابراین باید داستانی را انتخاب کنید که با سلیقه و روحیه فرزند شما سازگار باشد. Volk سایتی با محتوای کودکانه است که در آن می توانید صدها داستان جالب کودکانه در سنین مختلف برای کودکان خود پیدا کنید. برای رفتن به وب سایت Volk Baby اینجا را کلیک کنید.

* گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا