عمومیکسب و کار ویژه

پروژه های دریاچه چیتگر

​​​​​​​​بررسی پروژه های اطراف دریاچه (پارت دوم)

​​​​​​​ می باشد که سازنده آن دژبان ارتش بوده که دارای 2 بلوک در مرحله فوندانسیون و بلوک دیگر در مرحله اسکلت می باشد.که ر شمال دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار دارد.

پروژه سروناز در شمال دریاچه بین میدان ساحل و میدان دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار دارد و دارای 12 بلوک می باشد که یکی از کم متراژ ترین بلوک های منطقه است.​​​​​​​

سازنده تعاونی ابنیه همت می باشد دارای 14 طبقه بوده و هم اکنون در مرحله گودبرداری قرار دارد.

سازنده تعاونی شهید خلیلی سپاه می باشد

شخصی ساز بوده و توسط آقای علی تاجران ساخته می شود و دارای 3 برج دو قلو می باشد و تحویل داده شده است.

توسط تعاونی انجمن دندانپزشکان ایران ساخته می شود و کاربری تجاری مسکونی داشته دارای 29 طبقه است که در مرحله اسکلت قرار دارد.

شخصی ساز بوده و توسط مشارکت نپاسازه و نیروی زمینی ارتش ساخته می شود و قیمت آن قطعی بوده و پروژه ای لوکس با قرداد شفاف محسوب می شود.

​​​​​​​پیش فروش پروژه های اطراف دریاچه چیتگر منطقه 22

در اطراف دریاچه خلیج فارس یا چیتگر قرار دارد و سازنده آن اتحادیه رسا است هم اکنون پروژه آرتمیس در مرحله نازک کاری می باشد و تعداد طبقات این پروژه 4 طبقه بدنه کشتی به صورت تجاری و روی این 4 طبقه 6 برج با 6 طبقه اداری قرار دارد و زیر این بلوک ها یا برج ها 7 طبقه پارکینگ با گنجایش 4 هزار عدد خودرو قرار دارد.

این منطقه نسبت‌ به سایر مناطق پایتخت، از پیشرفت نسبتاً چشمگیری در حوزه برج‌ سازی و انبوه‌ سازی برخوردار بوده و در حال‌ حاضر نیز، پروژه‌ های بسیار زیادی با کاربری‌ های مسکونی، اداری و تجاری در این منطقه در حال ساخت‌ و ساز هستند. از جمله معروف‌ ترین پروژه‌ های مسکونی این منطقه نیز می‌ توان به پروژه تندیس چیتگر و همچنین پروژه پدافند ارتش چیتگر اشاره نمود.

در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و تعاونی مسکن ابنیه همت می سازد طراحی پروژه را شرکت دوان ایرانیان انجام داده است و معمار پروژه آقای فرزاد دلیری می باشد این پروژه اولین پروژه اداری و اقامتی ایران است که خدمات هتلینگ برای مهمانان دارد پروژه لکسون کاملا در شرق دریاچه چیتگر واقع شده است. این پروژه هم اکنون در مرحله تحویل موقت قرار دارد.  در 30 طبقه که شامل 3 طبقه اول تجاری و 3 طبقه بالاتر هتلینگ و از طبقه 7 تا 21 به صورت اداری ساخته می شود.

نیز اطراف دریاچه واقع شده است که توسط ابنیه همت درحال ساخت میباشد.
پروژه زاگرس شامل یک بلوک 21 طبقه مسکونی میباشد ودر حال حاضر پروژه در مرحله گودبرداری میباشد و متراژ آن از 60 الی 240 متر میباشد.

در شهرک گلستان در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد توسط شرکت وافل پارس در حال ساخت میباشد. و در حال حاضر پروژه در مرحله خاک است.
یک برج 35 طبقه(30 طبقه مسکونی+4 طبقه پارکینگ+1طبقه لابی)
متراژ واحدها 60_90_120_150_180

پروژه 2058 و 2114 در اطراف دریاچه چیتگر یا خلیج فارس قرار دارد پروژه ای تعاونی ساز و توسط شهرداری منطقه 22 ساخته می شود تجاری اداری است که هم اکنون در مرحله زمین قرار دارد.

پروژه پارسیا پروژه ای در اطراف دریاچه خلیج فارس است که توسط اتحادیه رسا ساخته شده است و به اتمام رسیده و قابل سکونت است.

در شمال دریاچه چیتگر قرار دارد و سازنده آن اتحادیه رسا می باشد که تکمیل شده و سند آن آماده است.

در اطراف دریاچه خلیج فارس یا چیتگر قرار گرفته است و متعلق به تعاونی ناجا می باشد و تمامی بلوک های آن به غیر از 2 بلوک تحویل داده شده است.هر بلوک این پروژه 20 طبقه می باشد.

یا  در اطراف دریاچه خلیج فارس یا چیتگر قرار دارد که توسط نیروهای مسلح ساخته میشود فاز 1 این پروژه تحویل داده شده است و فاز 2 آن در مرحله نازک کاری و نما می باشد و هر برج آن دارای 25 طبقه می باشد.

پروژه دریا در اطراف دریاچه چیتگر یا خلیج فارس قرار دارد و توسط تعاونی صدا و سیما ساخته می شود و در مرحله سفت کاری قرار دارد  و دارای 25 طبقه می باشد . در سال 1397 زمین را با اسکلت از تعاونی کشتی رانی خریداری کردند.

پروژه باران در شمال شرق دریاچه چیتگر قرار دارد که توسط شرکت هلیکوپترسازی پهنا ساخته می شود و در مرحله نازک کاری می باشد.این پروژه دارای 21 طبقه می باشد.

در اطراف دریاچه خلیج فارس قرار دارد و سازنده آن تعاونی ستاد کل نیروهای ارتش است دارای 2 برج با 24 طبقه است و تحویل داده شده است.

در اطراف دریاچه چیتگر ساخته می شود و توسط نیروی دریایی ارتش در حال ساخت است این پروژه دارای 42 طبقه است. این برج از 3 طبقه منفصل و 4 طبقه متصل تشگیل شده است و طبقات منفصل آن 12 طبقه و طبقات متصل آن 23 طبقه است و هم اکنون در مرحله 24 طبقه اسکلت و 4 طبقه دیوار چینی قرار دارد.

پروژه های آسمان در شمال غرب دریاچه خلیج فارس قرار دارد که سازنده آن سپاه می باشد و تحویل داده شده است و دارای 21 طبقه است.

پروژه عرفان که در شمال غرب دریاچه چیتگر قرار دارد و سازنده آن آ اس پ می باشد.  دارای 20 طبقه است.

در شمال غرب دریاچه خلیج فارس قرار دارد توسط شرکت نیکان سازه سدید ساخته شده است و دارای 21 طبقه می باشد.​​​​​​​​​​​​​​​

​​​​​​​ در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و سازنده آن دژبان ارتش بوده که دارای 2 بلوک در مرحله فوندانسیون و بلوک دیگر در مرحله اسکلت می باشد و دارای 25 طبقه است.

پروژه سروناز در شمال دریاچه خلیج فارس بین میدان ساحل و میدان دریاچه کوچه شمس تبریزی قرار دارد و سازنده آن تعاونی ارتش است دارای 12 بلوک می باشد که یکی از کم متراژ ترین بلوک های منطقه است.​​​​​​​که تحویل داده شده است.

پروژه () در غرب دریاچه چیتگر و دقیقا در جنوب غرب ایرانمال واقع شده است و سازنده آن بنیاد تعاون ارتش می باشد که به صورت سهام های 20 متری و 50 متری خرید و فروش می شود. تحویل پروژه سال 1404 می باشد.

پروژه اطراف دریاچه خلیج فارس یا چیتگر قرار دارد و سازنده آن بتاجا یا بنیاد تعاون ارتش است. در مرحله نازک کاری، سفت کاری و فوندانسیون قرار دارد دارای 15 بلوک می باشد که بلوک G1 تحویل داده شده است​​​​​​​​​​​​​​ و بلوک های G2 , G3 در مرحله نازک کاری و بلوک G4 , B1 در مرحله سفت کاری قرار دارد و بلوک های D1 تا D6 در مرحله فوندانسیون قرار دارند.

پروژه در غرب دریاچه خلیج فارس قرار دارد و به صورت تقریبی حدود 4 دقیقه تا دریاچه فاصله دارد و توسط بتاجا یا بنیاد تعاون ارتش ساخته می شود 8 بلوک در حال ساخت دارد که 4 بلوک آن مربوط به نیروی زمینی ارتش، یک بلوک نیروی دریایی ارتش یا برج مرجان و دو بلوک مربوط به پدافند هوایی ارتش و 1 بلوک مربوط به نیروی هوایی ارتش می باشد.

در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و توسط تعاونی ستاد مشترک ارتش ساخته می شود و دارای 4 بلوک 26 طبقه است و تکمیل شده است.

پروژه سپانیر در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و مربوط به تعاونی مسکن سپانیر می باشد که با همکاری آماد سپاه ساخته شده است پروژه سال 98 تحویل داده شده است و دارای واحد های تجاری می باشد نمای پروژه سپانیر استوانه ای شکل است که از این نظر یکی از بهترین های منطقه است.

در اطراف دریاچه خلیج فارس قرار دارد و توسط تعاونی ابنیه همت در حال ساخت است این پروژه دارای 14 طبقه است و در مرحله گودبرداری قرار دارد.

در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و سازنده آن تعاونی شهید خلیلی سپاه است این پروژه در مرحله زمین قرار دارد و فروردین 1400 گودبرداری را آغاز می کند.

در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد و سازنده آن مهندس علی تاجران بوده و شخصی ساز است این پروژه دارای 3 برج دو قلو است که هر قل دارای 16 و 9 طبقه است و هم اکنون تحویل داده شده است.

در اطراف دریاچه چیتگر ، بلوار امیرکبیر قرار دارد و سازنده آن تعاونی مسکن دندانپزشکان ایران است و دارای 29 طبقه است و هم اکنون در مرحله شروع اسکلت است.

در غرب دریاچه خلیج فارس قرار دارد و سازنده آن چند تعاونی مسکن است و دارای 44 بلوک که ردیف های جلو 29 طبقه و ردیف های پشتی 25 طبقه است.

سازنده این پروژه تعاونی بازنشستگان نیروهای مسلح ارتش می باشد این برج دارای 25 طبقه می باشد و هم اکنون آماده تحویل است.

شخصی ساز بوده و توسط مهندس لالوی ساخته می شود دارای 25 طبقه می باشد و از معدود پروژه هایی با قیمت قطعی می باشد و در حال حاضر شروع به اسکلت کرده است.

سازنده همت سپاه می باشد و دارای دو برج 12 طبقه است و هم اکنون در مرحله فوندانسیون قرار دارد و 2 سال و نیم دیگر تحویل داده می شود.

شخصی ساز بوده و لبخند 1 تحویل داده شده و لبخند 2 در مهرماه سال 1400 تحویل داده می شود.

سازنده شرکت اریکه پارسیان است و دارای 26 طبقه است که هم اکنون در مرحله پایان فوندانسیون و شروع اسکلت است.

توسط نیروی زمینی ارتش ساخته می شود و دارای 4 بلوک با 30 طبقه مسکونی است که هم اکنون نارنج 1 پایان یافته است نارنج 2 در مرحله 14 طبقه دیوارچینی است و نارنج 3 در مرحله بتون ریزی و نارنج 4 در مرحله گودبرداری قرار دارد.

سازنده شرکت آریان سازه رابین است و دارای دو بلوک C , H است که C در مرحله فوندانسیون و H  اسکلت طبقات منفی زده شده است.

تعاونی مسکن مرکزی نیروی هوایی ارتش می باشد و دارای 29 طبقه است که هم اکنون در مرحله دیوار چینی قرار دارد و سال 1401 تحویل می دهند.

​​​ یکی از لوکس ترین پروژه هایپهنه سی چیتگر ارتش در غرب دریاچه چیتگر می باشد به صورت مشارکت شرکت نپاسازه با نیروی زمینی ارتش در حال ساخت است .این پروژه که جزو برج های اطراف دریاچه چیتگر می باشد از مزایا و متریال و امکانات متفاوت تری نسبت به برج های چهارگانه نیروزمینی برخوردار است.
​​​​​​​
نیز اطراف دریاچه چیتگر واقع شده و در مرحله اسکلت میباشد که توسط سپاشهر در حال ساخت میباشد.

پروژه ایزدیار نیز اطراف دریاچه در شهرک گلستان واقع شده است که در حال حاضر تحویل اعضا شده است.

منطقه 22 تهران در شمال غربی تهران واقع شده است، از مناطق نوساز تهران می باشد که به جهت رفع کمبود های خدماتی حوزه غرب تهران و جابه جایی بخشی از جمعیت ساکن در بافت های فرسوده تهران مرکزی ساخته شده است. منطقه 22 تهران که در ابتدا قرار بود به عنوان ریه تنفسی شهر تهران شناخته شود، امروزه با مساحت 5881 هکتار، در حصار برج ها و سازه های بی رویه قرار گرفته است که البته آخرین امید شهرداری تهران برای ایجاد الگوهای بهینه شهر سازی و شهر نشینی است. این منطقه از سمت شمال به کوهستان البرز، از سمت شرق به حریم رودخانه کن، از سمت جنوب به آزاد راه تهران کرج و از سمت غرب به جنگل های دست کاشت وردآورد محدود می شود.

 

 

دکمه بازگشت به بالا