عمومی

پسر بزرگ ترامپ در اینستاگرام نوشت:ها ها ها ها؛سر لیبرالها منفجر می‌شود!

به گزارش گاردین ، ​​پسر ارشد رئیس جمهور آمریکا در اینستاگرام نوشت: “ها ها ها ها”.

وی نوشت: “سلام بچه. این یک تعهد در حراج Ranch Fallon Nevada است. این سر لیبرالها را به باد خواهد داد.”

وی گفت: “من از همه کسانی که به من تبریک گفتند تشکر می کنم.” اما اول ، بیایید 2020 را با یک پیروزی بزرگ ترک کنیم !!!!

ترامپ جونیور 42 ساله به عنوان یک فاحشه اینترنتی شناخته می شود که در مورد بی احتیاطی و تمایل پدرش برای اشتراک اطلاعات نادرست صحبت می کند.

وی از زمان ریاست جمهوری پدرش مانند خواهرش ایوانکا و همسرش جارد کوشنر درگیر سیاست نبوده و به اندازه برادرش اریک در دولت دونالد ترامپ فعال نبوده است. وی همچنین دارای دو برادر ناتنی از جمله تیفانی و بارون است.

اما دونالد جونیور به نظر می رسد کودکی است که انگیزه سیاسی او برای تبدیل شدن به یک معاون ارزشمند رئیس جمهور برای مبارزات انتخاباتی هنگام برقراری ارتباط از طریق ریاست جمهوری است.

جیسون میلر ، مشاور ارشد ستاد انتخاباتی ترامپ ، با اشاره به شعار معروف ترامپ ، “رشد دوباره آمریکا” ، به نیویورک تایمز گفت که دونالد جونیور مرکز احساسی جهان “رشد دوباره آمریکا” را نشان می دهد.

دونالد جونیور در مورد نامزدی خود شوخی کرد ، اما او و خواهرش در نظرسنجی ها از نامزدهای احتمالی جمهوری خواهان برای سال 2024 نتایج قوی نشان دادند ، خواه آنها بخواهند پدر خود را جایگزین کنند یا در آن سال جو بایدن را سرنگون کنند. قبلا داده شده

پسر ارشد دونالد ترامپ همچنین دو کتاب در زمینه سیاست منتشر کرده است که احتمالاً به دلیل حمایت حزب و خجالت از خاطی بودن جلد کتاب II ، به لیست پرفروش ها راه یافته است.

به تازگی ، یک معاون گزارشگر گزارش داده است که جمهوری خواهان در پنسیلوانیا به ایده دونالد جونیور رسیده اند. جایگزین پت تامی ، سناتور جمهوری خواه می شود که برنامه های بازنشستگی خود را اعلام کرده است. دونالد جونیور در مورد کرسی سنای پنسیلوانیا صحبت نکرده است.

310 310

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا