عمومیکسب و کار ویژه

چرا بازی پابجی لگ دارد؟

یکی از این بازی ها PUBG Mobile است. این بازی با ایجاد تنوع و قرار دادن بازیکن در فضایی که باید برای بقا با حریفان مبارزه کند می تواند بازیکنان زیادی را جذب خود کند. با وجود زیبایی بازی، مشکلاتی مانند لگ PUBG به خصوص برای کاربران ایرانی وجود دارد که باید برطرف شود. برای حل مشکل pubg log ابتدا باید مطمئن شوید که اینترنت دارید و سپس روش های دیگر را امتحان کنید. از این رو در این مقاله می خواهیم به راه های رفع تاخیر بازی PUBG Mobile بپردازیم پس تا پایان با دانلود برنامه اندروید همراه باشید.

چگونه تاخیر بازی PUBG Mobile را برطرف کنیم؟

در بازی چند نفره PUBG، ۱۰۰ بازیکن به طور همزمان در جامعه بازی شرکت می کنند و تنها یک نفر به عنوان برنده انتخاب می شود. در این بازی شما مجموعه ای از سلاح ها و انواع ماشین ها را در اختیار دارید و خواهید توانست چیزهایی را که می خواهید پیدا کنید. اما ممکن است در حین انجام بازی PUBG با تاخیر مواجه شوید. تاخیر در بازی PUBG Mobile ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد و این مشکل هنگام بازی آنلاین آزار دهنده است.

اجرای یک بازی موبایل به حداقل نیاز دارد و PUBG نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر سیستم مورد نیاز برای بازی PUBG را ندارید. این بازی پشت سر خواهد ماند. در نتیجه استفاده از سیستم مناسب برای اجرای بازی PUBG بسیار مهم است. زیر، ما راه حل های عملی برای حل مشکل تاخیر PUBG Mobile ارائه خواهیم داد.

برای رفع مشکل تاخیر PUBG، گوشی خود را مجددا راه اندازی کنید. شاید همین کار ساده بتواند این مشکل را حل کند. همچنین بررسی وضعیت اینترنت بسیار مهم است. زیرا همانطور که در بالا ذکر شد سرعت اینترنت می تواند باعث تاخیر در بازی شود و اینترنت سریع در این بازی بسیار مهم است.

اهمیت حافظه موقت در حل مشکلات PUBG

امروزه در گوشی‌ها اپلیکیشن‌های زیادی نصب شده است و این منجر به استفاده از حافظه می‌شود. از طرفی بازی های آنلاین مانند PUBG نیاز به فضای مناسب دارند و برای حل هر مشکلی در این بازی بهتر است برنامه های غیر ضروری را از گوشی خود حذف کنید یا گوشی هوشمند دیگری را برای این بازی خریداری کنید.

اجرای همزمان چند برنامه می تواند باعث افزایش مصرف باتری و رم شود و باعث مشکلات عملکرد گوشی شما شود. بنابراین برای ورود به بازی بهتر است ابتدا سایر برنامه ها را غیر فعال کنید.

همچنین در برخی موارد توصیه می شود که برای دانلود پابجی برای اندروید، بازی PUBG Mobile را بر روی حافظه داخلی گوشی خود نصب کنید تا بازی سریعتر و بهتر اجرا شود.

چگونه لگ بازی pubg را در گوشی اندرویدی برطرف کنیم

برای حل مشکل بازی موبایل PUBG در گوشی های اندرویدی می توانید کش را پاک کنید. برای رفع این مشکل، مراحل زیر را دنبال کنید:

گوشی را خاموش کنید.

دکمه های پاور و افزایش صدا را فشار داده و نگه دارید.

با استفاده از کلیدهای تنظیم صدا، گوشی را در حالت بازیابی قرار دهید.

دکمه پاور را انتخاب کنید.

پس از انجام این مراحل، گزینه wipe cache partition ریبوت می شود و گوشی شما راه اندازی می شود.

غیرفعال کردن بهینه سازی باتری

برای رفع خطای تاخیر بازی موبایل PUBG می توانید با غیرفعال کردن بهینه سازی باتری این بازی را اجرا کنید. برای این کار موارد زیر را انجام دهید:

به تنظیمات بروید.

تنظیمات باتری را انتخاب کنید.

بهینه سازی باتری/بهینه سازی باتری ضربه بزنید.

نماد جلوی PUBG MOBILE را خاموش کنید.

فایل های تکراری را پاک کنید

زیرا ذخیره سازی برای افزایش سرعت بازی PUBG بسیار مهم است. برای تجربه سرعت بیشتر دستگاه اندرویدی خود، باید فایل های تکراری را پاک کنید. در این راستا، می توانید از یک پاک کننده فایل تکراری برای پاکسازی این داده ها استفاده کنید.

استفاده از Game Booster و VPN

یکی از راه های کاهش تاخیر بازی PUBG استفاده از تقویت کننده بازی است. با جستجو در پلی استور یا اپ استور می توانید از این برنامه استفاده کنید.

نصب سیکل شکن برای سیستم عامل گوشی می تواند پینگ را بهبود بخشد و تاخیر در PUBG Mobile را از بین ببرد.

خدمات غیر ضروری را غیرفعال کنید

برای حل مشکل تاخیر بازی PUBG Mobile، به شما توصیه می کنیم خدمات غیر ضروری مانند بلوتوث، لرزش، موقعیت مکانی و غیره را خاموش کنید.

مشکل تاخیر PUBG Mobile را با کاهش ترافیک حل کنید

مراحل زیر به شما در استفاده از این روش کمک می کند:

بازی PUBG را نصب کنید.

روی تنظیمات گرافیک ضربه بزنید.

حالت گرافیکی را به Smooth تغییر دهید.

حالت سبک را به کلاسیک تغییر دهید.

نرخ فریم را پایین بیاورید

خاموش کردن خودکار غیرفعال کردن گرافیک

حالت اورکلاک را فعال کنید

در گوشی های دارای این قابلیت عملا می توانید مشکل بازی PUBG را حل کنید. امروزه بسیاری از گوشی‌ها، به‌ویژه گوشی‌های بازی، عملکرد ساعت دارند. لازم به ذکر است که در گوشی های Redmi به این حالت بهینه سازی MIUI گفته می شود.

با استفاده از ابزار GFX

ابزار GFX یکی از برنامه‌های رایگان موجود در فروشگاه Google Play برای PUBG Mobile است. این برنامه می تواند مشکل تاخیر در بازی موبایل PUBG را کاهش دهد. همچنین با کمک این ابزار می توانید گزینه های گرافیکی را تنظیم کنید یا گرافیک های غیر ضروری را حذف کنید. علاوه بر این، GFX بر روی دستگاه های روت و غیر روت کار می کند.

راه حل

بازیکنانی که علاقه مند به بازی Pubg Mobile هستند برای لذت بردن از این بازی باید تجربه Pubg را با سرعت بالا و بدون مشکل داشته باشند. اما وجود مشکل تاخیر می تواند لذت و لذت بازی PUBG را کاهش دهد. به همین دلیل حل مشکل تاخیر PUBG Mobile یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین می توانید از طریق سایت IR PUBG که یکی از قدیمی ترین مراکز خرید آنلاین است، در داخل PUBG خرید کنید.

دکمه بازگشت به بالا