عمومیکسب و کار ویژه

چرا گلس گوشی باد میکند؟

حذف حباب زیر شیشه گوشی بر ظاهر و عملکرد گوشی تاثیر می گذارد. امروزه با توجه به هزینه های گران برای تعویض صفحه نمایش گوشی به دلیل شکستگی یا غیراصلی بودن و تقلبی صفحه لمسی، کاربران و مصرف کنندگان گوشی های هوشمند از شیشه محافظ صفحه برای جلوگیری از شکستن و ضربه ناگهانی صفحه نمایش استفاده می کنند. عینک های مختلفی با قیمت های مختلف در بازار وجود دارد و فروشندگان برند سعی می کنند با راهنمای مناسب هنگام خرید گوشی، شیشه مورد نیاز شما را به شما بفروشند. در واقع گذاشتن گلس محافظ سریع روی صفحه گوشی بسیار خوب است، از خط و خش محافظت می کند و از کثیف شدن صفحه جلوگیری می کند، مخصوصاً در بازاری که قطعات آن بسیار گران هستند و نمایندگی رسمی در ایران وجود ندارد. کاربران باید صفحه نمایش گوشی خود را با قیمت بسیار بالا عوض کنند.

پس استفاده از عینک های محافظ روی گوشی خوب است تا بتوانید آسیب هایی را مشاهده کنید، اما مشکل اینجاست که این عینک همیشه به خوبی روز اول نیست و از لحظه ای که آن را روی گوشی می گذارید، کم کم خراب می شود. و البته بستگی به نوع استفاده و مدت زمان خاموش کردن گوشی دارد.

وقتی شیشه کهنه یا خراب می شود، باید آن را تعویض کنید، اما رفتن به بازار برای تعویض شیشه همیشه مقرون به صرفه نیست و ممکن است وقت این کار را نداشته باشید، پس بهتر است بدانید چگونه آن را تعویض کنید. . صفحه تلفن. اما پرتاب یک صفحه کامل کار ساده ای نیست و اگر طبق اصول پیش نروید ممکن است صفحه از بین برود و مجبور شوید صفحه دیگری را بخواهید. در این مقاله با ارتینگز همراه باشید تا با اصول تعویض گلس آشنا شوید و به راحتی بدون هیچ هزینه ای گلس گوشی خود را تعویض کنید.

مشکلات هنگام استفاده از عینک

زمانی که می خواهید برای اولین بار گلس گوشی را تعویض کنید یا حتی گلس آن را بردارید، با مشکلاتی مواجه می شوید که کار را کمی سخت می کند، البته فروشندگان و تعمیرکاران زیادی هستند که نصب گوشی شیشه ای را با مشکل مواجه می کنند. تلفن و ترجیح می دهند نگران این محصول بد نباشند. این مشکلات طاقت فرسا و آزاردهنده شامل چه چیزهایی می شود؟

حباب های صابون زیر شیشه گوشی می افتند

مو زیر شیشه گوشی می ریزد

ارتفاع لبه های گلس گوشی

نصب کج و نامنظم شیشه گوشی

این مشکلات همیشه مشکل اکثر کسانی است که می خواهند شیشه نصب کنند، به خصوص گلس گوشی های با صفحه نمایش خمیده؛ اما در این مقاله راه هایی برای جلوگیری از بروز این مشکلات را آموزش می دهیم و سعی می کنیم آن را به ساده ترین شکل به شما منتقل کنیم تا بتوانید به راحتی گلس گوشی خود را تعویض کنید.

چرا حباب زیر شیشه گوشی می افتد؟

حباب های کف گلس گوشی یکی از دردناک ترین و رایج ترین مشکلاتی است که هنگام نصب گلس ایجاد می شود و زمانی که حباب روی شیشه می افتد و شیشه را می چسبانید دیگر نمی توانید شیشه را از روی صفحه نمایش جدا کنید. و آن را چسب بزنید. این. به دلیل اینکه شیشه چسب بسیار محکمی دارد، اگر ابتدا آن را از روی صفحه بردارید، مانند بار اول استحکام نخواهد داشت و امکان بلند شدن شیشه از روی صفحه نمایش در مدت زمان کوتاهی افزایش می یابد. . .

دلیل اصلی قرار گرفتن حباب ها زیر شیشه گوشی نصب ضعیف است، اگر این کار را انجام ندهید و تمام هوای بین شیشه و صفحه نمایش را آزاد کنید و گلس را نصب کنید، نمی توانید حباب ها را به درستی آزاد کنید و آن را انجام دهید. باعث آسیب به شیشه و همچنین شل شدن چسب شیشه می شود. همچنین اگر آینه گوشی را به درستی نصب نکنید، حتی اگر بهترین مارک آینه را بخرید، صفحه نمایش شما چند رنگ می شود و فکر می کنید که شیشه نیست، اما نصب صحیح گلس باعث نمی شود. این مسایل.

یکی دیگر از دلایل ایجاد حباب زیر شیشه در هنگام نصب گوشی، بی کیفیت بودن گلس است، زمانی که گلس مورد نظر شما بی کیفیت و مارک های مختلف باشد، در نتیجه سطح آنها تمیز و صیقلی نیست و به این دلیل که به دلیل چسبندگی ضعیف آنها، نمی توانید با شیشه خوب بازی کنید تا حباب ها از جای خود خارج شوند. علاوه بر این، متفاوت بودن گلس، اندازه آن با اندازه صفحه نمایش گوشی شما همخوانی ندارد و همچنین باعث چند رنگ بودن صفحه نمایش می شود.

یکی دیگر از دلایل ورود هوا به زیر شیشه استفاده از فریم های لبه دار است، به اصطلاح رینگ های 360 درجه باعث ایجاد فشار روی شیشه می شود و شیشه از رینگ ها و حباب زیر بالا می رود. به همین دلیل پیشنهاد می کنم یا از فریم 360 درجه در راه اندازی عینک استفاده نکنید و یا چند روز از فریم 360 درجه استفاده نکنید تا چسب شیشه به خوبی به صفحه بچسبد و جدا نشود. به آسانی

نحوه پاک کردن کف از کف گلس گوشی

برای رفع مشکل حباب های زیر گلس گوشی، پنج راه بسیار ساده برای حذف حباب های زیر شیشه هنگام نصب گلس را توضیح می دهیم.

شیشه را از روی صفحه بردارید:

وقتی شیشه را می چسبانید، هوای زیادی زیر شیشه محبوس می شود و باعث ایجاد حباب بین صفحه و شیشه می شود. برای از بین بردن حباب ها، شیشه را بعد از چسب زدن بلند کنید. همانطور که گفتیم لیوان های بی کیفیت چسب ضعیفی دارند و پس از برداشتن شیشه احتمالا بعد از چند روز بلند می شوند.

پس سعی کنید از لیوان با کیفیت استفاده کنید و با تیغ از دو گوشه پایین لیوان را به آرامی بردارید و به سمت بالا ادامه دهید. شیشه را سریع فشار ندهید و به آن فشار نیاورید، آن را به آرامی بلند کنید و در صورت امکان بشویید. پس از آن صفحه گوشی خود را با دستمال مرطوب یا دستمال الکلی کاملا پاک کنید یا می توانید از شیشه پاک کن نیز استفاده کنید.

حالا یک نوار چسب بردارید و به آرامی صفحه گوشی را لمس کنید تا صفحه کمی چسبنده شود، حالا به آرامی شیشه را نصب کنید و مطمئن شوید که دوباره هوا به زیر آن نرود.

بطری بازکن از کارت استفاده می کند

توصیه می کنیم دفعه اول توجه کنید تا حباب های کمتری زیر شیشه جمع شود و نیازی به بلند کردن مجدد آن نباشد، وقتی حباب های زیادی وجود دارد نمی توانید هوا را با کاغذ جدا کنید، اما وقتی حباب های کمی وجود دارد می توانید: l با استفاده از کارت بانکی یا کارت اعتباری، حباب های زیر شیشه را بدون بلند کردن آن جدا کنید.

برای این کار کارت را بردارید و لبه صاف آن را در وسط شیشه روی گوشی قرار دهید، توجه داشته باشید که گوشه تیز کارت روی شیشه قرار نگیرد، در غیر این صورت باعث ایجاد خط و خش و حتی آسیب به صفحه نمایش گوشی می شود.

از مرکز لیوان به سمت کنار، کارت را به آرامی بکشید تا حباب هایی در زیر لیوان ظاهر شود، این کار را تا زمانی تکرار کنید که هیچ حبابی در زیر لیوان وجود نداشته باشد، اما کارت را با احتیاط از صفحه بیرون بکشید و فشار زیادی از روی شیشه وارد نکنید. شیشه تا زمانی که بشکند نباید داخل شوید و شیشه محکم نچسبد، هوا زیر شیشه گیر می کند.

با دست حباب را زیر لیوان نگه دارید

یکی از ساده ترین و مطمئن ترین روش ها که معمولا برای حباب های کوچک و کوچک جواب می دهد، نگه داشتن حباب های زیر لیوان با انگشتان است. توصیه می کنیم در صورت وجود حباب های کوچک زیر لیوان، انگشت خود را روی شیشه پشت حباب قرار دهید و به آرامی حباب را با فشار به نزدیک ترین مسیر زیر لیوان هدایت کنید. مراقب باشید برای جلوگیری از آسیب دیدن صفحه گوشی، انگشت خود را زیاد فشار ندهید.

حذف حباب های شیشه با استفاده از مایع UV

شاید در گوشی فروشی ها دیده باشید که وقتی می خواهند شیشه را روی گوشی بگذارند از مایع مخصوصی برای این کار استفاده می کنند. مایع UV در بطری های شیشه ای مارک موجود است یا فروشگاه های سخت افزاری این نوع مایع را می فروشند. این مایع به گوشی آسیبی نمی رساند و به طور ویژه برای چسباندن شیشه به صفحه نمایش طراحی شده است. برای استفاده از این مایع برای برداشتن حباب از روی لیوان، یک سواب پنبه ای را به مایع آغشته کنید، آن را به لبه لیوان چسبنده بمالید، سپس حباب را با انگشت خود هدایت کنید.

اگر مایع زیر لیوان نمی رود، نزدیک ترین گوشه به حباب را بلند کنید تا مایع به زیر لیوان برود و به آرامی با انگشت حباب را بیرون بکشید. به آرامی شیشه را بکشید تا شیشه محکم به صفحه بچسبد.

تزریق به کمک روغن

همانطور که در روش قبلی گفتیم، می توانید از مایع UV برای کشیدن حباب زیر شیشه استفاده کنید، اما شاید مایع UV در دسترس نباشد، بنابراین می توانید این کار را با روغن زیتون انجام دهید. ابتدا گوش پاک کن را بردارید، نوک آن را در روغن بسیار کمی آغشته کنید و به آرامی آن را به دور لبه فنجانی که نزدیک به حباب است بمالید، سپس با انگشت حباب را به بیرون فشار دهید.

اگر جواب نداد باید یک گوشه لیوان را با سوزن بالا بیاورید تا روغن زیر لیوان برود و هوا را پر کند سپس با یک کارت یا انگشت به آرامی از وسط لیوان به سمت لبه آن بکشید. از. گوشی را تا زمانی که روغن و هوا از زیر شیشه خارج شود و شیشه محکم به پنجره بچسبد. حالا با کمک دستمال روغن باقی مانده را سریع بردارید، نگران نباشید، روغن زیتون تا زمانی که به مقدار کم با گوش پاک کن استفاده شود ضرری به گوشی وارد نمی کند، فقط مواظب باشید زیتون ها نریزند. روغن روی گوشی یا استفاده از گوش پاک کن زیاد. از روغن چکنده استفاده نکنید.

چگونه سیم را زیر شیشه قرار دهیم؟

تا اینجا یاد گرفتیم که چگونه می توان حباب های زیر شیشه را حذف کرد، اما گاهی مشکل فقط حباب ها نیست و گاهی موهای زیر شیشه می توانند آزاردهنده و آزاردهنده باشند. پف کنید و در اتاق پخش کنید، هنگام راه رفتن، نشستن یا صحبت کردن، کرک حرکت می کند و هنگام نصب گلس گوشی، کرک می تواند روی صفحه نمایش گوشی بنشیند.

چگونه کرک های زیر لیوان را پاک کنیم؟

محیطی که لیوان را در آن پرتاب می کنید بسیار مهم است.بهتر است اگر کولر یا پنکه در اطراف شما می چرخد ​​آن را خاموش کنید تا پرز و آلودگی در هوا پخش نشود.نصب شیشه در محیط های مرطوب نیز بسیار راحت تر است. اگر در داخل خانه هستید، می توانید این کار را در حمام زمانی که در خانه هستید انجام دهید.

گرفتن پرز زیر شیشه با استفاده از چسب

فیوزینگ با نوار چسب رایج ترین روش برای نصابان شیشه است. در این روش بررسی کنید که حباب گوشه صفحه است یا وسط، اگر وسط است صفحه را کاملا حذف کنید اما اگر وجود دارد. در گوشه صفحه، به آرامی حذف کنید. گوشه را بلند کنید و چسب بزنید.

حالا تکه چسب را به اندازه 5-6 سانتی متر از هم جدا کنید، با دو انگشت اشاره و شست آن را در دو انتها نگه دارید، سپس به آرامی به انتهای آزاد صفحه ضربه بزنید و آن را بلند کنید، سعی کنید به آرامی اما سریع ضربه بزنید تا شیشه بچسبد. ‘ کاملاً به صفحه نمی چسبد. توجه داشته باشید که می توانید پوشش شیشه ای را به همین ترتیب تمیز کنید. برای راهنمای خرید گلس گوشی با ما تماس بگیرید.

خمیر دندان و جرم گوش را زیر لیوان بپاشید

همچنین می توانید از خلال دندان برای جمع آوری پرزهای شیشه زیر لیوان استفاده کنید، البته به شرطی که این کار را به آرامی انجام دهید تا شیشه خراشیده نشود. به دلیل داشتن لایه چسبنده، شیشه پرز می گیرد و در حین نصب قابل مشاهده خواهد بود، همچنین می توان از چسب برای پاک کردن پرزهای چسبیده به چسب شیشه استفاده کرد، اما خلال دندان نیز می تواند راه حل خوبی باشد.

برای این کار باید یک خلال دندان بردارید و صفحه گوشی را بردارید و سپس با احتیاط پرز را از روی صفحه جدا کنید تا نخ ماهیگیری نیفتد و روی صفحه نریزد. ابزار دیگری که برای برداشتن گوش شیشه ای استفاده می شود، گوش پاک کن است. برای جدا کردن شیشه از پرده گوش نیز می توانید از گوش پاک کن استفاده کنید اما به دلیل رشته های خود گوش پاک کن نمی توان آن را با چسب از روی شیشه جدا کرد.

دکمه بازگشت به بالا