سلامت و دانشکسب و کار ویژه

معرفی بهترین برند های دستگاه بخور

بررسی تفاوت دستگاه بخور سرد و گرم

دستگاه های بخور در دو نوع سرد و گرم وجود دارند. برای اینکه بخواهید بهترین دستگاه بخور مناسب خود را بیابید، در ابتدا بهتر است فرق بین این دو نوع دستگاه بخور را بدانید و سپس خرید خود را از آبی سلامت انجام دهید. زیرا اکثر برند های تولید دستگاه بخور، محصولات متفاوت با مدل های گوناگون ارائه می دهند. شما با دانستن بهترین و مناسب ترین نوع دستگاه بخور خواهید توانست بهترین انتخاب و خریدی آسان داشته باشید.

ما تفاوت دستگاه بخور سرد با دستگاه بخور گرم در چیست؟ بخور گرم به طور معمول در زمستان و هوای سرد برای تنفس بهتر مورداستفاده قرار می گیرد. دستگاه های بخور گرم اغلب مصرف برق بالایی دارند و احتمال ایجاد خرابی و مشکل در آن ها بیشتر از دستگاه های بخور سرد است. در واقع می توان گفت دستگاه های بخور سرد با برطرف کردن نواقص بخور گرم طراحی شده اند. کاهش انرژی، احتمال خرابی و از بین بردن انواع باکتری‌های موجود در محیط از ویژگی های دستگاه بخور سرد می باشد. دستگاه های بخور سرد برای افرادی که دچار آسم، حساسیت‌های فصلی دچار و سینوزیت شده اند بسیار مناسب است.

برندهای مختلف دستگاه بخور

دستگاه بخور بیورر(beurer)

اولین مورد از بهترین دستگاه بخور که به معرفی و بررسی آن خواهیم پرداخت، دستگاه های بخور برند بیورر (beurer) است. مدل های مختلف دستگاه بخور برند بیورر دارای طرفداران بسیاری در amazon هستند. شرکت تولید کننده این محصول، بیورر، یک شرکت واقع در آلمان است که فعالیت خود را از سال 1919 شروع کرده است. این شرکت خانوادگی در حوزه تولید تجهیزات پزشکی و ابزارهای پایش سلامتی به فعالیت می پردازد. این شرکت در تولید دستگاه های بخور موفق بوده و محصولات با کیفیتی روانه بازار می کند.

بهترین دستگاه بخور سرد مدل LB44 و دستگاه بخور گرم مدل FS50 دو محصول پر طرف دار این برند محسوب می شوند. هر یک از این دو محصول دارای ویژگی بخصوص هستند. بخور سرد بیورر مدل LB44 قادر به تولید بخور سرد با استفاده از دو تکنولوژی تبخیر و اولتراسونیک می باشد. فیلتر این دستگاه می بایست به طور مرتب تعویض شود. دستگاه بخور گرم FS50 دارای سیستم گرمایشی است تا آب موجود در مخزن را تبدیل به بخار گرم کند. این دستگاه برای داشتن صورتی شاداب بسیار مناسب است.

دستگاه بخور زیکلاس مد (zyklusmed)

برای انتخاب بهترین دستگاه بخور حتما یه سر به برند زیکلاس مد (zyklusmed) بزنید. برند زیکلاس مد را می توان یکی از تولید کنندگان محصولات پزشکی محبوب بشار آورد. این برند تحت لیسانس کشور آلمان است که محصولات آن در دسته بندی های گوناگون درمانی، توانبخشی، بیمارستانی، اندازه گیری و خانگی قرار می گیرد. محصولات این برند از جمله دستگاه بخور زیکلاس مد در سراسر جهان عرضه می شود. این محصول از سال 1382 به بازار ایران وارد شده است.

اکنون می توان مدل های مختلف دستگاه بخور برند زیکلاس مد در بازار ایران یافت. تمامی محصولات این برند از جمله دستگاه بخور دارای 2 سال گارانتی از طرف شرکت می باشند. از مدل های پر طرفدار دستگاه بخور برند زیکلاس مد می توان به موارد زیر اشاره کرد: دستگاه بخور سرد و گرم زیکلاس مد مدل Jss-37501a: این دستگاه بخور به گونه ای طراحی شده است که توانایی تولید بخور سرد و گرم را داشته باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به فیلتر ضد رسوب، خاموش شدن اتوماتیک به هنگام تموم شدن آب مخزن، ریموت کنترل و تنظیم رطوبت به صورت خودکار اشاره کرد. دستگاه بخور سرد زیکلاس مد مدل jss-24201: طراحی ظاهری این مدل بسیار زیبا می باشد. این مدل فقط بخور سرد تولید می کند. نمایش میزان آب مخزن، خاموش خودکار در صورت تموم شدن آب مخزن از ویژگی های این محصول محسوب می شود.

دستگاه بخور امسیگ (emsig)

دستگاه بخور امسیگ یکی دیگر از برند های پر طرفدار است که در دسته بندی بهترین دستگاه بخور موجود در ایران قرار می گیرد. از آنجایی که آب و هوای بیشتر مناطق ایران دارای آب و هوای خشک است، این محصول می تواند با تولید رطوبت خشکی پوست را به حداقل برساند. دستگاه بخور برند امسیگ، یک برند آلمانی است. شرکت تولید کننده این محصول در تولید محصولات پزشکی و ایمنی به فعالیت می پردازد. در حال حاضر این برند توانسته است با سال ها فعالیت، به یکی از برند های قدرتمند در زمینه تجهیزات سلامتی تبدیل شود. دستگاه بخور سرد امسیگ مدل US424 کد S24 یکی از محصولات محبوب این برند است. سرعت بخار مدل US424، 350 میلی‌لیتر بر ساعت است. این دستگاه دارای فیلتر ضد رسوب بوده و می توان آن را تا 15 ساعت مورد استفاده قرار داد. این دستگاه با مصرف برق 25 وات، جز محصولات کم مصرف می باشد. اگر به دنبال دستگاه بخور چند کاره هستید، دستگاه بخور مدل US462 یکی از محصولات برند امسیگ است که دارای ویژگی های خوبی می باشد. این دستگاه چند کاره می تواند به تولید بخور و رطوبت سرد و گرم بپردازد. با خرید این دستگاه می توانید در هزینه های خرید خود صرفه جویی کنید و با خرید تنها یک دستگاه، سه کار متفاوت را انجام دهید.

معرفی دستگاه بخور آلتیما(Altima )

اگر می خواهید دستگاه بخور شما از لحاظ کیفیت و زیبایی جز بهترین دستگاه بخور در بازار باشد، دستگاه بخور آلتیما(Altima ) مناسب شما عزیزان است. محصولات این برند علاوه بر داشتن کیفیت بالا، از لحاظ زیبایی و طراحی ظاهری فوق العاده می باشند. اگر در در چیدن دکوراسیون خانه خود حساس هستید، بدون ترید این محصول باب سلیقه شما خواهد بود. دستگاه بخور سرد آلتیما مدل AT.250 یکی از محصولات معروف و پر کاربرد این برند است. این محصول با داشتن ظاهری ساده به رنگ سفید و جذاب، انتخابی ایده‌آل برای شما عزیزان است.

دستگاه بخور آلپکس (alpx)

دستگاه بخور آلپکس (alpx) از برند های معروف و محبوب در سراسر جهان می باشد. این محصول در مدل ها های مختلف تولید شده است. همچنین دارای چهار نوع متفاوت دستگاه بخور سرد، دستگاه بخور گرم، دستگاه بخور سرد و گرم، دستگاه بخور سرد و داغ می باشد. هر یک از مدل های دستگاه بخور این برند دارای ویژگی های منحصر به فرد است. دستگاه بخور برند آلپکس در مدل های کوچک 2 تا 8 لیتری تولید می شود. مخزن دستگاه بخور های 8 لیتری بزرگ تر می باشند، بنابراین می توان آنها را در ساعات بیشتری مورد استفاده قرار داد. این برند برای محیط های بین 20 مترمربع الی 120 متر مربع در مدلهای متفاوت طراحی شده است. شما می توانید با توجه به محیطی که آن را مورد استفاده قرار خواهید داد، مدل های مختلفی از دستگاه بخور alpx تهیه کنید. برخی از انواع پر فروش دستگاه های بخور سرد مدل آلپکس در زیر ذکر شده است: دستگاه بخور سرد مدل MH-512 بخور سرد مدل MH-510 بخور سرد مدل MH-506 بخور سرد مدل GS528B دستگاه بخور سرد مدل  GS518

دستگاه بخور برند اکیومد

دفتر مرکزی برند اکیومد در چین واقع شده است و در زمینه تولید تجهیزات پزشکی سابقه درخشانی دارد. این برند یکی از بهترین مارک دستگاه بخور خارجی بخصوص دستگاه بخور سرد است. فعالیت این کمپانی 20 سال است که ادامه داشته و در بازار ایران جایگاه ویژه‌ای دارد. از جمله ویژگی منحصر به فرد این برند کیفیت بالا در ازای دریافت قیمت مناسب است.

در نمونه‌های دستگاه بخور اکیومد به دلیل کیفیت بالای محصول باید قیمت بالایی پرداخت کنید. انواع دستگاه‌های بخور اکیومد در بازار با قیمتی در حدود 1.500.000 هزار تومان الی 3.000.000 معامله می‌شود. دستگاه بخور سرد اکیومد در مدل MD45 حجم مخزن آب تا حدودی بالا است و همین سبب شده تا یک ویژگی خاص به حساب آید. دیگر ویژگی آن خاموشی خودکار و مخزن ویژه اسانس است. قیمت آن در فروشگاه‌های مختلف از 1.075.000 الی 1.400.000 متغیر است.

عوامل موثر در انتخاب دستگاه بخور

ما در این مقاله سعی در معرفی بهترین دستگاه بخور گرم و سرد داریم. با مطالعه مواردی که در ادامه ذکر می‌کنیم، به راحتی نسبت به انتخاب بهترین دستگاه بخور سرد و گرم، اقدام کنید. قبل از بررسی برندهای موجود در بازار، بهتر است به فاکتورهای موثر بر کیفیت دستگاه بخور بپردازیم.

کیفیت: استفاده از مواد مرغوب در ساخت محصول امری بسیار موثر در این مورد است. هر چه مواد به کاررفته در ساخت آن، بهتر و مرغوب‌تر باشد، کیفیت دستگاه بخور نیز بالاتر خواهد بود.

سهولت مصرف: یکی دیگر از موارد که باید به آن توجه کنید، پیچیده نبودن مراحل استفاده از آن است. بهتر است محصول انتخابی دارای روندی آسان و راحت برای استفاده باشد.

قیمت: گران بودن محصول، همیشه به معنی با‌کیفیت‌تر بودن آن نسبت به سایر دستگاه‌های بخور نیست. اما به طور معمولا محصولات گران‌تر، کیفیت و دوام بیشتری دارند.

ضمانت‌نامه: نه تنها در خرید بهترین دستگاه بخور سرد و گرم، بلکه در خرید هر محصول دیگری بایستی به این مورد توجه ویژه‌ای داشته باشید. گارانتی و اعتبار محصول در انتخاب شما تاثیر خواهد‌گذاشت. در نتیجه، حدالامکان محصولات با گارانتی معتبر را بخرید.

نکاتی که هنگام خرید بهترین بخور سرد به آن نیاز دارید

نوع کاربرد : خانگی، اداری و نیمه حرفه‌ای، حرفه‌ای

ظرفیت مخزن آب : به لیتر محاسبه می‌شود

حداکثر فضای قابل پوشش : بر حسب متر مربع محاسبه می‌شود

قابلیت تنظیم بخار : اگر دستکاه دارای این قابلیت باشد، می‌توانید به صورت دستی میزان خروج بخار را از نازل دستگاه متناسب با دما محیط تغییر دهید

میزان کارکرد مداوم: دستگاه تا حداکثر چند ساعت می‌تواند روشن باقی بماند. میزان روشن باقی ماندن دستگاه به نحوه تامین انرژی دستگاه و حجم مخزن آب بستگی دارد.

توان مصرفی: توان مصرفی دستگاه بخور سرد که بر حسب وات بیان می‌شود، یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام خرید دستگاه باید به آن توجه شود.

دکمه بازگشت به بالا