کدام بیمه تکمیلی بیشترین مزایا را دارد؟

انتخاب بهترین بیمه تکمیلی :

انتخاب بیمه تکمیلی، گزینشی کاملا شخصی است. با توجه به تنوع بالای طرح‌های بیمه درمانی تکمیلی، یافتن بهترین گزینه مستلزم بررسی دقیق و مقایسه پوشش‌های مختلف است. هر فرد یا خانواده، بسته به نیازها و شرایط خاص خود، به دنبال پوشش‌های متفاوتی در بیمه تکمیلی است. بنابراین، ضروری است تا با در نظر گرفتن عوامل کلیدی مانند هزینه‌های درمانی مورد انتظار، شبکه‌ی پزشکان طرف قرارداد و سقف تعهدات، بهترین تصمیم را اتخاذ نمایید که مشاوران مجموعه نیکسا درمان میتونن به شما کمک کنن .

بیمه تکمیلی سامان

چرا باید بیمه تکمیلی انفرادی داشته باشیم؟

لزوم داشتن بیمه درمان تکمیلی در قالب بیمه تکمیلی انفرادی یا بیمه تکمیلی خانواده که به آنها بیمه درمان انفرادی یا بیمه درمان خانواده نیز گفته می شود، از آنجایی اهمیت پیدا می کند که اولا حدود ۵۰ درصد از افراد بالای ۱۸ سال در محل کار خود بنابر مسائل قانونی و یا عرفی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار نمیگیرند، دوما با توجه به افزایش هزینه های درمانی و لزوم تامین آن و توجه به حفظ سالمتی، داشتن بیمه درمان انفرادی که هر شخص بتواند بسته به شرایط مالی خود خریداری کند یک ضروریت بوده و به یک دغدغه تبدیل می شود، از این سو شاهد گسترش فعالیت مراکز درمانی در عرصه های گوناگون، همچنین ارائه خدمات بیمه درمان انفرادی از سوی شرکتهای بیمه می باشیم .

بیمه تکمیلی

شرایط بیمه تکمیلی انفرادی کدام است؟

شرایط بیمه تکمیلی انفرادی در بیمه درمان انفرادی و بیمه درمان گروهی تفاوتی نکرده و همواره بر اساس قوانین جاری بیمه تکمیلی مصوب بیمه مرکزی ایران ارائه میگردد، اما با توجه به حساسیت برخی پوششها، گاها مواردی هستند که تنها به افراد در بیمه درمان گروهی ارائه می گردد.
بر اساس پوششهای بیمه تکمیلی، سقف تعهدات بیمه درمان تکمیلی، روش پرداخت بیمه درمان تکمیلی، دوره انتظار بیمه درمان تکمیلی و فرانشیز بیمه درمان تکمیلی متفاوت است، که بصورت جداگانه به آنها پرداخته خواهد شد.

هر آنچه که در مورد بیمه تکمیلی گروهی باید بدانید.

بیمه تکمیلی انفرادی یا خانواده، بهترین راه حل برای شرکتهای کوچک

بیمه تکمیلی گروهی توسط چه شرکتهایی ارائه می شود؟

بیمه تکمیلی گروهی یا همان بیمه درمان گروهی، امروزه در شرکتها و سازمانها به منظور حفظ سالمتی کارکنان و کاهش هزینه های درمانی ایشان، امری ضروری تلقی می گردد، از این سو شرکتهای بیمه با کسب مجوز از بیمه مرکزی ایران، میتوانند به عنوان بیمه گر مکمل در حوزههای مختلف بیمهای از قبیل بیمه درمان تکمیلی ارائه خدمت نمایند.
توانگری مالی از سوی بیمه مرکزی ایران، میتوانند شرکتهای بیمه با کسب رتبه و تائید به سازمانها و شرکتهای بازرگانی، صنعتی و خدماتی را بیمه تکمیلی خدمات خود را رشته هایی نظیر تحت عنوان بهترین بیمه تکمیلی گروهی ارائه نمایند.

بیمه تکمیلی گروهی

منظور از گروه در بیمه تکمیلی گروهی چیست؟

یکی از مهمترین چالشهای افراد، ارگانها، اصناف و شرکتها احراز گروه بودن ایشان برای شرکتهای بیمه گر است، بطوریکه بتوانند در قالب یک گروه از خدمات بیمه درمان تکمیلی گروهی استفاده نمایند.

شرکتهای بیمه گر به منظور کنترل ریسک بیمه گری خود در بیمه درمان می بایست از اصول و تبعیت نمایند، لیکن شرکتهای بیمه به منظور مدیریت آیین نامه ۹۹ بیمه مرکزی قوانین مندرج در ریسک می بایست در خصوص بیمه تکمیلی خانواده و گروهی تفاوت قائل شوند، بدین منظور برای تعیین و احراز گروه بودن شرایط و ضوابطی را اعالم می نمایند.

معرفی نامه بیمه تکمیلی سامان

بهترین انتخاب جهت مدیریت هزینههای درمان توسط بیمه شدگان بیمه درمان تکمیلی، مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد شرکتهای بیمه گر از طریق درخواست معرفی نامه پزشکی میباشد، از این سو شرکت بیمه سامان، اقدام به عقد قرارداد با مراکز درمانی که هزینههای خود را متناسب با تعرفه وزارت بهداشت از بیمه شده دریافت میکنند، نموده تا بیمه شدگان بیمه درمان انفرادی و بیمه درمان گروهی بتوانند با سهولت بیشتری امور درمانی خود را انجام داده و تا سقف تعهدات بیمه درمان خود، هزینهای پرداخت ننمایند.

لذا بیمه شدههای بیمه تکمیلی انفرادی سامان، بیمه تکمیلی خانواده سامان و بیمه تکمیلی گروهی سامان، میبایست ضمن یافتن مرکز درمانی طرف قرارداد بیمه سامان که متناسب با موضوع درمانی خود میباشد، قبل از مراجعه حضوری نسبت به جاری بودن قرارداد آن مرکز با شرکت بیمه سامان اطمینان حاصل نموده، سپس درخواست صدور معرفی نامه درمانی نمایند.

‫13 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا