اقتصادیعمومیکسب و کار ویژه

کرم پودر برای پوست های حساس آیا امن است؟

ویژگی های کرم پودر برای پوست حساس

  • کرم پودر حاوی مواد ضد حساسیت

قیمت کرم پودر لاکچری کوین: فرقی نمی‌کند که پوستتان حساس باشد یا نه، برای انتخاب همیشه سراغ محصولاتی بروید که فاقد مواد حساسیت‌زا باشند. پارابن، عطر، الکل و موادی از این دست، به مرور زمان پوست شما را خشک می‌کنند. خشکی پوست نیز دیر یا زود به حساسیت منجر می‌شود. قرمزی، التهاب، اگزما، پوسته‌پوسته‌شدن و عوارض دیگر، حاصل خشک‌شدن بیش از حد پوست است. با این توضیح حتماً موقع خرید کرم پودر یا سایر لوازم آرایشی، از ضد حساسیت بودن آن مطمئن شوید. برای مثال کرم پودر ساتین دوسه، فاقد هر گونه مواد حساسیت‌زاست و برای افراد با پوست خشک و حساس مناسب است.

 کرم پودر حاوی مواد ضد آفتاب

قیمت کرم روز و شب لاکچری کوین: یکی از گزینه‌هایی که آسیب جدی به پوست حساس وارد می‌کند، نور خورشید است. سوای اینکه اشعه فرابنفش باعث ایجاد عارضه‌هایی مانند سرطان پوست می‌شود، نور خورشید باعث ایجاد آفتاب سوختگی، قرمزی، التهاب، لکه‌های تیره، جوش، چین و چروک و عوارضی از این دست می‌شود. بهترین راه جلوگیری از این عارضه‌ها، ‌استفاده از ضد آفتاب در محیط خارج از منزل است. ازآنجایی که تمدیدکردن ضد آفتاب روی آرایش کمی سخت است، بهتر است از مواد زیرسازی آرایش حاوی SPF استفاده کنید که با یک تیر، دو نشان را زده باشید. با این توضیح، بهترین کرم پودر برای پوست حساس باید حتماً دارای مواد ضد آفتاب نیز باشد. کرم پودر بی د کویین آمیتیس با SPF 25 نمونه خوبی برای این بخش است.

 کرم پودر حاوی مواد طبیعی برای رفع التهاب

قیمت کرم های لاکچری کوین: همان طور که گفتیم یکی از نشانه‌های پوست حساس، قرمزی و التهاب آن است؛ بنابراین خوب است که برای پوست حساس حاوی مواد ضد التهاب باشد. روی یا همان زینک، یکی از موادی است که التهاب پوست را از بین برده و در عین حال یک ضد آفتاب طبیعی عالی برای پوست است. چای سبز نیز یکی از موادی است که التهاب را کاهش داده و به درمان لکه‌های تیره ناشی از آن می‌پردازد. کرم پودر چای سبز Joelle یکی از محصولاتی است که برای پوست حساس مناسب است.

 کرم پودر حاوی ترکیبات سبک

یکی دیگر از ویژگی‌های کرم پودر برای پوست حساس این است که ترکیبات تشکیل‌دهنده یا همان ساختار آن از مواد سبک تشکیل شده باشد. مواد سنگین مثل سیلیکون یا چربی، منافذ پوست را مسدود می‌کنند. همین موضوع باعث می‌شود پوست نتواند به طور طبیعی نفس بکشد و به مرور زمان علائم حساسیت یا حتی پیری پوست ظاهر شود. انواع چین و چروک و جوش صورت هم یکی از عوارض استفاده از کرم پودرهای سنگین است. امروزه کرم پودرهای سبک که پوشش مناسبی هم داشته باشند، در بازار کم نیستند؛ پس پوست خود را به هر قیمتی حساس و خراب نکنید. نمونه خوب این محصولات، کرم پودر آنتی تراچا پوپاست.

 قاعده پیشگیری بهتر از درمان

گاهی برای سالم نگه‌داشتن پوست لازم نیست کارهای عجیب انجام داد یا هزینه‌های هنگفت کرد. همین که مراقب پوست خود باشید، کفایت می‌کند. برای مثال:

  • قبل از خروج از منزل، حتماً ضد آفتاب بزنید.
  • مصرف غذاهای چرب، تند و پرادویه، سنگین و… را تا حد ممکن کاهش دهید.
  • سعی کنید با انجام ورزش و تمرین‌های دیگر، استرس خود را به حداقل برسانید.
  • میوه و سبزیجات تازه را در سید غذایی خود بگنجانید.
  • آرایش را برای ساعات طولانی روی پوست خود نگه ندارید.
  • همیشه به محض ورود به منزل، صورتتان را با شوینده ملایم بشویید.
  • هرگز با صورت آرایش شده به رخت‌خواب نروید.
  • با پوست خود دوست باشید.

روش خرید کرم پودر برای پوست حساس

توصیه می‌کنیم اگر از کرم‌پودری که استفاده می‌کنید راضی هستید، به هر بهانه‌ای آن را عوض نکنید. کرم پودری که پس از مدت‌ها استفاده، آسیبی به پوست شما وارد نکرده باشد، ارزش تمدیدکردن دارد. اگر پوست حساس دارید، بهتر است از مقدار کم محصولات جدید استفاده کنید. مثلاً می‌توانید با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود، محصولی را در اندازه کم تهیه کرده و به‌صورت مشترک استفاده کنید تا تأثیر آن را روی پوست‌هایتان ببینید و با هم مقایسه کنید. به محض اینکه احساس کردید کرم پودر پوست شما را سنگین کرده یا علائمی مثل جوش یا قرمزی و التهاب روی پوست خود مشاهده کردید، محصول را دور بیندازید.

حتماً از برندهای شناخته‌شده و معتبر استفاده کنید. گاهی پرداخت هزینه بیشتر برای خرید یک محصول برند و مطمئن ارزش بیشتری دارد تا خرید یک محصول ناشناخته ارزان که نهایتاً به پوست شما آسیب می‌رساند. مطمئن باشید در صورت آسیب‌دیدن پوستتان مجبور می‌شوید هزینه‌های هنگفتی بابت درمان آن بپردازید؛ پس قاعده بالا را فراموش نکرده و پیشگیری را به درمان ترجیح دهید و همیشه متناسب با نوع پوست خود را از فروشگاههای معتبر تهیه کنید. در نهایت نیز به تاریخ انقضا و بهترین تاریخ مصرف محصولتان توجه کنید. حتی اگر چیزی از محصولتان باقی مانده، به محض گذشتن تاریخ مصرفش، آن را دور بیندازید.

سخن نهایی

در این مقاله با ویژگی‌های برای پوست حساس آشنا شدید. برای خرید بهترین مارک کرم پودر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی، مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی سری بزنید. در این فروشگاه انواع لوازم زیر سازی آرایشی با ضمانت اصالت کالا و قیمت مناسب به فروش می‌رسد. کافی است محصول خود را سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن، در منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. کارشناسان پوست و زیبایی مجموعه نیز در زمینه شناختن نوع پوستتان و محصولاتی که برایتان مناسب است به‌صورت رایگان به شما مشاوره می‌دهند. برای برقراری ارتباط با کارشناسان کافی است پیام خود را در بخش نظرات بنویسید یا با شماره تلفن درج‌شده بالای همین صفحه تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا