گزارش موفقیت کشور در مقابله با کرونا در سازمان جهانی بهداشت / تبریک به ملت ایران

وزیر بهداشت اقدامات انجام شده در کشور برای مقابله با کرونا را در کنفرانس ویدئویی مجمع جهانی بهداشت ارائه کرد و گفت: “گزارشی که در جلسه سازمان بهداشت جهانی ارائه کردیم مملو از موفقیت و موفقیت برای ملت ایران و کلیه افراد درگیر در تبریک می گویم برای کمک.

به گزارش دکترنامهسعید ناماکی در ارائه گزارش جلسه کنفرانس ویدئویی سازمان بهداشت جهانی با اعضای این سازمان و همچنین گزارشی که ایران در این جلسه ارائه داده است ، اظهار داشت: “پس از گذشت دهه ها ، این اولین باری است که سازمان بهداشت جهانی به جای آن با اعضای این سازمان دیدار می کند. در سطح وزرا و ریاست جمهوری در ژنو ، بهداشت جلسه را در قالب یک کنفرانس ویدئویی ترتیب داد و ما نیز در این جلسه شرکت کردیم و مواردی را بیان کردیم.

وزیر بهداشت ادامه داد: در بیانیه ایرانیان ارائه شده در این جلسه ، ما از سازمان بهداشت جهانی به عنوان سازمانی كه می تواند در شرایط فعلی به عنوان یك ارتباط بین كشورها برای جنگ با كویت-19 و تضعیف كشور نقش ایفا كند ، ابراز حمایت كردیم. در آمریکایی ها

ناماکی با اشاره به گزارش مدیریت تاج در ایران ارائه شده در این نشست ، اظهار داشت: ما مدیریت ، کنترل و کنترل این بیماری را در این کشور و در شرایط دشوار به عنوان یک دستاورد بزرگ در سطح بین المللی توصیف کردیم و مشکل شامل دو مرحله است. است؛ مرحله اول آماده سازی کشور به طور کامل برای پایدار حمله اولیه بیماری در بیمارستان ها با کمک کادر پزشکی و پرستاری و با همکاری جامعه و مشارکت هایی است که در این زمینه انجام شده است. کارکنان بهداشت و درمان کشور ، ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و سایر نهادهایی که به ما کمک می کنند ، به عنوان مرحله حمله ما به ویروس و غربالگری این بیماری و به عنوان یک دستاوردی که می توانیم در مرحله اول 78 میلیون نفر و در مرحله دوم 22 نفر را غربال کنیم. اظهار داشت.

وی افزود: ما همچنین عدالت را در جهان در خدمت به بیماران با تاج در ایران می گوییم بنابراین با پیر و جوان و ثروتمندان و فقیر و شهروندان سایر کشورها بطور رایگان رفتار می کنیم.

وی گفت: “ما همچنین از سازمان بهداشت جهانی می خواهیم كه در تحریم های وضع شده علیه كشور ما و سایر كشورها مداخله كند كه این امر می تواند واكسنها و داروها را دشوار كند.”

وی افزود: ما باید از ماماها و پرستاران و کلیه کادر درمانی و کل تیمی که برای معالجه بیماران مبتلا به Qovid 19 کار می کند حمایت کنیم و ما باید از آنها محافظت کنیم و باید حمایت معنوی از این عزیزان داشته باشیم.

سرانجام وزیر بهداشت گفت: “گزارشی که در جلسه سازمان بهداشت جهانی ارائه دادیم سرشار از موفقیت و موفقیت بود زیرا ملت ایران و همه کسانی که در این زمینه درگیر هستند چه در داخل و چه خارج از وزارت بهداشت.” تبریک می گویم ، به خصوص به رسانه ها.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا