عمومیکسب و کار ویژه

کارخانه تولید انواع تولید پلاستیک حبابدار در ایران

یکی از مواردی که باعث آسیب رسیدن به محصولات بسته بندی شکستنی میشود ضربه میباشد. ضربه وارد شده به محصول میتواند منجر به شکستگی و آسیب دیدن به محصول شود و بهمین منظور بسته بندی آنها باید با نایلون حبابدار انجام شود. نایلون حبابدار به دلیل حباب هایی که بر روی خود دارد میتواند از بروز هر گونه آسیب ناشی از برخورد اجسام جلوگیری بعمل آورد.

نایلون های حبابدار نه تنها در بسته بندی محصولات بلکه میتوانند در اسباب کشی ها و نقل و انتقال وسایلی که آسیب پذیری زیادی نیز دارند مورد استفاده قرار گیرند. وسایل زیادی مانند وسایل صوتی و تصویری و همچنین شکستنی وجود دارند که بخوبی باید بسته بندی شده تا بتوانند در برابر ضربات وارد شده مقاومت کنند. نایلون های حبابدار شفاف بوده که همین شفافیت یک مزیت برای آن محسوب میشود و میتواند در کنار مقاومت بالا زیبایی را در بسته بندی بوجود آورد.

تولید نایلون حبابدار

تولید نایلون حبابدار با دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی انجام میشود که قابلیت ایجاد حباب بر روی نایلون را داشته باشند. مواد درجه یک و مرغوب در تولید نایلون حبابدار اهمیت بسیار زیادی دارند و هر چه مواد از کیفیت بالاتری برخوردار باشند در نتیجه کیفیت و دوام نایلون نیز افزایش خواهد یافت.

مواد اولیه مرغوب همچنین میتوانند مدت زمان فرسایش نایلون های حبابدار را نیز به تعویق بیندازند و تا مدت ها میتوان از آنها استفاده نمود. امروزه تولید نایلون حبابدار در انواع مختلفی انجام میشود که تفاوت هر یک  از آنها مربوط به لایه های به کار رفته در تولید نایلون میشود.  هر چه لایه های نایلون حبابدار بیشتر باشد در نتیجه مقاومت بیشتری از خود نشان خواهد داد.

دریا پلاستیک یکی از عرضه کنندگان انواع  نایلون حبابدار و نایلون شیرینگ تولید شده از بهترین و مرغوبترین مواد میباشد و برای سفارش نایلون میتوانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

فروشگاه دریا پلاستیک از ابتدای شروع به فعالیت خود در زمینه فروش نایلون حبابدار و همچنین انواع پوشش های مناسب از قبیل نایلون استرچ برای بسته بندی بر فروش محصولاتی با کیفیت و با قیمت مناسب تاکید ویژه ای داشته است و همچنین به دلیل اینکه بتواند سراسر کشور را تحت پوشش در آورد اقدام به فروش غیر حضوری نموده است و  خریدار به راحتی میتواند خرید خود را از سراسر کشور به انجام برساند.

در بسته بندی لوازم و وسایل شکستنی باید به گونه ای عمل شود که وسایل در تکان ها و لرزش های صورت گرفته در هنگام حمل و جابجایی به هیچ وجه آسیب نبینند. نایلون حبابدار از بهترین نایلون هایی است میتوان برای بسته بندی انتخاب نمود زیرا از حباب هایی بر روی خود برخوردار است که این حباب ها اجازه آسیب دیدن به وسایل و لوازم شکستنی را نمیدهد.

نایلون حبابدار از پوشش های ارزان برای بسته بندی

یکی از ویژگی های نایلون حبابدار در قیمت مناسب آنها میباشد و میتوانند هزینه های بسته بندی را تا حد زیادی کاهش دهند. میتوان با کمک نایلون حبابدار بسته بندی در حجم و ابعاد بالایی را انجام داد بدون آنکه نیازی به صرف هزینه زیادی برای بسته بندی باشد. قیمت نایلون های حبابدار به طور کلی بسیار مناسب است و نیازی نیست تا هزینه زیادی بابت خرید آن صرف کنید اما برخی عوامل در قیمت این نایلون ها تاثیر گذار هستند.

یکی از عواملی که میتواند بر روی قیمت نایلون حبابدار تاثیر داشته باشد ضخامت آن است. هر چه نایلون های حبابدار ضخیم تر باشند در نتیجه قیمت بالاتری نیز خواهند داشت. البته نایلون های حبابدار ضخیم میتوانند محافظت بهتر و بیشتری را نیز از محصول بعمل آورند که باید به این موضوع نیز توجه داشته باشید.

خرید نایلون حبابدار

برای خرید نایلون حبابدار باید به این موضوع که نایلون را برای بسته بندی چه محصولی نیاز دارید توجه داشته باشید. نایلون ها به انواع مختلفی تقسیم بندی میشوند که باید متناسب با نیاز خود نایلون مناسب را تهیه نمایید. نایلون های حبابداری که ضخامت بیشتری دارند میتوانند محافظت بیشتری از محصول به عمل آورند و در صورتیکه قرار است تا محصولات شکستنی و حساس را بسته بندی کنید بهتر است تا از این نایلون های ضخیم که اغلب نایلون های سه لایه هستند برای بسته بندی استفاده کنید.

اما در خرید نایلون حبابدار در صورتیکه قصد دارید تا بسته بندی محصولات نه چندان حساس را انجام دهید میتوانید از نایلون های با ضخامت کم نیز استفاده کنید و الزاما نیازی نیست تا نایلون های ضخیم که قیمت بالایی نیز دارند را خریداری نمایید. نکته ای که به طور کلی برای خرید نایلون حبابدار ضخیم یا نازک باید در نظر داشته باشید کیفیت نایلون ها میباشد که  میتواند تضمین کننده سالم باقی ماندن محصول در هنگام حمل و نقل و انتقال باشد.

فروش انواع نایلون حبابدار

نایلون های حبابدار به صورت تخصصی در شرکت ها و فروشگاه هایی به فروش میرسند که در زمینه پوشش های مورد نیاز برای بسته بندی فعالیت میکنند و این محصولات را به فروش میرسانند. اما فروش انواع نایلون حبابدار و دیگر انواع نایلون مانند نایلون عریض به دو صورت متفاوت در حال حاضر نیز صورت میگیرد که یک روش فروش حضوری و دیگری نیز فروش غیر حضوری میباشد که با توجه به برخی محدودیت ها فروش غیر حضوری از ویژگی های زیادی برخوردار بوده و میتواند صرفه اقتصادی زیادی را نیز برای خریدار به وجود آورد.

یکی از ویژگی هایی که در فروش غیر حضوری نایلون حبابدار ایجاد میشود صرفه جویی در زمان و انرژی میباشد و دیگر نیازی نیست تا انرژی و زمان زیادی برای خرید این نایلون ها صرف شود.

فروشگاه دریا پلاستیک با توجه به اینکه به رضایت مشتریان خود اهمیت زیادی قائل است و همواره جلب رضایت آنها را از اولویت های خود دانسته اقدام به فروش غیر حضوری محصولات خود و همچنین نایلون حبابدار نموده که میتوانید از سراسر کشور  و بدون هیچگونه محدودیتی خرید خود را انجام داده و محصول را در محل دریافت نمایید.

شرکت دریا پلاستیک از شرکت های بسیار معتبر در زمینه فروش انواع نایلون حبابدار و همچنین کلیه محصولات بسته بندی میباشد که نه تنها شهر تهران بلکه توانسته سراسر کشور را با توجه به فروش غیر حضوری تحت پوشش در آورد .

نحوه سفارش و خرید نایلون حبابدار عمده

فروش عمده نایلون حبابدار در مجموعه چابک پلاست به صورت کیلویی انجام می‌شود و حداقل مقدار فروش برای سایز های استاندارد یک رول می‌باشد، ولی برای سایز های اختصاصی به نسبت سایز، مقدار سفارش متغییر است.

چابک پلاست تولید کننده بهترین پلاستیک حبابدار محافظ در سطح ایران است و محصولات این مجموعه به اقصی نقاط ایران ارسال می‌گردند.
درصورت نیاز به خرید حضوری می توانید به دفتر و فروشگاه مرکزی مجموعه چابک پلاست واقع در تهران مراجعه نمایید.

آدرس برای مراجعه حضوری: تهران، میدان قیام، ابتدای خیابان مولوی، جنب بانک ملی، ساختمان چابک

لازم به ذکر است هر نوع سفارشی سازی از طرف مشتریان توسط گروه تولیدی چابک پلاست قابل اجرا و تولید می باشد. بنابراین می توانید در زمان ثبت سفارش ابعاد پلاستیک ضربه گیر حباب دار ، سایز حباب ، تعداد لایه های نایلون ( دولایه یا سه لایه بودن و.. ) ، رنگ و نحوه چاپ و … را تعیین کنید و ما محصولی که دقیقا مورد نیاز شماست برای شما تولید خواهیم کرد.

اگر با توجه به نیازی که دارید نمی دانید چه نوع نایلونی و با چه ابعادی سفارش دهید میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید تا به صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

برای خرید نایلون حبابدار چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

1- تفاوت بین پلاستیک حبابدار درجه 1 و درجه 2

دانستن این نکته از این لحاظ مهم است که در هنگام خرید بتوانید محصول درجه 1 و 2 را از هم تشخیص بدهید.
رنگ نایلون درجه 1 روشن و رنگ نوع درجه 2 تیره و مایل به رنگ کرم می‌باشد.
ضخامت ضربه گیر درجه 2 از درجه 1 بیشتر است.
همچنین نایلون ضربه گیر درجه 2 از نوع درجه 1 نرم تر بوده و یک حالت چرب مانند دارد.

2- وزن محصول در هر متر مربع

این محصول به کیلوگرم فروخته می‌شود، اما به صورت متری استفاده می گردد؛ پس هرچه متراژ آن بیشتر باشد صرفه اقتصادی بالاتری دارد. معمولا وزن استاندارد پلاستیک حبابدار درجه 1 در هر متر مربع بین 100 الی 110 گرم، و درجه 2 در هر متر مربع بین 125 الی 130 گرم می‌باشد.

در مجموعه چابک پلاست بسته به نیاز مشتری، وزن هر متر مربع حباب قابل تغییر است.

3- خرید مستقیم و بدون واسطه

اگر قصد خرید نایلون حبابدار در حجم بالا دارید، پیشنهاد ما خرید از تولید کننده بدون واسطه است. خوشبختانه به دلیل پیشرفت تکنولوژی شما می‌توانید به صورت مجازی از طریق مشاهده عکس و فیلم های یک مجموعه متوجه شوید که آیا آن مجموعه یک مجموعه تولیدی است یا بازرگانی.
مجموعه چابک پلاست یک مجموعه تولیدی بوده و می‌توانید انواع نایلون ضربه گیر حبابدار را بدون دخالت واسطه از ما خریداری کنید.

4- ارتباط پر بودن حباب های روی پلاستیک ضربه گیر با کیفیت آن

یکی دیگر از نکات مهمی که باید قبل از تهیه پلاستیک ضربه گیر مد نظر قرار دهید، کیفیت بابل یا حباب های روی پلاستیک است. هر چقدر حباب های رو نایلون پر تر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.

5- تفاوت بین نایلون ضربه گیر دولایه و سه لایه

در صورت لمس نایلون ضربه گیر دو لایه شما حباب های روی پلاستیک را حس می‌کنید؛ در واقع این حباب ها روی یک لایه از نایلون قرار گرفته‌اند. اما در نایلون ضربه گیر سه لایه با لمس پلاستیک حبابدار هیچ حبابی را حس نمی‌کنید، زیرا لایه حباب ما بین دو نایلون قرار گرفته و پوشیده شده است.
از نظر مقاومتی ضربه گیر حبابدار سه لایه از دو لایه مقاوم تر است و از نظر وزنی پلاستیک حبابدار دو لایه از سه لایه سبک تر است. از نظر انعطافی نیزشرکت سانیا پلاستیک کبیر با بیش از ۳ دهه تجربه در تولید فیلم و بسته بندی های پلی اتیلنی قادر به تولید نایلون حبابدار ضربه گیر در انواع فیلم و دوخت خرده بدون محدودیت در رنگبندی با  توجه به نیاز مشتریان می باشد.

پلاستیک های حباب دار بدون محدودیت در رنگبندی در انواع فیلم (رول)، دوخت خرده (ابعاد شده پاکتی)، متالایز، دو لایه، سه لایه و پنج لایه بدون محدودیت در ابعاد و ضخامت با توجه به نیاز مشتری قابل تولید می باشد.

عرض تولید فیلم های حبابدار

خط تولید شرکت نجوا پلاست سپاکو با بیش از سه دهه تجربه قادر به تولید انواع فیلم های حبابدار و بسته بندی های پاکتی حباب دار بدون محدودیت در عرض و ضخامت می باشد. حداقل و حداکثر عرض های قابل تولید توسط شرکت نجوا پلاست سپاکو عبارتند از :

  • عرض ۵ سانتی متر
  • عرض ۲۲۰ سانتی متر

متراژ رول

محدودیتی در طول رول حبابدار وجود ندارد، از همین رو با توجه به نیاز مشتری فیلم حبابدار در متراژ مورد نظر بسته خواهد شد. البته رول های حباب دار در اکثر موارد با متراژ های ۵۰، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ متر یا متراژ های اختصاصی قابل تولید است.

ابعاد حباب ها

یکی دیگر از سفارش سازی های قابل اجرا برای ، ابعاد قطر حباب ها است که از ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر قابل اجرا است. حباب ها در ابعاد اختصاصی قابل تولید می باشد اما به طور معمول ۱۰ مییلیمتر به عنوان حباب های زیر، ۲۰ میلیمتر به عنوان حباب های متوسط و ۳۰ میلیمتر به عنوان حباب های درشت شناخته شده است.

دکمه بازگشت به بالا