واکسن کرونا رایگان است/صیانت از سلامت و تشویق مردم به واکسیناسیون؛ هدف اصلی وزارت بهداشت

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه واکسن کرونا باید پول پرداخت شود، گفت: واکسن کرونا رایگان است و هدف سیزدهم دولت تامین سلامت جامعه است.

به گزارش دکترنامه، دکتر کمال حیدری گفت: عدم بیان اینجانب در این خصوص دلیل ایجاد ابهام در مورد آزادی واکسن کرونا است که باعث ایجاد برداشت های مختلفی در رسانه ها می شود. تمام توجه و تلاش در مصاحبه ها حفظ سلامت عمومی و تشویق مردم به واکسینه شدن بود.

وی افزود: تحقیقات علمی در زمینه های مختلف ثابت کرده است که واکسیناسیون نقش بسیار موثر و چشمگیری در کاهش تعداد بستری ها و پیشگیری از مرگ و میر ناشی از بیماری عروق کرونا قلب دارد، اما متاسفانه به دلیل برخی تبلیغات منفی، شاهد کاهش استقبال مردم هستیم. . ما واکسینه شدیم و این چیزی است که ما خدمتگزاران ملت در بخش بهداشت را نگران کرده است.

معاون بهداشتی وزارت بهداشت تاکید کرد: تمام تلاش و غم و دلگرمی ما تشویق مردم به مشارکت در واکسیناسیون، مدیریت کرونا و حفظ جان و سلامت عزیزان ایرانی است.

به گزارش شبکه خبری وبدا، وی در پایان خاطرنشان کرد: خدمت به ملت بزرگ ایران باعث افتخار است و مردم پاسدار ما هستند. بار دیگر از تمام جامعه دعوت می کنم در واکسیناسیون مبارزه با بیماری عروق کرونا قلب و حفظ سلامت خود و عزیزانشان شرکت کنند تا شاهد مدیریت کرونا، رونق کسب و کار و اقتصادی و بازگشت سلامتی و لبخند باشیم. کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا