سلامت و دانش

فیلم |‌ مقایسه عملکرد و سرعت آیفون ۱۴ پرو با آیفون ۱۳

با وجود اینکه مدتی پیش خبر ممنوعیت فروش گوشی های سری آیفون 14 اپل منتشر شد و شاید دیگر کسی به فکر خرید آیفون 14 نبوده است، اما دیدن نتایج مقایسه گوشی های آیفون جدید با قدیمی تر جالب است. مدل ها.

اپل آیفون 14 پرو و ​​آیفون 13 روی کاغذ تفاوت های زیادی با هم دارند و احتمالاً اصلاً مقایسه این دو گوشی منطقی نیست. با این حال، ویدیویی که در زیر مشاهده می کنید سرعت و عملکرد آیفون 14 پرو اپل و آیفون 13 معمولی را با هم مقایسه می کند. آیفون 14 پرو به تراشه A16 Bionic مجهز شده و نسخه پایه سال گذشته نیز از تراشه 15 Bionic استفاده می کند.

عملکرد و سرعت آیفون 13 در مقایسه با آیفون 14 پرو

تراشه جدید A16 اپل امسال در بسیاری از تست های بنچمارک به عنوان قوی ترین تراشه در گوشی های هوشمند شناخته شده است و تعداد کمی از تراشه ها قدرت رقابت با آن را دارند. با این حال، نسل قبلی تراشه اپل برای آیفون، A15، می تواند به خوبی با نسل جدید رقابت کند.

همانطور که در ویدیو مشاهده می شود، آیفون 13 و 14 پرو اپل در باز کردن و اجرای برنامه ها و بازی های مختلف عملکرد نسبتاً یکسانی دارند. البته آیفون 14 پرو مکس بین یک دهم تا یک ثانیه سریعتر از آیفون 13 ضعیف تر کار می کند. البته این تفاوت تنها در بازی ها و برنامه های سنگین قابل مشاهده است و در برنامه های سبک مانند اسنپ چت، نایک و شبکه های اجتماعی، آیفون 13 و آیفون 14 پرو عملکرد نسبتاً یکسانی دارند.

با این حال، این دو گوشی در همه زمینه ها شبیه به هم نیستند و با مقایسه عملکرد و سرعت آیفون 13 و آیفون 14 پرو، می بینیم که به دلیل رم پایین آیفون 13، پرچمدار قدیمی تر می تواند اپلیکیشن ها را مانند 2022 باز نگه دارد. نسخه حرفه ای ندارد. آیفون 13 به 4 گیگابایت رم و آیفون 14 پرو با 6 گیگابایت رم مجهز شده است.

با توجه به ویدیوهای سرعت و عملکرد آیفون 13 و آیفون 14 پرو، بین این دو گوشی محبوب کدام مدل را انتخاب می کنید؟ نظرات خود را با گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

227227

دکمه بازگشت به بالا