سلامت و دانش

آیا جراحی بینی گوشتی بازگشت دارد ؟

آیا جراحی بینی گوشتی دوباره برمی گردد؟

بینی گوشتی چیست؟

همچنین ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید طبق تحقیقات انجام شده توسط پروفسور تامیر ، حدود 24 درصد از انسان های روی کره زمین بینی گوشتی دارند. این مدل بینی رایج ترین شکل و فرم بینی در انسان است. به گزارش CBS NEWS ، بینی گوشتی با بینی اینشتین مرتبط است. زیرا در عکس های اینشتین بینی گوشتی او به وضوح قابل مشاهده است.

شاهزاده فیلیپ و مارک روفالو نیز از چهره های برجسته با بینی بلند هستند. ویژگی های اصلی بینی گوشتی ظاهر پوست چرب ، ضخامت پوست بینی ، عرض بینی و اندازه آن است.

چگونه بفهمیم بینی ما گوشتی است؟

بینی گوشت معمولاً دارد منافذ باز شود تعداد زیادی وجود دارد. پوست ضخیم روی بینی گوشتی به وضوح قابل مشاهده است. ترشح غدد چربی در بینی گوشتی معمولاً بسیار زیاد است. باله های بینی بزرگ و برآمده بر اکثر بینی گوشتی هستند. نوک بینی روی بینی گوشتی پهن تر از بینی دیگر است. غضروف بینی در بینی گوشتی معمولاً پهن استبه

در اینجا شایع ترین ویژگی های بینی گوشتی وجود دارد: به گفته دکتر میشل لی ما به این موارد اشاره می کنیم:

  • پوست ضخیم
  • غضروف کوچک و ضعیف است
  • پوشش بافتی سنگین
  • چاقوی بزرگ و گرد

عمل بینی گوشتی چگونه است؟

جراحی بینی گوشتی احتمالاً یکی از پیچیده ترین و خاص ترین عمل های جراحی بینی استبه مقدار زیادی پوست ضخیم روی بینی گوشتی وجود دارد. این پوست باید در حین عمل جراحی بینی نازک تر شود. کاهش ضخامت پوست بینی باید بسیار حرفه ای و با دقت انجام شود. هرگونه برداشت غیرحرفه ای از بافت پوست باعث خشن شدن بینی می شود.

بخش مهم دیگر جراحی بینی گوشتی تقویت غضروف بینی است. بینی گوشتی سنگین تر از انواع دیگر بینی است. بنابراین بدیهی است که به دلیل این وزن ، آن شخص در مشکل است افتادگی نوک بینی بعد از عمل تبدیل شدن ؛ زیرا ساختار بینی قدرت چندانی برای مقاومت در برابر گرانش ندارد و بینی در حال افتادگی است.

پس راه حل چیست؟

برای داشتن بینی با شکل و فرم دلخواه ، باید ناحیه غضروف بینی را تقویت کنید. برای انجام این کار ، معمولاً از غضروف یا دنده های گوش پیوند زده می شود. گاهی برای این اقدام از غضروف مصنوعی برای بینی گوشتی استفاده می شود تا پایه زیر پوست بینی محکم و محکم شود. پس از این مرحله می توان باله های بینی را جمع آوری کرد و استخوان های بینی را آماده کرد تا شکل و شکل دلخواه را ایجاد کند.

آیا جراحی بینی گوشتی دوباره برمی گردد؟

آیا جراحی بینی گوشتی باز یا بسته انجام می شود؟

به گفته دکتر میشل لی ، پزشک و پزشک کلینیک بورلی هیلز ، شاید شما هم سوالی دارید که بدانید آیا جراحی بینی باز برای جراحی بینی گوشتی مناسب است یا جراحی بینی بسته؟ در واقع ، شما باید تفاوت جراحی بینی گوشت باز و بسته را قبل از توضیح بدانید.

جراحی بینی بسته: در جراحی بینی بسته ، کمترین تعداد برش ها در ناحیه زیر باله بینی وجود دارد این اتفاق می افتد و پزشکان کمترین سطح دسترسی را به استخوان بینی و ناحیه فوقانی دارند.

در این جراحی ، آسیب بسیار کمتر از جراحی بینی باز است و پزشک می تواند با حداقل تورم تغییرات لازم را در بینی فرد ایجاد کند. این محدودیت زیاد در تکنیک جراحی امکان انجام جراحی بینی پیچیده را نمی دهد. به دلیل دسترسی بسیار محدود است.

جراحی بینی باز: در جراحی بینی باز ، متخصص با ایجاد برش های لازم در گوشه تیغه و قسمت پایین بینی عمل را آغاز می کند. دسترسی بهینه به تمام قطعات مورد نیاز در جراحی زیبایی بینی، در این روش موجود است و جراح می تواند در استخوان ، پوست و غضروف بینی تغییراتی ایجاد کند.

بر اساس توضیحات داده شده ، می توان گفت جراحی بینی گوشتی که نیاز به تغییرات زیادی دارد ، با جراحی بسته به هیچ وجه امکان پذیر نیست. اما با جراحی بینی باز می توانید به راحتی تمام تغییرات لازم را در پوست بینی ، تیغه بینی و باله ها ایجاد کنید.به

مدت زمان بهبودی جراحی بینی گوشتی چقدر است؟

اطلاع از دوره نقاهت جراحی بینی به افراد کمک می کند تا بعد از عمل آمادگی خوبی داشته باشند. به گفته دکتر فانک گچ ، در باره 8 روزها برای کاهش تورم شدید ناشی از جراحی بینی گوشتی لازم استبه

بعد از گذشت 8 روز ، فرد معمولاً برای برداشتن بخیه ها و برداشتن آتل یا نوار روی بینی به متخصص مراجعه می کند. در این مرحله ، مراقبت های بعد از عمل بسیار جدی تر از قبل شروع می شود. با استفاده از چسب بینی و ادامه فعالیت های سبک می توانید بعد از 8 روز به سر کار برگردید.

از هفته سوم تقریبا 20 به 30٪ تورم بینی و نواحی اطراف آن کاهش می یابد و در هفته ششم ، 50 تا 60 درصد ظاهر بینی بدون تورم و کبودی خواهد بود. توجه داشته باشید که ضربه ، استرس و عدم مراقبت بعد از جراحی بینی ممکن است مشکلاتی را برای شما ایجاد کند. بنابراین سعی کنید در این زمینه بسیار محتاط باشید.

آیا شما کاندید جراحی بینی هستید؟

به گفته دکتر میلر ، جراح زیبایی در منهتن ، نیویورک ، قبل از تصمیم گیری در مورد هر گونه عمل جراحی ، باید در نظر بگیرید که آیا نامزد مناسبی برای جراحی هستید یا خیر. تبلیغات در جراحی زیبایی معمولاً با تشویق افراد به استفاده از خدمات جراحی زیبایی همراه است.

در این آگهی ، همه چیز به بهترین شکل ممکن نمایش داده می شود و هیچ پارامتر منفی دنیای واقعی در این آگهی قرار نمی گیرد. به همین دلیل ، بسیاری از افراد پس از دیدن آگهی تصمیم به جراحی زیبایی می گیرند. اما بهتر است قبل از عمل حقایق عملیات را بدانید و سپس آن را پیگیری کنید. در ادامه ، نامزدهای جراحی زیبایی بینی گوشتی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • افرادی که از ظاهر بینی گوشتی خود چندان راضی نیستند
  • افرادی که با واقعیت بینی گوشتی آشنا هستند و محدودیت های جراحی را می دانند
  • افرادی که در محیط های سخت و پرخطر مانند سالن های بوکس و ورزش هایی از این قبیل نیستند
  • افرادی که قادر به مراقبت های بعد از عمل هستند

امیرحسین محمدی مفرد (www.drmofradclinic.com) بهترین جراح بینی در تهران است. با توجه به تجربه و سابقه این پزشک جراحی بینی ، وی مشهورترین جراح بینی در تهران شده است. در لینک زیر می توانید به منبع این مقاله مراجعه کنید.

منبع: سایت دکتر. امیرحسین محمدی مفرد

* گزارش آگهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا