عمومیکسب و کار ویژه

وظایف امداد خودرو چیست؟

وظایف امداد خودرو چیست ؟

آشنایی با امداد خودرو شیراز کمک می کند تا شما بهترین مجموعه را برای دریافت خدمات پیدا کنید. با وجود امداد خودرو دیگر نگرانی بابت خرابی خودرو ها در جاده و شرایط سخت وجود نخواهد داشت. سالیان زیادیست که شرکت های امداد خودرو در سراسر کشور، خیال مردم را بابت حل مشکلات مختلف خودرو حل کرده اند. این شرکت ها معمولا به صورت شبانه روزی در سراسر کشور و تمامی جاده ها آماده خدمت رسانی هستند. وجود امداد خودرو در جاده های پر تردد بسیار مهم است. چرا که در این جاده ها نیاز به خدمات مختلف امداد خودرو بسیار زیاد است.

کار امداد خودرو چیست؟

در ابتدا شما با امداد خودرو تماس می گیرید و مشکل و موقعیت مکانی خود را برای امداد خودرو ارسال می کنید. کارمندان و کارشناسان مجرب امدادخودرو موقعیت مکانی و مشکل ماشین شما بررسی می کنند و امدادگران را خودرو های امدادگری به سمت موقعیت مکانی فرستاده می شوند و تعمیرکاران حرفه ایی عیب اصلی خودرو را بررسی و تشخیص می دهند. علاوه بر این این افراد حرفه ایی دیاگ هم بررسی می کنند و از سالم بودن دیاگ خودرو اطمینان حاصل می کند.

اگر قطعه ایی از خودرو شما معیوب باشد و نیاز به تعویض داشته باشد تعمیرکاران امداد خودرو این کار را انجام می دهند و قطعه مورد نظر را تعویض می کنند و خودرو را به صاحب ماشین برمیگردانند. در آخر اگر مشکل خودرو حل نشده باشد با جرثقیل ها و یدک کش های حرفه ایی خودرو مورد نظر را بکسل کرده و به تعمیرگاه مورد نظر می برند.

ویژگی های امداد خودرو چیست؟

پیش از توضیح در مورد وظایف بهتر است در مورد ویژگی های شرکت های معتبر اشاره کنیم. متاسفانه این روزها خودروهایی امدادی زیادی در جاده دیده می شوند، که اعتبار نداشته و خدمات آن ها بدون هیچ گونه ضمانت و کیفیتی ارائه می شود. دریافت خدمات خودرویی از مجموعه های نامعتبر باعث آسیب دیدن بیشتر خودرو شما می شود. مهم ترین ویژگی های امداد خودرو عبارتند از:

  • بهترین شرکت امداد خودرو نیروهای خود را در سریع ترین زمان ممکن به موقعیت مکانی شما می رساند.
  • شرکت هایی که خدمات امدادی خودرو را ارائه می دهند، دارای تجهیزات پیشرفته و کامل بوده تا بتوانند تعمیر خودرو در محل را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
  • در دسترس بودن از دیگر ویژگی های امداد خودرو است. در صورتی که یک مجموعه در زمان نیاز مشتری در دسترس نباشد، اعتماد مشتریان خود را برای همیشه از دست خواهد داد.
  • داشتن تیم حرفه ای و مجرب برای کلیه خدمات امداد خودرو همانند مکانیک سیار، حمل خودرو با یدک کش، خودرو کفی بر، باطریساز سیار و…. از دیگر ویژگی های شرکت امداد خودرو به حساب می آید.
  • مجموعه های معتبر برای ارائه خدمات و حمل خودرو برگه ای را به عنوان بیمه نامه به مشتریان ارائه می دهند تا این گونه سلامت خودرو را تضمین کنند.
  • با توجه به این موارد می توان متوجه شد که آیا شرکت امداد خودرو شما معتبر و قابل اطمینان است، یا خیر!

بررسی وظایف امداد خودرو

شرکت های امداد خودرو دارای وظایف متعددی هستند که آشنایی با آن ها می تواند در دریافت خدمات بهتر به شما کمک کند. هر یک از خدمات امداد خودرو دارای تیم مختص به خود و شرایط آن ها با یک دیگر متفاوت است. در ادامه به مهم ترین وظایف اشاره خواهیم کرد.

تعمیر خودرو در محل: مهم ترین وظیفه شرکت امداد خودرو اعزام تعمیرکار به محل مورد نظر شماست. فرقی نمی کند در چه منطقه ای و در چه ساعتی خودرو شما به تعمیر نیاز داشته باشد. امداد خودرو بایستی در زمان مناسبی نیروهای خود را به موقعیت مکانی شما اعزام کنم.

تعمیر و باطری به باطری سیار: خرابی خودرو قطعا باعث توقف کامل خودرو می شود. اما شما می توانید برای حل این مشکل از خدمات باطریساز سیار استفاده کنید. این مورد نیز از دیگر وظایف مهم امداد خودرو است.

حمل خودرو با یدک کش و جرثقیل: خرابی بیش از حد خودرو یا سانحه تصادف باعث شده تا خودرو نیاز به حمل با یدکش یا جرثقیل داشته باشد. خوشبختانه یکی دیگر از وظایف امداد خودرو حمل خودروها با استفاده از یدک کش و جرثقیل است. امداد خودرو نوین یدک این خدمات را با ایمنی و کیفیت بالا ارائه می دهد.

بنزین سیار: بدون شک همه افراد در شرایطی دسترسی به پمپ بنزین وجود ندارد، حداقل یکیار با مشکل اتمام سوخت خودرو مواجه شده اند. بنزین سیار نیز از دیگر وظایف یا خدمات شرکت های امداد خودرو می باشد. تنها کافیست با شماره تماس بگیرید.

چگونه بهترین امداد خودرو را پیدا کنیم؟

برای یافتن بهترین شرکت امداد خودرو می توانید در گوگل جستجو ساده ای داشته باشید. اکثر شرکت های معتبر امداد خودرو دارای وب سایت اختصاصی هستند تا از این طریق دسترسی راحت تر و سریع تر برای شما عزیزان فراهم کنند. امداد خودرو نوین یدک نیز با داشتن سالیان زیادی سابقه در زمینه ارائه خدمات امدادی خودرو به عنوان ، بروجرد، کردستان، امداد خودرو کرمانشاه و… فعالیت کرده و کلیه استان ها، شهر ها و مناطق ایران را پوشش می دهد.

امداد سیار چیست؟

یکی از مهم ترین و بهترین خدمات امداد خودرو ارائه خدمات سیار است. این خدمت در زمینه ارائه خدمات پس از فروش است. این خدمات و امداد سیار شامل:

  • رفع عیب خودرو در محل
  • اعزام یا حمل به تعمیرگاه در صورت نیاز
  • انتقال سرنشینان خودروهای حادثه دیده به محل مناسب
  • ارائه خدمات تعمیرگاهی در محل
  • مشاوره فنی تلفنی

اهداف تعمیر خودرو در محل چیست؟

در واقع هنگامی امدادگران و امداد خودرو خدمات تعمیر در محل را ارائه می کند قصد دارد به چه اهدافی برسد؟ تعمیر خودرو در محل به منظور اهداف زیر صورت می گیرد:

  • افزایش رضایت مندی مشتریان
  • تکریم مشتریان
  • جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان
  • ایجاد تنوع در خدمات سیار
  • افزایش درآمد
  • پیشتازی در امر خدمات پس از فروش
  • ارائه خدمات لوکس
  • جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی توسط مشتریان
  • خدمات سرویس دوره ای
  • تعمیرات خودرو شامل تعویض باطری، دینام، انژکتور، رادیاتور، قفل، سنسور روغن و…

آیا فقط برای خرابی‌های قسمت مکانیک از امداد خودرو استفاده می‌شود؟

ممکن است یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ذهن افراد را به خود درگیر کرده باشد، خدمات امداد باتری اتومبیل در صورت ایجاد خرابی و یا بخش برق سایر قسمت‌های ماشین است.باید این نکته را در نظر داشته باشید که کارشناس امداد اتومبیل شاید یک متخصص خبره در همه زمینه‌ها نباشد، اما به خوبی می‌تواند عیب اتومبیل شما را پیدا کند و تا حد امکان بدون اینکه نیاز به تعمیرگاه و حمل و نقل داشته باشید برای شما ماشین را رفع عیب و تعمیر نمایند.به عنوان نمونه هنگامی که اتومبیل شما در بخش برق و باتری با مشکل مواجه شده باشد با این مرکز می‌توانید در تماس باشید و مشکلات پیش آمده را مطرح نمایید.

سپس امداد خودرویی برای شما اعزام می‌شود که به رفع عیب و تعمیر، در صورتی که نیاز به قطعه جدید نداشته باشد بپردازد.همچنین می‌توانید هنگامی که ماشین شما با مشکل پنچری لاستیک مواجه شد، از این خدمات استفاده کرده و امداد اتومبیل برای شما امکان پنچرگیری سیار را فراهم می‌آورد تا با خیال راحت بتوانید به مسیر خود ادامه داده و به مقصد برسید. به طور کلی برای تعمیر اتومبیل و رفع عیب ماشین در میانه جاده و حتی درب منزل خود با امداد خودرو تماس برقرار نمایید.

دکمه بازگشت به بالا