اقتصادیکسب و کار ویژه

بهترین مجموعه یدک کش خودرو در همدان

امداد خودرو همدان یدک کش خودرو همدان با توجه به استفاده روز افزون از خودرو به ویژه خودروهای دارای تکنولوژی پیشرفته و مطابق با استانداردهای جهانی و گسترش شبکه جاده ای تا دورترین نقاط کشور و همچنین توسعه چشمگیر صنعت خودرو کشور ایجاد سازمان منسجم و کارآمد در زمینه امدادرسانی و تامین اطمینان خاطر دارندگان خودرو و همچنین حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک الزام ضروری و قطعی می باشد.

لذا خواهشمند است در صورت نیاز به امداد در مواقعی که خودرو قابلیت حرکت نداشته باشد و یا در صورت حرکت خسارت بیشتری به آن وارد شود و یا جهت اطلاع از جزئیات هزینه ها و خدمات مشمول امداد در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس مرکز امداد شرکت همدان خودرو تماس حاصل فرموده و از خدمات امداد آن بهره مند گردید.

امداد خودرو همدان

تیم حرفه ای و کار آزموده ی امداد خودرو همدان با سابقه ی طولانی در خودرو سازی های معتبر کشور به صورت شبانه روزی آماده امداد رسانی به شهروندان همدان می باشد.

گروه امداد خودرو همدان مجهز به لوازم یدکی از قبیل باطری و …

به صورت سیار در کل همدان آماده ی خدمت می باشد.

انتقال خودرو های صفر کیلومتر و کار کرده از کل همدان به تمام نقاط ایران در سریع ترین زمان و قیمت خودرو بر منصف انجام می شود.

این گروه مجهز به

  1. خودرو بر کفی
  2. یدک کش
  3. کفی خودرو
  4. خودرو سوار
  5. خودرو بر مکانیزه
  6. خودرو بر چرخ گیر
  7. خودرو بر کفی کش
  8. خودرو های سواری امداد
  9. امداد رسانی جاده ای
  10. ارسال مکانیک سیار
  11. جرثقیل خودرو بر
  12. حمل خودرو
  13. خودرو بر بار
  14. سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها
  15. تعویض لاستیک
  16. باطری به باطری
  17. تعویض تسمه
  18. تنظیم موتور
  19. تعویض لنت
  20. تعویض تسمه تایم

می باشد.

در کوتاه ترین زمان آماده ی امداد رسانی هستیم.
انجام کلیه خدمات امدادی در سراسر شهر همدان بصورت شبانه روزی.هرکجا به ما نیاز داشتید فقط کافیست یک تماس بگیرید.ما برای انجام وظیفه آماده ایم.
سعی ما بر اینست که هزینه دریافت شده از مشتری متناسب با خدمت انجام شده توسط امدادگر باشد.در صورت هرگونه مشکل با شماره تماس بگیرید تا پیگیری درخواست شما را تا رسیدن به رضایت کامل بر عهده بگیریم و از سوء استفاده های احتمالی جلوگیری بعمل بیاوریم.
امداد گران ما با سابقه طولانی در امر امداد ب هموطنان عزیز در همدان مفتخراست ک به درخواست امداد از طرف شما عزیزان برای انجام وظیفه در کمترین زمان خدمت شما حاضر شود و به اعتماد شما خوبان ب امدادخودرو همدان پاسخ در شان همدانی های عزیز بدهد.اعتماد شما بزرگترین سرمایه امداد خودرو همدان است.
طرف قرارداد با تعمیرگاههای مجاز

مشتریان محترم مرکز امدادخودرو شرکت پرستوآبی ارگ با همکاری نمایندگان مجاز خود و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی ایران آمادگی ارائه خدمات امداد و حمل در تمامی ساعات شبانه روز را دارد.لذا در صورت نیاز به خدمات امداد خودرو کافیست با شماره تلفن مرکز امداد تماس حاصل نموده و از خدمات امداد بهره مند گردید.

خدمات قابل ارائه امداد خودرو همدان

1-ارائه خدمات مشاوره فنی تلفنی و پاسخگویی به درخواست های امدادی
2-اعزام تیم امدادی به محل
3-رفع ایرادهای قابل ارائه در محل
4-هماهنگی جهت انتقال خودرو به شبکه عاملیت های مجاز
5-دریافت فایل لیست قطعات و خدمات امدادی
6-دریافت فایل تعرفه هزینه ایاب و ذهاب و حمل امداد کانون جهانگردی

توجه :لازم به ذکر است در صورتیکه خودرو در دوره گارانتی باشد هزینه های حمل و بکسل به امدادگر پس از دریافت فاکتور رسمی از طرف امدادگران کانون جهانگردی توسط مشتری پرداخت می گردد.
مشتری گرامی در صورت گارانتی بودن خدمات پس از ارائه مدارک به واحد پذیرش نمایندگی های سراسر کشور و اخذ تاییدیه از واحد گارانتی هزینه های پرداختی از طریق نمایندگی ها به شما عودت خواهد شد.

شیوه فعالیت امدادرسانان (اکیپهای سیار):

امدادرسانان به 3 دسته تقسیم می گردد به صورت شبانه روزی همواره آماده انجام فعالیتهای امدادی می باشند :
1-امدادرسانان مختص حمل و بکسل خودرو.
2-امدادرسانان فنی خودرو.
3-امدادرسانانی که هر دو شرایط فوق را دارند
فعالیت امدادرسانان:
فعالیت امدادرسانان به صورت شیفتی و یا ماموریتی براساس ابلاغ و دستور کار می باشد که ازطریق واحد عملیات و واحد پیام ابلاغ می گردد.

امداد خودرو و خودروبر همدان

امداد خودرو و خودروبر همدان دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

یدک کش چیست؟ امداد خودرو و خودروبر همدان با خدماتی همچون:تعمیر در محل یدک کش خودرو با دکل مناسب خودروهای تصادفی یدک کش خودروهای خوابیده با ارتفاع کم توسط چرخگیر حمل خودرو خودروهای لوکس توسط کفی و خودروبر سوخت رسانی تهیه لوازم یدکی و ارائه در محل خودرو سوخت رسانی پنچر گیری و…در همه نقاط ایران و پوشش همه استانهای ایران و ساپورت خودروهای داخلی و خودروهای وارداتی را شامل می شود.

امداد خودرو و خودروبر همدان دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.امداد خودرو و خودروبر همدان همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.این روزها خیلی کم پیش میاد که کسی بتونه بدون وسیله نقلیه نیازهای خودشو برطرف کنه پس طبیعیه که خودرو بدلیل مشغله کاری زیاد و یا نبودن زمان کافی به دلیل عدم تعمیرات و سرویسهای مورد نیاز دچار نقص فنی بشه و در نتیجه خودروی شما در جاده و یا شهر دچار نقص فنی بشه.اینجاست که کلمه امداد خودرو و خودروبر به ذهنتون خطور میکنه.پس اگه به دنباله یک امداد خودرو و خودروبر خوب میگردی کافیه با یکی از شماره های زیر تماس بگیری و مشکل خودرو رو بیان کنی و تیم امدادخودرو و خودروبر همدان نسبت به مشکل خودروی شما تیم امدادی اعزام کنه.

زمانی که کلمه امداد خودرو و خودروبر در کشورمان ایران وجود نداشت مردم در امر خرابی خودرو با مشکلات فراوانی روبرو میشدند ولی هم اکنون با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن امداد خودرو و خودروبر این مشکل حل شد.امداد خودرو و خودروبر همدان با سابقه درخشان 11 ساله در رسته کاری امداد خودرو و خودروبر همیشه و در تمامی ساعات شبانه روز و تمامی نقاط ایران در تلاش است که مردم عزیز کشورمان از لحاظ نقص فنی خودرو هیچ نگرانی نداشته باشند.امداد خودرو و خودروبر همدان با داشتن شعبات مجاز تعمیرگاهی در تمامی نقاط ایران شرایط را طوری فراهم کرد که دیگر نگران تعمیرگاههای سودجو هم نباشید.امداد خودرو و خودروبر همدان همیشه و همه جا در کنار شماست
امداد خودرو و خودروبر همدان دارای یدک کش و خودروبر های هیدرولیکی و ارسال خودرو به تمامی نقاط ایران با بیمه بارنامه معتبر شرکت امداد خودرو و خودروبر همدان بدون کوچکترین صدمه به خودروی شما و به مقصد رساندن خودرو شما در اسرع وقت.حمل خودروهای صفرکیلومتر گذر موقت خودروهای لوکس و گران قیمت خودروهای وارداتی از جمله کیا هیوندای بنز بی ام و تویوتا و…به تمامی نقاط ایران توسط امداد خودرو و خودروبر همدان

امداد خودرو در همدان | معرفی خدمات حمل و نقل خودرو

در شهر همدان خودروبرهای متعددی وجود دارد که در این بین امداد خودرو همدان میتواند گزینه خوبی برای امداد رسانی به خودرو شما باشد برای دریافت امداد رسانی خودرو کافیست با شماره تلفن های این مجموعه در هر کجای شهر باشید تماس گرفته تا سریعا خودشان را به محل شما برسانند.

قبل از شروع به معرفی امداد خودرو همدان بپردازیم نیاز است کمی با ویژگی ها و تعاریف امداد رسانی خودرو آشنا بشیم.
امداد رسانی خودرو چیست ؟

همان طور که از اسمش پیداست به مجموعه هایی که خدمات حمل و نقل و تعمیر خودرو را انجام میدهند به طور ساده امداد خودرو میگویند.امروز خودروبر های متعددی در سراسر کشور برای این کار شکل گرفته اند که این خدمات را برای شما انجام میدهند.
چه زمانی به امداد خودرو نیاز دارید ؟

وقتی حین مسافرت هستید و یا در داخل شهر به صورت اتفاقی برای خودرو شما مشکلی رخ داده باشد سریعا به حل مشکل می پردازید گاها امکان دارد که تعمیر خودرو پیچیده بوده و از عهده شما برنیاید در این حین شما نیاز دارید به یک مکانیک خودرو که سریعا در محل خودرو شما حضور پیدا کرده و نسبت به تعمیر خودرو و در صورت نیاز به حمل خودرو به نزدیک ترین امداد خودرو یا مکانیکی خودرو منتقل بکند.
معرفی یک مجموعه در همدان برای حمل خودرو

در شهر همدان خودروبرهای متعددی وجود دارد که در این بین امداد خودرو همدان میتواند گزینه خوبی برای امداد رسانی به خودرو شما باشد برای دریافت امداد رسانی خودرو کافیست با شماره تلفن های این مجموعه در هر کجای شهر باشید تماس گرفته تا سریعا خودشان را به محل شما برسانند.
خدماتیکه امداد خودرو همدان انجام میدهد

1.امداد خودروبر همدان

2.خودروبر کفی همدان

3.یدک کش خودرو همدان

4.حمل خودرو همدان
لیست خدمات خودروبر همدان

سوخت رسانی :مشتریان گرامی در صورتی که نیاز به بنزین داشته باشید می توانید در محل خودتون از سرویس سوخت رسانی تیم امداد خودرو همدان استفاده کنید.
مکانیکی :این خدمت شامل تعمیر انواع خودروها با برندهای متفاوت لوکس و خارجی و ایرانی از جمله پراید پژو ۲۰۶ پژو ۴۰۵ تیبا سمند دنا و …میباشد.
برق و باتری :سروریس مورد نظر شامل انواع خدماتی که به برق و باتری خودرو از جمله خرابی باتری یا دشارژ شدن آن مربوط می شه.
تعویض روغن در محل :این خدمات یکی از پرطرفدارترین سرویس های امداد خودروبر همدان میباشد تعویض روغن رو برای شما راحت کرده و با استفاده از بهترین روغن موتورها و بهره گیری از تخصص و تجربه ی کارشناسان تعمیر خودرو ما در محل شما انجام میشود.
تعویض شمع و وایر :برای عملکرد بهتر موتور تعویض شمع و وایر باید به صورت دوره ای انجام بشه.
تعویض لنت ترمز :یکی از مهم ترین سیستم های خودرو شما سیستم ترمزه و برای ایمنی شما و سرنشینان خودرو باید عملکرد درستی داشته باشد.تعویض لنت ترمز یکی از اساسی ترین خدمات خودرو بر همدان محسوب می شه.
سرویس دوره ای خودرو :این سرویس خودروبر یکی از مهم ترین خدمات آچاره ست که باید سر زمان معین انجام بشه تا خودروی شما عملکرد مناسبی داشته باشه.
تعمیر خودرو های داخلی و خارجی

  1. تعویض تسمه تایم خودرو
  2. تعویض تسمه دینام
  3. تعویض لنت
  4. سرویس خودرو در محل
  5. تعویض صافی پمپ بنزین
  6. تعویض فیلتر روغن و هوا
  7. آپاراتی و پنچر گیری در محل

سایر خدمات یدکش کش خودرو همدان

  1. جابه جایی خودروهای وارداتی صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک و شماره گزاری.
  2. جابه جایی خودروهای لوکس و لاکچری با رعایت اصول مربوطه.
  3. جابه جایی خودروهای مسابقه.
  4. جابه جایی خودروهای تصادفی به مراکز بیمه.
  5. جابه جایی خودروهای نیاز به تعمیر به نمایندگی و تعمیرگاه های مجهز و معتبر.

چه نکاتی را در مورد یدک کشی خودرو در همدان رعایت کنیم؟

خواه متوجه شوید که به یدک کش نیاز دارید یا برای نجات کسی که ماشینش خراب شده است ایده خوبی است که بدانید چگونه یک ماشین را به صورت ایمن و قانونی یدک بکشید فقط در صورت وقوع بدترین اتفاق اگر به کمک نیاز دارید می توانید با امداد خودرو در همدان با شماره 09059102450-امیرحسین باجالان تماس بگیرید

قوانین یدک کشی چیست؟

هر دو طرف درگیر در ماموریت یدک کش باید موارد زیر را به خاطر بسپارند:

علامت “در یدک کش”باید در پشت وسیله نقلیه در حال یدک کشی قرار داده شود
هنگامی که وسایل نقلیه فقط با طناب یا زنجیر متصل می شوند حداکثر فاصله مجاز بین وسایل نقلیه 4.5 متر است.
اگر فاصله بین دو وسیله نقلیه بیش از 1.5 متر باشد طناب یا زنجیر باید در فاصله معقولی از هر طرف تا سایر کاربران جاده به وضوح قابل مشاهده باشد مثلاً با بستن یک پارچه رنگی در وسط آن.
شخصی که در خودروی خراب است باید یک راننده واجد شرایط باشد
اگر هوا تاریک است خودروی خراب باید مانند شرایط عادی چراغ های خود را روشن کند.

چه نکاتی باید راننده یدک کش در همدان رعایت کند؟

شما باید همه چیز را آهسته و پیوسته انجام دهید-هرگز از 15 مایل در ساعت تجاوز نکنید.

برای جلوگیری از انحراف ناگهانی روی طناب از کلاچ استفاده کنید تا به آرامی کنار بکشید تا از انحراف ناگهانی طناب جلوگیری کنید که می تواند باعث پاره شدن طناب شود و از ترمز ناگهانی خودداری کنید زیرا راننده یدک شده ممکن است نتواند به اندازه کافی سریع واکنش نشان دهد تا متوقف شود-به آرامی ضربه بزنید تا به آنها هشدار دهید..

به طور مشابه در زمان زیادی نشان دهید و از هرگونه تغییر جهت ناگهانی یا مانورهای بیش از حد خودداری کنید زیرا راننده ای که بکسل می شود به سختی می تواند با شما هدایت و ترمز کند.

در حالی که در حال بکسل هستید آینه های خود را اغلب بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه چیز خوب به نظر می رسد.همچنین مراقب گیج های خودرو به ویژه دما و فشار روغن باشید –اگر ناگهان تغییر کردند ممکن است مشکلی پیش بیاید پس هر چه سریع تر آن را کنار بزنید.

چگونه یک ماشین گیر کرده در گل را آزاد کنیم-راهنمای گام به گام

  1. قبل از حرکت مطمئن شوید که سوئیچ استارت در موقعیت «روشن»است تا قفل فرمان را باز کرده و هدایت خودروی خراب را برای شما آسان تر کند.
  2. به طور فعال خودروی خود را هماهنگ با وسیله نقلیه یدک کش هدایت و ترمز کنید و با اعمال فشار ترمز خفیف برای به حداقل رساندن هرگونه تکان همیشه در طناب بکسل یا تیر بکسل فشار دهید.
  3. همانطور که اگر در حال رانندگی هستید هوشیار باشید و به چراغ های ترمز و نشانگرهای ماشین یدک کش توجه ویژه ای داشته باشید تا تا حد امکان نسبت به اتفاقاتی که در راه است مطلع شوید.

قوانین یدک کشی تریلر

همه مجوزهای کارت فوتوکارت جدید نشان می دهند که دسته BE بدون نیاز به آزمون به مجوز شما اضافه شده است.

پیش از این رانندگانی که از اول ژانویه 97 در آزمون رانندگی قبول شده بودند با محدودیت های شدیدتری برای یدک کشی مواجه بودند.

انتخاب وسیله مناسب از جمله چرخگیر برای یدک کش کردن خودرو

برای یدک کشی خودرو هم میشود از وانت بار و هم از تریلی (تریلر)استفاده کنیم.

در بیشتر کارها از جمله یدک کشی خودرو با چرخگیر وانت بار ها و حتی ماشین های اس یو وی (SUV)میتوانند کمک بزرگی بکنند ولی این وسیله ها در همه کارها جوابگو نیستند.بهتر است برای تعادل بیشتر خودرویی انتخاب کنید که بدنه و شاسی آن بطور مجزا روی هم سوار شده باشند.

ویژگی هایی مثل سبک بودن و عدم حساسیت زیاد به جریان باد باعث شده که تریلی (تریلر)های دارای کفی به مناسب ترین گزینه برای یدک کشی خودرو تبدیل شوند.

در انتخاب تریلی اگه میخواهید تریلی را برای مدت زمان مشخصی نگه دارید از بین تریلی (تریلر)های فولادی و تریلی های آلومینیومی بهتره تریلی آلومینیومی رو خریداری کنید چون علاوه بر اینکه بعد از گذشت زمان تازگی خودشون رو حفظ میکنند سبکتر هم هستند.البته ناگفته نمونه که تریلی های فولادی ارزان تر و فراوان تر هستند.چنانچه خودروی سواری شما در جاده دچار مشکل شده و فورا نیاز به یدک کش و حمل خودرو دارید میتوانید از این طریق اقدام کنید.

اصول بارگیری در بکسل کردن خودرو بوسیله چرخگیر

بطور معمول هنگام بارگیری خودرو برای جلوگیری از اینکه همه وزن خودرو روی دماغه تریلی بیوفتد کاری میکنند که مرکز خودرو در جلوی اکسل های تریلی باشد.(در غیر اینصورت چرخ های جلوی خودرو یدک کشی بالا میرود)در حالت دیگر باز اگر خودرو بیش از حد عقب باشد قسمت عقب خودرو بالا میره.در هر دو حالت ترمز بخوبی کار نمیکند و پایداری کم میشود.

کنترل فشار باد لاستیک ها قبل از حمل خودرو با چرخگیر

برای داشتن هندلینگی بصرفه باید فشار باد تنظیم شده کنترل حرفه ای یدک کشی خودرو و تنظیم مصرف سوخت رو در اولویت قرار بدیم.تنظیم بودن فشار لاستیک تنها مربوط به تریلی نیست بلکه خودرویی که تریلی رو میکشه هم باید فشار باد تایرهاش تنظیم باشد.

و اما در صورتی که به دنبال افرادی هستید که به صورت تخصصی نسبت به ارائه خدمات حمل خودرو و یدک کش خودرو فعالیت می کنند می توانید از طریق سایت فنی کارا نزدیک ترین افراد فنی را پیدا کرده و بر اساس سوابق کاری و امتیازاتی که تا کنون به دست آورده اند از آن ها درخواست خدمات با خودرو بر های مخصوصجرثقیل های یدک کش در استان همدان در فصل زمستان در جاده های برفی مشغول به خدمات امداد جاده ای وحمل خودرو میباشند

حمل وجابجایی اتومبیل بصورت شبانه روزی

شرکت ما در امداد خودرو همدان مجموعه ای از خدمات امداد جاده ای را برای راه اندازی مجدد اتومبیل شما در کمترین زمان ممکن ارائه می دهیم.

تکنسین هاوامدادگران مجرب ما به صورت شبانه روزی در دسترس شما هستند تا برای هر یک از نیازهای امدادی یا خودروی شما کمک کنند.

ما با خودرو نیسان امداد کمک فوری از تعمیرات خودرو در محل گرفته تا خدمات یدک کشی و حمل و نقل ارائه میدهیم

امدادگران ما مجهز به پیشرفته ترین ابزارها و فناوری هستند تا هر مشکلی برای خودرو شما از پنچر شدن لاستیک تا تعمیر موتور درمحل را برطرف کنند.

مهم نیست که چه مشکلی برای خودرو شما ایجدشده باشد، ما اتومبیل شما را در کمترین زمان تعمیر کرده و به جاده برمی گردانیم.

شرکت ما در امداد خودرو همدان اهمیت امداد رسانی جاده ای به خودروی شما را درک خواهد کرد و اقداماتی را انجام خواهیم داد تا مطمئن شویم در مواقعی که به یدک کش نیاز دارید می توانید به ما اعتماد کنید.

تیم امدادی ما به صورت شبانه روزی آماده ارائه ی خدمات امدادی ، اعزام مکانیک سیاروتعمیرکارسیار و نیسان یدک کش، جرثقیل برای حمل و جابجایی و تعمیر خودروی شما درمحل می باشد.

امداد خودرو همدان از آخرین فناوری روز دنیا برای خدمات یدک کشی و باربری خود استفاده می کند .

پرسنل شرکت امدادی نوین یدک برای رسیدگی به انواع مشکلات اتومبیل شما، از تعویض لاستیک گرفته تا پنچر گیری و تا بکسل کردن خودرو شما آموزش کافی ولازم دیده است.

علاوه بر این، خدمات یدک کش و حمل خودرو شرکت ما تضمین میکند که اتومبیل شما در حین حمل و نقل وجابجایی با نهایت دقت و ایمنی جابجا شود.

بدون توجه به اندازه خودرو شما چه سبک وچه سنگین، امداد خودرو همدان تجهیزات مناسبی برای حمل و جابجایی خودرو شما توسط یدک کش همدان دارد.

بایکی از به روزترین و بهترین یدک کش در همدان آشنا شوید! یکی از قدیمی ترین و پرسابقه ترین جرثقیل یدک کش در همدان که با تکنولوژی روز خودرو و وسایل امدادی را به روزنگه داشته تا مشتریان عزیز همدانی با اولین تماس تلفنی بدون نگرانی ودلهره جرثقیل به محل اعزام شده و بدون آسیب به چرخ و سپر وجلوبندی خودرو اقدام به حمل آن می نماید

در جاده‌ها و مسیرهای اصلی وفرعی عبور و مرور با خودرو ،با احتمال بروز خرابی پنچری و یا مشکلات فنی که احتیاج به امدادگر مجهز به دستگاه عیب یابی دیاگ می باشد در خودرو همواره وجود دارد. در چنین مواقعی، جرثقیل یدک کش یا همان نیسان یدک کش به عنوان یکی از خدمات حمایت و کمک رسان شما در جاده های استان همدان میباشد، می‌تواند به خودرو شما کمک کند تا با ایمنی بیشتر وبالاتری وبا خیال آسوده تر به مقصد خود برسید. در این مقاله، به معرفی نیسان یدک کش وجرثقیل یدک کش و نحوه ی استفاده از آنها و مزایای استفاده از این خدمات جاده ای وحمل ونقل و همچنین نکاتی که باید مدنظر داشته باشید، پرداخته می شود.

معرفی نیسان یدک کش و جرثقیل یدک کش در همدان

نیسان یدک کش یکی از خدماتی است که در صورت خراب شدن خودرو شما و یا مشکلات فنی ایجاد شده در خودرو، شما را در جاده های استان همدان یاری می‌دهد. در این خدمات امداد خودرویی، یک خودروی ویژه یا که همان نیسان با یک دستگاه یدک کش برای شما ارسال می‌شود تا خودروی شما را به مقصد مورد نظر و یا نزدیکترین شهر در استان برساند. جرثقیل یدک کش معمولاً در محله‌های درون شهری و برون شهری در جاده‌های بزرگ موجود است و می‌توانید به راحتی با تماس با خدمات امداد جاده ای یدک کش، از این خدمات استفاده کنید.

نحوه استفاده از نیسان یدک کش و جرثقیل یدک کش

امروزه استفاده از خدمات نیسان یدک کش بسیار ساده وآسان است و با توجه به نکات زیر، می‌توانید به راحتی از این خدمات استفاده کنید:

۱.تماس با خدمات نیسان یدک کش وجرثقیل یدک کش در همدان:

در صورت بروز خرابی در خودرو شما و یا مشکلات فنی ایجادشده در خودرو، باید باشماره تماس یدک کش در همدان، از این خدمات جاده ای استفاده کنید. شماره تلفن امداد یدک کش در چندین نقطه از استان ها و شهر ها در حال فعالیت هستند۰۹۰۰۳۱۳۳۹۹۸. همچنین شما می‌توانید با تماس ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ و با اعلام شهر مورد نظر خود از خدمات امداد خودرویی در استان همدان استفاده کنید.

۲.ارائه اطلاعات دقیق:

۳.منتظر ماندن در محل:

آیا درداخل شهر همدان خودرو شما دچار مشکل فنی شده وبرای حمل و جابجایی احتیاج به یدک کش چرخگیر دارید؟آیا خودرو شما دارای گارانتی شرکت سایپا می باشد و برای جابجایی خودروخود به نمایندگی مجاز سایپا درهمدان به یدک کش نیاز دارید؟ آیا برای جابجایی و حمل خودرو خود بصورت رایگان می خواهید از خدمات خودروهای یدک کش در استان همدان استفاده نمایید؟ فقط کافیست برای حل مشکل حمل وجابجایی با شماره تماس ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸ تماس حاصل فرمایید ماتمام سعی وتلاش خودرا برای معرفی سایت امدادجاده ای در همدان را در خبرگزاری فارس نیز انجام داده ایم تا باخاطری آسوده در جاده های همدان سفر نمایند

منظور از جرثقیل های یدک کش این نیست که وظیفه ی آنها فقط حمل خودرو می باشد . خیر حتی کشتی های باری بزرگ که در اسکله ها پهلو میگیرند نیز برای جابجای احتیاج به یدک کش دارند واین وظیفه را کشتی هایی با حجم کوچک و قدرت زیاد انجام می دهند ، حتی خودرو های سنگین باری و صنعتی ومعدنی نیز درمواقع خرابی برای جابجایی آنها از یدک کش های مجهز به جرثقیل سنگین استفاده می نمایند

اقداماتی که امدادخواه درهنگام خرابی خودرو انجام میدهد:

اولین کاری که راننده باید انجام دهد تماس با یدک کش همدان و گفتن موقعیت خودرو از نظر محل جغرافیایی که خودرودرآنجا قراردارد، انتقال دادن خودرو به کنار جاده یا خیابان به منتهاالیه سمت راست جاده و قراردادن شبرنگ احتیاط وخطر درقسمت عقب خودرو جهت جلوگیری از تصادفات احتمالی ، و انتظار برای رسیدن امدادگران با خودرو نیسان یدک کش و یا جرثقیل جهت جابجایی وحمل به نزدیک ترین تعمیرگاه مجاز.

آیا خدمات رایگان حمل خودرو توسط یدک کش رایگان می باشد؟

بله تمام خودروهاییکه تولید داخل کشور ودارای گارانتی میباشند از خدمات رایگان یدک کش ها در همدان برخوردار می باشند.

آیا یدک کش همان نیسان جرثقیل میباشد؟

بله یدک کشها در همدان برای حمل وجابجایی خودرو مورد استفاده قرار میگیرند و تفاوتی که با نیسان دارند دکلدار بودن نیسان های جرثقیل برای بلند کردن وحمل خودروها و اجسام سنگین .

وظیفه ی جرثقیل حمل خودرو در همدان چیست؟

همانگونه که از معنی این جمله مشخص است وسیله ای است برای حمل انواع خودرو های سبک و سنگین در همدان ، جرثقیل حمل خودرو همدان وظیفه های متعددی دارد که میتوان یکی از وظایف آن حمل خودرو اشاره نمود از وظایف دیگر میتوان به جابجایی اجسام سنگین کارگاهی و کارخانه ای در همدان را نام برد.

وظیفه ی یدک کش ها در همدان

یدک کش ها وظیفه های گوناگونی دارند که ما دراین مطلب به امر می پردازیم ، نیسان های مجهز به سیستم حمل خودرو را یدک کش خودرو میگویند و وظیفه ی اصلی این خودرو ها حمل خودرو ها در استان همدان از محل تصادف به تعمیرگاها ویا خودرو هایی که در خیابانها به مشکل فنی خورده توسط این وسیله ها حمل و جابجا می شوند ، که اگر بخواهیم به طور مختصر به کاربرد آنها بپردازیم وسیله ای است برای شرکت های امداد خودرو در همدان که وظفه ی حمل خودرو را برعهده دارند

شماره تلفن جرثقیل یدک کش همدان

بدست آوردن شماره تلفن یدک کش در همدان برای شما آسان شده!چگونه وچطور؟ فقط آدرس سایت رو تو برنامه های اینترنتی پیدا کن و شماره تماس ما ۰۹۱۸۳۱۳۳۹۹۸را ذخیره کن وبرای اطمینان بیشتر ما تبلیغات خود را گسترده نموده ایم تا بهترین امداد خودرو در همدان را در خبرگزاری های مهم به شمامعرفی نماییم ار جمله خبرگزاری ها میتوان به خبرگزاری مهر اشاره نمود

ثبت ویا با تماس تلفنی جرثقیل حمل خودرو در استان همدان را درخواست نمایند ،

آیا به دنبال بهترین مجموعه یدک کش خودرو در همدان  هستید؟

آیا یدک کش حمل خودرو در همدان بصورت شبانه روزی وجود دارد؟

جرثقیل یدک کش به نیسان هایی گفته میشود که هم چرخگیر برای حمل خودرو دارند که طریقه ی حمل آنها به این صورت میباشد که چرخ های خودرو مورد نظر را بوسیله ی قطعه ی چرخگیر نیسان مهار کرده و جلو خودرو را بلند کرده و خودرو را در داخل شهر همدان یا شهرهای کشور جابجا یا حمل میکنند و هم یه دکل جرثقیل روی خودرو سوار می باشد که برای جابجایی اجسام وبلند کردن خودرو هاییکه در چاله یا از جاده خارج شده اند مورد استفاده قرار میگیرد.

بعضی از رانندگان عزیز که خودرو آنها به مشکل فنی خورده و دیگر قادر به حرکت نمی باشد کارهای بسیار خطر ناکی برای حمل خودرو خود انتخاب میکنند و بایک طناب بصورت بوکسل اقدام به جابجایی میکنند که با شلوغی شهر همدان و جاده های استان همدان اغلب به مشکل خورده و باعث تصادف وخصارت به خودروها میشوند. بر ای حمل خودرو در داخل شهر یا جاده های بیرون شهر استان همدان از یدک کش ها استفاده نمایند که استاندارد ترین وسیله برای حمل خودرو به نمایندگی های مجاز ایران خودرو و سایپا میباشد، یدک کش های مجهز به جرثقیل در استان آماده ی کمک به همشهریان عزیز میباشند.

انواع یدک کش ها با کاربری های متفاوتی وجود دارد . بعضی از یدک کش ها برای جابجایی کشتی ها در اسکله های دریایی وجود دارد که وظیفه ی این یدک کش ها جابجایی کشتی های بزرگ در بندر ها میباشد ، و نمونه ی دیگر هم یدک کش های خودرو های سنگین میباشد که برای حمل و جابجایی خودرو های سنگین صنعتی و باری مورد استفاده قرار می گیرند، و اینکه یدک کش مورد استفاده در امداد جاده ای ب ای حمل خودروهای سواری و سبک در جاده ها و داخل شهرهای همدان انجام وظیفه می کند ، یدک کش های چرخگیر مورد استفاده در همدان از نوع هیدرولیک میباشند که از بروزترین ابزارآلات استفاده شده تا خودرو بدون آسیب جابجا شود،

نیسان های یدک کش قدیم از نوع تسمه ای استفاده می نمودند که کمی خطر ناک و آسیب پذیر تر برای حمل خودرو بود از این رو از مدل یدک کش چرخگیر برای جلوگیری از آسیب به خودرو ها موقع حمل استفاده مینماییم

یدک کش مورد استفاده در شرکت مدیران خودرو از نوع چرخگیر و هیدرولیک میباشد تا درموقع حمل خودروهای صفر کیلومتراین شرکت آسیبی به آنها وارد نشود.

در کل استان همدان نمایندگی امداد خودرو بصورت شبانه روزی مستقر میباشد،از خصوصیات این شرکت امداد خودرو همدان می‌توان به اکیپ های امدادجاده ای در سایر شهرهای مجاور:فامنین ، رزن، تجرک ، نوبران ،غرق آباد، کبودراهنگ ، قهاوند، قروه ی سنندج ، قروه ی درجزین، ملایر، جوکار، تویسرکان، ازندریان ، صالح آباد ، اسدآباد، گل تپه، غار علیصدر، عبدالرحیم ، بهار، لالجین نام برد،کلیه ی مسافرین محترم در شهرهای نام برده می‌توانند از خدماتی از قبیل، یدک کش چرخگیر، خودروبر کفی ، تعمیرکارسیار ویا مکانیک سیار مجهز به دیاگ نام برد.

ما سعی بر این داریم که با این تبلیغات گسترده در کل کشور و سئوی کلمه ی امداد خودرو در همدان رو به بالاترین درجه برسانیم، سئوکار امداد خودرو در همدان ، تا بتوانیم در استان همدان به صفحه ی اول گوگل برسیم، از کلمات سنگین سئودر امر امداد خودرویی میتوان به جمله ی امداد خودرو شبانه روزی در همدان را نام برد که با پشتکار فراوان به این امر مهم خواهیم رسید،

پایگاه امدادخودرویی درفامنین:

ازجمله شهرهاییکه این شرکت امداد خودرویی دراستان همدان پایگاه امدادی مستقر دارد شهر فامنین میباشد،فامنین با توجه به قرار گرفتن در شاهرگ مبادلاتی شرق به غرب و ازدحام خودروها در این جاده.که دو جاده که یکی جاده ی قدیمی همدان به ساوه ودیگری اتوبان همدان به ساوه میباشد که اکثر خودروها در این جاده هابه مشکل فنی خورده وبخاطر نبود خدمات رفاهی در این جاده ها به مشکل برمیخورند،واین شرکت نیز بخاطر کاستن از استرس و رفاه حال مشتریان اقدام به استقرار امداد خودرو وخدمات امدادی از قبیل یدک کش ، خودرو بر کفی، مکانیک سیار و باطریساز سیار نموده است،

پایگاه امداد خودرویی رزن

رزن یکی از شهرستانهای بزرگ استان همدان محسوب می‌شود که در ۷۰کیلومتری همدان قرار دارد،رزن بخاطر قرار گرفتن در قسمت شمالی استان همدان از آب وهوای معتدل تری برخوردار میباشد، ودرراه ارتباطی بین همدان و قزوین قرار گرفته است واز ترددخودرهای زیادی برخوردار میباشد،شرکت امداد خودرو همدان نوین نیز برای انجام خدمات امداد خودرویی ازقبیل یدک کش ، خودرو بر ، مکانیک سیار وباطریساز سیار در این شهر اقدام به استقرار امداد خودرویی بصورت شبانه روزی نموده است،

پایگاه امدادخودروی بهار

شهر بهار بخاطر نزدیکی به همدان از امکانات شهری و خدمات بالایی برخوردار هست.شهر بهار یکی از قطب های بزرگ کشت سیب زمینی در کشورمحسوب میشود، ودر ۱۵کیلومتری استان همدان قرار دارد،جاده های مواصلاتی بهار تقریبا نقش کمربندی همدان را ایفا میکندوبخشی از ترافیک این شهر را میکاهد،خودروهایی که در شهر بهار احتیاج به امداد خودرو ویدک کش دارندمیتوانند از خدمات پایگاهی این شرکت استفاده نمایند وحتی خدمات مکانیک سیار یا تعمیرکارسیار وخودروبر بصورت شبانه روزی ایفای نقش مینمایند.

امدادخودرو صالح آباد

صالح آباد در جاده ی همدان به سنندج ودر کیلومتر ۲۵همدان قرارگرفته است، شغل اصلی مردم صالح آباد کشاورزی و کامیون‌داری میباشد، زبان آنها ترکی میباشد و می‌توان از تاریخی بودن صالح آباد نام برد ، وجود تعمیرگاه سیار ومکانیک سیار در شهرصالح آباد یکی از خدماتی میباشدکه شرکت امداد خودرو همدان نوین در این شهر انجام داده است،از کارهای دیگر این شرکت می‌توان به یدک کش ۲۴ساعته در این شهر وخودروبر کفی و دیاگ سیار نام برد،

امداد خودرو اسدآباد

اسدآباد استان همدان نیز یکی از شهرستانهای این استان میباشد که از یک طرف با استان کرمانشاه هم مرز میباشد،واز طرفی با لرستان، بخاطر همسایگی با این شهرها از چندین زبان گویشی استفاده مینمایند.ترکی.کردی ، لری ،از زبان‌هایی میباشد که مردم در اسدآباد از آن استفاده مینمایند، شهرستان اسدآباد یک نمایندگی سایپا وایرانخودرو در حال ساخت دارد که به مرحله ی افتتاح نرسیده اند. یدک کش های دومنظوره در اسدآباد بصورت شبانه روزی خدمات می‌دهند از خودروبر ها نباید قافل شدکه ارزان ترین قیمت را به مشتریان عزیز ایفا میکنند، مکانیک وتعمیرکار سیار که داری یدک کش های چرخگیر می‌باشند که با خودروهای مجهز در محل امداد حاضر میشوند،

امداد خودرو ایران همدان

جرثقیل یدک کش ایرانخودرو

در شهر همدان نیز شرکت خودرو سازی ایرانخودرو خدمات امداد جاده ای و خدمات تعمیر در محل خودرا بصورت شبانه روزی وحتی روزهای تعطیل انجام میدهد!خدمات وارانتی شرکت ایرانخودرو درهمدان با ارائه ی خدمات به کلیه ی خودروها انجام می پذیرد.خودروهای رانا،راناپلاس،دنا،دناپلاس،هایما،پژو پارس،پژو۴۰۵،پژو۲۰۶،پژو۲۰۷،تندر90و…

امداد خودرو ایران‌خودرو در همدان وکلیه ی شهرستانهای جمله،ایرانخودرو تویسرکان،ایرانخودرو ملایر،ایرانخودرو جوکار،ایرانخودرو اسدآباد،ایرانخودرو صالح آباد،ایرانخودرو بهار،ایرانخودرو لالجین،ایرانخودرو کبودراهنگ، ایرانخودروگل تپه،ایرانخودرو غارعلیصدر، ایرانخودرو رزن،ایرانخودرو فامنین، ایرانخودرو تجرک، ایرانخودرو قروه ی در جزین ، ایرانخودرو قهاوند،

یدک کش امداد خودروی سایپاهمدان

خدمات پس از فروش محصولات سایپادر سراسر ایران صورت می‌گیرد وتمام مناطق ایران را تحت پوشش قرار داده است، قرارگرفتن پایگاه های ثابت امدادی در سراسر راه های مواصلاتی کشور، استقرار یدک کش های سایپا در تمام جاده ها واز جمله جاده های استان همدان، سایپای استان همدان فعالیت خودرا در ایام تعطیلات بصورت شبانه روزی انجام میدهد،کارت نارنجی خدمات سایپای استان همدان وشهرستانهای مجاور، شرکت سایپای کبودراهنگ،شرکت زامياد استان همدان، پارس خودرو و محصولات گارانتی زامياد

امدادخودرو و یدک کش ام وی ام mvmهمدان

شرکت مدیران خودرو در همدان با خدمات امداد خودرویی شبانه روزی و نمایندگی های مجاز در شهر همدان اقدام به طرح تابستانی نموده است در این طرح که برای رضایت حال مشتریان عزیزی که خودرو ام وی ام mvmآنها در همدان وشهرستانهای همجوار به مشکل فنی خورده امداد گر دوره دیده در مدیران خودرو و یدک کش وخودروبر ارسال مینماید،

ارسال امدادگران دوره دیده ی mvmام وی ام بصورت سیار وشبانه روزی در همدان، تعمیرگاه تخصصیmvm همدان در استان که بصورت شبانه روزی فعالیت دارد،لوازم مدیران خودرودرهمدان،لوازم یدکیmvmدرهمدان,انجام خدمات دوره ای mvmدر همدان

تعمیرکارومکانیک سیار یدک کش رزن

در ایام تعطیلات تابستانی ودراوج مسافرت ها به استان همدان در مسیر راه های ارتباطی به این استان از شهر رزن عبور میکنند و بخاطر وجود گردنه ی آوج در این راه خودروها گاه به مشکل فنی برمی خورند که اکثرابه دنبال مکانیک سیار یا تعمیرکار سیار در شهر رزن یا همدان میگردند، ماهم باتوجه به خواسته ی مسافرین وهمشهریان گرامی احترام قائل شده و اکیپ امداد خودرویی و یدک کش وخودروبر و تعمیرکاران ومکانیک های سیارشبانه روزی در همدان و شهر رزن مستقر نموده ایم، ما سعی براین داریم که در ایام ماه محرم نیز بدون تعطیلی به همشهریان عزیز در شهر همدان و رزن خدمات ارائه دهیم،

در ایام نوروز وتعطیلات نگران خرابی خودرو خود نباشید! تعمیرگاه تخصصی شبانه روزی در همدان وحومه ، یدک کش چرخگیر نیسان همراه با مکانیک سیار جهت رفع عیب خودرو ، خودرو بر وینچ دار در همدان وحومه ، باطریساز باسابقه و باطریساز سیار در ایام نوروز در گنجنامه و تپه ی عباس آباد همدان ،

به روز رسانی سایت امدادخودرو همدان در نوروز ۱۴۰۱انجام شد ، یدک کش آنلاین ، خودرو بر آنلاین ، امداد خودرو آنلاین ،مکانیک وتعمیرکارسیار آنلاین ، آنلاین وشبانه روزی در ایام نوروز

شرکت های امداد خودرویی وظایفی دارند که باید در قبال مشتری انجام دهند از جمله وظایف امدادگران میتوان به تعمیرات خودرو اشاره کرد، که این تعمیرات هم بصورت تعمیر در محل میتواند انجام شود یاکه خودروییکه احتیاج به تعمیر دارد توسط یدک کش یا خودروبر به تعمیرگاه حمل شود تا در تعمیرگاه خودرو تعمیر گردد ، امداد خودرو های شهر همدان با خدمات امداد جاده ای از جمله شهرهایی محسوب میشود که در کل استان امدادگر فعال دارد و کلان شهر همدان را جزو اولین ها در ایران قرار داده است،

تعمیرکاران سیار در استان همدان

بهترین و عاقلانه ترین کار برای کسانیکه خودرو آنها در جاده خراب شده و احتیاج به تعمیر دارد این است که کار را به کاردان که همان مکانیک سیار یا تعمیرکار سیار میباشد بسپارد، ومطلب آخر اینکه خودسرانه خودرو خودرو را دست کاری نکنید.

داشته باشید.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا