سلامت و دانش

ادعای نخست‌وزیر انگلیس درباره بازگشایی مدارس در دوران کرونا

نخست وزیر انگلیس اظهار داشته است كه بازگشایی مدارس در ماه سپتامبر یك ضرورت اجتماعی ، اقتصادی و اخلاقی است و ادعا كرده است كه علیرغم شیوع كروناویروس مدارس قادر به فعالیت ایمن خواهند بود.

به گزارش دکترنامه ، نخست وزیر انگلیس ، بوریس جانسون ، دیروز (یکشنبه) اظهار داشت که بازگشایی مدارس اولویت ملی است و مدارس آخرین مکانهایی هستند که می توانند قرنطینه محلی آینده را ببندند.

وی این اظهارات را پس از مطالعه در اوایل این ماه هشدار داد كه اگر مدارس بدون آزمایش و ردیابی كرونوی دوم در زمستان مجدداً برپا شوند ، انگلیس با شیوع اولیه دو برابر بیشتر مواجه خواهد شد.

مدارس انگلستان در ماه مارس در طول قرنطینه ملی ، به جز کودکان از کارمندان کلیدی ، بسته شدند و در ماه ژوئن تعداد معدودی از دانش آموزان بازگشایی شدند.

اکنون دولت از همه دانش آموزان می خواهد كه در اوایل ماه سپتامبر به مدرسه برگردند.

جانسون می گوید بستن مدارس ما برای مدت طولانی تر از حد ضروری ، غیرقابل قبول اجتماعی ، اقتصادی ناپایدار و از نظر اخلاقی غیرقابل قبول است.

نخست وزیر انگلیس هشدار داد که هزینه های اقتصادی والدینی که در صورت تعطیلی مدارس نمی توانند کار کنند افزایش می یابد و در صورت عدم تحصیل فرزندان ، این کشور با مشکلات بزرگی روبرو خواهد شد.

به نقل از رویترز ، با این حال ، اتحادیه معلمان انگلیس با انتقاد از فشار جانسون ، هشدار داده است که اگر کرونا دوباره فعال شود ، تعدادی از برنامه های اضطراری را اتخاذ می کند و مدارس یک هفته و یک هفته مرخصی را به دانش آموزان آموزش می دهند. .

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا