سلامت و دانشعمومی

بهترین کرم لایه بردار عالی

داشتن پوستی روشن، درخشان و شاداب می‌تواند در زیبایی هر فرد تأثیر زیادی بگذارد. برخی مواقع احساس می‌کنیم پوستمان شادابی و زیبایی همیشگی را ندارد و باید یک لایه از آن را برداریم. زیرا لایه سطحی پوست که در مقابل گردوغبار، آب و انواع آلودگی به‌ عنوان محافظ عمل کرده، ظاهری کدر و چروک برای پوستمان ایجاد می‌کند که ما می‌توانیم با لایه‌برداری پوست توسط صابون روشن کننده و لایه بردار  مجدداً پوستی تازه، شاداب و جوان‌تر داشته باشیم. ما در این بخش بهترین کرم لایه بردار پوست صورت خارجی و ایرانی که طرفداران زیادی هم دارند را به شما معرفی کرده‌ایم.

راهنمای خرید کرم لایه بردار پوست

با توجه به وجود انواع در بازار، خرید بهترین لایه بردار پوست نیاز به کمی بررسی دارد. زیرا کرم‌ لایه بردار را باید متناسب با نوع پوستتان انتخاب نمایید تا مشکلی برای پوست ایجاد نشود. ما در این بخش تلاش کرده‌ایم بهترین لایه بردار پوست صورت را بررسی و به شما معرفی کنیم.

لایه برداری پوست یا پیلینگ چیست؟

به فرایندی که سلول‌های مرده از روی سطح پوست برداشته شده و سلول‌های تازه و جوان جایگزین می‌شوند، لایه برداری صورت می‌گویند. هر چه سلول‌های مرده در سطح پوست بیشتر باشند، پوست شما کدر، زبر و ضخیم‌تر به نظر می‌رسد. ازاین‌رو، خرید جهت لایه برداری توصیه می‌شود.

انواع لایه بردار

لایه بردارها در انواع مختلفی مانند کرم، ژل، اسکراب، سرم و لوسیون تولید می‌شوند؛ که رایج‌ترین آن‌ها از نوع کرم و اسکراب می‌باشند. اسکراب و کرم لایه بردار به علت عملکرد، اثرگذاری و قیمت مناسب، طرفدار بیشتری دارند.

سازگاری با پوست

یکی از پارامترهای مهم هنگام تهیه ، توجه به نوع پوست صورت است. توصیه می‌کنیم جستجوی خود را به لایه بردارهایی محدود کنید که متناسب با پوست شما باشد.

عملکرد و خاصیت

جهت خرید بهترین کرم لایه بردار، دقت کنید محصول انتخابی شما دارای چه خاصیت و عملکردی است؟ لایه بردارها در انواع مختلفی مانند پاک‌کننده، درخشان کننده، نرم‌کننده و ضد آکنه تولید می‌شوند که بنا بر نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

بهترین لایه بردار برای جای جوش

معمولا افرادی که پوست چرب دارند، منافذ پوستی‌شان باز بوده و موجب بروز جوش می‌شود. کرم لایه بردار اوریاژ جهت درمان جوش‌‌های سرسیاه و سرسفید در پوست‌های چرب و مختلط طراحی شده است. ترکیبات این کرم ترشح چربی‌ها را کاهش داده و همچنین منافذ باز پوست را جمع می‌کند و موجب بهبود ساختار پوست نیز می‌شود.

از دیگر خواص این کرم لایه بردار، ضدعفونی کردن پوست و از بین بردن التهابات سطحی پوست است. استفاده از این کرم روی پوست، ایجاد سوزش و خارش نخواهد کرد و از همه مهم‌تر پوسته ریزی ندارد. این کرم را باید شب‌ها روی پوست تمیز استفاده کرد. اگر قصد خرید امولسیون و یا بهترین صورت خارجی را دارید، این امولسیون می‌تواند برایتان مناسب باشد.

چگونه بهترین لایه بردار پوست را انتخاب کنیم؟

کافی است در هنگام خرید بر روی نکاتی نظیر برند سازنده، نوع پوست و تناسب محصول با آن، خواص لایه بردار (پاک کننده، درخشان کننده، نرم کننده، ضد آکنه)، حجم محصول، نوع عصاره و ویتامین و سایر ویژگی‌های آن تمرکز کنید. بررسی این عوامل در هنگام خرید، موجب می‌شود تا بتوانید بهترین کرم لایه بردار پوست را انتخاب و خریداری نمایید.

آیا لایه بردارها برای پوست مفید هستند؟

به‌صورت کلی لایه برداری پوست موجب بهبودی ظاهر پوست شما می‌شود. به این علت که پوست جدید، نسبت به پوست قبلی معمولاً نرم و کم چین و چروک‌تر می‌باشد. همچنین سبب می‌شود پوست شما درخشان، شاداب و بهتر به نظر برسد. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم، این عوامل به نوع محصول مصرفی شما نیز بستگی دارد.

قیمت لایه بردار حدودا چقدر است؟

این مورد ارتباط مستقیمی با برند، عملکرد و کیفیت محصول دارد. برای مثال برخی از لایه بردارهای خارجی هستند که 1 میلیون تومان هم قیمت دارند؛ اما به‌صورت کلی قیمت کرم‌های لایه بردار در بازار بین 30 هزار تومان الی 1 میلیون تومان می‌باشد. همچنین شما می‌توانید با مبلغ کمتر از 300 هزار تومان یک محصول بسیار خوب خریداری نمایید. قیمت صابون برنج اصل و قیمت صابون کربن سیاه در رنج لایه بردار ها بسیار قیمت و کیفیت مناسبی دارند.

بهترین کرم‌های لایه بردار ایرانی در بازار

بازار محصولات مراقبت از پوست در ایران طی سال‌های اخیر رشد قابل توجهی داشته است و برندهای ایرانی متعددی محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه کرده‌اند. در میان این محصولات، کرم‌های لایه بردار نیز جایگاه ویژه‌ای دارند. هر محصول ویژگی‌های خاص خود را داشته و برای نوع به‌خصوصی از پوست مناسب است، بنابراین قبل از استفاده از هر محصول برچسب راهنما آن را مطالعه کرده یا با یک پزشک متخصص پوست مشورت کنید. چندمورد از بهترین کرم‌های لایه بردار و روشن کننده ایرانی عبارتنداز:

۱. کرم لایه بردار سینره ۱۰ درصد (AHA)

کرم لایه بردار سینره ۱۰ درصد (AHA) یک کرم لایه بردار ملایم و مناسب برای انواع پوست است. این کرم حاوی ۱۰ درصد اسید هیالورونیک است که باعث لایه‌برداری سلول‌های مرده و روشن شدن پوست می‌شود. در ترکیبات این محصول از دانه‌های ریز پوست گردو استفاده شده که به پاکسازی منافذ و لایه‌برداری پوست کمک می‌کند.  همچنین این کرم دارای ترکیبات ضدالتهاب و ضدحساسیت است که از بروز سوزش و قرمزی پوست جلوگیری می‌کند. استفاده مرتب از این محصول مزیت‌های زیادی به همراه دارد:

  • روشن شدن پوست
  • صاف شدن پوست
  • کاهش چین و چروک
  • درمان آکنه و جای جوش
  • درمان لک‌های پوستی.

این محصول به‌طورکلی عوارضی ندارد اما ممکن است در برخی افراد باعث سوزش، قرمزی، خشکی و حساسیت پوست شود. همچنین استفاده از کرم لایه بردار در بارداری باید با تجویز و مشورت پزشک باشد.

۲. کرم لایه بردار اسکراب سی گل مدل ۲ در ۱

کرم لایه بردار اسکراب سی گل حاوی چند پاک‌کننده فیزیکی ازجمله محلول AHA و دکسپانتنول است. AHA سلول‌های مرده پوست را از بین برده و دکسپانتنول به بهبود و تسریع بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند. این کرم برای انواع پوست مناسب است و می‌تواند برای روشن شدن، صاف شدن و بهبود سلامت کلی پوست استفاده شود. دقت داشته باشید که لایه بردار سی‌گل یک لایه بردار قوی برای لک صورت نیست، اما تاحدودی برای از بین بردن لک‌های پوستی، جای جوش و آکنه تاثیرگذار است. مزایای استفاده از کرم لایه بردار اسکراب سی گل مدل ۲ در ۱ عبارتند از:

  • روشن شدن پوست
  • صاف شدن پوست
  • کاهش چین و چروک
  • درمان آکنه و جای جوش و غیره.

این کرم را یک یا دو بار در هفته بر روی پوست تمیز و خشک خود بمالید. پس از استفاده از کرم، از مرطوب‌کننده استفاده کنید. اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از این کرم به صورت یک بار در هفته استفاده کنید.

۳. کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA ۱۳%

این محصول یکی از بهترین کرم‌های لایه بردار پوست چرب است و با داشتن آلفا هیدروکسی اسیدهای طبیعی، ویتامین‌ها و مواد ضدالتهابی به لایه برداری ملایم و پاکسازی پوست از سلول‌های مرده کمک می‌کند. این کرم با تحریک کلاژن سازی، موجب جوان‌تر شدن و شادابی پوست می‌شود. استفاده مرتب از کرم لایه بردار نئودرم تاثیر قابل توجهی در رفع چین و چروک و درمان لک‌های پوستی دارد. ویژگی‌های اصلی کرم لایه بردار رینیوال نئودرم:

  • لایه برداری ملایم و موثر پوست
  • پاکسازی پوست از سلول‌های مرده
  • تحریک کلاژن سازی
  • جوان‌تر شدن و شادابی پوست
  • رفع زبری و خشکی پوست
  • درمان جوش‌های سرسیاه، آکنه و تیرگی‌های به جا مانده از جوش
  • نرمی و لطافت بیشتر پوست.

این کرم را یک یا دو بار در هفته بر روی پوست تمیز و خشک خود بمالید. برای جلوگیری از خشک شدن پوست، بهتر است پس از استفاده از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

۴. کرم لایه بردار هیدرودرم مدل AHA

کرم لایه بردار هیدرودرم یک محصول ایرانی باکیفیت برای انواع پوست، به‌ویژه پوست چرب است. این کرم حاوی ۱۰٪ اسید گلیکولیک خالص است که به لایه برداری ملایم و موثر پوست کمک می‌کند. همچنین این کرم حاوی ترکیبات دیگری مانند گلیسیرین، روغن کالاندولا، آسکوربیل پالمیتات، رتینیل پالمیتات، بیزابولول و ویتامین E است که به بهبود سلامت و زیبایی پوست کمک می‌کنند.

گلیسرین موجود در این محصول به حفظ رطوبت پوست و آبرسانی آن کمک می‌کند. همچنین، این کرم موجب کاهش و رفع لک‌های قهوه‌ای و تیرگی‌های پوست شده و به روشن‌تر شدن پوست کمک می‌کند. ویتامین E موجود در کرم هیدرودرم دارای ویژگی‌های ضد اکسیدان است و از پوست در مقابل آسیب‌های رادیکالی و پیری زودرس محافظت می‌کند. ویژگی‌های اصلی کرم لایه بردار هیدرودرم:

  • لایه برداری ملایم و موثر پوست
  • آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • کاهش لک‌های قهوه‌ای و تیرگی‌های پوست
  • افزایش شفافیت و روشن‌تر شدن پوست
  • کاهش التهابات و تحریکات پوستی
  • تقویت ساختار پوست و افزایش سنتز کلاژن.
دکمه بازگشت به بالا